/spanien/barcelona/forum/125.aspx/spanien/barcelona/forum/125.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona gulu
2016-10-29 22:56
[QUOTE=El Pistolero #9]Håller med. Helt fantastiska! [/QUOTE] Fantastiska för att vara på Camp Nou men jämför man så är det inget märkvärdigt egentligen. Kul dock att det går åt rätt håll :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Xaviesta
2016-10-29 22:46
Jahapp. Kändes trubbigt som förväntat. Ett Barca utan magistoft på mitten ser inte bättre ut än såhär under Lucho. Nu begicks inte direkt några taktiska misstag men vi blev helt klart identitetslösa matchen igenom trots flertalet bra chanser som brändes i parti och minut. Man visste att vi skulle vinna, man visste att det skulle bli mer fyrkantigt än trianglar därute med denna mittfältstrio och man kan helt enkelt återigen konstatera att man vet vad man får av Lucho iaf. Ungefär som Mc Donalds, safe val men man gillar inte skiten. Apropå hamburgare då alltså :)
Barcelona El Pistolero #9
2016-10-29 22:45
[QUOTE=gulu]Publiken får också godkänt tycker jag... [/QUOTE] Håller med. Helt fantastiska!
Barcelona Z_Z
2016-10-29 22:43
@Shanghai:

Roberto får helt klart godkänt han med, och Rafinha och Mascherano med.

Utöver dem så är det dock låga betyg överlag.
Barcelona Rambla~
2016-10-29 22:43
Det är en okej insats. Inte nu de ska vara på topp, häng med i toppen under hösten räcker gott och väl. Inget och oroa sig över, hade snarare varit orolig om de varit på topp redan nu.
Barcelona Carles Puyol Beast
2016-10-29 22:42
Vi gör OK insats där andra halvlek räddar oss. Första halvlek var vi helt bedrövliga. Anledning till 1-0 endast. 1. Ineffektivitet framför mål. 2. Inställning. 3. Granadas fantastiska lagmoral dem visade upp.
Barcelona Shanghai
2016-10-29 22:41
Riktigt pinsamt. Att de inte tänker det finns fans som mår dåligt av det här j*vla spelet. De får feta löner och kan inte ens underhålla publiken. Visst, man kan inte alltid göra det men denna säsong har vi tappat mycket och det är dags att vi växlar tempot. Alla får underkänt idag förutom Puyol, jag menar Umtiti. Sjukt vilken klippa!
Barcelona Andresito
2016-10-29 22:39
Vad var bedrövligt idag förutom avsluten? Vi hade kunnat ha Carles Naval i målet, så lite som Granada skapade idag. Försvarsspelet var kanon. Anfallsspelet likaså. Det enda som fattades var målen. Vi missar tre frilägen och några lägen utöver dessa. Hade vi gjort mål där hade alla varit nöjda. Mål är inte allt. Vi lyckades flera gånger luckra upp Granadas mur, kvällens enda negativa är att det inte syns på livescore.
Barcelona gulu
2016-10-29 22:39
[QUOTE=El Pistolero #9]Verkligen, från Granada då. [/QUOTE] Publiken får också godkänt tycker jag...
Barcelona Blaugrana91
2016-10-29 22:37
Bedrövlig match, men man får vara nöjd med vinsten. Messi såg uttråkad ut hela matchen, det gör mig än mer irriterad...
2016-10-29 22:36
[QUOTE=Andresito]Helt klart en godkänd insats! [/QUOTE] Verkligen, från Granada då.
Barcelona Z_Z
Usel insats men är det någon gång man ska ha sådana matcher så är det väl mot lag som Granada. Räckte till vinst ändå.

Men måste till bra mycket bättre spel till nästa helg.
Barcelona Andresito
Helt klart en godkänd insats!
Barcelona Blaugrana91
2016-10-29 22:32
Messi är totalt usel idag..
Barcelona Iniesta70
Om jag skulle göra en jämförelse med Barcas insats ikväll och hur en rapport jag lämnar in till min chef så skulle min rapport vara full av streckgubbar. Helt enkelt ettt jävla.....skämt! Pinsamt dåligt.
Barcelona Rambla~
Inget fancy stuff nut Messi, sätt bara bollen i mål. Onödigt och lobba där.
Vilken pass av Paco till Messi som missar hela målet...
2016-10-29 22:30
[QUOTE=Iniesta70]Gomes ??? Varför är jag ens besviken ? Jag sitter och skriker Paco , nej jag och Lucho har INTE samma fotbolls filosofi det är ju en sak so är säker...tyvärr. Nåja , vi lär ju ta tre poäng och det är ju det viktigaste...inte för mig . Och det här är inte första gången jag känner så här , det börjar bli en vana eller ska jag säga ovana. Så här illa som vi spelat i år ...det har i allafall inte jag varit med om de senaste 12 åren Om nån annan har en annan åsikt så nämn i så fall en period vi har spelat sämre än vi gör just nu . [/QUOTE] Håller med dig till fullo. Man får dåligt. Allt jag vill se är BRA fotboll från oss men det ser man inte längre. Våra spelare ser mer vilsna ut på plan än Real Madrids o Atletico Madrids. Allt känns så individuellt, inget lagspel.
Barcelona Andresito
2016-10-29 22:30
Rutinerat gult kort av Neymar
Barcelona Rambla~
2016-10-29 22:28
Man sitter och är nervös mot Granada på Camp Nou, trodde inte jag skulle få uppleva det.
Barcelona Z_Z
2016-10-29 22:25
Underbar boll av Masken.
Barcelona SUPERBUSQUETS
2016-10-29 22:22
Ooh helvete bäst att dricka en kopp kaffe! Sömnpillret Paco är på väg in !
Barcelona Blaugrana91
2016-10-29 22:21
MSN har en dålig dag uppenbarligen...
Barcelona Iniesta70
Gomes ???
Varför är jag ens besviken ?
Jag sitter och skriker Paco , nej jag och Lucho har INTE samma fotbolls filosofi
det är ju en sak so är säker...tyvärr.
Nåja , vi lär ju ta tre poäng och det är ju det viktigaste...inte för mig .
Och det här är inte första gången jag känner så här , det börjar bli en vana eller ska jag säga ovana.

Så här illa som vi spelat i år ...det har i allafall inte jag varit med om de senaste 12 åren
Om nån annan har en annan åsikt så nämn i så fall en period vi har spelat
sämre än vi gör just nu .
Vad var vitsen att köpa Paco? Om han inte får spela mot Granada, när ska han spela?
Barcelona DM1982
2016-10-29 22:18
[QUOTE=II Barça II]Är Arda skadad? [/QUOTE] Han skadade sig i matchen mot Espanyol. Sätt dit tvåan nu för f-n.
Barcelona Skurhink
2016-10-29 22:17
Bedrövligt spel! Ska han verkligen vara på planen en sån här match? Han har tagit 2st 15 meters löpningar den här matchen, tappat nästan varje boll han fått! Vad fan skulle vi med Paco till när vi tydligen redan gjutit en staty av Messi på mittplan!
Barcelona Blaugrana91
2016-10-29 22:15
Vi måste sätta 2an snart, känns inte bra så länge det bara är 1-0.
Barcelona II Barça II
2016-10-29 22:11
Är Arda skadad?
Barcelona Blaugrana91
2016-10-29 22:06
Den borde han satt..
Annons: