/spanien/barcelona/forum/12450.aspx/spanien/barcelona/forum/12450.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hombre - Gonzalo Higuain The Special Player!
2011-04-09 23:59
addeh | Andres

Nej faktiskt inte. Läste till halva stycket då jag verkligen var chockad över Bojans insats.Förväntade mig att resten av texten skulle bestå av superlativ. Till nästa gång läser jag klart hela.

---

Hur ska ni starta i Backlinjen + DM i nästa El Classico?

Alves-Pique-Milito-Adriano/Max
Busquets

Eller

Alves-Pique-Busquets-Adriano/Max
Keita

Eller

Alves-Pique-Maxwell-Adriano
Busquets

Vilken tror ni är troligast uppställningen?

En sak är säkert, ni borde inte skeppa iväg Marquez till New York.
Atlético addeh
2011-04-09 23:57
Sami

Om Pep väljer att använda Busquets som mittback, finns det ett gäng spekulanter som kan spela pivoté. Xavi är den ena, vilket öppnar för antingen Keita eller Thiago att spela bredvid Iniesta. Fontás är ett annat alternativ då han spelat på den positionen ett flertal gånger i Barça B både när han var yngre och nu på senare då Oriol Romeu är långtidsskadad. Fast jag tvivlar på att Fontás kommer få gå rakt in i startelvan i ett el Clásico på en position han egentligen inte spelar på, men ingenting är omöjligt när det handlar om Guardiolas laguttagningar.

Tänk vilket kreativt mittfält vi skulle få med Xavi, Iniesta & Thiago. Frågan är om det skulle ge positiva utslag eller ej.
Barcelona Sersari
2011-04-09 23:57
Rambla~

Haha :P

addeh

Okej tack då vet jag, visste inte hur det låg till med assister när det gäller fasta situationer och liknande.
,Sami
2011-04-09 23:51
Pique och Busquets kommer juh bilda mittbackspar mot Real. Vem ska ta Mascheranos plats? Han är juh avstängd.
Atlético addeh
2011-04-09 23:48
Sersari

Naturligtvis räknas Messis hörna som en assist då ingen rörda bollen innan den nådde Thiago.
Real Madrid Ronaldo99_
2011-04-09 23:48
Barca08

Nej, han står på 9 gula.
Barcelona Barca08
2011-04-09 23:45
är ramos avstängd i el clasico eller ej?
Atlético addeh
2011-04-09 23:44
Hombre

Då läste du nog även att Bojan blev skadad och uppges enligt de första rapporterna bli borta 4-6 veckor...
Barcelona Rambla~
2011-04-09 23:36
Sersari

Det ryktas att Dudek kommer få priset. Han är den målvakt i ligan som hämtat mest vattenflaskor till sin målvaktskollega.
Barcelona Rambla~
2011-04-09 23:34
The top goalscorers in the 2 highest Spanish divisions are Barcelona players: Messi (29 goals), Soriano (23 goals)
Barcelona Sersari
2011-04-09 23:32
Rambla~

Jaha okej. Räknas Messis hörna som en assist när Thiago gjorde mål? Keitas räknas väl inte som en assist då Almeria försvaren touchade bollen lite grann med huvudet tror jag.

Marca är för övrigt den enda källan som menar att Ronaldo ligger på 29 mål och inte 28, jävla pajastidning. Valdés kommer kamma hem Zamoran tror jag, eller hur ligger det till med det? Pinto har ju spelat många matcher när Valdés varit skadad. Marca som det skämt de är kanske hittar på egna regler där också.
Barcelona Rambla~
2011-04-09 23:32
Jag hade kört med Nolito och Soriano. De två har ett grymt sammarbete. Nolito är nästan uppe i Messis stats när det gäller målgivande passningar.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-09 23:26
Rambla

Det finns ingen i Barca B som kan ersätta Bojan fullt ut. Men det är tur att vi har Barca B att tillgå, trots allt! I de lite enklare matcherna kan Soriano eller någon annan säkert göra det helt okej. Och det är väl främst dessa matcher Bojan hade fått spela, för att avlasta Villa, Pedro m.fl. Så bara resterade anfallare håller sig hela är det OK. Vi har bara inte råd med en skada till nu.
Barcelona Hetfield
2011-04-09 23:26
Kan man inte flytta upp Thiago nu? Det löser inte precis anfallsproblem då den enda renodlade strikern i laget är just Villa.

Fan, man har bambi på is (Afellay)..det är allt. Ge Soriano ett par matcher, kanske inte flytta upp honom permanent men lite smakprov.

Canaletes

Hehe nej, jag har ingenting emot Di Natale, men det var han som gjorde 1-1 målet :P
Barcelona Rambla~
2011-04-09 23:16
Hombre

Du är förlåten. Det var jag som misstolkade.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]

Missade du sista raden eller? BS.

Godnatt allesammans.
Barcelona Rambla~
Lite förvånande att Afellay inte fick spela idag. Det kanske var för att det blev en jobbigare match än väntat? Om nu Bojan är borta resten av säsongen behövs nog någon från B som ersätter. Det går knappast att lita på Jeffren ska hålla sig skadefri.
2011-04-09 23:15
Rambla~

Ärligt?

Jag hade ingen aning faktiskt, läste bara "kvällens Awards" och fick intrycket av att Bojan gjorde en väldigt bra match.

Ber om ursäkt för det!

Animo Bojan!
Barcelona Barcelona mi corazon
2011-04-09 23:14
Nu skulle en Yaya toure i laget sitta fint med tanke på mittbackskrisen och mascheranos avstängning, men man kan inte ha alla spelare,
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-09 23:11
Helt sjukt hur det där svinet "Hombre" alltid kommer undan spärr. Varje dag ska han komma in hit och provocera men inget händer. Skriver man hej i puertan blir man spärrad direkt. Är du 20 eller 10?
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-09 23:11
Fan, när Bojan äntligen visade hur bra han verkligen kan vara så åker han på en skada och missar resten ev säsongen. Gud så tråkigt för honom, men även för Barca. Han hade behövts inför slutspurten..
Barcelona Rambla~
2011-04-09 23:08
Avstängning i finalen i CdR blir det bara om man åker på ett direkt rött kort i ligamatchen före finalen. En varning i ligan annars ger inte avstängning i cupen.
Barcelona Rambla~
2011-04-09 23:07
Hombre

Det där var ett dåligt skämt. Bojan missar resten av säsongen så sluta vara skadeglad.
Barcelona Barca4eva
2011-04-09 23:02
Sersari

Den var rätt billig enligt mig med men det är nog ingen idé att överklaga, ni vet ju själva hur det kommer sluta anyway.
2011-04-09 22:56
Träningen med Justin Bieber verkar ha gjort Bojan gott!
Barcelona Messidinho_10
2011-04-09 22:54
Andreas - V.V [Barney S]

Det är lätt kolla inställningarna på din webbläsare, så hittar du det!
Barcelona Sersari
2011-04-09 22:50
Tror ni klubben överklagar Mascheranos varning? Jag tycker att den var så jävla billig att det borde överklagas och tas bort.

Förresten, om de spelare som står på 4 gula kort drar på sig en varning i ligan på lördag riskerar de i så fall att missa Copa del Rey finalen? Är det någon Madridspelare som missar ligamatchen på lördag p.g.a. avstängning?
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-09 22:50
Messidinho_10

Tyvärr behöver jag datorn, annars hade jag gjort omgående.

Saken är den att så fort jag går in på datorn så sitter mitt beteende i sen 8-9 års ålder, fingrarna skriver aftonbladet utan att jag ens tänker på varför..
Ungefär som en rökare, blir ett jävla beroende men ingenting vettigt skrivs på den skitsidan och därför vill jag spärra skiten. Hur man nu gör?

Barca4eva

I´ve tried, oh have I tried ... =(
Barcelona Barca4eva
2011-04-09 22:49
Andreas - V.V [Barney S]

Sluta bara besöka de :p

Nu är Kvällens Awards uppe! Härligt
Barcelona Messidinho_10
2011-04-09 22:48
Andreas - V.V [Barney S]

Kasta ut skitet genom fönstret!!!
Annons: