/spanien/barcelona/forum/12465.aspx/spanien/barcelona/forum/12465.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
,Sami
2011-04-09 19:44
AndreD - Anims Abidal!
Visst är det inte bra att starta med Messi som kan missa El Clasico om han får ett gult kort. Men jag tror att han inte får ett gult kort idag. Han är smart. Och du vet själv han gör allt för att sänka Real:)
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
Någon som har Almerías elva?
Barcelona Blaugrana són els colors!
Messi har 3 gula kort, varför ska officiella hemsidan ljuga?
Barcelona IlTriplete
Vissa här inne skämmer ut sig, patetiskt nog, otroligt mycket.

"Det är lugnt, vi kommer ha 8 poäng igen."
"Ja, och hur mycket hade Ronaldo bollen i förra mötet?"

De just sån här kaxighet och idioti som får mig att slippa ens vistas i det här forumet ibland.
Ja, vi slog Madrid 5-0 förra matchen. Men vad säger att det inte kan vara omvända roller nästa gång? Vad säger att vi inte kan se Madrids fans hålla uppe sina fem fingrar i skyn efter matchen?

Jag blir även äcklad av Rosells uttalande och även den nya reklamen vi gjort när Xavi, Busquets, Puyol, Villa och Valdes står och håller upp fem fingrar. Tror ni verkligen det kommer slå Madrid psykiskt negativt sett? Det enda allt detta tillför är tändvätska som Madrid kommer släppa ut och om vi inte spelar bra i El Clasico kommer de vinna.

Sluta vara så jävla diviga och kaxiga vissa här inne..
Barcelona Alvés
Håller med Rambla, hellre att dom blir avstängd till matchen mot Madrid i ligan, med vinst idag så kan vi förlora den i ligan och fortfarande leda med 5p, och sedan satsa fullt ut på Cdr och CL
Barcelona Messidinho_10
Är nästan 100 på att Messi kommer på varning ikväll. Tror Pep skiter i EL Clasicon och kör all in i COpan.
Barcelona Rambla~
2011-04-09 19:43
Som sagt, det är skit samma vilka vi får avstängda mot Madrid, så länge matchen i kväll vinns. Med en 8ps ledning kan man förlora den matchen utan att det ska betyda något i slutändan.
Barcelona Larsson1333
2011-04-09 19:42
Shi

Pique och Mascherano tror jag
AndreD - Anims Abidal!
Varför startar Pep med Messi för? Pep är kung, men nu tar han lite väl mycket risker.
Barcelona Alvés
Pique, Masken och Messi riskerar avstängning
Barcelona Visca_Barca
2011-04-09 19:41
Vem missar matchen vid ett gult kort ?
Barcelona Rambla~
Lite otäckt att möta lag som just fått ny tränare. Typiskt att det ska ske just nu också.
Real Madrid Shi
Vilka riskerar avstängning för er?
Barcelona Messidinho_10
2011-04-09 19:40
Hahah vågad startelva av Pep!! Den mannen got balls alltså..
Barcelona Rambla~
2011-04-09 19:40
Jag trodde Messi var sliten. Fan tänker du med Pep?
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-04-09 19:39
Cataloniaboy- Anims Abidal!

Fast å andra sidan är den här matchen viktigare än el Clásico. Vinst idag och vi är fortfarande åtta poäng före. Förlust idag och förlust mot Madrid så är vi två poäng före bara.

Egentligen vore det underbart om Pep ställde upp med ett reservbetonat lag mot Real Madrid, men det är för mycket prestige för att det ska bli ett faktum.
Barcelona haeger
Hoppas Pique och Mascherano byts ut tidigt vid en eventuell stabil ledning, Messi lär aldrig vilja gå ut och det är inte så stor chans att han drar på sig ett kort.
Men det skulle inte förvåna mig om han lyckades göra det idag.
,Sami
Mojito - Culé (un estilo de vida)
Aha okej. Tråkigt att Real ska alltid lyckas.
Barcelona Rambla~
2011-04-09 19:38
Ronaldo99_

Ramos vill man slippa möta för han är en spelare som medvetet försöker skada spelare när det brinner uppe i hjärnkontoret på honom.

Jo, för Barcelona är ju så rädda för Madrid. Speciellt med tanke på hur det gick senast. Jisses vad utspelade.
Barcelona Gonzalez_Barca
Ronaldo99_

Enda anledningen vi firade var för att vi skulle slippa en psykopat som skadar våra spelare som han gjorde senast samt i 08/09 camp nou clasicon..

Win win situation då han alltid suger i el clasico (fråga bara vad Ronaldinho och Henry tycker om honom).
PedroRodriguez
Jag som trodde baskerna skulle ge Madrid en match. De drar ner byxorna och låter Madrid äta upp de.
Barcelona Barca-nist
jag tro Di maria har tagit på sig svin dräkten med order från Mou för att ta all negativ uppmärksamhet från Cristiano när de gäller filmningar osv.

Men har har vecka efter vecka filmat och har fått resultat på det varenda gång.
Han betyder ingenting egentligen men han gör en del jobb när de gäller i straffområdet.
Domarna borde skaffa order på 2 meter avstånds regeln när det gäller honom!

Real Madrid Ronaldo99_
2011-04-09 19:37
Rambla~

Haha, du bör nog läsa ett par rader ner och se hur några började jubla över Ramos kort.
Real Madrid Shi
2011-04-09 19:37
Rambla~

Det är lite värre när Barca mobben springer fram och sätter press på domaren så fort någon filmar etc.

Som du sa, alla spelare filmar nästan, lika många som filmar i Barca filmar i Real Madrid, det är en del av sporten, bara onödigt och snacka om sånt.

Ni leder ligan med flera poäng, vi möts snart i CL och 2 andra viktiga El Clasicos, fokus borde ligga på sånt intressant inte ifall Real Madrid får 2 meningslösa straffar i en meningslös match.

Väl mött i dessa 4 El Clasicos, vilken backlinje ställer ni upp med och kmr Puyol vara med? Han gör alltid supermatcher mot oss.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-04-09 19:36
Ronaldo99_
Han har 10 så du behöver inte hoppas för mycket.
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
Besviken på Pep att han inte vågar vila fler spelare än Villa och Pedro. Jag menar, ifall killar som Fontás, Afellay mf inte får chansen hemma mot Almería, när ska de få den då? Det finns ju inte ett bättre tillfälle. Eller så vilar Pep fler spelare i returmatchen mot Shaktar, istället för idag. Jag hade hoppats på denna elvan: Miño, Adriano, Milito, Fontás, Maxwell, Afellay, Thiago, Keita, Iniesta, Bojan och Pedro.

Det finns ju ingen som helst anledning att låta Piqué, Xavi och Messi spela. Det är inte idag de behövs, det är i mötena mot Madrid de behövs.
Barcelona Rambla~
Sänka våra förhoppningar? Det där var faktiskt rätt så lustigt.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Sami

Di marias kort mot Villareral blev upphävt tidigare i veckan...(!)
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-04-09 19:35
Ronaldo99_

Enligt realmadrid.com har han 9 gula innan dagens match?
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-09 19:35
Och är Villa skadad eller? Med tanke på att han inte spelar och att startelvan släpptes så sent
Annons: