/spanien/barcelona/forum/12462.aspx/spanien/barcelona/forum/12462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-04-06 19:46
Shakhtar ställer upp med följande elva: Pyatov, Srna, Ishchenko, Rakitskiy, Rat, Mkhitaryan, Hübschman, Douglas, Jadson, Willian y Luiz Adriano.

Chygry är som bekant skadad och är inte med på bänken.
Atlético addeh
2011-04-06 19:45
På bänken: Miño, Milito, Maxwell, Thiago, Afellay, Pedro & Bojan.

Jeffren & Fontás blev, som de flesta förutspådde, satta på läktaren.
Canaletes
2011-04-06 19:44
Pique stör Messi under presskonferensen

Förresten: Pinto kommer stå i cupen. Guardiola sa redan det för länge sen. Och ganska sjukt att man diskuterar Pinto när det är kvartsfinal i CL...
2011-04-06 19:43
Bänken kvällen till ära: Miño, Milito, Maxwell, Thiago, Afellay, Pedro y Bojan.

Jeffrén och Fontás hamnar på läktaren.
Atlético addeh
Startelvan; Valdés - Alves, Piqué, Busquets, Adriano - Xavi, Mascherano, Keita - Iniesta, Messi, Villa.

Varför Keita? Kan någon förklara det för mig? Det är inte meningen att köra full fart framåt ikväll, inte hålla igen. Bättre att sätta ned Iniesta på mittfältet och spela med Bojan eller Afellay från start. Aja, vi börjar bli vana vid detta smörandet för Keita nu så blev knappast förvånad.
Barcelona Larsson1333
Ett hån emot Pinto? Det har väl aldrig vart uttalat att Pinto ska stå ALLA matcher i cupen, utan det har väl bara blivit så att han har blivit den utalade "cup-målvakten"? Det gäller för fan en titel, man vill ha den bästa målvakten på planen! Ska man tänka på Pintos känslor och hans situation för att kanske förlora en titel?

Nu säger jag inte att Pinto behöver avgöra matchen, MEN för att ha de bästa förutsättningarna ska den bästa målvakten stå! Om nu Pinto är den perfekta backupen som aldrig gnäller och accepterar bänken borde han väl kunna acceptera bänken nu för att se till lagets bästa?

Fan inte keita igen, tappar ju så mycket flyt med karln på plan, hoppas Bayern/Marseilla hostar upp 8-10 mille i sommar för han!
2011-04-06 19:41
Valdes - Alves Busquets Pique Adriano - Xavi Mascherano Keita - Iniesta Messi Villa.

Keita från start. Antar att Pedrito inte var så fräsch. Dessutom är Miño på bänken istället för Pinto som bekant stukade foten tidigare under dagen.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2011-04-06 19:39
Diar Iniesta Shekha

Om du har Kanal 10 så visar dom oftast startelvan kl 8, då dom har försnack i studion.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-04-06 19:38
Någon som vet om startelvan har kommit ut? Det brukar väl komma lite tidigare i CL än i ligan..
Andreas-
2011-04-06 19:34
Pinto eller Valdés i cup-finalen är given. Finns det ens någon som tycker att Valdés ska stå? Det är som många påpekat, ett hån mot Pinto, om han inte får den matchen. Dessutom gjorde verkligen inte Pinto bort sig när Valdés var skadad, tvärtom. Han agerade säkert. Finns ingen anlendning till att bänka Pinto, det är inte där matchen avgörs.
barcarobin
2011-04-06 19:18
sjukt hur vissa skriver om pinto han gör ett bra jobb när han får chansen och han klagari nte att sitta på bänken, drömspelare, men vissa är för "namnkåta"
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-06 19:16
barcarobin

Botten upp!
Ska byta hus nu till en väns och sen ska jag också ta en starking!

Hoj!
Canaletes
2011-04-06 19:15
Kan ni skriva nån tabbe Pinto har gjort där han släppt mål? Jag kommer inte på nån så jag förstår inte varför så många inte litar på honom.
Pinto var sjukt bra när han spelade för Celta och vann tom Zamora 2006

Tråkigt o se hur vissa här behandlar han så dåligt.
barcarobin
2011-04-06 19:13
: Andreas - V.V [Barney S]
tackar för svaret du räddade ett par timmars supande nu
2011-04-06 19:12
barcarobin

TV10, 20.45
barcarobin
2011-04-06 19:11
vilken tid är matchen vilken kanal snabbt svar tack ?
2011-04-06 19:10
Barcelonistas

Varför hoppar du på mig? Har jag skrivit nåt om dig eller?
Här drar vi slutsatser..

Säger väl mer om dig än om mig fast det var ju å andra sidan inga nyheter.

serdelbarcaeselmillorquehiha

Ja, hur vi spelar? 2-0 vinst? Villa och Xavi nätar ;)

Hoppas dock på en ala Madrid från gårddagen, 4-0..
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2011-04-06 18:43
Men lägg ner! Diskutera fotboll. Vad ni tycker om varandra såhär över internet är helt ointressant. Känner ni något behov av att hävda er kan ni ta det enskilt, förpesta inte forumet.

Fokus på rätt saker nu, det är kvarten i CL, Barcelona spelar. Frågor?-Försent-Framåt!
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-06 18:43
Jag tror som Rambla skriver att det kommer bli tufft och att vi inte ska underskatta dem. Men självklart hoppas jag att vi avgör ikväll likt Real gjorde så vi slipper lägga onödig energi.

Hoppas även att Bojan startar då jag inte tror Pedro är 100% och är redo att spela. Ett inhopp däremot skulle vara bra.
Barcelonistas
2011-04-06 18:37
Andreas

Ja och du med dina ständiga inlägg om dina resor, o jag har tippat så blablabla...

Abbe

Tråkiga nyheter,
Barcelona Frodo
2011-04-06 18:33
Abbe. - Anims Abidal!

Synd att han missar matchen. Jag gillar hans personlighet.
2011-04-06 18:31
Shakhtar centre-back Chygrynskiy hasn't recovered from his injury and won't play tonight #fcblive [rac1]

Typiskt.
2011-04-06 18:30
Jasså, det är trolldegsafton idag..

Återkommer efter Bolibompa, oj jag menade efter CL matchen.

Hoppas vi vinner och David Villa gör hattrick =)

adjö.
Barcelonistas
2011-04-06 18:26
Mesut

I luftrummen är han så otroligt dålig att det är pinsamt att se. Annars är han ok och inget mer.
2011-04-06 18:23
Mesut Özil "the next one"

Vad vill du att vi ska säga?

Nej, vi blir inte så mycket sämre men lite försämring blir det ju såklart då Valdes är en bättre målvakt och också spelar bättre med backlinjen och startar anfall på ett bättre sätt enligt mig.

Men så stor skillnad... njae..
Barcelona barca_joe
2011-04-06 18:22
Precis, han gör aldrig bort sig. Stabil kille som inte klagar som bidrar med rutin. Att säga att Milito är bra nu är också patetiskt
Real Madrid Mesut Özil "the next one"
2011-04-06 18:20
Barcelonistas /

Han har väl ändå inte gjort bort sig dom gånger han spelat?
Barcelonistas
2011-04-06 18:19
Hetfield

zee

Mesut

Pinto är en clown, en värdelös målvakt som enligt mig inte har något att göra i Barcelona.
Real Madrid Mesut Özil "the next one"
2011-04-06 18:13
Ursäkta att jag lägger mig i eran diskution, Men ni blir väl inte sämre med Pinto i mål.

Anfall är bästa försvar. Visst att Valdes är bättre. Men tror det skulle ha minimal påverkan på utgången i Cupfinalen.

Var allt för mig. Vi ses i CL semin!
2011-04-06 18:10
"We are sorry to inform you that, as a result of the lottery process, your ticket application with Customer Reference Number: 395853 for the UEFA Champions League Final 2011 has not been successful. "

Pitt...

Får väl bli att försöka få genom Barca... om vi nu går dit.

Hetfield

+1
Annons: