/spanien/barcelona/forum/12389.aspx/spanien/barcelona/forum/12389.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hunting Bears
2011-04-16 18:03
Suck. Att du inte ens kan ta konstruktiv kritik för att dina åsikter ska bli hörda mer säger ju rätt mycket om vilken nivå du håller.
barcarobin
2011-04-16 18:02
nejmenjagskiterivadandratyckereftersomdetredanärlågnivåsåbehöverintejagansträngamighellernäringenannangördet.
barcarobin
2011-04-16 18:02
Blaugrana91 : Mjaaa... Vet inte om det är patetiskt, dom har väl respekt för laget dom möter och det är iget patetiskt med det =)
Hunting Bears
2011-04-16 18:00
Det är ju knappast så att din bakåtsträvande attityd hjälper forumet på rätt spår om du menar på att nivån är låg. Att sätta sig och vägra göra sig förstådd på ett ordentligt sätt för man redan anser att forumet är på en låg nivå är ett uselt argument.

Barcelona Blaugrana91
2011-04-16 17:59
barcarobin

Det som är patetiskt är att Real väljer att spela så fegt på sin egen hemmaplan...(Om den elvan nu stämmer)
barcarobin
2011-04-16 17:57
fan vad jobbit då
Hunting Bears
2011-04-16 17:56
Jag kan seriöst knappt läsa dina inlägg om du ska skriva sådär

Stor bokstav, styckeindelning, komma etc är inte svårt. Men det gör otroligt mycket för läsbarheten.

Vadå hålla hög nivå men ingen tar efter? Det är inget personangrepp men generellt blir du mer tagen på allvar om du skriver på ett mer förståeligt sätt. Det är upp till dig men om du eftersträvar en hög nivå är nog stor bokstav etc att föredra.

Det är nog mest du som lider då jag kan tänka mig att många hoppar över dina inlägg och därmed kommer inte dina åsikter fram.
barcarobin
2011-04-16 17:53
24 faktiskt, =)
eftersom nivån är så låg så har jag redan försökt hålla god nivå men nu har jag tröttnat då ingen tar efter
Barcelona Coach pep
2011-04-16 17:52
Ikväll stundar bara de första 90 minuterna av 360 långa minuter (+ev tillägg) som vi har kvar mot Real den här säsongen. Det är en enda lång kamp och om vi kastar ut alla korten på bordet redan nu och en nyckelspelare skadas, så riskerar vi att falla i resterande möten där titlar står på spel i mycket högre grad. Jag ser det som ett schackspel. Mourinho kan försöka fälla t.ex. Messi i den här matchen så han slipper honom i den andra. Han är en lömsk jävel. Men det är inte bara skador jag tänker på. Tycker att det skulle vara allmänt nyttigt för fortsättningen att vila antingen Messi eller Iniesta. Främst som säkerhetsåtgärd såklart. Förra säsongen på Bernabeu kom Iniesta inte in förrän i andra halvlek.

hade varit en helt annan sak om det här var sista klassikern inför säsongen. Då vore det bara att tuta och köra. Men ni som vill att bästa möjliga elva startar kommer säkert inte bli besvikna. Det mesta tyder väl på det. Ofta Messi inte vill spela El Clasico.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-16 17:52
barcarobin

Du är 22 år, har du inte gått i skolan?
Anstränga sig för att skriva normalt? Skojar du med mig?

Låg nivå?
Folk är nervösa inför El Clasicó, det är fullt normalt.
Om du tycker detta är låg nivå har du aldrig varit här inne när det verkligen varit nere på 10.000 meters djup.
barcarobin
2011-04-16 17:49
ja för man förstår ju inte om man inte använder stor bokstav eller punkt va?.
om man inte förstår utan stor bokstav och punkt ja då är man ju i högstadiet just nu högst, jag orkari nte anstränga mig till att varken använda stor bokstav eller pungt då det redan är så låg nivå så behöver inte jag anstränga mig heller
2011-04-16 17:47
barcarobin

Snälla, försök börja använda stor bokstav, punkt och så vidare.
Blir så mycket lättare att förstå på en gång då.
Barcelona el Flaco - "Leave the gun, take the cannoli"
2011-04-16 17:47
Mitt i all denna hysterin inför matchen ikväll vill jag bara sticka in med att ytterligare ett lag från La Masia vann sin liga denna helgen: Infantil A (14-åringar). Med två omgångar från slutet vann de ligan. På 28 spelade matcher har de vunnit 25 och kryssat resten. Målskillnaden är brutal, 141 gjorda och endast 11 insläppta. Noterbart att Joan Laportas son, Guim, finns med i truppen.
2011-04-16 17:46
"Har Mourinho lyckats med att skada Messi förut? Nej. "

Vad är det som säger att han inte lyckas med det snart?

Är det inte någon Madrid legend som har ett målrekord på 55 mål? Messi är ju på gränsen att sudda ut det för ALL EVIGHET..

Inte för att jag tror Mourinho bryr sig direkt då han just kommit till Madrid men en inbiten Madridista som S.Ramos vet man aldrig vad han ställer till med för att försvara "rekordet"..

Äsch, inte vet jag. Jag bara spekulerar för att få tiden att gå.
barcarobin
2011-04-16 17:45
pepe ska vara lite av städgumma så vad är det för patetiskt med det? pep och mou har helt oliska sätt och jobba på så inget patetiskt med det alls.
Barcelona Blaugrana91
2011-04-16 17:44
Figeta - Anims Abidal

Haha Pepe på mittfältet? :D

Håller med om att dem skämmer ut sig om dem ställer upp så där...Vågar inte ens spela offensvit på sin egen hemmaplan...Patetiskt var ordet.
Barcelona Hetfield
2011-04-16 17:43
Frodo

Med handen på hjärtat, även om Milito skulle bli skadad av en idiottackling så skulle jag bli förbannad, jag tycker inte att man ska spec. behandla någon genom att "skydda" personen. Alla ska vara lika, om man är rädd för deras spelare ska skada oss, då kan vi lika gärna spela med B-laget.

Har Mourinho lyckats med att skada Messi förut? Nej.
Varför? Messi är för bra.
Svårare än så är det inte, de har svin i laget men det är sådana chanser man får ta.
2011-04-16 17:41
Hetfield

Det är väl klart det är "mest" illa om Messi blir skadad, det kan du ju knappast blunda för.
Men det är väl klart att det drabbar laget i princip lika mycket om Xavi eller Iniesta blir borta..

Fan,det är inte bra om NÅGON blir skadad men att blunda för att Messi inte är viktig för oss är ju bara...?

"Dessutom spelar Messi högt upp i plan och det är just där Real har sina svin. Det är knappast så att Özil kommer att försöka skada Xavi. "

Precis.
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-16 17:41
Marca tror att Real ställer upp med denna startelvan mot oss ikväll.

-------------Casillas-------------
Ramos-Albiol-Carvalho-Marcelo
----Khedira--Pepe--Alonso------
Di María----Benzema----Ronaldo

På deras egna hemmaplan ska dem ställa upp med 5 backar och två defensiva mittfältare. Vet att denna inte är officiell men om detta stämmer så skämmer dem bara ut sig. Vet inte vad jag ska kalla detta men inte fotboll iallafall.
barcarobin
2011-04-16 17:40
snacka om nojiga herregud
DavMessi
2011-04-16 17:39
Torres gör äntligen mål men är offside med en halv centimeter. Snacka om att allt går emot honom, det är ju synd om honom.
Barcelona Frodo
2011-04-16 17:39
Hetfield

Det har ingenting med att specialbehandla Messi att göra. Real har en "tradition" av att försöka slå ihjäl Messi och Ramos verkar se det som sitt livskall att försöka lyckas med det. Dessutom har även Mourinho en historik av att försöka skada Messi. Se Del Horno, Chivu och nu senast med Ramos, Carvalho och Arbeloa.

Dessutom spelar Messi högt upp i plan och det är just där Real har sina svin. Det är knappast så att Özil kommer att försöka skada Xavi.
barcarobin
2011-04-16 17:35
Hetfield: Fok lr för mainstreem tyvärr.
Barcelona Hetfield
2011-04-16 17:33
Jag blir rätt så irriterad på folk som sitter och säger "åh Messi hit och Messi dit", så resten av spelarna spelar ingen roll? Om det finns en risk att spelare kan bli skadade idag, varför ska man spec. behandla Messi? Varför kan man inte bara vila alla nyckelspelare om det finns en sådan överhängande risk?
Det är derby, det är klart att det ska smälla till idag.

No, f*ck that. Det bästa laget ska spela, det är el clasico. Vi i Sverige kan nog aldrig få samma känsla som huvudstaden och katalanerna har när el clasico spelas, det är typ det nertryckta folket mot etablissemanget. Mourinho har inte lyckas göra jackshit mot Messi sist vi träffades, tror inte heller att de kan göra något föratt skada Messi idag heller.
Barcelona Frodo
2011-04-16 17:29
Ramos, Pepe, Carvalho och Arbeloa gör att man knappast känner sig lugn över att starta med Messi. Med order från Mourinho så vet man kanppast vad som kan hända.
barcarobin
2011-04-16 17:29
ja det är ju så svårt och läsa utan punkt och stor bokstav. Allt hänger på det för att någon ska förstå? gisses..
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-04-16 17:26
barcarobin---

Du uppmanar oss att sluta vara "nojiga" och ta en bärs.
Jag uppmanar dig att använda stor bokstav. punkt osv!

Jag ska inte behöva läsa om din text tre gånger för att klara av att tyda den.

Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-16 17:26
Dagens match kommer inte avgöras hos spelarna. Självklart har dem stor del i det hela ifall det blir en vinst eller förlust men jag tror det ligger i Peps och Mourinhos händer i slutändan. Speciellt denna matchen kommer bli extra tuff för tränarna att lägga ut sin taktik då man inte har en blekaste aning om hur startelvorna kommer se ut.
Barcelona Coach pep
2011-04-16 17:25
Den här klassikern är väl visst mindre viktig.. De återstående tre där titlar står på spel neutraliserar denna en aning.

Som Cruyff sade: Det räcker om Barca vinner två.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-04-16 17:25
Orka inte vilja ha med Messi eller Xavi av rädsla för att någon blir skadad. Isåfall hade dom bara lirat vänskapsmatcher, om ens det. Man kan bli skadad i varje match right? Mot typ Atletico och Sevilla som spelar hårt och fult (tänk Ujfalusi - eller vänta, han var ju bara "sen" in i tacklingen) så hör man inte detta tjatet.

Annons: