/spanien/barcelona/forum/12377.aspx/spanien/barcelona/forum/12377.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-04-16 18:48
Alltså fyyyfaaan att Pepe spelar mittfältare. Man vet vad hans uppgifter mot Iniesta och Xavi kommer vara....Getafetacklingen kommer räknas som en mjuk kram efter denna matchen.
Canaletes
2011-04-16 18:42
Andreas - V.V [Barney S]

hahha snacka om tilt på Pepe
barcarobin
2011-04-16 18:42
Man kan aldrig sluta imponeras av pep som aldrig visar respekt till sina motståndare, han kör på som det vore hemmaplan varje match !
Hunting Bears
2011-04-16 18:41
Startar Real med 3 offensiva spelare? Fascinerande taktik.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-16 18:38
Psyk-Pepe

Fifan, och få dobbarna så där sparkade i ryggslutet!
Det är ju typ 10 stycken saker som alla bör resultera i rött kort.. knuffen, sparken, andra sparken, käftsmällen, stämplingen när han ligger skadad, lägg därtill att han stämplar han på foten och i magen(?) ..
Ja, kolla länktips.

Ajajajaj!

Det blev ju inte bättre av att Getafe missade straffen och Higuain kontrade in vinnarmålet... =/
Barcelona Blaugrana91
2011-04-16 18:38
barcarobin

Jag tycker att jag med all rätt kan kalla Real och Mourinho patetiska och fega när man planerar att ställa upp en köttmur framför mål och satsa på kontringar på sin hemmaplan...

Och det händer aldrig att Barca spelar fegt på Camp Nou, Barcas filosofi är full fart framåt vart du än spelar, det borde du veta...
Canaletes
2011-04-16 18:36
Enligt AS.
Casillas; Ramos, Albiol, Carvalho, Arbeloa; Pepe, Xabi Alonso, Khedira; Cristiano, Di María y Benzema

Herregud kan man spela mer defensivt?
Skulle det ha varit Pellegrini blir det tredje världskriget
barcarobin
Mou spelar ju rena drömfotbollen gent mot lars
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Om det stämmer att Mou startar med Pepe så är det ju i ett försök att plocka bort Messi.
Han gjorde samma sak med Zanetti i bortamötet med Inter förra året, och lyckades då radera ut Messi rätt så bra.

Man kan tycka att det är fegt, men Mou är ju en taktiker som älskar att sätta käppar i hjulet för motståndarna genom sådana drag.

I 5-0 mötet kunde vi konstatera att Real har inte spelare som är villiga att pressa motståndarnas backlinje, och kan de inte möta oss högt upp får de se till att bli mer täta på mittfältet.

När Messi på sedvanligt manér droppar ner för att kombinera med mittfältet brukar han locka med sig en back upp vilket skapar ytor för Pedro & Villa att löpa mellan inner- och ytterback. Med Pepe som tar Messi har de ff kvar båda mittbackarna och lämnar därför inga ytor bakom.

Om Pepe startar på mittfältet gäller det att vi vinner matchen på kanterna för det är där det kommer finnas utrymme.

Får se vad Peps motdrag kan bli, kanske att starta Messi på en kant för att se hur Real reagerar?
Barcelona älskabarcelona
2011-04-16 18:35
Lars är på helt annan nivå . Men Mourinho är ingen dålig fotbolls mördare han eller .
Barcelona Coach pep
2011-04-16 18:34
Det är ett hån mot den spanska fotbollen att Mourinho huserar i La Liga.
barcarobin
2011-04-16 18:33
Fotbollens mördare heter Lars lagerbäck. och inte Mourinho
Barcelona älskabarcelona
2011-04-16 18:32
Jag vet inte hur man kan tycka om Mourinho ?? Fotbollens mördare!! Han ska återigen parkera bussen framför mål mot Barca i kväll . Slår vad om att ifall Madrid vinner första CL matchen så kommer Mourinho att spela precis likadant som han gjorde med Inter på Camp Nou .
barcarobin
2011-04-16 18:31
ja eftersom många inte verkar veta hur han jobbar så måste man ju upplysa det är inget fegt med det, barca har ställt upp def ställning ett par gånger denna säsong med men ingen kallade det patetiskt då.. vill man kalla dom patetiska får man hitta andra ursäkter, alla vet att han är en smart tränare.
Barcelona Blaugrana91
2011-04-16 18:29
barcarobin

Vem bryr sig om det är så Mou jobbar? Det är fortfarande fegt och Mourinho är en feg tränare...Att spela så på hemmaplan är fegt!
Aja den ev. defensiva Realelvan visar bara hur mycket dem fruktar Barca...
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-04-16 18:28
Om Pepe är lost kan han dock tappa huvudet och börja ta ut frustrationen på våra spelare.
barcarobin
2011-04-16 18:25
Canaletes : Ser och lite positivt med pepe, men att han inte har sin riktiga position ikväll känns konstigt då han är bland dom bästa i världen, men men kan sluta bra ikväll för vår del.
Canaletes
2011-04-16 18:23
Ser positivt att Pepe "El asesino" spelar på mittfältet. Det är inte hans naturella position så han lär bli lite lost.

Kanske vi får se en Gago igen? :P
barcarobin
2011-04-16 18:23
har nog inte skrytit om min bärs i 10 timmar. har ingen egen dock, bara köpt då
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-16 18:22
barcarobin

Jag och alla här inne skiter nog i din j#vla bärs som du suttit och skrytit om i 10 timmar.
2011-04-16 18:21
Har moderatorerna tagit sovmorgon idag? ; )
barcarobin
2011-04-16 18:18
Vad är det för fegt med det? det är så mou jobbar och alltid gjort, kolla på tiderna i chelsea och inter så ser du hur det binder ihop sog.. oj fan nu är jag inter, och chelsea fan med bara för man har koll.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-04-16 18:18
Vad är oddsen på att Pepe kommer undan med minst tre mordförsök ikväll?
2011-04-16 18:15
¡Barca! - Crèma Catalana

Han är en Madridista som trollar, när han skrev att det inte var fegt att ställa upp med 5 backar och 2 defensiva mittfältare i ett EC på hemmaplan så förstod jag det.

Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-04-16 18:14
barcarobin

Är du full? Sluta spamma forumet är du snäll.
barcarobin
2011-04-16 18:13
laddar upp med bärs och lite skön musik!
Hunting Bears
2011-04-16 18:12
Handlar väl mer om huruvida du vill bli förstådd och vill få dina åsikter förstådda och bedömda. Folk drar sig för att läsa inlägg utan stora bokstäver, styckindelningar.

It's your call.
Barcelona Coach pep
2011-04-16 18:09
http://img847.imageshack.us/i/obvioustroll.jpg/
barcarobin
2011-04-16 18:08
jag tror man kan läsa ett inlägg utan stor och liten bokstav eller är folk så dåliga på läsa?
Hunting Bears
2011-04-16 18:08
Ja, man kan läsa utan stor och liten bokstav, men det tar längre tid för samtliga inblandade. Men jag kan sluta läsa dina inlägg helt om det är det du eftersträvar.

Annons: