/spanien/barcelona/forum/12542.aspx/spanien/barcelona/forum/12542.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
6/18/2011 23:16
Freddie Mercury kunde fjärta och det skulle låta som ljuvlig musik.
Spanien Paella con las gambas
6/18/2011 23:14
Thiago Alcantara^^ ,

Hehe,jo, älskar bara rytmen och instrumenten i Chaos låt. Freddie Mercury är en gudabenådad artist utan dess like.Vilken röst mannen hade.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
6/18/2011 23:13
Sitter och är lite nostalgisk,
Hela j*vla otroligt att jag endast var nere i Barcelona 3 gånger denna säsong och ändå lyckades träffa de 2 mest sinnessjuka matcherna jag någonsin skådat.

5-0 mot Real Madrid, 3-1 mot Arsenal och sen då slumpmatchen 5-0 mot Sociedad.

5-0 matchen mot Madrid och stämningen som var där är något som sitter kvar i ryggraden bra många år framöver. Makalöst.

Synd att Busquets gjorde självmål annars hade jag haft 13-0 på mina 3 besök i målskillnad, haha

elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
6/18/2011 23:12
har skrivit det innan men Granada är en samarbetsklubb med Udinese. Om dom nu har några unga talanger lär dom bli av med dom illa kvickt ändå :P tror knappast Granada lyckas hålla sig kvar i primeran nästa säsong men lycka till ändå!
Barcelona Thiago Alcantara^^
6/18/2011 23:09
Paella con las gambas

Låten ska ju ha med fotbollsklubben att göra, om man skulle ta en som nämnde staden ska man hellre ta den jag länkat i länktips.
Spanien Paella con las gambas
6/18/2011 23:03
Kan ni inte spela den här inför varje match istället för klubbhymnen? Vet inte vad han sjunger om men han nämner ju Barcelona(staden)!
Klassisk Chao-låt hur som helst,grymt.

6/18/2011 23:02
Barcadinho.

Haha, jag tänkte precis på Eto´o när han drog upp handen mot örat och sprang där efter målet :P

Härligt Granada!
Barcelona Barcadinho.
6/18/2011 23:00
Granada tog den sista biljetten till La Primera div efter ett 1-1 resultat (borta målet räckte till). Målet för Granada var ett jäkla kyligt avslut av Ighalo efter en smör assist av Benitez.
Ighalo dribblade först målvakten, sen en back, för att placera sen bollen vid borta stolpen. Den spanska kommentatorn kallade honom för Eto’o. Inte bara för målet, utan också för utseendet. Han är väldigt lik lejonet.
Men jag tror inte att de klarar sig i högsta div. Utan pengar och rätt ineffektiva spelare. Det kommer förmodligen inte räcka. Men fansen i Granada kan vara en extra spelare.
Det var en kul match.
6/18/2011 22:55
Elches fan skämmer ut sig totalt, polisen kommer med viftande batonger och dom flyr som små barn, oj det var visst barn..
Barcelona Afellay_20
6/18/2011 22:55
tror att andra lag skulle använda bussi som inne mittfiltare och inte DM på grund av hans fina passning spel... jag vet inte
Robert16
6/18/2011 22:45
test
Barcelona Barcadinho.
6/18/2011 22:31
Elche kvitterade till 1-1.
Spännande slut minuter!
Barcelona FC Barcelona #10
6/18/2011 22:28
Det finns olika sorters bonusar och beror på vilka som står i kontraktet.

Antal matcher
Antal mål
Antal vunna titlar etc
6/18/2011 22:25
Hetfield

Jo men har för mig att bonusar gäller typ antal mål och spelade matcher.
Säg att gränsen är typ 20 matcher, låt honom spela 19 då :)
Nämen, skämt åsido om vi vinner titlar kan han fan få sina bonusar.
Culé - Messi
6/18/2011 22:21
Hur många assist gjorde David Villa och Pedro Rodriguez?

By the way, om Sanchez blir klar för oss, kommer han då presenteras i den nya matchtröjan eller den vi hade säsongen 10/11?
Barcelona Hetfield
6/18/2011 22:06
Snuskigt mycket pengar. Sanchez må göra braksuccé men den summan äcklar mig.

Thiago Alcantara

Du vet väl att bonusarna är beroende på t.ex: om vi vinner titlar. Vill du inte att vi ska vinna titlar :P?
AndreD - Winning!
6/18/2011 22:05
Essienesque

LOL. Essien petar aldrig Busquets i Barca eller i landslaget. Essien må ha bättre fysik än Busquets, men likadan spelintelligens och passningsspel kan han bara drömma om. Hellre ha en smart spelare som inte behöver dra på sig en massa frisparkar än en krigare som köttar på och drar på sig gula och frisparkar.
6/18/2011 22:03
F_C_B

Vi får hoppas att han inte uppfyller kraven för bonusarna :)
DavMessi
6/18/2011 22:02
Om man snackar om de riktiga egenskaperna som en defensiv mittfältare behöver så är Busquets verkligen inte världens bästa defensiva mittfältare, inte på lång sikt. Går inte att jämföra en defensiv mittfältare i ett lag som dominerar bollinnehavet. Om jag nu skulle välja en renodlad defensiv mittfältare så skulle jag för tre år sedan sagt Essien, idag är det dock lite svårare. Mascherano och De Jong är de som jag kan säga på rak arm. Och nej, kom inte och säg säg att De Jong suger, ni har inte sett honom för att bedöma och han sparkar inte ner motståndare varje match, han är faktiskt riktigt, riktigt bra och har varit en stor anledning till Citys defensiva succé. Jag hade även sagt Lass om han var lika bra som han var i början för de vita, dock inte nu.

Edit: Jag räknar inte med defensiva spelfördelare som Xabi, Pirlo och Sahin, utan Makelele-typer :P
Barcelona F_C_B
6/18/2011 21:56
Grattis till Sanchez om han nu kommer till er. Enligt SkySport24 så hamnade notan på 39€ miljoner, 28€ miljoner + 11€ miljoner i bonusar.
Barcelona Hetfield
6/18/2011 21:49
Lol, hur kan man säga att Essien skulle peta Busquets och starta? Skärpning.

Essien har varit småskadad i runt 2 säsonger nu, att ens ha Essien före Busquets är ofattbart.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
6/18/2011 21:46
Atletico Madrid are interested in signing Barcelona midfielder Thiago (20) on a one-year loan. [el confidencial]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Alvés
6/18/2011 21:46
Essienesque

Tror inte han hade petat Busquets i Barca, då är jag helt ärligt.. Då han inte passar i passningsspelet, Xavi och Iniesta har båda sagt att den som är bäst i barca på one touch spel är Busi. Och Essien är tyvärr inte så bra på kortpassningar
Barcelona Alvés
6/18/2011 21:43
Om nu Sanchez blir klar, vilket nummer tror ni han får då. Då han har 7 i Chile och i Udinese men den är upptagen då Villa har den, Kanske Bojans nummer 9
Barcelona Rambla~
6/18/2011 21:42
Essien är en för dålig passningspelare när det kommer till tiki-taka. Det är jag övertygad om. Visst, han har andra attribut han är mycket bättre på men snabbt kortpassningspel hör inte dit.
Barcelona Essienesque
6/18/2011 21:40
AndreD - Winning!

Haha, Busquets är bra, riktigt bra. Men att påstå att han är världens bästa DM är bara...Du tror inte att exempelvis Essien skulle startat i Barca / Spanien?
Barcelona Éluc
6/18/2011 21:40
Om han nu skulle flyga till Barcelona för att skriva på sitt kontrakt borde väl det bli officiellt imorgon tycker man.
Barcelona Alvés
6/18/2011 21:36
Pedro är en bättre avslutare, Sanchez är den som kan göra sina gubbar
,Sami
6/18/2011 21:27
Vem tycker ni är bäst. Pedro eller Sanchez?
AndreD - Winning!
6/18/2011 21:00
Sergio Busquets, världens bästa DM finns inte så mycket mer att säga. Varför är han ordinarie i världens två bästa lag?
Annons: