/spanien/barcelona/forum/12258.aspx/spanien/barcelona/forum/12258.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 01:21
Hahaha Cesc-skämt nu :D
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Alvés - Gago Barcelona número 10
2011-06-27 01:13
SNAP han måste vara klar
Barcelona Hetfield - Thiago isn't going anywhere
2011-06-27 01:13
Cesc took a huge dump, then proceeded to wipe his ass with FC Barcelona toilet pappers [sport]
Barcelona Blaugrana91
2011-06-27 01:10
Är väl inte MD som är värst gällande Cesc, är Sport opps menade Cesc.es som är läskigt besatta av honom. :P

MD skriver iof massa skit också, typ om att Thiago ska säljas, men i övrigt tycker jag att MD är den mest trovärdiga av dem Spanska tidningarna.

Hetfield och Andreas - V.V

Haha!

Barcelona Andreas - V.V / Crackòvia!
2011-06-27 01:09
Cesc is setting his FC Barcelona alarm clock to 07.00 AM [sport]
2011-06-27 01:08
Va?

Där jag bor använder vi ordet apbeteende när folk beter sig på ett vedervärdigt sätt, vad är det för rasistiskt med det..

Tack för varningen dock, vet att vissa är riktigt fjantiga.
2011-06-27 01:07
Cesc came out of the shower with a FC Barcelona towel. [sport]
Barcelona Blaugrana91
2011-06-27 01:05
At the moment Cesc is going to bed, he is wearing a Barcelona shirt. [sport]
Barcelona Frodo
2011-06-27 01:01
Det är en sak när Sport och MD publicerar nya Cesc-rykten varje dag. Men när MD försöker få bort Thiago från klubben genom att konstant länka honom till andra klubbar så blir man bara äcklad. Seriöst, kan de sluta bete sig som svin mot Thiago?

Andreas - V.V / Crackòvia!

Passa dig med att använda ordet apa. Snart kommer kloakfolket att kalla dig för rasist. Jag använde det ordet en gång i ett icke rasistiskt inlägg och då fick jag ett PM från allas vår käre vän "Gago"/I.Kaljic som hotade att anmäla mig till centralredaktionen.

Barcelona Gonzalez_Barca
2011-06-27 00:54
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Patetiskt.... Även fast det är från förra året så har det sett minst lika hektiskt ut i år.. Släpp honom förfan
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:50
Tänk att den här videon passar varje sommar..

Cesc on!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-27 00:45
Kolla in den här då. Cesc case!
2011-06-27 00:44
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Är du chockad över det? ;)
Hör på detta då(!)

Skulle prata med en POLIS! och hon kunde inte engelska.
Jag fick fan en chock. (Trodde först hon skämtade men hon fattade verkligen inte)

"No habla Ingles" .....................................
2011-06-27 00:44
Om man kunde ha Googe Street View liknande sak på Gago....snacka om att jag skulle följa det hela tiden.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-06-27 00:43
Det är inte normalt hur dåliga spanjorer är på engelska. Samt fransmän och italienare. Vi kan sitta här och tycka att svenskar har dåligt uttala när det gäller engelska språket, men fanimej vad man uppskattar svengelska när man talar med vissa européer.

I Barcelona letade jag efter tunnelbanan och gick i en bank. Min tanke var; dessa människor har en utbildning i ekonomi. De borde kunna engelska.

De kunde inte engelska och jag fick vända.
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:43
Ajaj, det lär bli mycket skitsnack nu...ett helt vanligt Camp Nou besök eller pratstund med spelare eller Rosell kommer ge media mycket skit att skriva om.
2011-06-27 00:42
Ni vet Google Street View?

Det är oldschool, har hört att Cesc.es ska släppa Cesc View.
Där kommer du att kunna följa med Cesc 24 timmar om dygnet.
Allt från toaletbesök till middagsbordet vidare till nattklubben.
Du kommer garanterat inte missa en sekund av Cesc:s liv.

Barcelona Alvés - Gago Barcelona número 10
2011-06-27 00:40
Cesc.es kommer säkert fixa så man kan se varje steg Cesc tar medans han är i Barcelona på semester, om han ens går nära Camp Nou kommer det stå att han är klar..
AndreD - Gago = King of the World
2011-06-27 00:36
Ja, Cesc är på semester i Barcelona ;)
2011-06-27 00:32
Pinsamt och se, jävla apbeteende.

Man skäms å människans vägnar.
2011-06-27 00:30
Cesc ya está en Barcelona

Cesc är i Barcelona!

Pastore: "Mi agente está en contacto con el Barça"

Pastores agent pratar med Barcelona.
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:29
¡Barca! - Crèma Catalana

Media...

Canaletes

Messis kan jag förstå, det är definitivt inte hans. Men Iniestas och Piques ser bra och riktigt ut.
Barcelona Canaletes
2011-06-27 00:28
Barca4eva

Tror inte det är Iniesta som skriver det, utan han säger yill nån och han skriver det. Samma sak gäller Messi. Deras engelska på facebook är bara för bra för att vara sant. Min teori iaf,
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-06-27 00:26
Guardiola rejected a few months ago the offer of president Rosell to sign Santos attacker Neymar (19) because of the player's character [md] Hur vet alla att Neymar har en "dålig" personlighet? Har jag missat något?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca4eva
2011-06-27 00:25
Frodo

Iniesta kan nog en del, han skriver ganska bra i Facebook. Hur han snackar vet jag inte riktigt...och Messi, det lär vi nog aldrig få veta :p
Barcelona g23s
2011-06-27 00:25
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Om jag inte minns helt fel så var det du som beskrev Thiago ungefär såhär:
"Det är precis som att Deco och Ronaldinho fått barn tillsammans och resultatet blev Thiago"

För den beskrivningen passar in klockrent! ;)
Barcelona Frodo
2011-06-27 00:22
Barca4eva

Messi och Iniesta tar tydligen lektioner i engelska men än har jag inte hört någon intervju på engelska från de.

De flesta från La Masia verkar inte kunna engelska (vad jag vet i alla fall) förutom Pique som lärde sig det i England.

Hetfield

Det är svårt att inte gilla Thiago.:P

Haha! Tevez drar in stålarna i England. Han struntar i språket.;) Sen hade man Beckham som inte kunde dra enkla fraser på spanska efter 4 år i Madrid. Eller Hleb som typ inte kunde ett ord efter 1 år i Barcelona.
Barcelona Canaletes
2011-06-27 00:18
hahahahaha älskar den intervjun med Tevez så jävla rolig!!!

Joel Santana är väl i samma klass
2011-06-27 00:12
Frodo

HAHA, titta på när Tevez snackar engelska. Snubben har varit i West Ham, Man U och Man C, han pratar fortfarande som en vaktmästaren som har flytt in i landet :P
Barcelona Trippeln
2011-06-27 00:12
Hetfield - Thiago isn't going anywhere

Instämmer i precis allt du sa, han är fullkomligt briljant!
Annons: