/spanien/barcelona/forum/12363.aspx/spanien/barcelona/forum/12363.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Giggity
7/2/2011 20:50
lång artikel om Pep. Läsvärd!!!
Barcelona Barca o Mort!
7/2/2011 20:32
Abraham och Edu Oriol från B-laget har ju lämnat för Zaragoza borde kanske stå något om det i Silly season artikeln. När det ändå skrivs om Kiko :)
Barcelona Thiago - Next no.1
7/2/2011 20:17
Den här videon har säkert många sett, men den är värd att ses om och om igen. Får tårar varje gång. När jag ser den, förstår jag hur mycket jag älskar den här klubben.

Visca el Barca!
Barcelona westinho - Sergio #16
7/2/2011 20:13
Det är även Vladimir Klitschko-David Haye kl 23.00.
Barcelona 1.70-ligan
7/2/2011 19:58
För er som ska vara hemma ikväll och har Viasat Fotboll kan jag tipsa om att slå på TV:en kl. 23.00 ikväll. Då visas Barcelona-Chelsea från Camp Nou år 2005 med Dinho och co :)
Barcelona Barca4eva
7/2/2011 19:58
Dött härinne...men inte är det negativt :p
Postat via SvenskaFans-appen
Culé - Messi
7/2/2011 18:32
Shanghai

Megan Fox.
Barcelona A.Gaudi
7/2/2011 17:42
Sami

Får se om det stämmer, den maximala summan 37 miljoner känns rimlig för en spelare som trots allt bara gjort en supersäsong. Samma sak med Pastore, känns lite som att eftersom Serie A saknar stjärnor i högre utsträckning än la liga och Premier League så höjer man dom man har till skyarna. Att man ska betala över 50 miljoner för spelare som aldrig spelat Champions League eller knappt tagit en titel är ganska galet.
David Villa #7
7/2/2011 17:28
Shanghai - Angelina Jolie

Megan Fox :P
Barcelona Shanghai - Angelina Jolie
7/2/2011 17:17
Culé - Messi

OT

Vem är snyggast ? Angelina Jolie eller Meghan Fox!
,Sami
7/2/2011 17:12
Nya nyhter Sanchez.

Barcelona's final offer for Udinese attacker Alexis Sanchez (22) is 26M, plus 11M in variables. [el mundo deportivo]
Atlético addeh
7/2/2011 16:38
barca löver

Nej, Brasilien spelar imorgon. Ikväll är det Colombia-Costa Rica som gäller.
Culé - Messi
7/2/2011 16:28
OT

Vem tror Ni är snabbast, Messi eller A.Sanchez?
barca löver
7/2/2011 16:14
är det ikväll brasilien spelar ?
Barcelona Rambla~
7/2/2011 16:07
Så där ja, nu har jag även bokat hotell till Munchen. Det blev ett fint hotell i närheten av Allianz Arena. Nu är det bara biljetter kvar. :)
Barcelona Cataloniaboy
7/2/2011 16:05
Då var det väl tur att man inte bänkade sig framför TV:n... Jag förstår inte varför vissa försvarar damfotbollen hela tiden, inser dem inte att dam- kontra herrfotboll är i två skilda världar?
Barcelona barcetia
7/2/2011 16:02
addeh

länktips.
Barcelona Cataloniaboy
7/2/2011 16:02
Jag hade tänkt och sitta uppe och se Argentina-Bolivia i natt men var så jäkla trött och somnade en kvart innan avspark. :P Dock tur att Canal+Sport1 sänder matchen i repris ikväll 18.30. Jag stör mig så jäkla mycket på tiderna i Copa América, alla Argentina-matcher spelas ju 2.45 svensk tid.
- - -
8 miljoner euro för Jeffren? Tveka inte ens! Jag trodde bara att han var värd omkring 5 miljoner euro. Såg att ni snackade om hans pappa, vad är det han har gjort? dos Santos-brödernas pappas bästa polare. :P
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
7/2/2011 16:01
Det värsta är ju att om man säger att damfotboll suger så ska alla säga att man är sexistisk och "macho".

Atlético addeh
7/2/2011 15:59
Seriously, vem tusan bryr sig om damfotboll? Det är ju som en helt annan sport.

Division fem går an att titta på, där är brudarna snygga. Landslagsfotboll? Nej tack.
Barcelona barcetia
7/2/2011 15:56
DM1982

Tror att vilket U17 lag som helst hade slagit svenska damlandslaget. Så illa är det.
Barcelona Rambla~
7/2/2011 15:50
DM1982

Det jobbiga är ju att det såg ännu värre ut i första halvlek så länge Nordkorea var pigga. De stressade sönder svenskorna så de bara fick slå bollarna ifrån sig. Helt värdelöst passningspel på nästan alla spelare. Det enda som kan få lite godkänt är väl försvarsspelarna som försvarar hyggligt och ligger bra i sina postioner. Fast uppspelen är bedrövliga. PL-klass på träfötterna. :)
Barcelona DM1982
7/2/2011 15:43
Rambla~

Sitter också och kikar på Sverigematchen, det är inte en fröjd för ögat. Otroligt lågt tempo, dåliga passningar, skott som går sju meter fel, pinsamma inlägg mm. Och då har jag, tro det eller ej, inget emot att titta på damfotboll. Tyskland spelar riktigt bra och rolig fotboll och USA har ofta bra lag. Men det här är bara för dåligt.

Jag tittar också på U17 VM och det är helt otroligt vilken skillnad det är på pojkarnas och damernas VM. Tror att det sämsta laget i U 17 skulle slå det bästa damlaget.
Barcelona Blaugrana91
7/2/2011 15:38
el Maestro!

Det är så komiskt att Realfansen tror att Aguero kommer gå till Real.
Extra kul är det eftersom Real inte ens är intresserade av att köpa honom överhuvudtaget, Atleticos tränare Manzano sa här om dagen att ett par klubbar är intresserade av Kun och Real är INTE en av dem. Han sa vidare att Real inte hört av sig överhuvudtaget till Atleitco gällande Aguero...

Det är bara Marca och AS som tror att Aguero kommer gå dit...

Sen skriver både Marca och AS typ att Agueros vilja är att gå till Real... Jaså är det? När har han sagt att han vill till Real? Detta enda Kun har sagt är att han är öppen för alla förslag, och bara för att han säger det så kommer han gå till Real? Haha
Fabregas har ju t.o.m sagt att han inte utesluter något, men alla vet ju vart han vill spela. Att spelare går ut och säger att dem är "öppna för fler förslag" är oftast för att den säljande klubben ska få mer pengar för spelaren, desto fler som är intresserade desto högre blir buden tillslut.

Jag hade gärna sett Aguero i Barca, men jag tror han går till Juve, det verkar så allafall.
Barcelona Rambla~
7/2/2011 15:32
Jisses vilket dåligt passningspel damslaget har alltså. De kan verkligen inte hålla i bollen mer än 3 sek. Lite kul hur svenska journalister försöker få Schelin till en världsanfallare när hon i själva verket är en medelmåtta som inte kan avsluta. De behöver verkligen hitta damspelare som är trygga med boll och kan hålla i den lite. Nu är det rena hönsgården när alla springer omkring som yra höns och jagar boll.
7/2/2011 15:29
1.70-ligan

Någon har tydligen hackat Sanchez xbox live konto och sett att han spelar med Barcelona som lag.

Tydliga tecken på att det är en tidsfråga innan han ger tummen upp utanför Camp Nou.
Barcelona 1.70-ligan
7/2/2011 15:27
Hetfield

Men vad innebär det då? Skulle speltillverkarna sitta inne på inside information :P?
7/2/2011 15:26
el Maestro

Alla spelare som är osäkra väntar på Real Madrid. Det är fakta.

You can't argue with that logic.
Barcelona el Maestro!
7/2/2011 15:25
Hehehe.

"Agüero väntar in Madrid"

Är det inte tvärtom?: Real Madridfansen väntar på Agüero. Ni lär vänta på honom väldigt länge.
Barcelona Rambla~
7/2/2011 15:24
David Villa #7

Hade en liten unge i London frågat samma sak, kan du vara säker på att han svarat Arsenal. Till sådana "små fans" säger nog spelarna vad dessa vill höra för att slippa mer tjöt från ungarna. :P
Annons: