/spanien/barcelona/forum/12508.aspx/spanien/barcelona/forum/12508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
6/15/2011 18:45
Thiago har verkligen varit grym! :)
Barcelona Barcelona10Messi
6/15/2011 18:43
Thiago påminner mig väldigt mycket om Deco, samma spelsätt/typ...
Barcelona emilio___
6/15/2011 18:43
Thiago barcas nummer 4 haha. Glöm Fgaaas fan. ÖZIL dominera på samma sätt förra u21. Nu är det thiago.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10 - Sergio Busquets, King of London
6/15/2011 18:40
Den här Thiago är något extra alltså. Verkligen leker i U21-landslaget, tar väl förhoppningsvis bara några år innan han gör det i det riktiga...
Barcelona Hetfield
6/15/2011 18:37
Är det bara jag eller är U-21 tränaren helt värdelös? Noll kreativitet och använder Thiago som en städgumma typ.

Spaniens U-21 lag skulle kunna matcha de flesta landslagen (riktiga). De är i alla fall bättre än Englands A-landslag :P
Barcelona Capitan Puyi
6/15/2011 18:29
Jösses vilken felträff Thiago fick där :P
6/15/2011 18:29
Thiago kör en klassisk träfot hehe :) Även dem bästa kan spela fel... :P
Barcelona Katalano
6/15/2011 18:25
Thiago har lekstuga idag :P
Barcelona Canaletes
6/15/2011 18:25
Sevärd video om Sergi
Barcelona emilio___
6/15/2011 18:24
Som thiago drev med bollen fyfan. Barca måste hålla hårt i honom och hans bror.
6/15/2011 18:24
Asså Thiago ee såå jävla bra! Lätt bäst! :) Killen gör lite vad han vill med motståndarna...
Barcelona Capitan Puyi
6/15/2011 18:23
Härligt anfall där. Adrian 1-0
Barcelona FC Barcelona #10
6/15/2011 18:22
Jaha bara för det så gjorde han mål :P
Barcelona FC Barcelona #10
6/15/2011 18:05
Adrian är fan sämst..
Barcelona Éluc
6/15/2011 18:04
Se där, hoppas det stämmer bara.
Barcelona Blaugrana91
6/15/2011 18:00
"Bartomeu: "We are optimistic with the signing of Alexis Sanchez""

Om vice-presidenten går ut och säger det så bör vi räkna med att Sanchez kommer! :)

Hoppas bara inte uttlandet är påhittat...Har ju hänt ett par gånger....
6/15/2011 17:53
Adrian va minst lika dålig som Jeffren i första matchen så att, men va fan...
Barcelona emilio___
6/15/2011 17:47
Glöm cesc och köp muniain:p hahha
Barcelona 1.70-ligan
6/15/2011 17:42
Förstår inte er som vill att Cesc öppet ska berätta att han vill lämna Arsenal. Det är väl inget fel i att försöka undvika att bli hatat av fansen och lämna klubben som betyder så mycket för honom på ett värdigt sätt...
Finns ju absolut ingen anledning att prata via media. Behöver han säga att han vill lämna och gå till Barca, kan han lika gärna göra det direkt till klubben - och på så kanske slippa hatstämpeln bland fansen utan istället bli ihågkommen av den på det sätt han förtjänar - för allt gott han gjort för klubben.

Jag tror Cesc vill gå till Barca. Men det är först i år han är helt övertygad. Därför tror jag att han först nu har förklarat situationen för Arsenal och därmed gjort sitt för att kunna göra affären möjlig. Effekten blir isåfall, precis densamma som med Kun/Torres, dvs att det blir lättare för de intresserade klubbarna att köpa honom.. men skillnaden blir att Cesc låter bli att pissa på sin nuvarande klubb och vi slipper få 1500st andra klubbar att budkriga med.

Vi får faktiskt vänta och se tills sommaren är över om Cesc är feg eller inte - kanske är han bara en smart gentleman ;)
Barcelona NoGo™
6/15/2011 17:40
Tjeckien - Spanien på 10an om några minuter, ska bli intressant o se hur Thiago o co sköter sig den här matchen.

David De Gea ,Martin Montoya , Alvaro Dominguez ,Botia ,Didac,Thiago ,Javier Martinez, Ander Herrera, Mata, Adrian Iker Munian

Barcelona Cataloniaboy
6/15/2011 17:39
Endast en förändring i den spanska laguppställningen från Englandsmatchen. Jeffren lämnar plats åt Bilbaos yngling Muniain.
Barcelona Hetfield
6/15/2011 17:35
elbraco

Den var inte heller helt illa.

El capitano förtjänar det bästa :D
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
6/15/2011 17:15
Puyols tjej är ju helt sjukt snygg, men hon slår inte Puyols fysik. Den legenden alltså...känner antagligen samma för Puyol som Fjäll för Del Piero :P

edit: Hetfield var ju 30 mins för! Men du har rätt. Shakira aint got nothing on her :P
ponta p
6/15/2011 16:55
Absolut fattar jag också att det blir mycket surr under Silly Season, men att folk sitter här inne och nästan kräver spelare som Cesc, Sanchez, Rossi gud vet vad för spelare, och nästan blir irriterade på klubbledningen för att inget händer tycker jag bara är tråkigt att se.

Sen är det en annan grej att vilja ha kvar spelare som Bangura än att snacka om vilka man ska köpa :). Är nästan säker på att ivarjefall en Bangura lämnar så det är inte värsta grejen. Spelare kommer och spelare går, men kärleken till klubben består, kompis!
Barcelona Barcadinho.
6/15/2011 16:45
ponta p.

Jag gillar inte heller att diskutera värvningar allt för mycket.
Men att klanta på det här forumet för det är totalt orättvist.
Det är precis vad som pågår i alla sport sidor nu för tiden, svenska och utländska.
Titta på vilken sida du vill, fotbollskanalen, eurosport, goal osv.
Alla sidor snackar om eventuella värvningar.

Och vänta du, snart är det uppehåll i Allsvenskan. Vi får väl se om inte du och dina polare kommer snacka om värvningar. Håll hårt på Mohamed Bangura, utländska ögon är på honom...
Canzo
6/15/2011 16:42
Om Sanchez,Botia,Angel värvas för ca 35 mille tillsammans och Bojan lånas ut så är denna silly season fulländad enligt mig. Jeffren har haft mycket skador men tycker ändå han har spelat ganska bra när han fått chansen , vilket det var längesen Bojan gjorde, så därför tycker jag man kan ge han en säsong till på sig.
Barcelona Hetfield
6/15/2011 16:42
F*ck, Puyols flickvän är HET. Shakira, du kan gå och dö :P
Barcelona Hetfield
6/15/2011 16:40
addeh

Sorry för sena svaret, plugget kallade. Banega är fortfarande en viktig spelare i Valencia och lär starta i landslaget, även om han har mycket att bevisa så har även Messi mycket att bevisa i landslaget.
What's your point?

Frodo

Poängen är att vissa fanboys lyfter talangerna till skyarna innan de ens har bevisat att de håller bland eliten, låt Thiago få visa vad han går för innan man gör honom till "Iniesta/Xavis" arvtagare.
Sounds fair?

Vampiro

Messi spelar inte heller som anfallare, han spelar något mellan offensiv mittfältare och anfallare, dvs. en media punta. Där har Cesc huserat en långt tag, förstår du resonemanget nu?
Cesc kan faktiskt spela i den rollen som Messi har idag, även om han inte skulle göra lika bra som Messi (vem kan göra det). Det vore väl magisk att kunna ha Cesc som bänkis ifall något hände.

Sen tycker jag att det är lite bisarrt att du har Keita i samma menings som Cesc när du jämför spelare.

ponta p
6/15/2011 16:25
tikitaka-GOOL

Absolut kan man prata värvningar för att fortsätta utveckla laget, men att det bara surras 3-4 startspelare för 35 millar styck är väl lite väl? Barcelona har världens bästa lag för tillfället varför då värva en Sanchez för sjukt mycket pengar när MVP gör det sjukt bra och Bojan och Ibi bland andra finns bakom.
Barcelona Visca Barca #14
6/15/2011 16:24
Sämsta forumet någonsin!
Annons: