/spanien/barcelona/forum/12410.aspx/spanien/barcelona/forum/12410.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mascherano
2011-06-18 19:07
Blaugrana91
Då måste det betyda att han är en Barca spelare? Kan inte hemsidan skriva det nu så man slipper vara osäker hela tiden.
Barcelona Rambla~
2011-06-18 19:07
"Det är ju bara typiskt att vinkla påståenden till er egen favör"

Ähum, varifrån brukar vi få sett detta fenomen titt som tätt? :P
Barcelona el Maestro!
2011-06-18 19:05
City kan lägga fram ett bud på 50 miljoner euro om de vill. Det är viljan hos spelaren som avgör i slutändan. Det går inte att tvinga honom till en klubb han inte vill gå. Om klubbar kunnat göra så hade Barca fått 35 miljoner euro för Eto'o som City ville värva då eller mer för Ronaldinho än vad Milan betalade.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-18 19:05
"Alexis confirmatory nou barcelona player, ho dir AcAV per radio, fm i ona Rac"

Hittade den här kommentaren på MD. Översatt med det "briljanta" verktyget Google översätt....

Som jag fattar det ska det ha bekräftats även av radiostationerna Ona FM och Rac1.

Barcelona Messidinho_10
2011-06-18 19:04
PedroRodriguez

Det kvittar vad ManCity lägger, AS7 vill spela för Barca så enkelt är det ibland!
Barcelona el Flaco
2011-06-18 19:02
Smajic/

Som om det spelar någon större roll direkt. Poängen är att Crstiano bröstade upp sig och det slutade med att han fick se hur Iker fick plocka fem bollar från sin egen målbur. Att se portugisen äta upp sina ord var priceless.
Barcelona Hetfield
2011-06-18 19:01
el Flaco

Haha, man känner sig hyfsat "döh" när man har fått reda på det. Tack

Smajic

Det var inte långt ifrån dock.
Barcelona el Flaco
2011-06-18 18:59
Hetfield/

NT = National Team players. De chilenska landslagsspelarna med andra ord.
PedroRodriguez
Undra om City lägger ett panikbud. City skulle tydligen inte punga ut mer än £25m men troligtvis lägger de snarligen ett bud på £40m. Han är inte klar än. Slutligen blir det väl säkert en flytt till Barcelona som han vill.
Real Madrid Smajic - La Bota Mágica
Adam från "Can Barca - Årets awards"-artikeln:

Ronaldo sa aldrig "Vi får se hur många mål det gör på oss", han sa "Vi får se om dem lyckas göra 8 mål på oss också" efter Almeria-matchen. Big difference. Det är ju bara typiskt att vinkla påståenden till er egen favör. Nåja, gör om gör rätt.
Barcelona emilio___
Alexis alltså!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona el Flaco
2011-06-18 18:58
Rambla/

Håller med. Vi kan tacka Juanjo Brau för att Messi har blivit kvitt med sina skadebekymmer som gäckade honom under hans första år i A-laget. Brau är hur viktig som helst när det gäller att agera skyddsängel till spelarna när de ska bygga upp sina muskler och förebygga skaderisker.
Barcelona emilio___
2011-06-18 18:58
Hur säkert är nyheten om att han är klar på riktig. Vad är sannings procenten på??!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Messidinho_10
2011-06-18 18:57
Japp AS7 är klar riktigt bra värvning, tack Rosell!!
Barcelona Hetfield
2011-06-18 18:57
NT players? Vad är NT?
Barcelona arven
2011-06-18 18:56
Fan va härligt om Sanchez är klar. Tror han kommer bli nästa super stjärna inom fotbollen tillsammans med Neymar.
Sen så hoppas jag på en utlånning på Bojan och ett köp av en mittback som är duglig men kan tänka sig bänken.
Barcelona Rambla~
2011-06-18 18:55
el Flaco

Fy fan vad stor han är el Capita. Jag minns efter operationen när Pruna och Cugat sa att rehaben skulle ta upp till 2-3 månader innan Puyi var tillbaka. Puyi själv, jag är tillbaka om 1 månad. Typiskt honom. :P

Joanjo Brau, där har vi en väldigt viktig person i Barcelonas organisation. Han är guld värd vid sådana här skador och när spelarna ska igång med sin rehab.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-18 18:54
"Barcelona will this year start with restructuring the zone around the stadium. The plan includes a hotel, a mall and a gym. [expansion]"

"The whole restructuring project would cost 50M. It's not expected to be finalized before 2016, when there are new elections. [expansion]"

Klubben har stora planer på G. ;)
,Sami
2011-06-18 18:53
Det här kan ju bara betyda en sak. Att han är klar?

Alexis Sanchez heard yesterday about the deal on his transfer to Barcelona. NT players were informed and congratulated him. [canal 13]
Barcelona Messidinho_10
2011-06-18 18:51
Och Fabregas...
Barcelona Hetfield
2011-06-18 18:50
Hehe, det skulle inte förvåna mig om vi får se Rossi bli klar.....
Barcelona el Flaco
2011-06-18 18:49
Bilder från Puyols rehabträning i Barcelona i länktipset. Just nu är han inne i den första fasen av en tre veckors period där syftet är att bygga upp muskelmassan i det vänstra benet. Den här fasen väntas vara avslutad i slutet av nästa vecka. Om allt går som planerat kommer kaptenen kunna göra löpningar ute på träningsplanerna sista veckan i juni.
Barcelona Rambla~
2011-06-18 18:48
Alexis nära? Oh, vågar man hoppas nu? Nääe, jag vågar inte ta ut något i förskott, jag kan bara inte lita på Sport efter all den skit de har hävt ur sig den senaste tiden. Visst, ibland är de korrekt ute men det brukar vara på nyheter som redan är verifierade över allt.
Barcelona Blaugrana91
2011-06-18 18:47
Oj va kul om det stämmer att Sanchez är "klar", han är en blivande världsstjärna. Fantastisk värvning om det stämmer med andra ord.

MEN priset....€35 Miljoner...Jag trodde verkligen inte att Barca skulle bujda över €30 för honom. Aja men det är så det är i dagens fotbollsvärld.

Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Gällande vår transferbudget, tänk på att vi kommer sälja några spelare också, Bojan, Jeffren, Maxwell (kanske), Milito och säkert någon mer. Där kan vi nog få in max €20 Miljoner att lägga till budgeten.

Kom även ihåg att Rosell sa härom dagen att klubben kanske kommer använda pengar från nästa sommars transferbudget och då alltså spendera lite mer denna sommar, för att sen ligga lite lågt nästa år. Så vi har nog ganska mycket pengar kvar ändå. Allt beror ju på hur mycket klubben är villiga att ta från nästa års budget.
Pep kommer få det han vill ha det är jag ganska säker på.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-06-18 18:45
35 miljoner euro är lite väl mycket men som sagt, det stod att en del utav den summan skulle betalas direkt och resten som bonus eller när han uppnår en viss gräns (Antal spelade matcher, gjorda mål) etc.

Det låter bra hur som helst, hoppas detta är sant :)
Barcelona Rambla~
2011-06-18 18:45
F_C_B

Ja, det där målet och den matchen kanske är mitt största och mest magiska barcaminne. Då var Rivaldo större än allt annat även för mig.

Din historia om Rivaldo var trevlig läsning. Så nära att få träffa sin största idol men ändå inte. Förresten, det kan inte ha kännts vidare bra när han dök upp hos Milan med tanke på dina känslor för Inter?

För att inte tala om vad Rivaldo sysslade med under Vm 2002 och hans berömda skådespel vid en hörnflagga. Det kan inte ha kännts vidare bra att se det? Själv blev jag förbannad och otroligt besviken.
Barcelona B-Guden
2011-06-18 18:40
vi har fan deltagit i det vi med...
Varför tror du lag som mIlan och dom värvar billigt jo för dom som säljer till milan vet att dom inte kan vänta sig några fantasi summor av dom.
Barcelona el Maestro!
2011-06-18 18:35
Frodo:
Han är långt från värd 35 miljoner euro men vad ska man göra när ”företaget” Man City är redo för att betala 40 miljoner euro för honom? Barca är blåsta men marknaden är förstörd av City och Perez, tyvärr.
PedroRodriguez
2011-06-18 18:34
Han visar i alla fall prov på fint presspel. Kasta en blick på videon från 1:15 - 1:35, stenhård press non stop. Och fy farao vad han kan dribbla. Bra kille detta.
Barcelona Frodo
2011-06-18 18:30
Om siffran 35 miljoner euro stämmer så känner jag spontant att vi återigen blivit blåsta. Man önskar att klubben haft en typ likt Galliani som är grym på att förhandla.

Gonzalez_Barca

Pengarna för Zlatan kommer inte att läggas till i transferbudgeten.
Annons: