/spanien/barcelona/forum/12312.aspx/spanien/barcelona/forum/12312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona10Messi
2011-04-21 01:05
ImBack:

Va e ditt problem egentligen? Gå fira segern istället för att riskera spärr och skämma ut dig? Jesus christ.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Imback/real

Herregud kan du läsa överhuvudtaget?
Han syftade ju på medgångs fans, och grattade de som är fans i vått och torrt. Att du tog åt betyder ju att du är en medgångs fan inte sant?

Vilken blunder, jag skäms åt dig.
Mamma mia
Barcelona Zadran Family
Trippeln

Klart de behöver.Om du säger att de har från ungdoms laget och de behöver inte värva så tycker jag du har fel eftersom småväxta spelare där också.
eliot
2011-04-21 01:04
imorgon när jag vaknar ska jag till intersport i varberg... jag ska då köpa barcas match ställ + tröja ... ja ska ta kort framför afärren å skrika så jävla högt att jag älskar barca..... älskar er så jävla mycke i mot och medgång
Barcelona Hetfield
Grabbar, ta och sov istället föratt tjafsa med en IQ befriad maräng. Roligt att han drar upp att han började följa Real Madrid när tv4 började visa La liga som att det är bevis på hans hängivenhet.
Love, don't hate.

Sov gott och ha positiva tankar. Grattis till Real Madrid igen, ni var bättre idag.
ImBack/Real
ja sen jag såg real madrid spela för första gången så käft
2011-04-21 01:03
Trippeln

Han läste nog inte ditt inlägg ordentligt, då du klart och tydligt syftade på medgångs fans, tar man åt sig åt det vet jag inte vad jag ska säga om den saken haha.

Killen gjorde bort sig, har han någon vett så skriver han inte mer. Saknar han vett så lär han väl fortsätta spy galla utan filter
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
ImBack/Real

Nej, vad du gjorde bort dig där. Har du kollat på Real sen dom börja visa på tv4 sport? Haha du är för skön.
ImBack/Real
Du kaxar mer än du tackar din fitta
Barcelona Trippeln
2011-04-21 01:01
Zadran Family

Barca behöver inte köpa några fucking spelare!!!
Barcelona Trippeln
2011-04-21 01:01
ImBack/Real

Din efterblivna ,meningslösa fitt idiot. Våga inte ifrågesätta min kärlek till detta lag, jag har varit fan längre än du har varit kunnig att skriva och läsa, läs mitt jävla inlägg och kolla där jag gratulerar ditt lag på slutet!

Gör ett medgågnsfan det? Eller överger inte det sitt lag vid medgång? Stick nu och fira er plasttitel för i helvetet!
2011-04-21 01:00
ImBack/Real

Kallar du detta att diskutera sansat utan att provocera?
Varför känner du dig träffad när han syftar på medgångsfans, finns väl i bägge lagen inte sant?

Nu blir jag lite misstänksam
Barcelona Zadran Family
Barca behöver värvningar. de behöver lite längre spelare fan. Barca kan ingenting när det kommer till fasta situationer. 1.70 långa mot 1.85, 1.85 vinner 80 procent av nickduellerna.

Peace
Real Madrid Realmadrid/Ronaldo
Grabbar tack för en riktig bra match det är små grejer som avgör ibland kan det gå åt barcas håll och ibland till madrid men så är fotbollen. Två matcher kvar hoppas på två riktigt grymma matcher då också välmött.
Barcelona Rambla~
2011-04-21 00:59
Grattis till dig då, Tv4 Sport har typ visat spansk fotboll i högst 3 säsonger. :P
Real Madrid Ramos_thebest
2011-04-21 00:59
Tack för en god match. Riktig nagelbitare. Hoppas på liknande matcher i CL.

Keep your head high
ImBack/Real
2011-04-21 00:58
trippeln vem är det som är medgångsupporter du blev säkert barca supporter efter trippeln jag har gillat real ända sen jag börja kolla på fotboll satt på tv på TV4 Sport såg real spela sen ända sen dess har jag kollat på dom även om dom förlorar med 2-6 och 5-0 och alla barca fans kaxar. som ni kommer göra nu MEN DEEEET ÄR FÖRRR NI ÄR KATALANERRR KAtalaner
2011-04-21 00:58
LOTG - Daniel Alves da Silva

Men man får väl ha en åsikt, kan vi inte bara hålla med att det är 2 väldigt bra spelare på det de gör?

Tranquilo
Barcelona Rambla~
2011-04-21 00:57
Aja, jag orkar inte tjafsa med dryga madridfans. Till de andra och vettiga, grattis till segern.

Bona nit!
LOTG - Daniel Alves da Silva
2011-04-21 00:57
elegantzidane

Det är väl inte upp till dig att avgöra vem som är bäst mellan Messi och Cristina? Messi har utsetts till världens bästa två år i rad och är därför världens bästa till någon annan tilldelas priset. Jisses....
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-04-21 00:56
Min älskling Barca skada sig idag, vi krigade vi svettades, en liten tillfällighet avgjorde matchen, en sekvens. Man uppskattar inte sitt lag när man vinner vecka in o vecka ut ibland behövs det sånt för att förstå att man verkligen älskar det här laget och fan vad jag älskar det här laget just nu! Det är bara och ladda om nu för CL, jag älskar dig Barca vad som än händer! Visca Barca y Visca Catalunya!
Barcelona Sentuary
2011-04-21 00:56
Trevlig och spännande match, Villa har jag aldrig sett så dålig som idag, kunde inte ens ta emot en boll utan att falla ner på marken. Tycker detta gynnar oss mer, Real kan ta denna titeln, tycker Gothia Cup är mer värd än denna, men i CL så får vi ta och visa var skåpet ska stå.
Barcelona Barca4eva
2011-04-21 00:55
elegantzidane y Radical - La Armada Blanca

Thumbs up..resten av er, piss off.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
elegantzidane

Eloge till dig!
Barcelona Trippeln
Nu kan alla fitt hor medgågnssupportrar brinna, brinn och kom inte tillbaka.

Till alla Madristas!

Grattis!
ImBack/Real
2011-04-21 00:54
faild igen vi diskuterar "bara!" matchen för glad lol
Radical - La Armada Blanca

Vår Red är inte så aktiv så det blir svårt.

ImBack/Real

Menar ju de som är härinne för att provocera och inte de som diskuterar sansat.

=)
Barcelona Barca4eva
___?I?? ???L___

What the?...
Real Madrid elegantzidane
2011-04-21 00:53
Kaxiga Madrid supportrar kommer komma in här med skitsnack. Undrar om de var lika självsäkra under andra halvlek? Matchen kunde sluta hursomhelst. Många kommer även att påstå att Cristiano är bättre än Messi, men det funkar inte på det sätet. Idag avgjorde Ronaldo, en annan dag avgör Messi. Jag personligen kan inte avgöra vem som är bättre. Båda är fantastiska.

Självklart är man glad efter vinsten, men jag avvaktar tills efter cl avgörandet innan jag firar helt. Annars kan man få sig en rejäl käftsmäll. Annars tycker jag att den här matchen hade det mesta, oerhört underhållande. Väl mött.
Barcelona Dani Alves=The King
2011-04-21 00:53
youngbuck //

Ingen bryr sig om din åsikt heller..

Nej ni var inte bättre, men ni hade en bättre målvakt..
Vinn mer övertygande så kanske du får oss att tro att ni är bättre ;)
Annons: