/spanien/barcelona/forum/12314.aspx/spanien/barcelona/forum/12314.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
eliot
2011-04-21 02:18
Ride_The_Big_One(6)
snacka inte skit förfan bara för att jag inte skriver så ofta så måste inte det betyda att jag inte är inne här hela tiden.. kan lova dig en sak att jag är här inne varje dag minst 10 gg, men jag måste inte skriva eller? och en sak jag älskar barcelona mer en vad du gör verkar det som.. sen att jag inte va på så hilma fin humör mot madristan var en annan sak... men du ska inte komma och tro att jag inte är en barca fanbara för att ag inte skriver här varje dag .. fjant!.
Coach pep -
2011-04-21 02:12
Cigge

Grattis till segern. Jag anser dock att det var ett taktiskt direktiv ifrån Guardiola att spara på krutet i första halvlek och trötta ut Real Madrid, för att i andra trycka gasen i botten. Det var påtagligt hur utspelade ni blev och jag tror knappast Real Madrid lät Barcelona trycka på så enormt med flit. Barcelona bestämde sig för att höja sig helt enkelt och Madrid kunde inte göra annat att se på. Men det var ni som skapade de hetaste målchanserna, segern går inte att ta ifrån er. Ni förtjänar det.

Väl mött.
Barcelona Barca4eva
2011-04-21 02:11
eliot

Testa med den officiella sidan?
Barcelona LaSagradaFamília
2011-04-21 02:08
Gio Style

Ja, om man nu ska hata någon så är det väl kanske honom.
eliot
2011-04-21 02:06
vart kan man boka barca real match 2 ??? i cl
Barcelona Gio Style
2011-04-21 02:06
Till alla som nämner mitt hat till Pepe/

Nej jag grundar detta efter att ha följt honom ett antal för många matcher på alldeles för kort tid. Med Portugal mot Chile, FÖRRA HELGENS EL CLASICO (Tänker främst på denna då jag missade stora delar av denna) och hans spottloskor (Om det nu stämmer) efter helgens match. Jag hatar honom för att han är äcklig. Han sprang in med hela sin tyngd (benet/knät) i Messis skalle med flit i helgens match, satte armbågar överallt och slag efter att bollen rullat iväg. Nej jag grundar inte mitt hat pga dagens match, vilken ja missade stora delar av pga jobb =/, utan för att han är allmänt äcklig och helt ärligt förtjänar att sättas på plats av någon.

Och ja på El Clasicon spelar många fult, men han stack ut å det grövsta förra matchen och i Reals matcher överlag. Sen Corta de mangas idag också.

Los Mejores/
Skulle inte Casillas göra en endaste bra räddning i någon viktig match så vore han ju inte en toppmålvakt eller hur? Frilägesräddningar gjordes under hela vm, Valdes är kung på dessa. Det jag patar om är en prestation sett till hela matcher. Och ja, jag tycker fortfarande att Casillas har tappat sin otroliga LÄGSTANIVÅ som han höll för ett antal år sen och svackar oftare nu för tiden.
Real Madrid R9 Ronaldo
2011-04-21 02:05
:)
Cigge
2011-04-21 02:03
Bra mycket bättre kvalité på matchen idag än den vi fick se i helgen, kul! Får hoppas att det här bara var uppvärmningen till de kommande CL-mötena oss emellan.

Oavgjort efter full tid var väl inte mer än rättvist? Vi hade första och ni hade andra. Att det är små marginaler som avgör är inte oväntat. Skönt dock att vi fick ett avgörande under speltid istället för ett straffavgörande.

Det är otroligt fascinernade att se två så pass olika stilar mötas. Det taktiska spelet bakom kulisserna inför våra möten är fantastiska. Nu hoppas vi som sagt att tempot skruvas upp en nivå till under CL.
Real Madrid Sherko
2011-04-21 02:00
H.Alavi - Magico!

Haha är du säker på att det är efter slutsignalen? Jag tror att det är när Ramos tacklar honom i samband med att Barca får en hörna någon gång sent i matchen.
Canaletes
2011-04-21 02:00
H.Alavi - Magico!

Är det bilden från AB du menar eller?
Qendil-Karim Benzema Show
2011-04-21 01:59
Ibi på hal is!, bra du erkänner att det även finns spelare hos er som spelade fult. Vi spelade mer defensivt dvs. vi fick jaga boll mer än er. Då är det normalt att man även spelare tuffare.
Ibi på hal is!
2011-04-21 01:55

Jo det fanns spelare som spelade fult men inte lika mycket som ni , tittar man om matchen så ser man klart och tydligt vilka som höll på mest . Pepes stämpling på messi där pepe tycker att messi filmar , ser man på repriser ser man klart och tydligt att pepe stämplar han.
Arbeloa x2 på Villa.

Å andra sidan höll Masken och Adriano på med Ade och Ronaldo.
LOTG - Daniel Alves da Silva
2011-04-21 01:54
Att klaga på Afellay av alla efter en sånhär förlust är bara lågt. El Guaje var knappast bättre kan jag säga, inte Pedro heller för den delen.
Real Madrid Los mejores
2011-04-21 01:54
Seriöst hat mot spelare som bara brinner för sin klubb? och du blir förbannad när en del madridistas spyr galla över Valdes..

Rivaliteten är påtaglig, det som får mig att inse hur stora dessa matcher är..

Gio Style

Räddningarna på Robbens frilägen i VM? kanske karriärens viktigaste match. 5-0 var ju inte lika viktig som dessa. Kvarten i EM, Kvarten i VM då han limmar en straff..

Listan kan göras längre om du vill

btw, 21 april måste vara otursdatumet för Barca. Inter förra året, och Real nu. Mourinho och 21 april går minst sagt ihop.
2011-04-21 01:53
Gio Style

Ta ett par djupa andetag... Arbeloa var mycket värre.. Pepe har bara svårigheter att kontrollera sig, det slår över för ofta.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-04-21 01:53
Det som svider mest just nu är att se bilderna på Messi när han ligger på gräsmattan och gråter efter slutsignalen.

No pasa nada, La Liga esta ganada.
Ibi på hal is!
2011-04-21 01:51
Haha
Idag såg man tydligt att Affe har mycket att lära sig än att ta emot och passa vidare.
Han måste kunna våga utmana sin motståndare och skapa dom chanserna som kan leda till mål. Han är otroligt snabb och har ett otrligt farligt skott.

Fan pinto kan ju inte bli skönare 2:a målvakt o finta bort ade.
2011-04-21 01:51
Gio Style, nu är du väl orättvis? Pepe, var ju lika ful i spelet som vilken annan spelare som helst. Hade du sagt Arbeloa den här matchen skulle jag hålla med. Han spelade fult. Så du menar det fanns ingen hos er som spelade fult? Är du så hemma blind?
Barcelona Gio Style
2011-04-21 01:48
Sen måste jag också säga att mitt hat gentemot Pepe har uppnåt samma nivå som mitt hat mot Ramos, JT och CR7. Hell... Pepe har ju fan t.om. gått om dem den råttan. Han spelar så otroligt jävla fult och lägger efterslägna hela jävla tiden, och dem äckliga domarna blundar för det. Han fick fan inte ens gult kort i Liga-Clasicon i helgen, vilket var helt jävla otroligt. Hoppas att Masken klipper hans knän nästa möte. Så mycket hatar jag Pepe
2011-04-21 01:47
Los mejores, ja, är Raulista, det har jag markerat på forumet dussintals gånger. Ska vi förlora så förlorar jag hellre mot Schalke där Raul stänker dit den. Vad är problemet liksom? Hade det inte varit för profeten Raul så hade jag aldrig börjat kolla på Real. Så enkelt är det. Sedan struntar jag om ni i Puertan kallar mig Cules. Jag kommer fortsätta säga det jag tycker vare sig du eller andra kan acceptera det. Ni får väl banna mig.
Barcelona Gio Style
2011-04-21 01:45
Los Mejores/

"Hade för någon vecka sedan en diskussion angående målvaktsduellen där jag framstod som ett skämt för att ha sagt att Iker är nummer ett. Valdes i all ära, han är en topp målvakt verkligen. Men Iker har en förmåga ingen annan har, alltid prestera när det väl gäller. Tyder på psykisk styrka och självförtroende som heter duga"

Att Casillas alltid presterar när det väl gäller är väl bullshit? När gjorde han en sån här bra match senast? 5 El Clasicos sen? Casillas måste få tillbaka sin stabilitet match ut och match in för att bli nr 1 igen...
Barcelona Barca4eva
2011-04-21 01:44
Nu vet jag varför det är ruttet med fyra El Clasico-möten...det är knappast pga rädslan att förlora. Det är helt enkelt matcher som inte är värda att titta på, så jävla överhypade möten. Jag kan svära på att jag hade stängt av TV:n, om den ens hade varit på, om det inte var mitt kära Barcelona som spelade.
2011-04-21 01:44
Ibi på hal is!

Vill bara säga att ditt nick är magiskt
2011-04-21 01:43
Ni är för svaga i luftrummet. Det märktes tydligt. Er passning spel var också dålig första halvlek. Väldigt många felpass och det kanske delvis beror på höga pressen våra spelare kom med. I andra var det fröjd för ögat se er spela fotboll. Bra för oss så gav det ingen utdelning.

Ha det bra alla vuxna cules.

Hala Raulismo y Katalonien
Canaletes
2011-04-21 01:43
Los mejores

Se bild
Ibi på hal is!
2011-04-21 01:42
Måste även lägga till att Masken och Adriano stoppade nonstop Ronaldo och Adebayor , heder till dom 2 !
Real Madrid Los mejores
Quendil

Du säger dig kunna ta en förlust i cl finalen för att Raul ska vinna, och förväntar dig att bli tagen som en sann madidsta? troll much? vart e logiken min kompis..

Jag må vara ett barn, men verkar ändå kunna skilja på en del saker på ett mer normal sätt än vad du gör..
Palla förstöra deras forum nu.

Tack och hej!
Barcelona Gio Style
Ja då är det väl bara att säga grattis till Real för deras första vinst i den minst viktiga El Clasico på länge, är det något jag kan trösta mig med så är det att det endast var Copan och inte ligan eller CL.

Vamos, mot Cl-finalen!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-21 01:41

Svara honom inte, han är ingen Barca fan utan en imposter. Är inne på forumet minst 1 gång om dagen och har aldrig sett denna clown i forumet, han är enbart härinne idag för att spy galla.

Ignorera.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-21 01:40
Los mejores

Om båda är på topp är det ingen snack om saken, men valdes är viktig för oss och är mer stabil nu än någonsin om man jämför hur han var för några säsonger sen.

Räddar oss när det behövs.

Vette fan om han räddat Ronaldos nick idag, men han är hur viktig som helst nu när han agerar stabilt vecka in vecka ut.
Annons: