/spanien/barcelona/forum/12408.aspx/spanien/barcelona/forum/12408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Man_U
2011-07-27 16:31
tänk hur äckligt för målvakten om pedro tar en straff med helt rak sats.. vilken fot ska han skjuta med ??
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 16:28
Frodo

Fast då kan man väl säga att det är bitterhet att Barca inte lyckats värva Cesc än så att dom gör sådär?

Jag menar, man kan vända o vrida på allt. Man ska inte ta allt för seriöst, man lever bara en gång :-)
Barcelona Frodo
2011-07-27 16:24
Greenwood

Artikeln är inte menad på skoj. Den är skriven på ett skämtsamt sätt av skribenten för att få ut allt hat mot Barcelona. Bitterheten lyser igenom där hon inte sparar på ammunitionen.

Klippet i länktipset visar däremot ett bra skämt.
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 16:12
Va fint! Då har man något att kolla på nere på puben sen! tack för svar gubbar =)
Barcelona Greenwood
2011-07-27 16:11
Frodo

Kan fortfarande inte helt avgöra om du är seriös eller inte. Är du det så ber jag dig att slappna av lite och se artikeln som den är menad, på skoj.
Barcelona Denyo
2011-07-27 16:08
Ryo Miyaichi

Canal + Fotboll 20:40 Live
samt diverse streams.

testa streamhub om dem nu sänder matcher där riktigt bra kvalité!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-07-27 16:08
Ryo Miyaichi !

Canal+Fotboll.
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 16:06
Visas Bayern-Barca på nån kanal ikväll eller? :)
Atlético addeh
2011-07-27 16:03
Jaha, Kun klar för City precis som de allra flesta förutspådde. Nu vinner Manchester-klubben ligan den här säsongen. Skönt att han inte gick till Madrid, tråkigt att han däremot byter liga.

Önskar dock Agüero all lycka i världen, en sådan fantastisk spelare hör hemma i ett lag som spelar Champions League.

---

Missade både matchen mot Split och 70 minuter av matchen igår. Är därför riktigt taggad inför matchen mot Bayern ikväll, ska bli spännande att se. Thiago har varit bäst på plan både mot kroaterna och mot Internacional, klarar han hålla samma standard mot Bayern?
Barcelona Frodo
2011-07-27 15:55
Greenwood

Ett skämt? Genom att håna Barcelona för filmningar, rasism, tråkig fotboll och sin slogan "Mes que un club"? Jag ser inte det roliga i det. Men det kanske är roligt för supportrar som håller på en klubb vars största stjärnor vill lämna vilket får de att ta varje tillfälle i akt att smutsa ner det här forumet med "intressanta länkar och citat" så att de själva kan må lite bättre?
Barcelona Abbe.
2011-07-27 15:53
Det står även på Pedros profil på hemsidan:

"Although he usually plays the ball with his left foot, Pedro is actually right handed. This ambidextrous nature of his game means he can play on either side of the pitch, or even fit in as a target man. He is excellent at finding the right position and has a powerful shot, most notably from long range."
Barcelona B-Guden
2011-07-27 15:43
glen hysen kollade 2 matcher med pedro men kunde inte avgöra om han var vänster eller höger fotad, och då valde han att fråga johanna eller vad den där svensken som brukar va i spanien heter, och fråga pedro och han va högerfotad sa han själv
Barcelona Denyo
2011-07-27 15:43
gonzalez_barca

haha okej,

när åker du ner till gamper?
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 15:42
Frodo

Man får ta det för vad det är - det som tidningarna i england uppfattar "dna" som.

Som sagt, med en klackspark som jag sa.... :)
Barcelona Greenwood
2011-07-27 15:40
Frodo

Du inser inte att hela artikeln är ett skämt? Eller är du ironisk?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-07-27 15:38
Denyo

"Wow, thank you, i never knew those stats. Happy! "@MohamedFab7: 57 Goals, 98 assists and 303 Appearances only at the age 23! @cesc4official""

Det fick Messidinho att Fabregas sammanfattar sin karriär. Han borde söka jobb hos Aftonbladet :)
Barcelona Frodo
2011-07-27 15:37
Ryo Miyaichi !

Den var inte rolig. Om man har någon koll, dvs om de brittiska tabloidjournalisterna hade försökt göra lite research, så hade man vetat att ordet DNA används en hel del i Spanien.
Barcelona Denyo
2011-07-27 15:35
Messdinho

läser du på något falskt twitter konto eller?

vad är det som är så intressant på hans officella twitter?
Barcelona Frodo
2011-07-27 15:33
Man_U

Jag tror att han skulle skjuta med vänster. Han har sagt i någon intervju vilken som är hans "riktiga" fot men jag har glömt bort det. Det känns dock som om det inte spelar någon roll med tanke på hur klinisk han är med båda fötterna.
Raul Bravo- True Legend!
2011-07-27 15:28
Höger
Ryo Miyaichi !
Vill inte starta ett krig, men lite smårolig läsning om man kan ta det med en klackspark :P

Man_U
Nån som vet vilken fot Pedro föredrar?? asså vilken fot skulle han skjuta en straff med t,ex ?
Barcelona ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE
2011-07-27 15:07
Ser att det snackas om fontas om han är redo eller inte.... Jag tror han koma göra en pique... Kommer ihåg att pique gjorde mig förbannad hans första matcher i Barca tröjan sen utveclades han mer
Postat via SvenskaFans-appen
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 14:59
Håller med dig elbraco. City har lagom bredd med tanke på att spelare ska säljas...
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-07-27 14:56
Haha, jag är ledsen över att jag kopierar in en kommentar från Puertan men detta är faktiskt otroligt roligt.

"Alltså jag har inga problem med lag som köper med rika ägare, men när man gör som City, d.v.s köper Adebayor,Robinho,Tevez,Aguero,Dzeko,Balotelli för ofantligt mycket pengar som ska slåss om EN position! Då har det gått för långt ."

Hur många mittfältare hade Real Madrid nu igen? 14? 15?
Det roliga är att två av namnen han rabblar upp inte spelar där (Robinho/Adebayor) och lämnar då fyra namn, varav en ryktas bort (Tevez) vilket resulterar i 3 namn på typ två platser. Sopa.
Real Madrid Alex.K
2011-07-27 14:42
ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE

Det var Malmö själva som nobbade TV-kanalerna. De sålde istället rättigheterna till Sydsvenskan.
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 14:41
Rybbe/

Jag nej, men att folk slutar snacka med dig och tar bort dig som vän på FB för du är så knäpp talar för sig själv ;-)

Jag har bara sett 2 matcher med Thiago, och det är just därför jag vill se mer. Jag tycker det alltid är spännande med talanger som slår igenom likt våran Wilshere förra säsongen, hoppas Thiago får speltid och utvecklas!
Barcelona Rybbe
2011-07-27 14:37
Nesto, därför jag vill ha en forlan typ, afellay kan gott o väl spela mittfält, jds kan få mer speltid i cupmatcher etc, lösningarna finns där!

Ryo, och när har du försökt diskutera med mig? Du vet inte ens vad Thiago har för potential, så tror du verkligen att jag skulle tycka det vore lönsamt att diskutera med dig om du försökte? Du har ingen aning om hur jag är så skit helst i sånna kommentarer, jag är varken naiv eller blind, jag har dyrkat Barca sedan barnsben och gått igenom alla möjliga olika typer av situationer som Barca haft, och även Umgåts med realfans, jag har fog för det jag skrev, har du? För "du går inte att diskutera med" kan du inte slänga ur dig utan att ena ha försökt, jag har knappt ens skrivit här inne då jag tycker att kunskapsnivån här inne brister oerhört alldeles för ofta och efter ditt utspel blir ju inte min naiva blinda syn bättre ;)
Barcelona ALEXIS SANCHEZ...THE NEXT ONE
2011-07-27 14:33
Konstig att svenska tv inte visade matchen mellan rangers och Malmö .. Det är ju för helvete det enda svenska laget som har chansen att spela cl ... Kanske trodde de att malmö skulle torska stort vem vet
Postat via SvenskaFans-appen
Ryo Miyaichi !
2011-07-27 14:29
Rybbe

Du ska väl knappast tala om blindhet och naivitet, för med dig går det ju knappt att diskutera!

När spelar Barca sin nästa match? Är sugen på att kolla in Thiago och se vilken potential han har hehe...
Annons: