/spanien/barcelona/forum/1239.aspx/spanien/barcelona/forum/1239.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-03-12 20:49
Atletico tog ledning mot Deportivo.
Vlom
2016-03-12 20:48
@Reymar:

Jag såg nyss Lukakus fantastiska solomål (titta i länktipset), trodde inte att han faktiskt var kapabel till sådant...
Barcelona Reymar
2016-03-12 20:47
Enkos Hahaha wtf?! Costa med en bit attack!
Vlom
2016-03-12 20:45
@enkos:

I länktipset kan man se hela incidenten som personen bakom signaturen "enkos" pratar om.
Barcelona FCB_Messi
2016-03-12 20:41
Enkos jag vet inte om du har förstått att detta är ett Barcelona forum . Du behöver inte uppdatera oss andra om varje jävla match i Europa . Vi följer dom också ! Du är värre än Fotbollskväll fan . Att thiago gör två mål, att Costa bråkar med Barry, att lukaku gör två mål , sånt kan du hålla för dig själv . Shit asså .... Sen så behöver du inte göra ett inlägg var o varannan minut !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2016-03-12 20:31
Costa och Barry vilken fajt :) Costa trodde att Barry skulle skita på sig men denne gav sig inte och möte Costa med pondus :) Costa fick dör sitt andra gula och valde att skämma sig mot domaren också. . Blir säkert några matcher efter rapporten. . PS. såg ut som att Costa gjorde en Suarez och bet Barry?
Barcelona Reymar
2016-03-12 20:22
@enkos:
Livet leker just nu! Och vilket jävla fint solomål Lukaku gör!
Barcelona enkos
2016-03-12 20:17
Thiago gjorde två mål för Bayern.
Barcelona enkos
2016-03-12 20:16
Inte nog med att Chelsea åkte ur CL, ikväll åkte de ur i FA mot Everton. Costa som utgick skadad i onsdags spelade ikväll! !!! och fick rött kort. Lukaku som inte var önskvärd i Chelsea gjorde båda målen.
Barcelona DM1982
2016-03-12 20:01
[QUOTE=Vampíro]Nja mer avdelning: en vuxen man ska inte bita en annan vuxen man på en fotbollsplan... för tredje gången på kort tid. [/QUOTE] Kan inte säga emot där men så kort tid var det väl inte? (om det spelar någon roll). Första gången var väl i Ajax? Hur länge sedan var inte det? Hur som helst, det var för hårt straff enligt mig. Tre matcher plus terapi hade varit nog.
Barcelona Vampíro
2016-03-12 19:57
[QUOTE=DM1982]Jäpp. Ett och ett halvt år senare får han spela med landslaget igen. Avdelning överdrivet straff. [/QUOTE] Nja mer avdelning: en vuxen man ska inte bita en annan vuxen man på en fotbollsplan... för tredje gången på kort tid.
Barcelona enkos
2016-03-12 19:54
Tre amigos ska alltså efter Villareal till två tuffa kvalmatchen var i Syd Amerika och komma tillbaka bara dagar innan El clasico. Hoppas ingen skadar sig. PS. Messi mot Bravo första matchen i Chile. Neymar mot Suarez i Brasilien.
Barcelona Reymar
2016-03-12 19:50
Suarez ska kunna spela utan att dra på sig en varning! Hur svårt kan de vara egentligen? Senast mot Eibar var det en ful eftersläng som han blev varnad för.
Barcelona DM1982
2016-03-12 19:46
[QUOTE=enkos]Har Suarez avtjänat straffet i landslaget? Efter Villareal är det landslagsuppehåll. [/QUOTE] Jäpp. Ett och ett halvt år senare får han spela med landslaget igen. Avdelning överdrivet straff.
Barcelona neymar JR
2016-03-12 19:44
Jag spelar hellre med suarez BORTA mot villareal än mot real Madrid på hemmaplan. Villareal matchen är betydligt svårare i mina ögon, under el classico är alla top motiverade.
Barcelona enkos
2016-03-12 19:39
Har Suarez avtjänat straffet i landslaget? Efter Villareal är det landslagsuppehåll.
Barcelona enkos
2016-03-12 19:16
@Vampíro:

Han kunde ha spelat 5 min ikväll fått sitt femte, missat Villareal och sedan vara nollställd på 0 gula resten av säsongen. Om han ska nu missa ytterligare Villareal kommer han i nån av de sista matcherna att få gult och missa ännu en match. Ja nu släpper jag detta men som sagt idiotisk att han inte fick spela ikväll.
Barcelona Tiki-Taka
2016-03-12 18:56
Vi behöver suarez mot villareal! Rätt att vila honom...Arsenal och villareal väntar denna vecka, han behövde denna vila!
Barcelona Vampíro
2016-03-12 18:56
Suárez ska inte spela en minut mot Villarreal, ingen idé att han ens åker med truppen. Han kommer fucka upp det om han spelar, det är jag 100% säker på. Låt honom gå loss på Arsenal i veckan sen vila till helgen igen. Bara dumt att riskera speciellt nu när Munir kan göra mål i öppen bur.
Barcelona Mdawg
2016-03-12 18:52
@enkos:

Barcas problem: Penalties

Other teams problems: Barca
Barcelona enkos
2016-03-12 18:48
Cazorla
Suarez vilades inte när vi hade matcher var tredje dag i mer än två månader i sträck. nu när vi äntligen fått en vecka utan matcher så valdes han att vilas. Obegripligt!
Vlom
2016-03-12 18:45
Piqué's Periscope video efter matchen mot Getafe som avslutade för knappt 10 minuter sedan.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-03-12 18:34
@enkos:

Suarez kanske behövde vila? Han har spelat mycket och när Messi inte var i sitt bästa fysiska skick skötte Suarez presspelet för två spelare.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-03-12 18:27
Tog en välbehövlig *Siesta iinnan kl 16:00 och det kostade mig matchen. Var tvungen att betala.

Såg nyss att Neymar gjorde mål. Riktigt roligt att han dessutom avslutar på en touch.

Han och Suarez har missat grovt, grovt sista tiden..
Barcelona enkos
2016-03-12 18:21
@Liunil Masse:
Du vet att saker ibland händer helt oförutsedda och när man minst anar det? Han kan lika gärna vila även den matchen då han kommer spela med rädsla i 90 minuter. Idiotisk av LE att inte låta honom spela matchen idag och få kortet ..
Barcelona Andresito
2016-03-12 18:19
Suárez fick innan Eibar-matchen sitt tredje gula i ligan den 8 november, mot Villarreal passande nog. Han hade alltså hållit sig i skinnet i fyra månader sedan dess, han borde kunna klara av att göra det i helgen också.
Barcelona Liunil Masse
2016-03-12 18:17
[QUOTE=enkos]första 60. sista 30 bedrövligt. [/QUOTE] Hur länge har du följt fotboll, seriöst?
Barcelona Liunil Masse
2016-03-12 18:15
Folk snackar precis som att det är en garanti att Suarez åker på gult mot Villarreal. Chansen är inte så stor som ni vill få det till.
Barcelona enkos
2016-03-12 18:11
Vi har alltså satt rekord. flest missade straffar 8 .
Barcelona Santiago Cazorla
2016-03-12 18:07
Dermot Corrigan – ?@dermotmcorrigan

Messi played games last month with kidney stones, taking medication for the pain

Annons: