/spanien/barcelona/forum/1249.aspx/spanien/barcelona/forum/1249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-02-01 23:17
@enkos:

landslaget kan han glömma så länge neuer är där. vi får se sen om han lämnar. jag tror att han spelar ligan nästa år o bravo i CL. LE kan omöjligt vara så dum. att slarva bort en en världens bästa unga målisar. o lira en 33 åring.
Barcelona DM1982
2016-02-01 23:15
[QUOTE=Flavia]Off-Topic: Denis Cheryshev är klar för Valencia. Ryssen förtjänar en stående ovation på onsdag :) [/QUOTE] Skulle vara guld om han spelar och det framkommer att han var avstängd.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona tikitaka
2016-02-01 23:06
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Mattias Asper? hahah good one! honom hade man glömt :)
Barcelona enkos
2016-02-01 23:05
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Ter kommer att lämna själv snart för han vill inte i den åldern sitta på bänken. Han vill ha speltid och plats i landslaget. . Vänta bara och se
Barcelona enkos
2016-02-01 23:03
Pep bänkade Thiago i senaste matchen. Vet att ni kommer hoppa på mig nu men ärligt tycker jag att Thiago är som en junior på plan och kommer aldrig att blomma ut till en riktig spelare som många ville och förväntade sig det av honom..
2016-02-01 23:02
enkos

Roliga är att trodde att du skämtade, förlåt verkligen, men det var det absolut dummaste jag hört på länge, sälja ter stegen haha.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-02-01 23:01
Tror Peps prio kommer att vara någon av Thiago/Gundogan/Verratti/Weigl, Pep har snackat väldigt högt om Weigl tidigare och de andra tre är uppenbara val. Lär nog sedan vilja förstärka på ytterbackspositionen och möjligtvis även mittbackspositionen med tanke på Kompanys skadeproblem och Mangala/Otamendis ojämnhet. Men man märker att det inte är en så lätt uppgift som många säger eftersom Citys stomme börjar bli gamla eller skadedrabbade. Om han vill vinna CL krävs det nog åtminstone en ytterback, mittback, central mittfältare och en till offensiv spelare av högsta klass.
Barcelona enkos
2016-02-01 22:59
@Rambla~:

Ju för att han är 31 år men fortfarande en målvakt av världsklass och när man är i den åldern kan man lättare att acceptera bänken än Ter som i sin ålder bara vill spela och på det sätt skapa dålig stämning även för andra i laget
2016-02-01 22:57
@enkos:

Varför handanovic, när vi kan ta Asper som är klubblös
Barcelona enkos
2016-02-01 22:56
Pep har problem i försvaret och har lånat Serdar Tasci som tänkbar ersättare till Boeteng ...Förstår inte varför ett lag av Bayerns kaliber inte har några bra mittbackar.. De har tydligen något gemensamt med Barca att ha problem att fixa bra mittbackar (undantag Pique )
Barcelona Rambla~
2016-02-01 22:52
Seriöst, vad ska vi med Handanovic till?
Barcelona Rambla~
2016-02-01 22:51
Junta Förutom Busquets är Verratti den enda jag kan komma på. Honom kan de dock glömma, PSG släpper aldrig honom och de har ju dessutom finanserna att stå emot. Bosketts Nog för att Samper har talang men han är på långa vägar redo för den uppgiften. Ännu mindre i ett annat land och liga. Inte med de kraven som City har på sig. De måste ha en färdig spelare på en så viktig position.
Barcelona enkos
2016-02-01 22:50
Sälj Ter Stegen och köp Handanovic
Barcelona enkos
2016-02-01 22:47
Rayo fans bojkottade matchen mot La Coruna ikväll. De skickade 4 fans med transparent "måndagen är ingen dag för fotbollen"
Barcelona Bosketts
2016-02-01 22:44
@Rambla~:

Ter Stegen är en av de spelare jag är orolig för. Men mest orolig är jag nog för Samper.

Pep skulle kunna få honom rätt billigt (med tanke på hur oduglig vår ledning är), och forma honom till den nya Busquets på nolltid.

Det mest troliga är väl dock att Thiago följer med till England.
Barcelona Fuerza
2016-02-01 22:42
@Junta Dimision:

Hörru. Din sarkasmdetektor är trasig. Kolla upp den. ;)
Barcelona Fuerza
2016-02-01 22:41
@Santiago Cazorla:

Ser det snarare som en indirekt hyllning till Busquets d.v.s. att Busquets är en värdemätare inom fotbollsvärlden. Härligt att han blir erkänd för den duktiga fotbollsspelare han faktiskt är.
Barcelona enkos
2016-02-01 22:37
@Katalano:
Vad mer för svar behöver du när du rabblar med dig själv?
Barcelona Junta Dimision
2016-02-01 22:37
@Fuerza:

Ville du ha honom till Barcelona?
Barcelona Katalano
2016-02-01 22:35
@enkos:

Det var allt du klarade av att svara gällande mitt inlägg. Det enda som inte handlade om sakfrågan som diskuterades. Nåväl, kanske är jag som är naiv och trodde du hade förmågan att svara mer utförligt.
Barcelona Fuerza
2016-02-01 22:33
Yaya Sanogo till Charlton. Helvete! De hann före ...
Barcelona Santiago Cazorla
2016-02-01 22:32
De har fått för mycket luft. :P
Barcelona enkos
2016-02-01 22:27
@Flavia:

Tänk nu om han lyckas göra mål mot oss och slå ut oss ur cupen. .
Barcelona Junta Dimision
2016-02-01 21:49
@Flavia:

Ge grabben ett tifo!
Barcelona wallmannen
2016-02-01 21:38
Haha!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Flavia
2016-02-01 21:29
Off-Topic: Denis Cheryshev är klar för Valencia.

Ryssen förtjänar en stående ovation på onsdag :)
Barcelona Kröjff
2016-02-01 21:15
Liunel Masse

Tro mig, jag förstår din reaktion och ska själv söka hjälp, så fort jag bara kan. Och andra är inte sena att spä på panikångesten, som sällan eller aldrig är rationell. Fortsätter vi så här på forumet så tror man väl snart att FCB är en förkortning på Man Citys farmarklubb. Så greppa första bästa plastpåse och hyperventilera. Sen kan vi andas ut en gång för alla hjärnspöken som passerar förbi i skepnad av Pep och sakta återvända till förnuftet.
Barcelona Liunil Masse
2016-02-01 20:56
Finna det nojigare fanbase än Barcas? Att folk tror spelare som Busquets kommer lämna för City. Vafan....
Barcelona Junta Dimision
2016-02-01 20:55
@Rambla~:

Hart är väl ändå ganska duglig med fötterna av vad jag har sett? Kanske ingen Neuer, Valdes eller Ter Stegen men tillräckligt bra vågar jag säga. Tror hans första prioritering är en pivote, men frågan är vilken spelare som är tillgänglig och skicklig nog att anpassa sig till Peps fotboll?
Barcelona Rambla~
2016-02-01 20:47
Bör vi vara oroliga över ter Stegen nu? Peps fotboll kräver en målvakt som kan hantera en boll med fötterna. Deras nuvarande målvakt kan enbart få ut bollen till rätt adress om han kastar ut bollen, knappast med sina träfötter. Även om han annars är bra i det vanliga målvaktsspelet.
Annons: