/spanien/barcelona/forum/12277.aspx/spanien/barcelona/forum/12277.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-04-24 13:13
Villa spelar som ytter där han får väldigt lite hjälp från ytterbacken medan Benzema spelar centralt i hans naturliga position.

Och ja, Benzema är en fet medelmåtta.
Iniesta Lujan#8
Finally, Pep Guardiola commented on the rumor that there might be a Portuguese referee in the first leg of the semifinals. "If the referee is Portuguese, I’m sure that the Madrid manager will be pretty happy, just like he was in the first leg of last year’s Semi-Final" he concluded
Hombre - Hala A.F Di Maria y G.G Higuain
På tal om DI Marias straffassister, här ser ni video på alla straffar han har fixat. Jag ser ingen filmning där inte.
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-24 13:11
Qendil

Villa är ytter. Benzema är centralanfallare. Ser du skillnaden?
Barcelona Mrfaariis
2011-04-24 13:11
Qendil-Karim Benzema Show

Snälla någon. Innan var han bänkad och alla klagade på honom till och med real fans. Bara för att han har gjort en bra vår så betyder det inte att han e bättre än villa.
Hombre - Hala A.F Di Maria y G.G Higuain
2011-04-24 13:10
B-Guden

Varför ska man inte kolla på målen när det gäller Villa. Vi som inte är barca fans som inte kan/vill uppskatta Villas jobb tittar bara på antal mål han gör.
2011-04-24 13:08
Stats mellan Villa och Benzema:

Villa:
30 startade matcher i ligan och 18 mål. 0 mål som inhoppare.
9 startade matcher i CL och 3 mål.
4 startade matcher i spanska cupen och 1 mål. 0 mål som inhoppare.

Benzema:
16 startade matcher i ligan och 10 mål. 1 mål som inhoppare.
4 startade matcher i CL och 5. 1 mål som inhoppare.
7 matcher startade i spanska cupen och 5 mål.

Så vem har bäst statistisk? Ja, juste Benzema som ni ser som dålig och tjock.
Barcelona Mrfaariis
2011-04-24 13:06
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck puyol missar el clasico !!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Barca4eva
2011-04-24 13:04
Hela jävla tiden alltså..aja,

Glad Påsk, så ses vi nångång när det bara är cules härinne
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
2011-04-24 13:02
AndreD
Edu Oriol som högerback? Han är ju ytterforward, möjligtvis är väl Montoya avstängd eller skadad.
Barcelona B-Guden
2011-04-24 13:01

Ja men ni snackar ju bara skit, Barca filmar mer än er, oh my gud, tänk lite bättre.
Villa är ett dåligt köp. Snacka om era egna dåliga köp, ni har egna riktigt dåliga köp.

Ni kommer hit och provocerar vad räknar ni med.
2011-04-24 12:59
Seriöst måste ni komma med personangrepp och löjliga kommentarer? Argumentera istället med belägg. Istället för attackera mig helt orättfärdigt. Jag svarar på de fel jag såg er nyss skriva. Om ni inte sedan kan argumentera för er sak så är det inte mitt fel.
Barcelona Vampíro - Ánims Éric Abidal
2011-04-24 12:57
"Mascerano, är inte samma klass spelare som i Liverpool"

Jo det är han, han är t.o.m kanske bättre då han inte bara behöver jaga boll, nu får han använda sitt fina passningspel ännu mer. Carvalho? Herregud sluta vara pinsam.
2011-04-24 12:55
Rambla~, driver du med mig?

Alves stats:
4 mål
18 assist

Di Maria:
9 mål
19 assist

Om du inte fått underkänt i matematik så vet jag inte hur du kan ha räknat så grovt fel.
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-04-24 12:53
hahaha det roliga är att bara för några månader sen så tyckte alla att Benzema sög o helt plötsligt så är han bra i deras ögon. Typiskt Madrid fans....
Barcelona B-Guden
2011-04-24 12:47

Vad spelar du för roll om vi köper en spelare för 50 miljarder om han inte spelar bättre än en ungdoms spelare hamnar han på bänken.
Men ni verkar enbart kolla på mål och inte det övriga jobbet. Amatörer
Barcelona Hetfield
2011-04-24 12:46
Pedro vs Benzema

Åh....inte igen. Ska vi jämföra Pedro som har vunnit allt som går att vinna med en fet medelmåtta som lever på lite finter och som har flyt just nu.

Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
... och dem ökade också på sin ledning till 2-0 precis innan paus. Dessvärre.
AndreD - Anims Abidal!
B-Guden

Busquets har aldrig någonsin filmat. Filma och förstärka är två helt olika saker.
2011-04-24 12:45
L.A.M Nr 10, snälla diskutera med mig med fakta-argument. Jag är även väldigt hård i Puertan mot grodor. Kan du inte diskutera för din sak så låt bli smutskasta med personangrepp som följd.

På vilket sätt har Villa varit bättre än Di Maria? Villa bröt nyligen (igår) en lång måltorka. Dessutom kommer Villa från Valencia till Barcelona. Han är redan van med spansk/katalansk fotboll. Di Maria är helt ny för La Liga.

Mascerano, är inte samma klass spelare som i Liverpool och han har fått nöta bänk hos er. Så jag förstår inte ditt resonemang där. Carvalho har som defensiv försvarare varit bättre än Mascerano. Eller vågar du påstå annat?

B-Guden, då ber jag dig läsa på. Zlatan var er viktigaste spelare under hösten när han var hos er. Då genomgick Messi sin formsvacka. Det är helt oförståelig att ni behandlade Zlatan så illa i synnerhet när ni köpte honom så dyrt.
Barcelona Rambla~

Dani Alves har mer poäng än di Maria. Du vet, han högerbacken i Barcelona.
AndreD - Anims Abidal!
Betis har precis tagit ledningen mot Barca B.

Startelva:

Oier - EduOriol Bartra Armando Abraham - DosSantos Ilie SergiRoberto - VictorVazquez Soriano Nolito
Barcelona B-Guden
Alltså hur jävla enögd är man när man säger att Barca spelarna filmar visst busquet men ni borde itne ens öppna käften om filmare.
Barcelona Myrran
2011-04-24 12:40

Vet inte hur du fick min kommentar till något negativt om era värvningar men sure jag svarar.

Ja, ni har gjort bra köp i sommras. Säger jag inte emot, sen tycker jag Adriano och Masch har varit bra köpt för oss också. Villa är liksom okej, han har presterat som förväntat typ.

Sen spelade Di Maria 3 år i Portugal innan han kom till Spanien. Kan inte tänka mig att fotbollskulturen skiljer sig så stort så att det blir någon större omställning i fotbollskultur. Som att byta Rosenborg till AIK i fotbollskultur. Nytt lag, nya lekkamrater och allt så men typ samma språk och kulturer ändå.

Oh orkar inte disskutera Zlatan längre. Svenskar tycker han är fenomenal vart fan han än spelar men culés tyckte inte han passade riktigt. Nöjd?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-24 12:39
Cristiano Ronaldo - el Ferrari

Under förra säsongen och i höstas har Pedro varit en av våra viktigaste medan Benzema kollat på när ni spelar fotboll, när han själv fått chansen har han varit ganska usel. Nu sen februari kan jag dock erkänna att Benz varit oerhört bra, och samtidigt som Pedro varit skadad och lite ur form. Dock spelar de inte ens på samma positioner så man ska egentligen inte jämföra dem.
Barcelona Rambla~
2011-04-24 12:38
"Pedro? Lol, snart säger ni väl han är bättre än Benz? "

Ja, det är han ju också. Benzema är en halvt medelmåtta som haft flyt på sistone.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-24 12:37
Qendil

Vilket av våra köp som varit bättre än Di Maria? Skojar du eller? Villa har som många redan förlarat varit strålande i spelet och gör en bättre säsong än Di Maria. Mascerano har dominerat som defensiv mittfältare och mittback. Afellay har fått för lite speltid och Adriano har varit riktigt bra nu när han börjat få speltid.
Barcelona B-Guden
2011-04-24 12:36

Du stick häörifrån för du är helt jävla dum. Zlatan har aldrig varit viktigast i barca han kommer aldrig bli viktigast i barca heller
Real Madrid Cristiano Ronaldo - el Ferrari
2011-04-24 12:34
L.A.M Nr 10

Pedro? Lol, snart säger ni väl han är bättre än Benz?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-24 12:33
Har det här blivit Hockey eller? Målmässigt har väl både Pedro och Villa många fler än Di Maria och möjligen Benzema.
Annons: