/spanien/barcelona/forum/12344.aspx/spanien/barcelona/forum/12344.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Denyo
2011-05-30 13:02
sami//

hade hämtat pastore, fabregas kommer endå komma hem för eller senare
Barcelona Hetfield
2011-05-30 13:02
5-0 vs 3-1.

Man U var bättre :P
Barcelona Denyo
2011-05-30 13:00
från ett troll inne i puertan.

"l Pasillo alltså, tror knappast att spelarna tänker "vilka värdiga vinnare de var" utan jag tror snarare de tänker på skandalscenerna på vägen dit. I finalen så hade inte United en chans, det hade inte något annat lag heller haft antagligen förutom Real Madrid då som just nu är det enda lag i världen som kan mäta sig både på papperet och på planen med katalanerna.

Men de borde aldrig varit där, eller kanske de hade varit där men det ska inte vara en domare som bestämmer sådant, det ska vara spelet som avgör"

Hade Real ens något spel?
Barcelona SaM__-
2011-05-30 12:58
Ingen som har länk till shakiras konsert med spelarna på plats? Hörde att de kom upp på scen o grejer!
,Sami
2011-05-30 12:01
Om ni fick välja mellan Fabregas eller Pastore i Barca. Vem hade ni valt?
Barcelona samot
2011-05-30 11:37
Efter att jag kollat denna videon så är det konstigt att Messi inte har en skada för livet :/
Barcelona Rambla~
2011-05-30 11:33
El Kaiser de Michoacán

Jag kan bara instämma med dig. Även om det drabbar en sympatisk person som Maxwell. I ärlighetens namn så försvagas knappast Barcelona genom att bli av med honom. Täckning finns och om nu José Angel värvas från Sporting så kommer ingen sakna Maxwell spelmässigt.
Barcelona Figeta
2011-05-30 11:28
Att Villa gjorde mål i CL finalen tror jag är en enormt lättnad för honom efter all kritik han fått. Nu har han haft sin första anpassnings säsong och jag tror/hoppas att han gör en Henry nästa säsong alltså dominera på sin vänsterkant.

Cesc eller Aguero håller jag mig fortfarande till. Vi kan få dem för 400-450 miljoner kr om vi förhandlar bra. Båda är unga och kommer ha en framtid hos oss. Villa håller inte länge till och jag tror han gör en sista säsong. Xavi har blivit äldre samtidigt som Keita också förhoppningsvis gör en sista säsong.

Om vi värvar Aguero denna säsongen hoppas jag att Cesc kommer nästa.

Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-05-30 11:25
Rambla//

Om någon vänlig själ skulle kunna sammanställa en lista över vilka spelare som har Raiola som agent och ge denna lista till Zubi, Rosell och Pep. Dessa spelare skulle då, under inga som helst omständigheter, ALDRIG värvas till Barça. En sorts svartlistning så att säga bara för att slippa att ha med människan att göra.

Barcelona Rambla~
2011-05-30 11:10
Raiola på krigstigen igen. Han var på Wembley inbjuden av Maxwell. Tydligen så har han gett sig på någon i ledningen efter matchen och gapat om att det är en skandal att Maxwell inte ens var med på bänken i finalen.

Vi kan nog räkna med att Maxwell lämnar inom några dagar. Det är väl knappast några större odds på att det lutar åt Milan, med tanke på att Raiola mer eller mindre styr i den klubben när det handlar om transfers. De behöver en vänsterback till, de har ju bara en 3-4st för tillfället. :P
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-05-30 10:52
Jag hoppas, hoppas verkligen att det är skitsnack att att Barça håller på att värva Rossi för £35-40m. Visserligen är det brittisk media som spekulerar så man bör ju ta det med en rejäl nypa salt men samtidigt så har ju Rossi-ryktet florerat även i spansk press.

Tycker ärligt talat inte att Rossi petar någon av MVP.
Barcelona Myrran
2011-05-30 10:10
elbraco

Haha, fjärde bilden är ju också ganska talande va Pique gillar :P
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-30 09:55
Abidal sjunger Barcahymnen på Wembley.
2011-05-30 09:55
Kolla andra bilden :P klockren.
Barcelona Bernie
2011-05-30 09:54
Spelarna på koncerten : ) Shakiraaaaa
2011-05-30 09:28
Enligt traditionen så ska alltså Real Madrid göra en pasillo i Supercupfinalen för att hylla oss som Champions League vinnare. Frågan är om man kommer göra det då det är en ny säsong men jag tror att även spelarna har tröttnat på den är rivalitetssåpan. Förhoppningsvis gör dom det - om inte annars så häller dom bara mer vatten på de grinigas kvarn.

edit: Varför fan är Puertan stängd hela tiden. Jag vill veta vad dom säger om att Coentrao kanske kommer. Köps han som vänsterback är det ju ett fail redan från början och köps han som vänstermittfältare är det också lite konstigt med tanke på vilka mittfältare dom redan har (+ Sahin).
Barcelona Deulofeu
2011-05-30 09:27
En annan tanke när det gäller vår konkurrent på hemmaplan.Ni vet Benzema är väl inte helt tillfreds med situationen i Real kan det vara därför han pratar så mycket om hur bra Barca spelkade i finalen för att reta upp Mourinho för att få komma därifrån? Bara en tanke; )
Barcelona Deulofeu
2011-05-30 09:21
Lite kul och helt rätt med alla hyllningar till Barca världen över.Det roligaste av allt är vad Mourinho tänker han verkar iallafall inte säga något han gömmer sig och slipar på planerna inför nästa säsong. Real kommer tillbaka var så säkra starkare än någonsin frågan är om det räcker...Hur som helst skönt att Mourinho är tyst och hur blev det med supervärvningen som skulle presenteras i samband med clfinalen för att åter försöka få bort fokus från Barca.De gjorde ju samma efter trippelsäsongen de köpte allt som gick för att få bort snacket från Barca. Ja snart börjar cpoa america ska bli riktigt kul att se El Messiah i landslaget som de numera försöker bygga som barca.Även Neymar blir oerhört intressant att skåda nu när Pato är borta.
Barcelona Canaletes
2011-05-30 08:49
Special Deportes Cuatro från finalen

Länk
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-05-30 08:32
Namn: Barcelonito / Lucho Enrique 21
Sänt: 2011-05-30 01:05

CO-signar hela ditt inlägg.

Stämningen var magisk och när fansen i andra halvlek skanderade Olé le, Ola la... så höll taket på att lyfta - underbart! Gåshud, över hela kroppen.

Det är synd att plasterna på Cam Nou bara är årskortsplatser vilket gör att de sjungande fansen har svårt att samlas på en egen sektion. Fast nu för tiden låter det riktigt bra på merparten av matcherna om man jämför med hur det var för 10 år sedan.
Valencia barcac
2011-05-30 08:32
Jag måste erkänna att segern igår var inte lika söt som den brukar vara. Jag kände någonstans i kroppen på mig att vi skulle vinna. Hade föredragit lite mer spänning då det kändes att vi hade matchen.

Kolla länktips förresten. HAHAHAHAHAHAH!!!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-30 03:45
Puyol hade ju varnat oss för en överraskning av Pique.

Pique tog med sig Villa, Pedro, Xavi, Bojan och Busquets upp på scen under Shakiras konsert. De hoppade runt och Shakira tog sig tiden att prata och showa med dom under konserten.

Medan Shakira sjöng och dansade stod Pique bakom och pekade på hennes rumpa och rörelser. :D

Det verkar vara en jäkla fest de har där borta. :D
Barcelona Alvés
2011-05-30 01:59
Någon som har länk där man kan kolla när spelarna firar på Camp Nou, hela helst:) tack på förhand
AndreD - Winning!
2011-05-30 01:56
Rambla länkade tidigare idag, fast med skyports istället.
Barcelona Barcelona10Messi
2011-05-30 01:43
Letar efter en post match från CL-finalen, (FOX Soccer) men utan resultat. Om någon har den får ni jättegärna länka :P
Barcelona Barcelona10Messi
2011-05-30 01:43
Letar efter en post match från CL-finalen, (FOX Soccer) men utan resultat. Om någon har den får ni jättegärna länka :P
Barcelona Mr. H
2011-05-30 01:24
Bättre sent än aldrig, GRATTTIIISSS ALLLA CULÈSSS!!! :D
Barcelona Capilito
2011-05-30 01:09
Vill se firandet efter slutsignal, ända fram till dom lyfter bucklan och efteråt. Måste man ladda ner matchen för det eller finns det någon som kan länka ett video klipp kanske?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-30 01:05
Vet inte om ni har nämnt det innan men jag vill verkligen ge fansen beröm för gårdagens stämning.

Kommentatorerna sa innan matchen att Barca-fansen lät mycket mer men det kanske beror på att hela Uniteds läktare inte har fyllts än. Men både innan, under och efter matchen var våra supportrar överlägsna. Jag hörde faktiskt knappt Uniteds fans under hela matchen, vare sig det var 1-0, 1-1 eller i slutet. Och matchen spelades på engelsk mark.

Det var riktigt stort, alla gjorde sitt jobb på ett perfekt sätt. Jag brukar inte hylla Messi så mycket, jag hyllar hellre dom som får minst uppmärksamhet. Men herrejävlar vad Messi var bra igår, vilken total dominans under hela finalen. Han mötte världens bästa försvar och fick dom att se ut som Almerias.

Han blir världens bästa spelare för tredje gången i rad när han är 24. Ingen är i närheten.
Barcelona Hetfield
2011-05-30 00:59
Jag gillar Borell, men han ska verkligen shut the f*ck när det gäller saker utanför Italien, då är han helt värdelös.

Nåja :P
Annons: