/spanien/barcelona/forum/1250.aspx/spanien/barcelona/forum/1250.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-02-03 20:53
Vi ska inte underskatta Valencia. . De må ha en usel form men det varje match är en ny match och hoppas på rätt inställning från våra spelare. Skulle vara nöjd med 2-0
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2016-02-03 20:52

Jag har använt mig av både Hola och andra vpn-tjänster och aldrig haft några problem. [/QUOTE]

Okej, tack så mycket!
Barcelona oocbgb
2016-02-03 20:51
[QUOTE=Liunil Masse]Injured: Rafinha (knee) #fcblive Åh, vad jag saknar att se Raf lira... Ungefär när är han tillbaka? [/QUOTE] Mars sägs det.... Han vill vara fit inför OS, så då borde han hitta formen, med lite tur, lagom till slutspurten i alla turneringar!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona oocbgb
2016-02-03 20:51
[QUOTE=Corazon]Vad håller eurosport 2 på med basket fast Barca matchen står på programmet. Är det inte pl serie a så är det basket bluff [/QUOTE] Vadå! Blir ju hela 3minuter försnack, sån lyx!
Barcelona DM1982
2016-02-03 20:49
[QUOTE=Viggo - Grande Busquets]Såg det precis, tack! Är detta säkert? Jag är väldigt paranoid när det kommer till sånt här haha [/QUOTE] Jag har använt mig av både Hola och andra vpn-tjänster och aldrig haft några problem.
Barcelona Corazon
2016-02-03 20:48
Vad håller eurosport 2 på med basket fast Barca matchen står på programmet. Är det inte pl serie a så är det basket bluff
2016-02-03 20:48
@DM1982:

Såg det precis, tack!

Är detta säkert? Jag är väldigt paranoid när det kommer till sånt här haha
Barcelona DM1982
2016-02-03 20:43
[QUOTE=Viggo - Grande Busquets]Såg att någon sagt att det ska gå och se matchen om man loggar in på viaplay.dk. Hos mig står det dock att jag ej kan kolla då jag är utanför landet, kan man kring gå detta? [/QUOTE] Läs några inlägg ner så klarnar det.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-03 20:40
Injured: Rafinha (knee) #fcblive Åh, vad jag saknar att se Raf lira... Ungefär när är han tillbaka?
Barcelona Bosketts
2016-02-03 20:36
@Flavia:

Hur kan man kalla Bartra överskattad? Jag menar, han får ju i princip noll matchtid, Lucio verkar inte tycka att han håller, han spelar inte i landslaget, ingen här inne verkar tycka att han håller, inga direkta storklubbar rycker i honom. Nej, jag skulle då inte kalla honom överskattad.
2016-02-03 20:14
Såg att någon sagt att det ska gå och se matchen om man loggar in på viaplay.dk. Hos mig står det dock att jag ej kan kolla då jag är utanför landet, kan man kring gå detta?
Barcelona Vampíro
2016-02-03 20:11
Neville lirar alltså med fyra ytterbackar samtidigt. Cancelo och Siqueira ska tydligen agera yttrar, så rädd är han alltså.
Barcelona Barca4life98
2016-02-03 20:07
Skulle ha velat se Rakitic och Arda på planen från start samtidigt. Tror inte att dom har startat ihop på mitten ännu. Iniesta har varit grym men han skulle kanske må bra av att rotera nu innan CL...
Flavia
2016-02-03 20:04
All respekt för Bartra, men han är ingen spelare som man kan lita på i sådana matcher. Känner mig relativt mycket tryggare med Mathieu som mittback istället för den överskattade katalanen.
Barcelona Vampíro
2016-02-03 19:56
Hade hellre sett Bartra och Roberto i backlinjen annars är det en stark elva. Valencia har visserligen varit ganska stabila i CdR men de ska inte ha något att säga till om ikväll. Neville har varit riktig kass som tränare och jag vill att man går för att döda mötet direkt. Hade dock varit typiskt om ett iskallt Valencia lyckas vända på sin säsong just i denna matchen och att Negredo sätter in ett par bollar.
Barcelona Andresito
2016-02-03 19:53
Lite orolig över mittfältet, det såg ju katastrofalt ut mot Málaga. Det berodde kanske på att Busquets hade en dålig dag. Hursomhelst är det en offensiv elva och jag är säker på att Lucho inte kommer släppa på gasen tills matchen är slut för att sedan kunna rotera på Mestalla.
Barcelona DM1982
2016-02-03 19:51
[QUOTE=Andresito]TerStegen - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar [/QUOTE] Intressant och bra elva.
Barcelona Andresito
2016-02-03 19:50
TerStegen - Vidal Pique Mathieu Alba - Arda Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar

Barcelona enkos
2016-02-03 19:38
Neymar misstänks för nya skattebrott Brasilianska myndigheter rekommenderar att åtal väcks mot Neymar för fyra fall av skattebedrägerier. De ska ha begåtts innan han flyttade till Barcelona. Anfallsstjärnan misstäkns för skatte- flykt och dokumentförfalskning under en sju år lång period från 2006, då han var en lovande talang i Santos, till 2013, då han gick till Barcelona. De nya anklagelserna framkom då Neymar var uppe i spansk domstol för att vitt- na i ett annat ärende. Han misstänks sedan tidigare av spanska myndiheter för skattebrottt i samband med flytten till den spanska storklubben.
Barcelona DM1982
2016-02-03 19:38
[QUOTE=Andresito]En varning till er med Hola: Jag hade inte rekommenderat den lösningen, googla bara på 'Hola bad' så kommer ni märka att det pågår väldigt skumma saker med ert internet och er dator när ni har Hola på datorn. Till er som behöver stream: Använd AceStream/Sopcast, det funkar felfritt med Arenavisions HD-streams med spanska/engelska kommentatorer. [/QUOTE] Det finns andra alternativ (se länktips) men det som var problemet med Hola är att de sålde av användarnas överskott av bandbredd utan att folk visste om det. Ofta när man använder en vpn så finns risken att nätet segar lite, oftast märker man inget. Med Hola kan den risken också finnas men jag har aldrig märkt av det. Virus och dylikt riskerar man inte med Hola. Annars kan jag också rekommendera Ace-stream, mycket bra bild och utan lagg.
Barcelona enkos
2016-02-03 19:31
Ronaldinho nobbade Leicester och väntar bud från Kina istället
Barcelona Andresito
2016-02-03 19:25
En varning till er med Hola: Jag hade inte rekommenderat den lösningen, googla bara på 'Hola bad' så kommer ni märka att det pågår väldigt skumma saker med ert internet och er dator när ni har Hola på datorn. Till er som behöver stream: Använd AceStream/Sopcast, det funkar felfritt med Arenavisions HD-streams med spanska/engelska kommentatorer.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-02-03 19:18
[QUOTE=Flavia]Officiellt: Atlético komemr att överklaga avstängningen som Filipe Luís fick. [/QUOTE] Hahaha dom ska vara glada att det inte blev längre, i en liga som inte är korrupt hade straffet varit hårdare.
Barcelona neymar JR
2016-02-03 19:04
Dm1982 Tack som fan löste det
Barcelona neymar JR
2016-02-03 18:53
Dm1982 Hur förklarar du det för någon som är oerhört ointresserad av datorer ?!?!
Barcelona DM1982
2016-02-03 18:50
Ni som har tänkt kolla matchen genom viaplay.dk, ni måste gå genom en VPN-tunnel. Det finns flera varianter men Hola är en variant. Då tror Viaplay att ni är i Danmark och då funkar det. Vad jag vet så funkar det inte genom appen på luren utan man måste köra på datorn.
Barcelona Ali G
2016-02-03 18:48
@Flavia:

Vi spelar i en korrupt liga där ord anses vara farligare än tacklingar. Men man kan se på den korta avstängning som något positivt då han är tillbaka mot Real på Bernabeu, hellre att han spelar än amatören Jesus Gamez.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-02-03 18:20
neymar JR

Det gör jag också :) kan ändå inte se genom Viaplay.dk
Barcelona neymar JR
2016-02-03 18:04
Barca Han bor i Malmö? Haha :)
Barcelona Vampíro
2016-02-03 18:01
[QUOTE=Zyzz]BRA federation could deny players from taking part in Copa America ànd Olympics. Neymar want to play both, but priority is Olympics. [sport] Ehhh? Hur kan OS vara prioriterat framför Copa America? [/QUOTE] OS spelas i Rio så kan nog tänka mig att de vill gottgöra lite från fiaskot i VM. Sen spelades Copa America i så sent som förra året och detta sägs vara lite av en BS-turnering.
Annons: