/spanien/barcelona/forum/12263.aspx/spanien/barcelona/forum/12263.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Los mejores
2011-04-26 23:01
B-Guden

Försvara sig? det var ju Pep som började med sitt grinande om att domaren eventuellt skulle sätta käpparna i hjulet för ett eventuellt Barcelona avancemang. Ger man sig in i leken med Mou, ja.. då får man tåla..

Väl mött, må bästa lag vinna.
Barcelona Culénur
2011-04-26 23:01
Jag undrar, vet ni vilka det är som har gula kort och riskerar avstängning, för respektive barca och real?
Tacksam för svar!
Fcb.
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-26 23:00
Mourinho sitter ju och kastar sten i glashus när han menar att Pep ALLTID klagar på domaren.

Mourinho borde aldrig få uttala sig om domarfrågan. Håll inte för någon handbroms i morgon, Pep. Gå ut, kör hårt och vinn med 0-5.
Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
2011-04-26 23:00
Blaugrana91//

Sist jag såg kämpade Realspelarna, de såkallade överbetalda mediokra divorna, arslet av sig mot Barca! De vann inte på tur heller, de vann på rättvisa, hjärta och effektivitet. Lär dig att ta en förlust som en man istället för att hitta på komiska bortförklaringar. Allt du nämnde visar att du har ett större hat för Real än kärlek för Barca, man kan inte ta dig seriöst då, kompis!

Grande Mou! Hala Madrid!
Barcelona B-Guden
2011-04-26 22:57
Los mejores

För att man är ödmjuk 95% av alla matcher så är man äcklig och svin när man försvara sig ? OK jag förstår men tycket du fortfarande läre tänka utan real brillorna
2011-04-26 22:57
Los mejores.

Lägg av nu. Bara för att Pep inte klagar vecka in och vecka ut på domslut, eller spelschema eller varför isen smälter så gör inte det honom till en "finare" tränare.

Bytt roller på Mourinho och Pep. Tänk om Mourinho hade fått resa till Barcelona i en jävla buss? Pep har valt att fokusera på andra saker, och vi hyllar honom för det för att det är hans personlighet. Det är ingen show. Det Mourinho håller på med är show.
Real Madrid Los mejores
2011-04-26 22:54
Frodo

Ja, jag älskar Cristiano Ronaldo. Han är min favoritspelare och har varit det sedan jag såg han första gången mot Man Utd i Sporting tröjan. Var det något mer om det?

Heywood

Det var även den uppfattningen jag hade om Pep, innan denna säsongen börjades. Zlatan tumultet spelar in, yes, men det är inte allt. Median och framför allt ni cules har fått han att framstå som en ödmjuk gud ala Raul, detta är även något jag stör mig mycket på.

Mourinho spelar fult och står för det. Pep spelar fult men låtsas som om han inte har gjort något. Det ör omoraliskt att agera på sättet el mister gör ibland, men det är ännu fulare när man inte står för konsekvenserna, ala Pep..

Got my point?
Barcelona De Goda "Erat hat gör oss starkare"
2011-04-26 22:52
Hahahaha :D det har tydligen blivit våran uppgift att uppfostra de vita. Vilket ansvar.
Barcelona Blaugrana91
2011-04-26 22:52
Nu kan jag inte hålla mig längre!

Jag hatar verkligen Mourinho, hur fan har han mage att säga att Pep och Barcelona klagar på domarna?! när den arroganta jävla idioten efter varje gång SKITLAGET Real tappat poäng mot bottenlagen har klagat på domare, på bottelagens fega taktik (ironiskt att just han gör det) och allt möjligt....Hatar den jälva idiot gubben...Är han helt jäkla senil eller?!

Och om jag hatat Real tidigare så är det verkligen inget mot vad jag hatar den jälva äckel klubben nu, vidriga spelare (Förutom Casillas), vidrig tränare, vidrig president, vidrig stryelse, vidrig ful arena, vidriga fans, en klubb utan vare sig spelidé eller personlighet, en klubb som saknar allt vad hjärta för klubben innebär, bara massa överbetalda mediokra divor som spelar där.... USCH säger jag bara.

Att sen många Realfans tror att deras skitklubb plötsligt är bättre än oss bara för att dem på tur lyckades vinna cupen med hjälp av bottenlagstaktik som enbart bygger på TUREN är pinsamt...
Kan väl även tänka mig att dem vidriga små asen är jätteglada för att Iniesta är skadad, då har dem ju har en chans,...

Usch säger jag bara om allt som har med Real att göra,...

Snacka om att det kommer vara ett HATmöte imorgon....

Må rättvisan vinna imorgon!
2011-04-26 22:47
Los mejores. Det är som att säga att onda personer som gör onda ting är normalt, medan goda människor gör onda saker så är en skandal.

Zidane mot Materazzi är ett perfekt exempel. Där tappade han huvudet.

Guardiola har varit med om vissa ting som man kan räkna på en hand som kanske inte är okej. Medan Mourinho hamnar i saker som inte är okej flera gånger per säsong.

Hitta ett citat där Pep själv höjer sig över någon annan? Han är sig själv. Jag tror nog ni har svårt att förstå begreppet framgångsrik och ödmjuk.
Barcelona Frodo
2011-04-26 22:47
Los mejores

Så du gillar svin som Ronaldo och Mourinho? Ok. Då vet vi. Återgå till att kolla på posters på Ronaldo.
2011-04-26 22:43
Jag kommer inte att förändra min syn på Guardiola. Om han anser att det här kommer att motivera hans spelare så är det väl rätt att han går den här vägen. Och sen undrar jag vad är det han har sagt som är så jävla farligt? Han har liksom haft ett litet munhugg mot en rival. Diskussionen är inte på sandlådenivå som Mourinho faktiskt kan få ner diskussioner.

Om det här taggar Barcelona så varsågod. Då borde de fortsätta. Då kanske vi kan bli lite elakare.
Athletic johnn
det var inte en eller två som spydde galla över Mourinho inne på Madrid-Forumet när han var i Inter.

Nu är han plötsligt deras Gud. Jag har alltid gillat honom ända sen Porto dock.
Barcelona B-Guden
Shac81

Pep sa ju att han inte kommer ställa upp i nåt ordkrig så länge det inte gynnar laget det kanske gynnar laget nu, Speciellt med tanke på real spelarna reaktion dom hade nog väntat sig ingen kommentar från peps sida
Real Madrid Los mejores
Heywood jablome - Xavi

Mourinho har sitt sätt att arbeta på, snyggt eller inte låter jag dock vara osagt. Ja, Pep försöker vara fin inför världens ögon, likt Iniesta. Men så fort det hettar till så är de självklart där och ska försöka brösta upp sig, tänker främst på Iniesta vs Cristiano under de senaste drabbningarna lagen emellan.

Jag respekterar än tuff och småfull person som står för sina handlingar mer än vad jag respekterar någon som gömmer sig bakom allt och försöker spela ödmjuk, för att sedan när det går lite tyngre bara bjuda på grodor frekvent.

Exempel 1, Cristiano Ronaldo och Mourinho. Exempel 2, .. aja du kan räkna ut det själv.
Real Madrid Shac81
2011-04-26 22:41
Det är bra att Pep äntligen börjar o käftas emot Mou nu, som jag sa förut att jag är inget stort fan av Mous sätt o psyka motståndar tränarna, jag tycker att han går över gränsen alltför ofta, jag är för Gentlemanship och respekt för sina motståndare och om det är nåt jag oerhört gillar med Pep så är d ju hans unika personlighet och respekten som han visar sina motståndare. Mou är en bättre coach än Pep men han har inte till hälften än Peps personlighet.
Barcelona Vampíro - Ánims Éric Abidal
"Mourinho är dock ärlig...Står för sina handlingar och är raka motsatsen mot vad falsk innebär"

Haha kunde inte hålla mig för skratt när jag såg det där, tror du verkligen på det där själv? Isf tror du på jultomten och tandfen också?
Barcelona Frodo
"Underhållande härligt från Mourinho, som visar att han intellektuellt är helt överlägsen."

Vad snackar trollet Fernando Gago-King of Madrid om? Inte nog med att han har ett nick som är epic fail men han är troligtvis en av de absolut dummaste och sämsta skribenterna på SF. Ett ärkesvin som skriver i sann Aftonbladet-anda.

Hur fan bevisar Mourinho att han är intellektuellt överlägsen? Vad i Mourinhos uttalande är intellektuellt överhuvudtaget? Värt att notera är att det här svinet är forumansvarig på puertan så det förklarar en hel del om varför puertan är SFs råtthåla. Killen borde lära sig vad ironi är men han har väl en apas intelligens så man ska nog inte ha alltför höga förväntar om hans kunskaper i läsförståelse.
Barcelona B-Guden
2011-04-26 22:39
Los mejores

det där var det pinsamaste man läst på länge herregud vilke idiot du läre va
Barcelona Mrfaariis
2011-04-26 22:38
elegantzidane
Vad snackar du om det står klart och tydligt På FCbarcelona.com att iniesta missar CL. Och ännu en gång nej pep e ej mourinho ;)
Barcelona DM1982
Los mejores

Men vad svamlar du om trollet?
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Fan vad nervös man är inför imorgon då. Bara vi klarar oavgjord där så är jag nöjd. Xavi och Messi måste storspela och Keita måste skärpa sig..
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-04-26 22:37
Hahaha vilken kung Pep är. Att Mourinho är en mästare på att styra upp sitt vidriga spel utanför planen vet alla om, han har flera års erfarenhet över hur media funkar och är nog den enda tränaren i världen som använder sig av media för att det ska gynna honom och hans lag, alla andra spelar sitt spel och pratar på planen hellre, Guardiola är en av de sistnämnda vilket jag älskar.
2011-04-26 22:37
Los mejores.

Pep har aldrig sett sig själv över andra tränare. Han har bara valt en annan approach. Hade Pep varit en helylle-kille så hade han inte varit så energiskt under matchen och under matchen klagar han ju på domarna. Blivit utvisad vid några tillfällen.

Däremot kan du ju tala om för oss alla hur Pep har skämt ut sig? Det är väl er tränare som har den värsta dubbelmoralen i hela världen. Ärlig? Han lever i en drömvärld.
Barcelona Barca4eva
2011-04-26 22:36
Och så kom trollet in. Hejdå
Real Madrid Los mejores
2011-04-26 22:35
Naaw, gulligt att läsa allt hatande gentemot Mourinho. Pep bara fortsätter skämma ut sig själv, det var en man jag såg som ett exemplar för fotbollens fina, men numer hamnar han precis över spelare som De Rossi och Busquets.

Jag vet inte hur ni bedömer saker och ting, jag bedömer iaf folk över hur de distanserar sig själva. Pep vill vara fin inför alla världens ögon och inte framstå som en tuff fuling. Mourinho är dock ärlig, han säger saker från hjärtat. Står för sina handlingar och är raka motsatsen mot vad falsk innebär..

Man up, Pep. Du bara förstör för dig själv..
2011-04-26 22:34
Frändén, som också förstår sig på spanska, har gjort en bra översättning.

Kommer ni ihåg vad Pep sade tidigare under säsongen? Jag tänker bara hamna i orddispyter när det gynnar mitt lag om det inte gynnar mitt lag så tänker jag inte göra det. Kan det här vara en detalj som gör FC Barcelona hatiska och motiverade? Mycket möjligt.

Barcelona Barca4eva
2011-04-26 22:32
Heywood Jablome - Xavi

Hahaha de är ju helt efter, sen hyllar de också honom.
Atlético addeh
Giggs har banne mig varit slutspelets kung. Vilken gigant!

Genuina definitionen på uttrycket gammal är äldst.
Real Madrid elegantzidane
B-Guden

Keita känns dock som en spelare som kan stänka dit ett långskott, men självklart är det ett stort avbräck med Iniesta borta.

Mrfaariis

Iniesta är den spelaren som jag kan tänka mig är jobbigast att möta utav alla Barca spelarna, kanske efter Messi då. Jag sitter inte och firar precis bara för att Iniesta är skadad, matchen ska trots allt spelas först. Men våra vinst chanser ökade i och med skadan på Iniesta. Jag kan dock tycka att det är lite tidigt att bekräfta för media att Iniesta är skadad och missar matchen. Vill man inte hålla en sån sak hemlig så långt som möjligt?
Annons: