/spanien/barcelona/forum/1234.aspx/spanien/barcelona/forum/1234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Junta Dimision
2016-02-05 19:54
Läsvärd artikel om världens bästa mittfältare :).
Barcelona Blaugrana91
2016-02-05 19:46
Pepsi har nämnts förut, dessutom har dem väl tidigare sponsrat Messi? Bjuder dem minst €70M så hade jag inte tackat nej. Hellre Pepsi än Qatar Airways.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Erik Satie
2016-02-05 18:40
[QUOTE=Andresito]Jag kan inte komma på några brister med Pepsi. Men tydligen så är det något personligt mellan Erik Satie och USA: "amerikansk skit". Tycka vad man vill om USA, men Pepsi representerar ju knappast sitt ursprungsland som exempelvis Qatar Airways. Pepsi, Coca Cola eller liknande hade jag tyckt var kanon. Kända märken som alla känner till, precis som klubben Barcelona. [/QUOTE] Hey. Har inget emot USA. Det finns saker som är amerikanskt, men inte skit :) Det enda jag skrev var att det påminde mig om Getafes gräsliga tröjor med Burger King som sponsor.
Barcelona A good coach is everything!
2016-02-05 18:18
Hahahaha vilken jävla ledning ! Vi Fc Barcelona som har vart årtiondets lag har svårt att hitta en sponsor !! Jag hade fixat en sponsor på 20 min skämt åsido det är skam att de ska fiska efter sponsorer att göra affärer ska liksom vara deras grej !
Barcelona Liunil Masse
2016-02-05 18:17
[QUOTE=Flavia]Goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (23) considers leaving in the summer - permanent or on loan - if he won't be starter next season. [sport] [/QUOTE] "Sport" Va han inte nära Liverpool i vintras enligt dom? Var inte Nolito klar för oss enligt dom? Sämst!
Flavia
2016-02-05 18:09
Goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (23) considers leaving in the summer - permanent or on loan - if he won't be starter next season. [sport]
Barcelona wallmannen
2016-02-05 18:09
Ett förslag utanför boxen... Barca skulle ju kunna gå i bräschen och byta tröja under halvtidspausen. En företagslogga under första halvlek och en annan under andra...
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona neymar JR
2016-02-05 18:07
Liunil Nja vi tillskillnad från Milan, Inter, Liverpool, Valencia har inte privata ägare som kan dra ner klubben helt. Så det behöver du absolut inte oroa dig över, ja så länge cules vaknar snart
Barcelona Liunil Masse
2016-02-05 18:05
[QUOTE=Junta Dimision]Det är inget som sägs riktigt, ledningen ska åka till Superbowl i hopp om att signa Pepsi som sponsor, men de förväntar sig ett nej. Värdelös planering, med andra ord. [/QUOTE] Vi snackar om världens just nu bästa lag med en fräsch trippel i bagaget o man kan inte fixa en tröjsponsor. Alltså jag vet inte längre. Får denna ledningen vara kvar så är vi som Valencia eller Liverpool om några år, ingen tvekan.
Barcelona neymar JR
2016-02-05 18:02
Låter bara som en företags resa ju, festa och njuta med klubbens/företagets pengar :)
Barcelona neymar JR
2016-02-05 18:02
Låter bara som en företags resa ju, festa och njuta med klubbens/företagets pengar :)
Barcelona Junta Dimision
2016-02-05 18:00
Det är ingen stor chans att vi får Pepsi som sponsor, representanter av ledningen ska åka till Superbowl i hopp om att signa Pepsi som sponsor, men de förväntar sig ett nej. Värdelös planering, med andra ord.
Barcelona neymar JR
2016-02-05 17:59
Andresito Ja precis, har alltid symboliserat pepsi och Coca cola med fotbollen. Speciellt efter alla deras stört sköna reklamfilmer
Barcelona Andresito
2016-02-05 17:54
[QUOTE=neymar JR]Vad är det för fel på pepsi förutom smaken? Varit stora sponsorer till spelare och fotbollen en längre tid [/QUOTE] Jag kan inte komma på några brister med Pepsi. Men tydligen så är det något personligt mellan Erik Satie och USA: "amerikansk skit". Tycka vad man vill om USA, men Pepsi representerar ju knappast sitt ursprungsland som exempelvis Qatar Airways. Pepsi, Coca Cola eller liknande hade jag tyckt var kanon. Kända märken som alla känner till, precis som klubben Barcelona.
Barcelona Barca4life98
2016-02-05 17:53
Jag har en intressant fråga till er alla... Vilket alternativ hade ni tagit? • 100 miljoner euro från Nike + namn på arenan (Qatar), ingen reklam på tröjan? • Sponsorer på allt men Qatar är inte en del av det? -------------------------------------- Jag läste på Reddit idag att vi funderar på att spela utan tröjsponsor nästa säsong(?) för att förhandla fram ett toppkontrakt som ska börja gälla 17/18...
Mod.
2016-02-05 17:47
Internt tjafs kan ni ta per pm. //Mod.
Barcelona neymar JR
2016-02-05 17:42
Vad är det för fel på pepsi förutom smaken? Varit stora sponsorer till spelare och fotbollen en längre tid
Barcelona Liunil Masse
2016-02-05 17:30
[QUOTE=Erik Satie]Det sägs att Pepsi kanske blir huvudsponsorn till nästa säsong. Påminner lite om Getafes vedervärdigt äckliga tröjor de hade för några år sedan. Med Burger King. Amerikanskt skit :/ [/QUOTE] Vad som helst är bättre än Qatar dock.
Barcelona Erik Satie
2016-02-05 17:27
Det sägs att Pepsi kanske blir huvudsponsorn till nästa säsong. Påminner lite om Getafes vedervärdigt äckliga tröjor de hade för några år sedan. Med Burger King. Amerikanskt skit :/
Barcelona jonis
2016-02-05 17:23
45:10 in i klippet:

Här märker man att Neymar är desperat efter ett mål. För vi alla vet att han hade skottfintat annars, och väntat tills Barragan hade stått på benen igen, och tunnlat honom och sedan försöka finta målvakten och gå in med bollen i mål :)
Barcelona Bosketts
2016-02-05 17:08
@Mascherano#14 el Jefecito:

Haha - det här fick mig att skratta.
Barcelona neymar JR
2016-02-05 17:05
Katalano Varför ger du dig in i en "beef" när du predikar så starkt emot hans beteende. Han är den han är inget mer inget mindre So stay strong and ignore
Mascherano#14 el Jefecito
2016-02-05 16:58
Katalano

Att Barcelonistas säger att dina kunskaper är begränsade är ingenting du ska ta personligt. Jämfört med honom är allas kunskaper begränsade. Vi snackar nämligen om killen som analyserade Zidanes VM 98 vid 5 års ålder och som även var mer talangfull och lovande än vad Ödegaard är när han var i hans ålder. Som också, till råga på allt har spelat i Gothia Cup.

Jag antar att du själv bara är en vanlig kille eller tjej som gillar Barca mer än något annat lag och följer dom på din fritid och skriver av dig här ibland, precis som oss flesta andra. Det är inget fel i det, men självklart märks det att dina kunskaper är något begränsade när du argumenterar mot proffset ;) Vår egna el pasillo.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-02-05 16:19
Vad är det här för konstig video om Pep?

Guardiola inspirational tactical talk on Messi 2014.

Pep i Argentina och har en presentation om Messi.
Är den på riktig? Det ser ut som Pep och låter som Pep.

Nu får jag sluta youtuba om Barca, Messi och stället åka iväg och handla kött så jag kan göra den grytan som jag har tänkt på sen i måndags.

Njut så länge om den här videon. Eftersom Messi aldrig syns utanför fotbollsplanen så saknar man honom när man inte tittar på matcherna. Det hela slutar med att man slösar timmar här och där för att försöka hitta nya bilder, video trots att man följt honom sen 2006.

Det är fan inte hälsosamt.
Sorry var tvungen att få det ur mig för att försöka hitta likasinnade eftersom jag nästan börjar tro att jag är den enda.
Barcelona oocbgb
2016-02-05 16:18
[QUOTE=Barcelonistas]Katalano - jag vinklade ingenting. Det märks att dina kunskaper är begränsade. Vem nämnde historia? Jag gjorde det, jag tog upp det då jag inte förstår vrf man ens ska göra en diskussion om Valencias form? Vi slog dom med 7-0 vi dominerade om 10 år kmr ingen prata om Valencias dåliga form utan det kmr snackas om vår prestation. [/QUOTE] Get a room nu grabbar (PM)
Barcelona Barcelonistas
2016-02-05 16:15
Katalano - jag vinklade ingenting. Det märks att dina kunskaper är begränsade. Vem nämnde historia? Jag gjorde det, jag tog upp det då jag inte förstår vrf man ens ska göra en diskussion om Valencias form? Vi slog dom med 7-0 vi dominerade om 10 år kmr ingen prata om Valencias dåliga form utan det kmr snackas om vår prestation.
Barcelona Katalano
2016-02-05 15:56
@Barcelonistas:

Vem har pratat om historia? Vi pratar åsikter med argument i detta forum. Du vinklade vad han skrev så att det verkar som att de påstått helt andra saker och därför förtydligade jag detta för dig bara. Varför svarar jag egentligen, du förstår inte ändå...
Barcelona Liunil Masse
2016-02-05 15:47
Den här jävla ledningen har gjort oss beroende av en tröjsponsor men kan inte fixa en nu för en trippelvinnande klubb. Det är så uselt så jag saknar ord för det. Avgå för fan!!!
Barcelona Rambla~
2016-02-05 15:41
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Där har du källa. Vårt trovärdiga Sport.es. :)

De skriver också i en artikel under att Florentino redan har planerat sin hämd mot Neymar för att han vägrar se sig bli värvad av RM. :P
Barcelona Rambla~
2016-02-05 15:39
Media är i farten igen och vinklar intervjuer som de behagar.

Det enda Ronaldinho sade var att han tyckter Neymar ska följa sitt hjärta oavsett om det innebär att gå till RM.

Nu vill media ha det till att Ronaldinho uppmanar Neymar att byta klubb.

Pack!
Annons: