/spanien/barcelona/forum/12317.aspx/spanien/barcelona/forum/12317.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-04-21 00:44
Andra halvlek var Madrid usptelade och gick på knäna. Med lite mer flyt för Barca, Pedros offside tex, och det hade kunnat rinna iväg. Nåja, någon gång måste ju förlusten komma mot värsta rivalen, det måste alla inse.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
ImBack/Real

Ni har all rätt att vara glada för den här titeln, (första titeln på 4 år), Men CL är våran ;)
Real Madrid mofasa!real!
Jag förstår inte vissa av er här inne. Först ni gör allt för att vinna cupen osv, sen när ni ej gör det, så är det en skit cup.

Vill bara säga tack för en bra match.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
Jag hoppas vi kör över Osasuna i helgen. En överlägsen ligaseger räddar min vår. Jag vill bara slippa nervositet där i de sista matcherna... vill kunna se Pep ge de unga talangerna chansen i en liga som redan är avgjord. DET skulle man kunna leva på länge.
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
2011-04-21 00:43
Zizou

I lol'd.
Andres Iniesta Lujan#8
2011-04-21 00:43
ImBack/real

Var inte så säker på det, det är 2 möten i Cl.
Real Madrid Zzizou#5
2011-04-21 00:42
Real Madrid är världens bästa lag genom alla tider PERIOD
Cristiano Ronaldo är världens bästa spelare officielt nu PERIOD
Barcelona är officiellt nr 2 nu efter Real PERIOD
hahaha
ImBack/Real
Canaletes du kommer nog få hoppa från en bro för vi kommer vinna i CL med
Barcelona Orho-
shi

skillnaden är enorm. Real fuskade, dessutom hade dommaren med sig. du behöver inte visa din falska sympati här. Barca visade att dem är klasser bättre än real på att spela fotboll. Real visade att dem är klasser bättre på att fuska. end of story gå nu fira er enda titel detta år.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Del Piero; "En gentleman lämnar aldrig sin dam"

Zlatan hade inte 3-4 matcher som han sluta prestera, han sluta spela helt var som en staty och visade upp dåliga kropp språk, lägg till att han kämpar noll för laget. Därför blev han bänkad.

Villa må vara dålig just nu men han kämpar, och hade vi en anfallare på bänken hade han kommit in.

Har du inte all fakta så bör du hålla dina felaktiga åsikter för dig själv.
Ville bara få det sagt
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
Hur många skott/skott på mål hade respektive lag?
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2011-04-21 00:41
Del Piero; "En gentleman lämnar aldrig sin dam"

Vad ville du komma fram till egentligen? Ja, Villa har förtur p.g.a. att han är spanjor, så är det. Sen vet varken du, jag eller någon annan i världen förutom Zlatan och Pep vad som exakt hände bakom stängda dörrar mellan dessa två herrar.
Barcelona Messidinho_10
Jag skiter i Copan ärligt talat, det är den sämsta titlen man kan vinna. Nu gäller det att ladda inför CL nästa vecka. Hoppas Pep vilar många viktiga spelare på lördag mot Osasuna.
Real Madrid Sou_Ronaldo
Dani Alves=The King .
Är det inte ni som säger att det dära är historia?
Och historia orkar jag inte gå in på för ert eget bästa. Vi lever i nuet!!!!!

tack för en god match i alla fall själv är jag glad men gillar inte sättet vi spelar på neej det är inte Real vi ser
Canaletes
Bara för det här så KOMMER vi gå vidare i CL. Jag kan inte bara tänka mig att förlora mot Madrid IGEN när returen spelas på Camp Nou.
Annars fan hoppar jag från första bron jag ser.

Så det kommer bli extra sweet när Barca vinner. Då kommer cupförlusten va bortglömd bara sådär.

¡¡¡¡¡TOTS UNITS FEM FORÇA!!!!!!
Andres Iniesta Lujan#8
2011-04-21 00:40
Med lite flyt hade vi kunnat vinna, i andra halvlek spelar vi ut madrid och har några bra chanser att göra mål på.
Barcelona HyptroN
Inte ofta jag skrivit här, men jag är riktigt besviken på att den "fula" fotbollen á la Mourinho vann idag. Visst jag håller med om att Madrid var mer taggade och var bättre i första halvleken. Men Barca var totalt överlägsna i den andra halvleken och förlängningen. Dock tycker jag att domaren var riktigt dålig. Visst han blåste många frisparkar för farligt spel men vart var korten? Kolla bara på Pepe tillslut fick han "ett" gult kort vilket fick honom att lugna ner sig. Men va fan Arbeloa spelade väll fulast av alla på plan idag, patetiskt. Nej se fram emot CL nu...
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
Jag hoppas han "Allas" på youtube sammanställer samtliga situationer Arbeloa var inblandad i. Det hade varit intressant att se alla hans fula aktioner på rad.
Barcelona Dani Alves=The King
baboobo //

De såg vi ju sist 5-0 kallas Mörda..

Mourinho är en bra taktiker däremot..

Er målvakt hade en bra dag thats it mer än så var de inte inte..
baboobo

Glömt vad Pep och laget gjorde mot laget i ligan?
5-0 största förlusten på Mourinho karriär.

Lätt att glömma va?

Ligan och Cl är ju kvar din clown haha, du må vara den dummaste personen på forumet!
Real Madrid Del Piero; "En gentleman lämnar aldrig sin dam"
2011-04-21 00:39
David Villa har nu 11 raka matcher utan mål. Zlatan hade 3-4 och blev bänken direkt. Ville bara få ur mig det.
Real Madrid Shi
Vill tacka alla culés som hållt på laget innan Reijkaard och Pep tränade laget för en god match!

Hoppas bara en ömsesidiga respekten kan bibehållas och att desillusionerade hobbyfans inser att Real Madrid inte är Almeria och att den där 5-0 matchen är ett undantag som bekräftar regeln, dessa två lagen är världens bästa och det är inte alls så stor skillnad mellan dem.

Vare sig man gillar Barcas, hålla boll spel eller Reals snabba o raka spel så är båda lagen fantastiska på sitt eget sätt.

Väl mött i CL oxå!
Barcelona II Barça II
Grattis Real Madrid, detta var helt klart årets match. Men helvete vad det svider. Oavsett hur det går i resterande matcher så anser jag att vi är i behov av förstärkningar. Främst offensivt. Vi har en alldes för tunn trupp.
eliot
2011-04-21 00:38
RealMadrid es mi corazón
va glad nu men i cl kommer du lipa din valp
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-21 00:38
1.70-ligan - Anims Abidal!

För min del handlar det inte om man har förhoppningar eller inte inför CL. Alla supportrar har förhoppningar för självklart hoppas man på att sitt lag vinner varje match. Skillnaden är nu efter matchen att jag psykologiskt sätt inte kan må sämre än vad jag gör nu. Det känns som att det kvittar!
Andres Iniesta Lujan#8
2011-04-21 00:37
Grattis till Real, bara och ta nya tag, ligan och champions.

Visca Barca!
Real Madrid Golubovic
Man1

Det brukar vara så för dem som är bäst, man tröttnar till slut på deras framgångar och dominans!

Support Real Madrid!!!
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
Dagens skräll måste ju ändå vara, förutom att Real Madrid vann, att fulingen Pepe inte åkte ut..fyfan.
Rambla

Skillnaden är väl att det tillåts ytor för de och inte för oss, gör vi inte mål på de lägen vi får kommer kall duschen på denna nivå.

Någon härinne skrev något om att Messi borde hitta Villa oftare, någon som special studerat deras samspel?

Blir Messi mer divig 2a delen av säsongen eller tappar anfallarna formen pga annat?
Barcelona Blaugrana91
Vad är det med vissa här?
Hur kan ni säga att detta är början på slutet av detta fantastiska Barcelona? Och början till Reals framgångar (?)...? Real vann cupen ja, på TUR, visst dem var bättre i första men i andra var det vi som var närmast en seger, i inledningen av förlängnigen var vi också även det bättre laget tills dem fick sitt mål...

Förstår inte heller varför man ska klaga på våra spelare, visst många gjorde inte sin bästa match men dem gjorde nog alla sitt bästa för klubben och för oss fans...

Tycker inte heller man kan skylla förlusten på att vår trupp inte är så bred, det var knappast det som gjorde att vi förlorade denna match, vi hade inte marginalerna på vår sida, vilket man såg väl under andra halvlek när vi radade upp massor med chanser, lite tur där och vi hade vunnit.

Visst det hade varit kul med en vinst här, men jag är stolt över att laget oavsett situation spelar sittt spel och följer sin filosofi!
Annons: