/spanien/barcelona/forum/123.aspx/spanien/barcelona/forum/123.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2016-11-01 22:43
[QUOTE=El Pistolero #9]Läste en intressant grej att Pep efter första matchen insåg att han inte kan pressa Barça under 90 min o därför gick fullt ut i andra. Vi såg bra ut i första för City lät oss. [/QUOTE] Dock pressade dem oss i första också, men vi löste det bra mycket bättre än i andra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCB_Messi
2016-11-01 22:42
Vi blottar oss för mycke bakåt. Mittfältet tappar boll för ofta så motståndarna kan straffa oss direkt. Det håller inte. Jag har alltid tyckt att Digne är skit, och kommer alltid att tycka det ! Vilken vänsterback som helst i världen kan göra det han gör i ett lag som Barcelona . Han är verkligen inget speciellt . Fan vad jag saknar Alba .
Barcelona jefecito
2016-11-01 22:41
Stegen e så jävla kass, alltid nervös så fort det är ett avslut när han står.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-11-01 22:41
@Rambla~:

Låt de njuta lite.
Inte varje dag de slår oss. Sen förtjänade dem vinsten med tanke bjudningar och missarna vi gav dem.
2016-11-01 22:40
@Iniesta70:

Hehehe, jag förstår dig.
Barcelona Weeena
2016-11-01 22:40
Haha asså jag tycker helt ärligt synd om er som kritiserar barca just nu .. Barca var klasser bättre än detta city. Hade inte Roberto gjort det där misstaget hade barca vunnit med ett par bollar. City vinner enbart på tillfälligheter och ni som inte kan se detta är antigen blinda eller dumma i huvudet.
2016-11-01 22:39
Alla dessa nya nicknamn som skriver att de är rädda för R. Madrid den 3 dec har skrivit högst mellan 10-30 inlägg under några år. Gå och kryp tillbaka till där ni.... Annars fasar jag över det här spelet( eller spelet som vi inte har alls). Lite tråkigt att ni bara vill skylla på en spelare för det här skitspelet. Visst håller med att Busi borde bänkas 100 % men vi måste erkänna att vi inte har någon spel alls. hela vår fotboll gå ut på att hoppas Messi får bollen och trion räddar oss (notera att ingen spelar bollen till dem, utan hela laget hoppas och ber att trion får bollen på nåt sätt och vinner matchen.) Den enda, enda, enda spelare jag ger godkänd i den här matchen är Umtitti.
Barcelona Iniesta70
EL Pistolero

Haha. Vadå? Jag kritiserade ju "dirigenten".

Nejdå , jag är man nog att stå för mina ord.
Jag tog en "ful whiskey " redan när vi ledde med 1-0. Var förbered på det här.
Innan Sevilla matchen så måste jag till bolaget igen....
Barcelona El Pistolero #9
[QUOTE=Blaugrana91]Jag är väldigt irriterad med tanke på hur bra vi var i första halvlek, hur kan man gå från det till totalt uselt spel i andra? City fick såklart ny energi efter 1-1 målet, men ska absolut inte se ut som det gjorde i andra, INGEN får godkänt. [/QUOTE] Läste en intressant grej att Pep efter första matchen insåg att han inte kan pressa Barça under 90 min o därför gick fullt ut i andra. Vi såg bra ut i första för City lät oss.
Barcelona Rambla~
2016-11-01 22:38
Snälla anglofiler håll inne med alla hyllningar lite, detta var en gruppspelsmatch i mörka november som i ärlighetens namn inte betydde något nämnvärt, inte en avgörande match i slutspelet. Kom tillbaka när det verkligen gäller. :P
Barcelona Smogen
2016-11-01 22:37
Inte ens när vi torskade med 4-0 mot Bayern så tyckte jag förlusten var så välförtjänt som idag. och det är inte att vi förlorar borta mot Man C, det kan den bästa göra. Det är sättet vi gör det på.

återigen lyser Barcelonas totala avsaknad av spelidé igenom och vi blir helt blottade av ett lag med långt bättre taktik.

Jag har nu sett två matcher med Man C och kan se hur dom spelar, vilken taktik dom har mot vårt lag och hur dom taktiskt spelar.

Jag har följt Barcelona i 16 år och alltid kunnat se hur olika tränare tänkt och vilken taktik dom använt sig av. Förutom de två senaste säsongerna då jag inte haft en aning om vad våran taktik är, annat än "ge bollen till MSN och låt dom göra jobbet".

Ju snabbare Lucho försvinner desto bättre, annars lär det tyvärr dröja bra länge innan vi tar oss till en final i CL igen. Då är det nog bara att vänja sig vid 1-0 segrar hemma mot Granada istället.
Barcelona Andresito
En eloge till Pep!
Barcelona Blaugrana91
Jag är väldigt irriterad med tanke på hur bra vi var i första halvlek, hur kan man gå från det till totalt uselt spel i andra? City fick såklart ny energi efter 1-1 målet, men ska absolut inte se ut som det gjorde i andra, INGEN får godkänt.
Barcelona Acrobat
2016-11-01 22:35
Haha City vinner mot ett omotiverat Barca och tror plötsligt att de är bra. Sedan kommer verkligheten ikapp och de åker ut i åttondelen.
Barcelona Skurhink
2016-11-01 22:35
Jag förstår inte mig på Messis "nya roll" på planen, han är fan noll involverad i spelet! Han driver aldrig boll, han tar aldrig emot boll i fart, varje gång han får bollen stannar han upp och söker en svepande kross ut åt vänster kanten.
Barcelona Shanghai
2016-11-01 22:34
Och ni som sitter och fiskar likes så fort tillfället ges, är Luis Enrique immun mot all kritik? Du som citerade, jag har aldrig sett dig tidigare här men du tog tillfälle i alt och hamna i rampljuset med likes. Du kanske läste mellan raderna vad jag skrev? Han vann trippeln tack vare sin magnifika anfallstrion och fabulösa Iniesta som dirigent och kreatör. Jag kan analyserar den säsongen vi vann så får det bevisat att det var pga av trion där framme. Och ja, vad gjorde han i Roma och Celta Vigo?
Barcelona MessiyoyO 10
2016-11-01 22:34
Luis Enrique måste verkligen ta tag i det här. Det räcker inte att förlita sig på MSN, vilket det känns som han har gjort många gånger. Vi behöver ett slagkraftigt mittfält som fungerar tillsammans. Vi har inte spelat bra under inledningen av säsongen, det har vi inte. Det syns ganska tydligt nu hur mycket vi har att jobba med. Släppa in 3 mål mot City är inte godkänt. Absolut inte. Skiter faktiskt i om vi vinner gruppen tillslut för att vi vet att spelet inte räcker till någon titel. Inte om det fortsätter såhär. Förändring, tack!
Barcelona Pichincha
2016-11-01 22:33
Aldrig kul att förlora, trist också när vi blir totalt överkörda i andra halvlek. Jag fasar RM den 3 december. Fy fasen..
Barcelona Acrobat
2016-11-01 22:33
Rambla: I ett dubbelmöte har City inte en chans.
2016-11-01 22:32
@Tiki-Taka:

Så nu är det bara Roberto's fel att Barca inte kan spela i 45 min.

kom igen! skärp er. Det är större än så.
Barcelona Corazon
Skämmigt. Ett lag som barca kolla våra backups finns lixom inget dom kan tillföra exakt ingeting. Och hur kan barca ha Roberto dom första val. Han är en bra backup inget mer. Dom måste satsa rätt och köpa rätt. Fan köp män köp lite vinnarskallar. Vad är detta för fjanteri. Kolla vad München City tilloch med real vad dom byter in.
Barcelona Jarod The Pretender
Dags att poppa popcorn och läsa kommentarerna som skrivs här :-)
Barcelona Rambla~
2016-11-01 22:31
Tar gärna City i en kvartsfinal, är övertygad om att ett formtoppat Barca kör över dem i ett dubbelmöte.
Barcelona Shanghai
2016-11-01 22:30
Dessvärre börjar el Clasico närma sig. Med den inställningen vissa spelare har kommer de krossa oss med tennissiffror. Håller tummarna att de höjer upp sig och inte skämmer ut miljontals fans och gör oss till åtlöje.
Barcelona neymar JR
Det är enkelt, vi gör en fantastisk första halvlek och sen kommer andra halvlek. Spelare underpresterar och vi blir överkörda, man har 3 byten och få ska man fan använda dom och inte hoppas på att det vänder. Busken och rakitic ska ut vid 50 minuten. Alternativ ta ut Neymar och stärka mittfältet. Det är felbeslut efter felbeslut från tränare och spelare.
Barcelona Acrobat
Måste ändå kännas sorgligt att vara City-fan... ändå gången man lyckas vinna mot oss är i en match som inte betyder ett skit för oss. Viktig match för City... för Barca betydelselös.
Sanna ord så fort vi kommer över halva så kan vi inte Barca sätta ihop 5 passar.

Vi spelar inte bättre än Man U.
Men ni kan inte förneka att spelat i det här säsongen har sett ut så här.
Barcelona El Pistolero #9
2016-11-01 22:29
Iniesta70 Kritisera inte Lucho Enrique! Du måste förstå att han är untouchable mot kritik o allt är Busquets fel.
Barcelona Fuerza
Paco och Turan = lallarvärvningar
Barcelona Rambla~
Det är inte nu vi ska vara formtoppade, hävdar det bestämt. :P
Annons: