/spanien/barcelona/forum/1253.aspx/spanien/barcelona/forum/1253.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-01-30 15:59
bara jag som tycker att messi spelar med i för stora shorts o tröja? haha
Barcelona Vampíro
2016-01-30 15:56
Fan han Holmgren är kommentator, blir att ha på mute-knappen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Josep Guardiola
2016-01-30 15:56
Acestream [2000Kbps]
English:

acestream://cd734c97234c6f135f698d94dda201aa6504f05b

acestream://8bb18cbedf13ce5e28bea8d0928434771ff6c073

Spanish:

acestream://350e6b902b6ee792ca157341ffb78776752a46d6

acestream://47be25b0b03228d4fd7ba53427a73e38834cdb2b
Barcelona BARCA-més que un club
2016-01-30 15:52
CRset

Förstår hur du menar håller med dig , inte nog med det så kommer dom höja priset på paket från 299 till 399 kr så dom borde ända ha lite försnack i dom stora matcherna i La liga kan man tycka för dessa cash dom får in.
Barcelona I.Cuenca
2016-01-30 15:51
[QUOTE=CRset]Vadå gnälla? Jag är tacksam som fan. Men i mitt fall handlar det inte om pengarna, utan om själva upplevelsen. Jag betalar hellre 300 för Cmore och riktiga försnack och sedan Viaplay 299 utan problem. Det är upplevelsen man är ute efter och för min del har försnack alltid varit en stor del av själva matchen. Hade jag velat se själva matcherna bara så hade jag lika gärna kunnat stream nån fransk kanal, så hade det varit samma sak. Jäkligt trist att vi supportrar av La liga o Serie A inte får samma slags upplevelse kring matcherna som dem i PL. Men men, alla är vi olika ;) [/QUOTE] Iof det kan jag förstå sorry misstolkade helt
Barcelona Pep, The Creator
2016-01-30 15:49
CRset

Inför säsongen så hade dem ju inte La Liga eller Serie A så dem prioriterar inte La Liga så mycket som nu den egenska ligan även om dem nu borde göra det den här matchen tycker man.
Men förstår hur du tänker. Detta är en kanon match!
Barcelona CRset
2016-01-30 15:49
Vadå gnälla? Jag är tacksam som fan. Men i mitt fall handlar det inte om pengarna, utan om själva upplevelsen. Jag betalar hellre 300 för Cmore och riktiga försnack och sedan Viaplay 299 utan problem. Det är upplevelsen man är ute efter och för min del har försnack alltid varit en stor del av själva matchen. Hade jag velat se själva matcherna bara så hade jag lika gärna kunnat stream nån fransk kanal, så hade det varit samma sak. Jäkligt trist att vi supportrar av La liga o Serie A inte får samma slags upplevelse kring matcherna som dem i PL. Men men, alla är vi olika ;)

@I.Cuenca:
Barcelona I.Cuenca
2016-01-30 15:45
[QUOTE=erkano]I . Cuenca Varför så bitter? [/QUOTE] bitter?? när då? ?
Barcelona I.Cuenca
2016-01-30 15:45
[QUOTE=CRset]Är det bara jag som börjar bli jävligt förbannad på Viasat och deras prioriteringar av matcher och försnack?.. ärligt talat när jag ser att sändning börjar 15:55 när matchen mellan Barca-Atletico, som är en seriefinal. Då vill man bara ringa upp idioterna och fråga hur fan dem tänker? VEM BRYR sig om om West ham - Stoke och deras 1 timmes försnack ifall Andy Caroll startar eller inte. Detta är så sjukt. Samma sak va de kring El classico i höstast när dem hade 10 min snack och prioriterade Arsenals match innan. Ska dem äga rättigheterna till både PL, La liga och Serie A så får dem fan ta och ha det jämlikt för alla supportrar till alla lagen. Varför ska jag betala betala för alla ligorna när dem prioriterar en liga 80% och 10% för La liga och 10% för Serie av?. Och jag tror inte på ursäkter som att PL är mer populär och att det är fler tvtittar siffror kring den ligan. Visst dem stora matcherna i PL kan jag tänka mig och PL som helhet drar in mer. Men inte fan är det fler tv-tittar på en match mellan Stoke - West Ham än vad det är mellan Barca-Atletico eller Inter - Juve exempelvis?. Börjar bli riktigt förbannad på dessa ologiska prioriteringar. Nån som håller med? [/QUOTE] SLUTA gnäll och var jävligt tacksamma att Viasat köpte rättigheterna!!!!!
Barcelona CRset
2016-01-30 15:43
Är det bara jag som börjar bli jävligt förbannad på Viasat och deras prioriteringar av matcher och försnack?.. ärligt talat när jag ser att sändning börjar 15:55 när matchen mellan Barca-Atletico, som är en seriefinal. Då vill man bara ringa upp idioterna och fråga hur fan dem tänker? VEM BRYR sig om om West ham - Stoke och deras 1 timmes försnack ifall Andy Carroll startar eller inte. Detta är så sjukt. Samma sak va de kring El classico i höstast när dem hade 10 min snack och prioriterade Arsenals match innan. Ska dem äga rättigheterna till både PL, La liga och Serie A så får dem fan ta och ha det jämlikt för alla supportrar till alla lagen. Varför ska jag betala betala för alla ligorna när dem prioriterar PL 80% och 10% för La liga och 10% för Serie av?. Och jag tror inte på ursäkter som att PL är mer populär och att det är fler tvtittar siffror kring den ligan. Visst dem stora matcherna i PL kan jag tänka mig och PL som helhet drar in mer. Men inte fan är det fler tv-tittar på en match mellan Stoke - West Ham än vad det är mellan Barca-Atletico eller Inter - Juve exempelvis?. Börjar bli riktigt förbannad på dessa ologiska prioriteringar. Nån som håller med?
Barcelona Erik Satie
2016-01-30 15:39
vafan spelar vi 4a för? Det här är en typisk kvällsmatch :)
Barcelona erkano
2016-01-30 15:33
I . Cuenca Varför så bitter?
Barcelona I.Cuenca
2016-01-30 15:29
Flagg tifo Idag:) underbart
Barcelona I.Cuenca
2016-01-30 15:27
[QUOTE=erkano]Arda borde fått starta istället för iniesta eller Raketic. Arda förstår eller kan Atleticos spel bättre än hela Atletico själva. [/QUOTE] Och tvärtom. Så helt rätt med Arda på bänken!
Barcelona Junta Dimision
2016-01-30 15:24
@erkano:
Vi har 5 raka vinster mot Atletico med Iniesta och Rakitic tillsammans. Tycker även att både Iniesta och Rakitic spelat bättre än Arda på sistone, så i mitt tycke är elvan perfekt.
Barcelona I.Cuenca
2016-01-30 15:21
Lite uppvärming. En galen match jag aldrig glömmer. Atletico Madrid leder borta med 0-3 i paus för att sedan gå upp i en 2-4 ledning. Barca vänder och vinner 5-4!!!!
Barcelona erkano
2016-01-30 15:21
Arda borde fått starta istället för iniesta eller Raketic. Arda förstår eller kan Atleticos spel bättre än hela Atletico själva.
Barcelona Barcelonistas
2016-01-30 15:19
Luis Enrique: "We're motivated, we want to cause them problems. If we drop intensity or focus, Atletico will win. We'll need to be solid."

Luis Enrique: "Atletico are a direct opponent, this is an important game, but not decisive for the Liga - it's all very tight at the top."

Simeone (coach Atletico): "Facing Barça is extremely nice, important game. Looking forward to play and take the game to where we want it."

Simeone (coach Atletico): "Barça have the best team. They have a great forward line. We'll have to be focused for the whole 90 minutes."
Barcelona Puyol5
2016-01-30 15:16
Skönt att kunna ställa upp med bästa möjliga startelvan i en sådan här tuff match, inga ursäkter nu, bara 3 poäng =)
Barcelona L.A.M Nr 10
2016-01-30 15:13
Atletico lär sikta på kryss, åtminstone kan man dra den slutsatsen utifrån deras startelva. Man ska komma ihåg att kryss inte är ett uselt resultat för oss. Vi satsar givetvis på vinst som alltid på Camp Nou men kryssar vi så innehar vi samma antal poängavstånd ner till Atletico samt ligger fortfarande före Real.
Flavia
2016-01-30 15:01
Atléticos startelva (4-5-1 formation):

Oblak
Juanfran - Godín - Giménez - Filipe Luís
Koke - Sául - Augusto - Gabi - Carrasco
Griezmann

Bänk: Moyá, Savic, Thomas, Jesús Gámez, Óliver, Jackson, Vietto.
Barcelona Junta Dimision
2016-01-30 14:51
@Liunil Masse:

Helt rätt elva! Sjukt taggad för matchen!
Flavia
2016-01-30 14:48
Mycket tråkigt att vissa svenska Atlético-supportrar tycker att Arda är en svikare.

En person därborta ansåg t.o.m. att Ardas "svek" var exakt likadant som Figo :D
Barcelona Liunil Masse
2016-01-30 14:42
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive Gala XI
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-01-30 14:37
har en feeling av att vi kommer att se en messi som brinner på plan haha. han kommer vara sugen tror jag. KING LEO!!!!

så jävla taggad gubbar
Barcelona neymar JR
2016-01-30 13:45
Visste väl att Alves har lärt honom
Barcelona enkos
2016-01-30 13:42
"börja prata sanning, din dumer "
Barcelona Erik Satie
2016-01-30 12:43
@enkos:

ingen jinx.
Barcelona Katalano
2016-01-30 12:19
Thierry Henry Måste också tillägga att hur högt i banan Cesc spelat inte är intressant utan den roll han haft. Att styra spelet och vara en så kallad spelmotor är inte samma sak som att fördela djupledsbollar som ska ge målchanser. Men med ditt sätt att se på detta så måste ju Xavi vara en ytterst medelmåttig spelare då han sällan skapar målchanser.
Barcelona Katalano
2016-01-30 11:54
[QUOTE=Thierry Henry]Fabregas har spelat längre ner i banan under mourinho. Det va bara vid behov som han spela längre upp som en taktisk variant . Så ditt argument faller där I barca spela han högt upp för han va ur position. . I Arsenal va han även där långt ner i plan mestadels av sin tid. Först i ett 4-4-2 och sen pendla han mellan att spela på sittande position och framskjuten när dom bytte till 4-5-1 [/QUOTE] Du undviker att tala över huvudtaget om mitt argument, att du inte kan jämföra spelfördelande mittfältare på endast poängskörd då just det i fråga är totalt oviktigt. Så svåra gärna på mitt argument innan du påstår att det "fallerar".
Annons: