/spanien/barcelona/forum/12534.aspx/spanien/barcelona/forum/12534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
CR-seven
2011-07-13 02:47
B-Guden

Orkar inte leta efter flera, men du tror väl inte han var den enda som skrev något negativt om Higuain? Ni fick det att låta som att anfallare aldrig missar med "Messi borde haft 9-10 assist, jävla higuain, amatör blabla".

Alla mittfältare hade haft 10 assist per match om man hade gjort mål varje gång.
Barcelona Denyo
2011-07-13 02:46
CR SEVEN

Bara för att man respekterar en spelare betyder det inte att man behöver tycka han är bra.

Utan det vi faktiskt vill lyfta fram är att det är ädelt av higuain att utnämna Leo till Nr 1 trots att Cr7 spelar i hans egna lag. stor skillnad, Dina paraleller är menninglösa.
Barcelona B-Guden
2011-07-13 02:46
CR-seven

Du tar alltså en amatör som Raul is a bitch som exempel du ser väl hans namn hur fan kan man ta pojken seriöst ?
Tycker man Higuain är sämst för att han missa massa, då tycker man david villa är sämre.Higuain har varit skadad länge och missade mycket denna match.
David villa missa ja vet inte hur mkt utan att ha varit skadad och match efter match

men ingonera Raul is a bitch det borde man göra så fort man ser hans namn här
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-13 02:41
På tal om anfallare från Real Madrid; Jag är faktiskt lite nervös inför matchen mot Málaga med tanke på att de har Ruud van Nistelrooy i laget nu. Jösses så många gånger han har gjort mig ledsen. Jag vet inte hur bra han är nu, antagligen inte speciellt bra, men en striker som han gör alltid mål.. Blev lättad när det stod klart att han skulle lämna Real Madrid.
CR-seven
2011-07-13 02:40
Trippeln

Vad är detta?

Namn: Raul is a bitch
Sänt: 2011-07-12 03:22
HIGUAIN DIN JÄVLA SOPA, DIN JÄVLA AMATÖR FUCKING KORPEN SPELARE
Barcelona Denyo
2011-07-13 02:39
Barcetia

akta dig han kanske välkomnar dig till malmö(Danmark)..

Barcelona Trippeln
2011-07-13 02:38
CR-seven

Vi började respektera honom när han började springa som en hund dylikt Lass för att underordna och tillfredställa Messi genom att dra isär försvararna. Han var kass in i helvetet men han gjorde Messi bättre, förstår du då bättre?
CR-seven
2011-07-13 02:36
barcetia

Kommer inte ens ihåg dig, hur du däremot kommer ihåg vad jag skrivit för ett par veckor sen vet jag inte? Kanske du har en crush i mig, I dont know!

Gabriel

Tyckte det var roligt som sagt, från att snacka skit om Higuain, vilket hela forumet gjorde när Argentina spelade, till att "respektera" honom. Lol!
Barcelona Shanghai - ¿Por qué?
2011-07-13 02:28
Ja det finns många som man kan ta med som exempelvis di Maria, han är också sjuk när han springer Eto'o med många fler. Det finns en polsk i Dortmund, han är också ganska snabba, samma gäller Odonkor, fast jag har inte sett honom på länge.
Barcelona Gabriel
2011-07-13 02:26
CR-seven

Problemet är inte på alla här inne som blev aggressiva utan någon anledning, problemet är du. Problemet är att du i dina ögon försöker rättfärdiga hans uttalande om Messi genom att framhäva hans madridismo och därmed också hat för Barça när det i själva verket inte hade ett smack med saken att göra.

Det var prat om att han ansåg att Messi var numero uno, inte om hur mycket han hatar Barça. Stick to the subject even though it might hurt u considering ur name.
Peshmerge
2011-07-13 02:26
Shanghai - ¿Por qué?

Lavezzi? varför inte Eto'o? Han är en av världens snabbaste anfallare!
Barcelona Denyo
2011-07-13 02:23
Shanghai

Skulle ranka sanchez högre en Lennon efter ha sett dagens rusch.
sanchez har alltid varit snabb, men den här ruschen var sjukt snabb.
Barcelona Gràcies equip!
2011-07-13 02:21
CR-seven är nog sju år, det är i alla fall den känslan jag får när jag läser hans intellektuella inlägg och hot: "Kom till Malmö". - Nej, jag vill inte. - Det är bättre om du STANNAR i skåneland.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Shanghai - ¿Por qué?
2011-07-13 02:20
Många snabba spelare det finns i dagens fotboll. de tycker jag är snabbast...

1. Walcott

2. Lennon

3. Cristiano

4. Lavezzi

5. Sanchez

Eller vad tycker ni ?

Sorry för OT!
Peshmerge
2011-07-13 02:20
Hoppas dem ställs mot Brasilien. Hehe, lite Sanchez - D.Alves kamp där. Blir riktigt kul och se den matchen då.
Barcelona barcetia
2011-07-13 02:17
CR-seven

Som du sa till mig nar jag kom till Puertan,

"ingen gillar dig, du kommer inte andra nogons asikt om nagonting, so varfor stannar du? stick harifran!"

Till skillnad fron dig bryr jag mig inte om du ar har eller inte, men lite dubbelmoraliskt av dig att komma in hit nar du sager till cules att halla sig borta fron puertan.
Barcelona barca de Corazon
2011-07-13 02:14
chile kan möta brazilien eller paraguay eller ecuador berode vem som blir 2:a
Barcelona Denyo
2011-07-13 02:14
"Välkommen till Malmö"

HAHAHAHA

anderas V.V är det CR SEVEN "line" för att folk ska bli rädda? HAHA X2

Någon som såg sanchez rusch i slutet? ruggigt snabb!, knappt så man hängde med.
Barcelona Gràcies equip!
2011-07-13 02:13
CR-seven Det är naturligt att man uppskattar positiva kommentarer från (i klubblag) rivaler/konkurrenter och därigenom kan känna mer respekt för den spelaren (Higuain). Sådana kommentarer visar att rivalitet endast existerar på plan och visar även att landsband är starkare än klubbadress. Visst gillar man vissa spelare mer än andra, men ibland kan man även respektera spelare man inte har större känslor för.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2011-07-13 02:12
Peshmerge

Jag tyckte kommentatorerna på min stream sa att dem antingen får möta Brasilien eller Paraguay.
Peshmerge
2011-07-13 02:11
Någon som vet vilka Chile ställs mot i kvartfinalen?
Barcelona Blaugrana91
2011-07-13 02:09
Chile vann och Sanchez spelade riktigt bra!

Såg ni föresten den där killen som sprang in på plan på slutet med en Barca-jacka? Haha skule väl antagligen försöka snacka med Sanchez. :P
Barcelona barca de Corazon
2011-07-13 02:07
gooooooooool mierdaaaaaa
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-13 02:05
Bara för det så gjorde Chile mål och vinner gruppen, så om Uruguay vinner så blir det Argentina - Uruguay.. Kommer bli ännu mer kaos för Argentinas backlinje, 3 speedkulor Cavani Forlan Suarez.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-07-13 02:00
Vinner Uruguay inatt mot Mexiko så blir dom 1 i sin grupp med 7p, 2 blir Chile pga målskillnad, Så de verkar bli Argentina - Chile, Alexis kommer ha show med Argentinas backlinje 30+ hela bunten och snabbhet finns de inte.
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 01:59
CR-seven

Du måste vara totalt utstött på "Puertan" då du dag ut och dag in hänger här på L.R.

Once again, I dont get it.
För några vettiga diskussioner bidrar du inte till i alla fall utan endast en massa dravvel, provokationer och hot om att folk är välkomna till Malmö för diverse "möten" ..
CR-seven
2011-07-13 01:49
Ett inlägg och ni blir så aggressiva, lugna er!

Jag tyckte det var roligt att en cule började gilla Higuain helt plötsligt pga det han "sagt".
Nästan lika roligt som att jag ska skapa ett annat "account" bara för att hålla med om detta. Syftar såklart inte på någon här.

Barca4eva

Riktigt bra exempel. Damn!
Barcelona Barca4eva
2011-07-13 01:47
Andreas - V.V

Damn, det var ett jäkla bra exempel du drog!
Barcelona Andreas - V.V
2011-07-13 01:40
westinho - Sergio #16

Ingen idé att ens lägga ner tid och förklara för förståndshandikappade, det heter just så av en anledning.

Förstår inte heller varför han hänger här när ingen uppskattar det.
Ungefär som att vara svart och springa in på ett Ku klux klan möte, vad fan liksom? I dont get it.
Barcelona westinho - Sergio #16
2011-07-13 01:39
CR-seven

Ingen här gillar dig, så stanna gärna kvar på Puertan. Tror dock inte du är så omtyckt där heller.
Annons: