/spanien/barcelona/forum/12262.aspx/spanien/barcelona/forum/12262.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
2011-04-26 23:40
Shac81//

Som en liten p-96 snorunge som jag har blivit kallad massvis gånger här på SF röstar jag nej på det förslaget! Haha men skämt åsido, jag tror inte det kan hjälpa så mycket, det finns många vuxna människor som beter sig som idioter. Man kan ju alltid ljuga om åldern också?

Nu lovar jag att jag sticker, var bara tvungen att skriva det! ;) Väl mött.
Real Madrid Shac81
2011-04-26 23:37
Fan vad man saknar gamla goda tider, då man kunde föra diskussioner här eller i Puertan utan att det spårar ur. Jag snackar om way way back, typ 03 o 04. Då kunde man komma hit och diskutera/kritisera utan att d spårar ur. Och det här eländet är likgiltigt, här och i puertan.

Hur många av er tycker att det borde vara nån typ av åldergräns på forumen här. För ärligt talat ibland spårar d ju ur till en sandlåde klass.
Barcelona Rambla~
2011-04-26 23:35
Mourinho har inte fått Pep till någonting. Är du för trög för att fatta det eller vad? Pep har en egen vilja och karaktär. Han väljer själv vad han vills säga eller inte oavsett vad för pajaskonster Mourinho håller på med.
Barcelona Barca-nist
2011-04-26 23:35
Fernando Gago-King of Madrid

jag har inte sett dig på länge ... börjar ni vinna lite eller :)?
Barcelona Barca-nist
2011-04-26 23:34
B-Guden

är man desperat så får man vinna på alla möjliga sätt. det är väl därför Mou är anlitat. Nån måste göra deras skit jobb!

Enligt real"ister" så får de göra vad de vill bara de vinner men när det gäller Barca så får man fram regelboken.

Jag blir inte förvånad om domaren spelar till Mou´s musik länk*
Barcelona Rambla~
Jag kan inte sluta garva åt att Mourinho skulle ha ett intellektuellt övertag på Pep i och med Peps svar till Mourinho. När det är så uppenbart att Mouinho inte är kapabel att vinna en fotbollsmatch med att enbart spela fotboll på planen. Han måste riva upp himmel och jord i pressen, ge sig i krig med motståndarnas tränare för att psyka, klaga på spelschemat (fast han inte har fog för det) och tusen andra saker. Vilken låg människa.
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
Haha, otroligt komiskt och se hur lättstötta ni er. Det jag skriver er vad AS och Marca rapporterar. Istället för att bli lacka på mig så kanske ni ska ta ut er ilska på Mourinho eller Pep:)? För det är trots allt dom som står för manuset.

I slutet av mitt inlägg skriver jag att Mou fått Pep att bete sig annorlunda, vilket han fått det kan ni inte ens förneka? Och ja jag förstod att Pep var lite ironisk.

Herregud slappna av människor.

PS forsätt nu och spy galla och komma med påhopp. Ska inte störa mer. Ses imorgon!
AndreD - Anims Abidal!
2011-04-26 23:33
elbraco

Tyvärr, har lovat mig själv att aldrig någonsin mer läsa något mer från svenskafans sämsta redaktion.
Roja y Azul - FCB
2011-04-26 23:31
hur tror ni det är med iniesta, kan det vara 'riggat' på något sätt utav barcas ledning, inte stor chans att det är det, men hur skulle folk reagera? Själv skulle jag få helt klart ett gott skratt innan matchen pga att real är så glada att en utav våra nyckelspelare inte deltar.
Imorgon är det dags för den tredje El clasico matchen inom 2 veckor!

Denna startelva hoppas jag på , OM iniesta deltar :

Valdes
Alves Pique Masken capitano
Bosquets
Xavi Iniesta
Messi Villa Pedro

Om nu inte Iniesta är med så hoppas jag på Thiago för att jag tror han kan bidra med mer i el clasico än Keita . Thiago går före Keita 8dagar i veckan när det gäller El clasico. För därför behövs någon som bidrar med mer än sidledspass. MEN det skulle även vara bra med Keita för hans egna styrka, Huvudspelet.

vad sägs?
Barcelona Culénur
Okej, skönt att höra.
Fyfan för denne kaljic asså, riktig pajas.
Barcelona Mrfaariis
Van The Man™

Hade någon Barca spelare gjort det så hade alla hatat honom. Men det är så mycket hyckleri i real madrid och det fula e att helt plötsligt så e barca den onda klubben. Mou klagar hela tiden och har bråkat med vartenda tränare och domare i världen och helt plötsligt är det det Peps fel. Hahha man skrattar åt världen faktist.
Om det finns rättvisa så måå guuud bevisa det imorgon !!
AndreD - Anims Abidal!
MetallicA

Handlar fotboll också om att skada spelare?
Iniesta Lujan#8
2011-04-26 23:27
Kaljic är pajasen med det komiska nicket fernando gago king of madrid.
Barcelona B-Guden
2011-04-26 23:26
MetallicA - Mourinho > Guardiola

Fint spel är viktigt över sen säsong över nån match är det okej med skit spel, men capello får inte spela deffensivt och vinna ligan med mou får det
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-04-26 23:25
Man undrar hur många fler skador vi kommer åka på den närmsta tiden? Busquets, Mascherano, Pique, Messi m.fl. har spelat otroligt mycket på sistone och med tanke på alla skador vi redan har finns det ingen tid till vila.. ond cirkel, ohyes.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-04-26 23:25
Hahaha, har ni läst senaste el Clasico-magasinet?
Undrar hur det är för marängerna på Puertan som faktiskt är seriösa (hur få dom än är) att få behöva läsa skitartiklar som faktiskt bara är skrivna för att provocera cules?

Tror denne Kaljic är lite av en Kviborg-wannabee. Gulligt.
Barcelona B-Guden
2011-04-26 23:24
Culénur

ingen
Real Madrid MetallicA - Mourinho > Guardiola
Iniesta Lujan#8//

Fotboll handlar om att göra mål, spelar absolut ingen roll hur många chanser man har. Om nu inte målet är på t ex oavblåst offside, vilket det inte var. Mer rättvist kan det inte bli. Men skryt ni om ert bollinnehav, jag bryr mig inte, mål är viktigare.

Nu lämnar jag och som vanligt kommer jag förmodligen ha någon konstig dröm om matchen, haha. Nu väntas en förhoppningsvis jämn och underhållande match! Väl mött.
AndreD - Anims Abidal!
Culenur

Milito.
Real Madrid Van The Man™
2011-04-26 23:23
Alltså ärligt talat det är p.g.a detta många maränger kommer in hit. Jag menar vad fan ska ¿es mía? ¿es culpa mía? ¡Si se ha le dado! betyda, tror han man är en idiot eller? vad fan snackar han om? Han vet mycket väl men leker bara dum.

Det är just det där som jag tycker är att gömma sig så smart av Xabi att inte säga något.

Barcelona Culénur
2011-04-26 23:20
Grabbar, ännu en gång, vilka riskerar avstägning för barca imorgon?
Roja y Azul - FCB
2011-04-26 23:18
Tjena alla Cules!
Jag är ny på detta forumet, men har följt forumet i några år nu så tänkte att det var dags att skapa ett konto för att dela mina tankar och fakta med alla underbara cules!
Visca Barca!
Iniesta Lujan#8
Andreas

skulle inte du kolla på mighty ducks?
Barcelona Denyo
Trippen

inte för att låta negativ men skadeläget på nyckel spelare ser mörkt ut
så förvänta dig inte någon kross det kommer vara oerhört jämt förhoppningsvis.

det här är nog en av dem viktigare matcherna pep ställts inför och det är nu han måste ta fram verktygs lådan och visa att det går och stänga deras kontringsfotboll.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-26 23:16
Trippeln

Ödmjukhet existerar inte i ditt vokabulär ser jag..

Nej, det blir pisk imorgon =)
Alltid lika optimistisk, hehe
2-1 / 3-2
Barcelona Trippeln
2011-04-26 23:13
JAG VILL SE EN FUCKING KROSS FRÅN BARCAS SIDA IMORGON! NÅGOT ANNAT ACCEPTERAS INTE!!1
Iniesta Lujan#8
2011-04-26 23:12
Blaugrana91

Klockrent inlägg 10/10

Metallica

"Real vann rättvist"

Såg du ens matchen? I andra halvlek var det Fc Katten mot Råttan Cf, med andra ord klasskillnad. Sen behöver jag ens gå in på hur usel domaren var? att han inte visar ut psykopaten, samt homo Arbeloa under matchen förblir ett mysterium!
Barcelona Blaugrana91
2011-04-26 23:11
MetallicA - Mourinho > Guardiola

Jag skiter fullständigt i vad du tycker...

Jag anser inte att Real vann rättvist, visst ni var bättre i första halvlek men resten av matchen var Barcas, men ärligt det är inte själva förlusten jag är irriterad på det är att ni patetiska Realfans tror att ni är bättre än oss och blir så äckligt kaxiga på grund av en match som ni vann på tur och på förlängning...

Och ja oj vad Real spelare visade hjärta när dem försökte sparka ner Barcaspelarna...Finns andra sätt att visa hjärta för sin klubb...

Och ja jag hatar Real mer än någonsin just nu och det gör bara att jag älskar Barca ännu mer, är så glad att jag håller på en klubb som är en totalt motsats till äckellaget du håller på.

Försvinn ur min åsyn nu tack.
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-26 23:10
När Mourinho höll på med Rijkaard så höll Rijkaard käften i många stunder. Tills Mourinho klagade på att Barcelonaspelarna filmade och sade att det fanns väldigt många fina teatrar i Barcelona. (därifrån kommer ramsan Mourinho, vete al teatro)

I hans trupp fanns Robben och Drogba bara för att nämna några . Då sa Rijkaard: "Det finns väl många fina teatrar i London också"
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-26 23:08
Pep motiverar laget tills i morgon med hans kommenterar. Lämnar vi Bernabeu med en visnt och Madrid ska försöka anfalla på Camp Nou så kan det bli en folkfest på Camp Nou. Mourinho och Madrid sent kommer att glömma
Annons: