/spanien/barcelona/forum/12340.aspx/spanien/barcelona/forum/12340.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-04-18 12:19
Sherko

Sluta trolla och försvinn tillbaks till puertan. Är Messi en dvärg? Du vet väl att han hade problem med tillväxthormonerna när han var liten så fick han fick behandlas för det.

Seriöst, skaffa en hjärna och återvänd till puertan där ni kan prata om vilken tränare ni ska ta in.
Barcelona Rambla~
Sherko

"Han siktar onekligen på publiken enligt mig, man tar inte i så mycket ifall man ska träffa reklamskyltarna, kolla bara länktips så lär ni ändra åsikt....
Hursomhelst borde det vara gult, men nu blev det inget och det är knappast någon mening att diskutera längre."

Han siktar på publiken enligt dig? Det säger ingenting, det är bara din förhoppning att det är så och ingenting annat.

Knappast någon mening att diskutera längre? Nej just det, det är därför ni är här inne och ältar det om och om igen antar jag?
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
Mycket Madridsupportrar här och härjar. Har ni inget eget forum? Komma hit och anklaga Messi och ta till ord som "dvärgen", inte bästa sättet att försöka sig på en moralpredikan mina små vänner. Ut och lek i solen istället.
Real Madrid Fuddoh | Hala Madrid
2011-04-18 12:17
Essienesque/

Så du såg inte matchen? Kolla på situationen då.
Barcelona Rambla~
2011-04-18 12:17
Messi gjorde fel, han borde ha siktat på Mourinhos ansikte istället. På onsdag får han chansen. :P
2011-04-18 12:15
Selahedînê/

Barca spelare har ju aldrig filmat, eller hur?

Men CR gick på en annan SPELARE och inte publiken! Om Puyol hade förstärkt situationen och rullat runt som att han blivit skjuten i ansiktet så hade nog CR fått ett kort. Men Puyol är ju Puyol och bland de ända Barca spelare som jag respekterar (kolla länktips), så därför blev CR inte straffad.
Barcelona Selahedînê
2011-04-18 12:14
Vah ska du jämnföra ramos fall med messis herregud driver du med mig jag skärp dig nu han eller hon som blev träffad kan ju säga åt sina barn att han / hon blev träffade av messi i huvdet med en boll heheh tänk dig din mama eller papa hade blivit träffade av maradona du hade säker skrytit om det heheh
Real Madrid Sherko
2011-04-18 12:13
Selahedînê

Nej den går precis över linjen, annars hade det väl varit ganska dumt att skjuta ut bollen? Han hann inte upp den, och i frustration dundrar han den på publiken....ängeln messi..
Barcelona Essienesque
2011-04-18 12:11
Fuddoh | Hala Madrid

Jaha, så du menar att Messi siktade mot någon i publiken? Jag måste ha missat diskussionen om detta men kom igen, är du från vettet eller. Tror du Messi medvetet skulle sikta mot någon i publiken? Vad är det för jävla skämt.
Real Madrid Sherko
2011-04-18 12:10
Rambla

Haha, ja han har väl varit en dvärg en gång i tiden? ^^
Jag skiter förövrigt fullständigt i om vad du tror om mig som person, det är inte så att du alltid använder goda ord.

Han träffade förövrigt någon i publiken, rätt i huvudet ser det ut som, men han/hon hinner ta upp armarna som tur.

Han siktar onekligen på publiken enligt mig, man tar inte i så mycket ifall man ska träffa reklamskyltarna, kolla bara länktips så lär ni ändra åsikt....
Hursomhelst borde det vara gult, men nu blev det inget och det är knappast någon mening att diskutera längre.
2011-04-18 12:09
Rambla~/

Alla spelare ska bli straffade när dem bryter mot reglerna, jag har inte sagt att CR är nån ängel.

Selahedînê/

Varför skulle Messi bomba iväg bollen "mot reklamskyltarna" om den är inne på plan?
Jag sa ju att Ramos fick hjärnsläpp och han fick det straff han förtjänade, ända rätta är att Messi också får det.
Barcelona Selahedînê
2011-04-18 12:09

Fuddoh | Hala Madrid
Kan du tänka dig vad som hade hänt om det var CR ? vad hände när han putade puyol ? ingen pratar om det eller hur många gånger han slänger sig som om han har blivit skjuten av någon i publiken ahh
2011-04-18 12:05
IlTriplete/

Kan du tänka dig vad som hade hänt om det var CR som gjort det där istället för Messi? Jag tror du vet själv, vi överdriver inte något, vi tycker bara att Messi borde bli straffad för det han gjorde. Sen vet väl alla att Messi är bland världens bästa tekniska spelare, tror du inte han hade träffat skyltarna om han siktade mot dem?

Det är precis som du säger ett hett och känsloladdat derby, och som jag sa förut så är det skillnad att gå på spelare på planen och publiken som inte har nåt med saken att göra!
Barcelona Selahedînê
2011-04-18 12:03
Sherko
Bollen är ine på plan den är i spel när han skjuter iväg den.

Fuddoh | Hala Madrid

mentalt svag tror jag inte messi är hehe

Kolla länk när du inte tål sånt då är du mentalt svag.
Barcelona Rambla~
2011-04-18 12:00
Fuddoh | Hala Madrid

Ja, vi vet att Ronaldo är en ängel och Messi är djävulens representant här på jorden. Du kan sluta din predikan nu.
Barcelona IlTriplete
2011-04-18 11:59
Sherko och Fuddoh

Haha vad överdriver ni för? Mentalt svag för att det uppstår lite frustrationer under ett hett och känsloladdat "derby" mellan Real och Barca? Skämtar ni eller?

Sköt han ens på publiken eller på reklamskyltarna? I vilket fall som helst är det väldigt fult och jag önskar att han inte gjorde så, men med tanke på att det är El Clasico kan man kanske inte hantera känslorna. Såg du kanske inte hur Ronaldo puttade på Puyol eller viftade med armarna när han inte lyckades med sina dribblingsparader?
Barcelona Rambla~
2011-04-18 11:57
Ja Messi borde fått en varning för att skjuta ut bollen så där mot reklamskyltarna, fast han nu tydligen missade och bollen flög in mot publiken. Men om någon tror att han gjorde det medvetet så är det ju bara fjantigt.

Det som är djävla dåligt däremot är ju att du kallar honom för dvärgen. Säger väl mer om dig som person antar jag. :)
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-18 11:57
Adidas-reklamen inför cupfinalen. Ganska rolig faktiskt.
2011-04-18 11:55
Selahedînê/

Nu snackade ju du inte om vad Ramos gjorde. Men självklart gjorde ju inte Ramos bättre, han fick ju totalt hjärnsläpp. Men du måste förstå att det är skillnad att gå på spelare och publik, det är känslor och kamp på planen.
Det Messi gjorde visar egentligen att han är mentalt svag, att han inte klarar av press från publiken. Jämför det med CR som får höra Gud vet hur mycket skit på vilken arena han än spelar på men har ändå aldrig gjort något liknande.
Real Madrid Sherko
2011-04-18 11:53
Selahedînê

Skillnaden är att Pepe och Ramos blev straffade, det blev inte Messi.
Jag antar att domaren missade detta, annars tycker jag att ett gult vore givet, inget snack om den saken....

Det är nog första gången jag ser någon göra så här, man skjuter inte en boll stenhårt mot publik som sitter 5 meter ifrån dig, det är riktigt jävla dåligt av dvärgen..
Barcelona Selahedînê
2011-04-18 11:49
Fuddoh | Hala Madrid ja det tycker jag.. men du har sett ner ramos försökte bryta messis ben vah eller för den delen pepe som er ett psykfall .. plus det är en jävla boll inte non hagelbössa han sköt med heheh ni ska överdriva ni skämer ut er själva pratat om messis skott mot publiken
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-04-18 11:49
,Sami

Det står inte vilka, utan bara att han har spottat på flera Barçaspelare.
,Sami
2011-04-18 11:47
Abbe.
Vem har Pepe spottat på? Hoppas han får straff.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-04-18 11:44
Enligt Mundo Deportivo ska Pepe ha spottat på Barçasspelare i spelartunneln på väg ut från planen.
2011-04-18 11:42
Selahedînê/

Så du tycker helt seriöst att det CR gjorde var värre än det Messi gjorde?
CR och Puyol har haft något emot varandra sen CR spela i ManU och det var ändå en spelare CR gick på.
Vad tror du inte andra lags spelare får höra när dem är på Camp Nou? Ändå har jag aldrig sett eller hört nåt om någon som bombat bollen mot publiken där.
Skärp dig du skämmer bara ut dig.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-04-18 11:40
Senaste nytt från ungdomarna:
- Bojans lårskydd kommer att tas bort på onsdag och han komma att vara klar för de sista två ligamatcherna plus CL-finalen.
-Barca har efter en fyradagars trial bjudit in amerikanska U-11 mittfältaren Ben Lederman att spela med ungdomsakademin.
-Barca har erbjudit Montoya en tvåårsförlängning. Los Che är dock villiga att betala 2 m euro vilket är utköpsklausulen för högerbacken som ska bestämma sig till sommaren.
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-18 11:31
För er som är intresserade har SvenskaFans-appen nu kommit ut till iPhone och iPod.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-18 11:30
Om jag och Google Translate har fattat denna artikeln rätt så är det i det närmsta klart att detta blir nästa års bortatröja? Eller åtminstone att den blir svart.
Barcelona Selahedînê
2011-04-18 11:13
C.Ronaldo var som en Bitch kunde inte göra ett piss. såg ni hur han putade undan puyol efter att han tapat bollen ingen pratar om det men dom pratar om att messi sköt bollen på real publiken dom skrek säkert glåpord till messias men ahh det var lyckat skott träffade en madridistas i huvdet inget fel med det va ehehhe
Barcelona Hetfield
2011-04-18 10:54
I el clasico så blev det tydligt att Messi är hästlängder före C.Ronaldo på alla möjliga sätt. Messi spelade för laget, han passade och öppnade ytor medan C.Ronaldo klackade och fintade på måfå.
Det är därför Messi jämförs med de största medan C.Ronaldo..well..

När det gäller Afellay så står jag fast vid att det inte är Barcelona material, han är för mycket av en one trick pony, och han skulle göra sig bäst i ett lag som spela kontringsfotboll, inte possession.
Annons: