/spanien/barcelona/forum/12316.aspx/spanien/barcelona/forum/12316.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kompol
2011-04-20 22:32
stream
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-20 22:32
Vad är Barca överlägsna i?

-Rörligheten och passnings övertaget, men det fick vi inte se mycket utav då har motståndarna matchen.

Barcelona petersays
2011-04-20 22:30
Inga målchanser. Pedro dålig. Xavi och Iniesta effektivt raderade. MYCKET slarv från Pique och Busquets. NU ÄR DET SKÄRPNING!

KOM IGEN BARCA!!!
2011-04-20 22:30
Ronaldinho Jr.

Snarare så att de är mer hungriga och kämpar tills de stupar medans vi agerar som bortskämda småungar. Behövs en Puyol som skriker igång de
Barcelona Vampíro - Ánims Éric Abidal
2011-04-20 22:29
Pinto är den enda spelaren som är på tårna, inte så konstigt kanske då det här är hans 15 minutes of fame, men hade resten av spelarna haft 25% av hans energi hade vi varit betydligt bättre. Våga misslyckas för i helvete, för just nu vågar vi inte men vi misslyckas ändå. Visca el Barca!
Canaletes
2011-04-20 22:29
Förresten.

Matchbilden påmminer om Holland-Spanien. Alltså betyder det att Iniesta avgör
Canaletes
2011-04-20 22:28
NI KÖR VI FÖR*FAN!!!!

VAMOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Barca4eva
2011-04-20 22:28
Manita En spärr är det minsta du borde få.
2011-04-20 22:27
Real har matchen där de vill ha den, de skapar läge efter läge och vi skapar noll. Spelarna må vara fysiskt underlägsna men de kan väl gå in helhjärtat åtminstone kan man tycka. Pep har haft 1 match på sig att göra taktiska drag inför denna drabbning, jag ser ingen som helst förändring, i såna här lagen måste en tränare visa vad de kan göra för att förändra spelet i från underläge.

Vet inte hur spelklar Puyol är men hans fysiska medverkan skulle behövas där nere, och kanske ta upp Masken istället för Busq som känns för vek. Vi vinner noll på mittfältet. Sen kanske ta in Affe istället för Pedro som är ur form, han gör verkligen allt fel, så brukar det se ut när självförtroendet är på noll.

Några förändringar som man skulle kunna göra, agera nu innan vi tappar matchen Pep i beg of you.

Kom igen 1-0 till Real i halvlek, ta tag i detta nu.

Kom igen mer anamma och kämpar glöd!
Barcelona Ronaldinho Jr.
Samtidigt tror jag att ju längre matchen är mållös så tjänar vi på det. Real KAN inte srpinga hur länge som helst efter boll...eller så har Mou uppfunnit framtidens dopning och proppat de fulla..
Barcelona Siempre Barça
in med puyol
Barcelona Bernie
2011-04-20 22:26
In med el corazon!
Canaletes
2011-04-20 22:26
Yaya24

herregud ska du komma med din Yaya Touré älskande nu också?! Båda är bra, det räcker.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-20 22:25
Vad fan händer? Vi blir uppätna. Detta var inte vad man hade hoppats på. Felet? Finns inte bara en orsak, men de tre största enligt mig är:
1. Madrid spelar så fruktansvärt taktiskt rätt
2. Madrid är fysiskt starkare på varje position.
3. Sist men inte minst - vi har två spelare som är helt under isen. Vårt anfallsspel kör fast med två spelare som inte levererar minsta lilla...

KOM IGEN NU! Vill se en annan matchbild i andra halvlek. Vill se en VINST! Förlorar vi idag är risken oerhört stor att vi gör det i CL också. Och viktigast av allt - en seger idag innebär en titel till. Snälla...
Barcelona IlTriplete
In med Keite och Afellay, ut med Pedro och Villa.
Barcelona Hetfield
Äh, Real Madrid är det bättre laget, det är bara att erkänna det. Snyggt anfall, speciellt lilla axelpassningen av C.Ronaldo. Men kom igen nu Barcelona.

Pep måste ta och ryta till i omklädningsrummet tillsammans med Puyol.
Barcelona Ronaldinho Jr.
Inte för att någon har varit direkt bra men Villas och Pedros formsvackor oroar mig REJÄLT!
Jag skiter i att det inte har gjort mål på länge men de gör ju inte ett rätt. Likadant var det i förra clasicot, och innan dess har det inte varit strålande heller.

Detta blir tufft alltså!!

Drömmen är att vi vinner med 1-0 och att Villa avgör på Mestalla :)

VISCA EL BARCA!!!!!!!!
Barcelona IlTriplete
2011-04-20 22:24
Vet inte vad jag ska säga. Madrid har varit riktigt grymma första halvlek, men samtidigt riktigt, riktigt äckliga. Menar inte det positivt i det sista jag sa, utan stämplingen av Arbeloa på Villa och så vidare. Även Messi blev stämplad av Pepe, alltså herregud.

Och jag har inte ens nämnt deras konstanta gnällande på domaren. Herregud..
Barcelona Bernie
Barca spelar aldrig bra när det andra laget pressar de, de måste förstå att man måste röra sig mycket mera och spela bollen betydligt snabbare för att skapa något, redan efter en kvart så såg man att vi inte kommer skapa en enda chans i första halvlek. Man måste vara betydligt mer aggressivare där fram, det är där pressen börjar. Men nu är det inte vi utan Real som pressar, skärpning!!
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
Bollen måste gå snabbare mellan spelarna. Vi måste få Real Madrids lag att börja springa mer och sprida ut deras spelare.

Fan, när Messi, Xavi och Iniesta är på mittfältet så är det inte särskilt svårt för Alonso-Pepe-Khedira och stänga ytan. Flytta upp Messi högre upp i banan. Xavi och Ineista kan enkelt spela sig förbi två spelare.

Villa och Pedro måste fanimej höja sig nu alltså.

Det verkar verkligen vara ett hat mellan spelarna nu alltså... fortsätter det så här så kan det nog påverka landslaget.
Barcelona Barcadinho.
2011-04-20 22:23
Inte ett enda skott på mål - riktigt dåligt.
Real är betydligt mer taggade - Peps fel?
Pedro gör absolut nada, inte heller Villa.
Skit första halvlek - marängerna var mycket bättre.
Barcelona Hetfield
Yaya24

Snälla rara du, kan du hålla käften? Ingen bryr sig om Yaya Toure, hoppas han ruttnar i Man Shitty, jäkla pengarhora den mannen är. Gå till Man C forumet nu.
Barcelona Vampíro - Ánims Éric Abidal
Våra spelare är för rädda för deras kontringar så de spelar med minimal risk i passningsspelet. Vi kommer inte få ut något om vi fortsätter så här, Pedro och Villa måste fortsätta löpa medans Xavi och Iniesta måste våga mycket mer. Kom igen nu, vinn det här! Visca!
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
Alla borde ta och skämmas vilken usel halvlek, en rejäl uppryckning nu snabbt som fan
Barcelona Barca o Mort!
2011-04-20 22:22
Stream till dom som behöver, måste ladda ner veetle player men den är typ 3mb stor och tar 10 sek.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2011-04-20 22:21
Yaya24

Du är en idiot. Jag är fan trött på dig och dina kommentarer här.

Måste erkänna att Real var mycket bättre än Barca i första halvlek.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
Bara att vara ärlig, dom spelade mkt bättre än oss i första halvlek...
Barcelona Denyo
Real gör en klart bättre första halvlek.
men vart är vårt passningspel vart är rörelsen?

pep måste ändra match bilden omgående om inte Real ska peta in den, dem känns överlag farligare idag. men jag hoppas vi kan vända detta!
Atlético addeh
Gatan vad medioker halvlek vi gör. Samtliga spelare måste höja sig annars vinner vi aldrig.
Barcelona Yaya24
Den som hyllar Busquets måste vara den största idioten som finns.
Annons: