/spanien/barcelona/forum/12470.aspx/spanien/barcelona/forum/12470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2011-05-17 13:07
The Special Five .

Visst kan man se det så, det är också en variant.
-----

Det är ganska lugnt nu med fotbollsnyheter, vilket innebär en stor risk för idioti på SF. Jag hoppas att det inte går över styr för mycket.
Men lite humör är ok tycker jag.
----

Jag tänkte igår på Sampdoria om inte annat. inget särskilt. Bara kom på att de spelade mot oss i den historiska finalen på Wembley för drygt 20 år sen och att de har hamnat i Serie B nu.
Det skiftar jätte mycket hos vissa klubbar mellan stora framgångar och drastiska nedfall. Det var alltså riktigt dumt för dem att sälja båda Cassano till Milan och Pazzini till Inter i samma vintertransfer. De får nu en ekonomisk backsmäll på köpet för sina fel beslut dessutom.
Lite OT väl. Ciao

elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-17 12:55
Unitedredaktionens Gustaf Granqvist skriver bra men på senaste har det kommit lite för många artiklar där han whinar på saker. Innan var det Rooneys avstängning och Barcas filmningar och numera är det att Fergie blir avstängd då han sagt något om domaren. Det var ett jävla tjöt. Likt Sir Alex måste han kommentera allting som händer....

För övrigt så sägs B.Dortund vara ute efter både Reo-Coker och Taraabt. Kul att dom fortsätter satsa..får hoppas att det inte blir ett sådant lag som vinner ligan en gång för att sedan förfalla till mittenstriden igen.
The Special Five
2011-05-17 12:43
Att vara skribent på i Real Madrids redaktion är inte att "komma långt i livet", betyder snarare att man har nått botten:P
Barcelona Barcadinho.
2011-05-17 12:37
The Special Five .

Hehe. det skulle heller inte förvåna mig om den här idioten är en skribent eller med i redaktionen. Det finns tyvärr idioter som kommer rätt långt i livet.

Det är bara att peka långfingret åt smutsen och köra vidare.
The Special Five
2011-05-17 12:23
Hahah kan inte sluta att skratta åt dessa hycklare i puertan, mannen som skickade mig detta meddelande fördömer busquets "rasistattack" mot marcelo.

Från
Fernando "El Principe" Redondo

Ämne
Re: Re: Re: Hahahahaha

Skickat
2011-02-14 01:34:47

Meddelande
Jag njuter av att din morsa suger av mig just nu. Hur känns det att ha en morsa till hora och en farsa till horbock. Ni smutsiga muslimer kommer bli knullade snart, Tysklan,Frankrike och England har vaknat. Ni ska snart tillbaka till öknen ni kommer ifrån. Så dumma människor sokm inte ens kan bygga upp ett eget samhälle. Istället så lever man som parastiter på andra. Smutsigare människor finns inte.

Sorry för språket men vill bara öppet visa vilka människor det finns i det forumet.Hoppas inte ni spärrar mig, men de muslimer som befinner sig i puertan borde verkligen få läsa detta
2011-05-17 12:20
Figeta

Jag har inget emot hårda tacklingar eller ens mindre slagsmål men de fyra clasicona som har varit har bara utstrålat grinighet och filmningar. Pepe som försöker sparka benet av Alves, Busquets som rullar runt i det oändliga, anmälningar hit och dit. Det hela har gått för långt...striden ska vara på plan, inte utanför. När spelarna lämnar planen vill jag se Puyol och Casillas skaka hand, inte onödiga småbråk mellan andra spelare.

Man kan tackla varandra och grejer men utanför plan vill jag ändå se goda miner. Kanske bara jag som är lite "light" när det gäller rivaliteter men ändå.

edit: Det du länkade till påminner mer om gammaldags, trevlig, fulspelande brittisk fotboll. Idag är det spansk fotboll där man inte står upp om det blåser mer än 5 m/s.
Dessutom var det Bar(c)a ett lag som ville spela fotboll.
Barcelona Figeta
2011-05-17 12:10

Det är de jag inte vill se. Det ingår i fotboll att man ska "hata" varandra speciellt när det är våra största rivaler vi snackar om. Har du inte sätt klipp på hur sjukt de var en gång i tiden. Kolla länktips!

Så länge det inte leder till mord osv... så är det okej. Varför heter det då rivaler?
2011-05-17 12:00
Klassisk bild. Synd att det inte var sånt här vi fick se i de fyra clasicona.
Barcelona Hetfield
2011-05-17 11:50
Haha Karanka, finns det en mer patetisk person?

Snacka om att vara Mourinhos lilla bitch.
Barcelona Rambla~
2011-05-17 09:46
el Flaco:

Ultra Sur, som har sitt klubbrum någonstans där bakom goal sur. De brukar ha som sport att i kvarteren runtkomkring Bernabeau banka skiten ur människor med utländskt ursprung. Karanka, vilken low life-karaktär.
Barcelona el Flaco - "Luca Brasi sleeps with the fishes"
2011-05-17 09:16
Det är roligt att just Karanka är den som insisterade att Busquets skulle bli fälld av UEFA pga rasistiska kommentarer. Känns som att han försökte leka en beskyddare för det goda inom fotbollen, när han i själva verket poserade med en Ultra Sur halsduk under sin tid som spelare för Madrid (länktips). Ultra Sur som ju brukar skandera rasistiska ramsor under matcherna och även den ökända "siempre madridista, siempre fascista", alltid madridista, alltid fascist. Karanka har på bara ett par veckor gått från att vara en anonym andretränare till att vara en hycklande knähund för Mou. Patetisk.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-05-17 08:41
1.70-ligan - Anims Abidal!
Ja det vore ju något, Leverkusen lär inte kräva mycket pengar heller..
Barcelona Barca o Mort!
2011-05-17 07:31
Messidinho_10

För Cesc vill gärna gå från kapten i Arsenal till Barcas bänk. Samtidit som Thiago lämnar.. Eller hur tänkte du?
Getafe Andreas - Getafe
2011-05-17 03:36
Busquets frias av UEFA. Får spela finalen mot Manchester United.
Maestro_Guardiola
2011-05-17 00:42
Messidinho_10

Har läst mycket av det du skriver och du verkar tro att världen är som football manager eller nånting?? säger att vi ska köpa in olika spelare och dylikt. vi behöver inte köpa in fabregas för då kommer thiago aldrig få speltid med tanke på att keita är guardiola nr 1 i bänken och thiago kommer då bli 3 om busquets bänkas pga fabregas eller var hade du tänkt dig att spela fabregas nånstans?
Barcelona BarcaDinho93
2011-05-17 00:41
Kolla när Crille blir borta !
Barcelona Frodo
2011-05-16 23:55
Messidinho_10

Messi är mer än bara en striker. Han värderas inte högt bara för sina mål. Han är ett unikum som knappast blir slagen av någon.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-16 23:53
Ärligt talat vi behöver inte värva någon annan förutom Fabregas. Tröja #4 väntar på honom till nästa säsong.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-16 23:46
Japp Messi laddar på inför CL-Finalen, tror det kan bli målfyrverkeri från hans sida!

Frodo

Messi skulle aldirg acceptera att bli slagen av någon, och speciellt inte av Cristina.
Barcelona Frodo
2011-05-16 23:45
Messidinho_10

Varför är det så viktigt för dig att Messi ska göra fler mål? Bara vi vinner CL-finalen så tror jag att Messi blir nöjd och det borde vi fans också vara.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-16 23:44
Diar Iniesta

Forlan är en av världens bästa forwards. I VM var han kung, ja tom bättre än Villa. Jag är övertygad om att han håller samma klass idag, det är bara det att han hamnat fel med Sanchez Florez...kommer han hit är jag fullständigt övertygad om att han skulle leverera. Om vi vill ha en ny "Henke" finns det ingen bättre spelare än Forlan att tillgå på marknaden. Det är en världsspelare.

"Sen är frågan om vi inte behöver en mittfältare, jag menar ingen stjärna nu utan en som kan rotera med andra och en som är tillräckligt bra för att sitta på bänken i Barca"

Vidal från Leverkusen?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-16 23:43
Cristiano har en match kvar att spela, Messi har 2.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-16 23:41
Messi måste öka nu på med några struttar, om han ska lyckas hålla cristina bakom sig.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-16 23:39
Barclasico

Messi 52 mål
Cristiano 51 mål
Barcelona Rambla~
2011-05-16 23:36
Lucho har förnekat all kontakt med Atlético. Jag tror inte det liggre så mycket sanning i ryktena att han skulle vara klar.
Barcelona Barclasico
2011-05-16 23:35
hur många mål har Messi och ronaldo gjort denna säsong?
2011-05-16 23:34
Forlan är den som vi har mest nytta av de offensiva spelarna som ryktas vara på väg hit. Forlan lär inte kosta så mycket nu, han är 30 och skulle kunna vara en bra reserv. Han är inte så mycket sämre än Villa och han duger ju fortfarande.

Sen är frågan om vi inte behöver en mittfältare, jag menar ingen stjärna nu utan en som kan rotera med andra och en som är tillräckligt bra för att sitta på bänken i Barca. En som Gudjohnsen typ.
Atlético addeh
2011-05-16 23:31
Frodo

Och trots att Atlético var det lag som satte stopp för mitt kära Barcelona när jag första gången såg dem live och vann med 3-1 på Camp Nou gillar jag klubben, i alla fall ibland. Den stora anledningen stavas Diego Forlán då han alltid varit en av mina favoritspelare, och på senare har Kun vuxit och blivit en annan favorit i det laget. Dessutom spelar man i sina bästa stunder en fröjdig och anfallsglad fotboll vilket jag föredrar.

Med Lucho och några skarpa värvningar tror jag helt klart Atlético skulle bli farligare än på mycket länge. Man ger ju som du säger knappast bort sex pinnar till Real heller.

Tänk att se Luis Enrique på Atléticos tränarbänk och de rödvitrandiga segrar på första gången på, ja vad är det, 11-12 år? Hur episkt vore inte det?

Hellre Luis Enrique i Atléti än Sevilla. Det har väl förresten inte ens ryktats om Lucho och andalusklubben?? Valencia däremot har jag läst en del om. Om inte Atlético känns Valencia som en intressant utmaning för honom, då får han hoppa in i hetluften direkt med CL.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-16 23:30
Diar Iniesta Shekha

haha, skulle precis länka till samma artikel. Grymt!

Två smarta sommarvärvningar vore enligt mig: Forlan och Botia. Tilsammans skulle de kosta lite drygt 10milj euro.
Vips har man förstärkt de två viktigaste lagdelarna och har fortfarande massa pengar över till ytterliga nyförvärv - om man anser att det skulle behövas. Cesc och Pastore skulle fortfarande vara möjliga, om Rosell/Pep nu vill gå för någon av dem...
2011-05-16 23:23
1.70-ligan - Anims Abidal!
Än så länge är han inte förlorad. Rosell kan fortfarande värva honom om Pep skulle vilja det.
Annons: