/spanien/barcelona/forum/12292.aspx/spanien/barcelona/forum/12292.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Los mejores
2011-04-21 00:27
De här lagen fixar alltid på något sätt en show man aldrig glömmer.. Ingen tvivel om vilka som är världens 2 största lag.. Idag var vi mycket bättre i första, och ni total dominerade i andra..

Skillnaden heter dock. ..... Cristiano Ronaldo, el mejor..

Vad tycker ni om Pedros mål, offside eller icke?

Hursom, tackar dock för en god match, som kunde ha slutat hur som helst.
Barcelona Rambla~
En sak jag störde mig på i kväll var hur lätt barcaspelarna lät sig provoceras. Jag är säker på att Pep har präntat in det i deras skallar att strunta i sådant. Ändå ska de fram och tjafsa vid vareje jävla domslut. Tappar fokus hela tiden pga det. De borde väl fatta att det är just Mourinhos tatkik att försöka få dem ur balans.
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
Återigen, finns det statistik från matchen någonstans?
Atlético addeh
Håller med Messidinho. Varför slänga in Keita när vi jagar mål? Okej om vi hade kastat upp honom tillsammans med Piqué i offensivt straffområde för att ha något att hämta i luftrummet men det var ju knappast det som hände.
Real Madrid baboobo
snälla snacka inte om klass, pepe hit ramos dit...har ni glömt va ni gjorde mot Inter ?
klass ? knappast !
Barcelona LaSagradaFamília
2011-04-21 00:26
Jeffren vet hur man gör mål på Real :) (försök till optimism)
Barcelona Zadran Family
2011-04-21 00:26
Hoppas Hoppas barca slår ut real i champions. Gör de inte det så gör det ändå inget för att historien upprepar sig hela tiden och tiden går desutom jätte fort. Vi kommer möta de 4 gånger igen och det kan jag garantera er:D
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-21 00:25
Hur kan man ens ha energi kvar efter matchen och klaga på spelare. Shiit vilka människor! Jag är fan helt förstörd
Barcelona comprende
Där kom det folk vill ha en stor tung anfallare fast vi har fått det bevisat att det inte fungerar.

JAG ÄLSKAR BARCELONA FÖR HUR ÄN MATCHBILDEN SER UT SÅ SLÄPPER VI ALDRIG VÅRAN SPELIDÉ VÅRAN FILOSOFI, OCH INTE FAN BEHÖVER VI EN NY STATY DÄR UPPE SOM VI ALDRIG KOMMER HA ANVÄNDNING FÖRR!
Barcelona Messidinho_10
Jag fattar inte varför han sätter inte Afellay och Keita, när vi jagar en kvittering Sätt in Jeffren förfan och Thiago!!
Barcelona B-Guden
2011-04-21 00:24
Det går inte slä ljupled passningar på villa inse, Reals back linje är för låg man måste köra på instick
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-21 00:23
Kan forum ansvarig göra sitt och banna "eliot" och de andra omogna provocerande fjortisar ifrån forumet.

Vare sig ni har åldern eller inte skriver ni som en så därav får ni fjortis smeknamnet.

Iväg med er
Barcelona Mangi
Bara saga grattis till Real!

Tycker vi faller pa en rad olika saker.

1. David Villa iskalla spel borjar bli skrammande likt hur Zlatan presterade forra aret.

2. Var trupp ar inte tillrackligt bred! Vi kan inte starta med en Villa som ar sa fruktansvart dalig och har varit det en lag tid nu och endast ha Affelay och Jeffren pa banken att slanga in!

3. Guardioala maste hitta ett alternativt spel nar vi inte klarar av att rulla ut vara motstandare, ett spel dar aven spelarna tror och kanner att dom kan vanda ett underlage. Vi ar ju inte ens nara att hota Real nar dom val tagit ledningen!

4.Vi ar for beroende av att Messis magi. Infor nasta ar vill jag ha in en tung men rorlig center, en Drogba. Flytta tillbaka Messi ut till hoger. Fine, vi kanske far en liten minskning i hans poangskord, men vi sprider malproduktionen pa fler spelare samt vi far in en elak spelare i boxen.

5.En plan B. Guardiola, kandes inte riktigt som att det fanns ngt motdrag nar vi hamnade i underlage.

Vad sager Ni andra, snalla kan vi fora konstruktiva diskussioner pa forumet trots att vi ar beskvikna och sa.
Barcelona Mangi
Bara saga grattis till Real!

Tycker vi faller pa en rad olika saker.

1. David Villa iskalla spel borjar bli skrammande likt hur Zlatan presterade forra aret.

2. Var trupp ar inte tillrackligt bred! Vi kan inte starta med en Villa som ar sa fruktansvart dalig och har varit det en lag tid nu och endast ha Affelay och Jeffren pa banken att slanga in!

3. Guardioala maste hitta ett alternativt spel nar vi inte klarar av att rulla ut vara motstandare, ett spel dar aven spelarna tror och kanner att dom kan vanda ett underlage. Vi ar ju inte ens nara att hota Real nar dom val tagit ledningen!

4.Vi ar for beroende av att Messis magi. Infor nasta ar vill jag ha in en tung men rorlig center, en Drogba. Flytta tillbaka Messi ut till hoger. Fine, vi kanske far en liten minskning i hans poangskord, men vi sprider malproduktionen pa fler spelare samt vi far in en elak spelare i boxen.

5.En plan B. Guardiola, kandes inte riktigt som att det fanns ngt motdrag nar vi hamnade i underlage.

Vad sager Ni andra, snalla kan vi fora konstruktiva diskussioner pa forumet trots att vi ar beskvikna och sa.
Barcelona Vampíro - Ánims Éric Abidal
2011-04-21 00:22
Självklart är man besviken men jag tänker inte sitta och spy galla över våra spelare. Sättet som vi höjde oss på i andra halvlek gjorde mig otroligt stolt och man fick hopp inför framtiden när vi möter liknande försvar. Så istället för att leta efter syndabockar väljer jag att hylla vår kämparinsats och gratulera Madrid samt deras fans. Vi förlorade mot värsta rivalen i en final dessutom, något som varken Pep eller laget har varit med om tidigare. Låt detta göra oss starkare. Nu blickar vi framåt mot Champions League. Visca el Barça!
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Det finns inga ursäkter och snälla SKYLL INTE på Pinto , vad fan skulle han göra? Han gjorde absolut inte bort sig. Vi hade bara otur och bolljäveln ville inte in.
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
Går det att se statistik från matchen någonstans?
Barcelona Rambla~
2011-04-21 00:21
Ni som gnäller på Villa, det är inte första gången en bra spelare hamnar i en djup svacka. Ni borde också inse att han kommer ur den förr eller senare. Det är bara att bita ihop.

Addeh:

Förlust för Madrid i helgen och vi slår Osasuna och det skiljer 11p med 5 omgångar kvar (15p). Då är titeln så gott som bärgad. Då är denna förlust så gott som glömd. ;)
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
¡Barca! - Crèma Catalana

Jag skrev inte att deras spel var tragiskt utan sättet dem spelar på var tragiskt i allmänhet, och i synnerhet Arbeloa. Mina tankar verkar betyda väldigt mycket för dig.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Jösses sicken nivå, folk måste lära sig att ta en förlust för tusan.

I am so outta here..
Daniele De Rossi #16
nästa gång gubbar. bra match.
LOTG - Daniel Alves da Silva
2011-04-21 00:20
Messi i dagens Barcelona liknar den Messi vi ser i Argentina där han inte kan uträtta någonting ordentligt. Varför? För att han får spela mittback, mittfält, anfall, ytter, ja allt förutom målvakt. Messi på offensiv planhalva utgör direkt ett konkret hot låt honom stanna där och någon annan servera bollarna till anfallet. Så jävla trött på det här....
eliot
förlåt för mina fel utvalda ord,men jag är riktig besviken idag... låt domvita njuta av de dom vunnit, för ja kan garantera att vi kommer vinna cl...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Joanilson

Intressant att se på det hela, använder vi Villas djupleds löpningar på rätt sätt?
Vi har ju köpt in en spelare som gillar att löpa på djupet, men får han rätt bollar?

Fick mig en tankeställare
Barcelona Dani Alves=The King
Vi kommer tillbaks grabbar sanna mina ord. Deras Hockey stil kommer inte hålla..

Kalkon: Barca fansen fy faan nästan så att man saknar boix nois.
David Villa kommentar över flödig duger inte att springa utan att ens störa back linjen..

Kanon:Masken han har visa att han kan lira Barca fotboll..Messi va galet bra men fick inte något vidare hjälp där uppe. Pedro börjar bli bättre gjorde de bra idag..
Barcelona Frodo
Ser att zlatanisterna också har bombarderat forumet. Suck...
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-04-21 00:19
Abbe Ja men du har ju fortfarande inte sagt VAD som var tragiskt med Reals spel ikväll?
Real Madrid Haaaaalá Madrid
Tack för en god match! Vi ses om en vecka i CL, hoppas på lite mer målrikare matcher då.

Hade bra.
Barcelona Barcelona10Messi
Bara jag som inte är så värst bitter över förlusten? Ligatitel är CdR? Kom igen boys! :)
Atlético Almer/skribent för Åtvidabergs FF
Real Bättre i första, Barca klart bättre i andra, men Casillas räddade Real den här kvällen. 50-tal bilder från matchen finns på länken för er som är intresserade.
Annons: