/spanien/barcelona/forum/12217.aspx/spanien/barcelona/forum/12217.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B-Guden
2011-04-27 23:32
Rooonney___

Vi barca fans har också kritiserat busquet och Alves för sin filmningar.
Men att säga att busquet är europas värsta filmare då är det för mycket di maria och Ronaldo har det och kommer ha det för alltid, Även Marcelo är i Busquet klass
Barcelona Alvés
2011-04-27 23:31
quantore

Håller med, Ronaldo var faktiskt den enda spelaren i Real som försökte och han var närmast, nästan så man tyckte synd om honom när han viftade med armarna att dom skulle spela offensivt.. Synd bara att han har Mou som coach, inte rätt man för Real då dom förtjänar att ha en bra tränare som vill spela framåt. När dom vann mot oss 01/02 så spelade dom fint och förtjänade att gå vidare.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Nu får alla ta och skriva att vi vill ha ett stängt forum. Är säker på att 9/10 här vill det men de väljre att inte lyssna på oss. Kolla alla andra forum. De är stängda. Liverpool, Arsenal, United, Chelsea, Inter, Juve, Milan, Valencia, Real Madrid. Jo alla förutom Barcas..

Nej nu drar jag och kommer tillbaka när det är stängt så man kan se lite normala diskussioner utan något tjafs.
Lost Art Of Murder
Hade Pepe träffat likt Roy Keane träffade Haaland hade alla sagt att det var en av de värsta tacklingarna ever. Det är inte skadan som är det som ska straffas, det är satsningen i sig. Och satsningen är sinnesjuk och totalt idiotisk.

Barcelona Cúles
Bojkottar också, bort med alla idioter!
Barcelona quantore
2011-04-27 23:30
Ikväll ska faktiskt C.Ronaldo ha lite cred, han som annars bara spelar för sig själv och för sin egen vinning ville lite och sprang en hel del.

Pepe har sig själv att skylla, han är en defensiv spelare som är på offensiv planhalva, det är en hetsig match, och han går in med dobbarna före precis under knät.
VanillaSky
Grattis Barcelona! Ni förtjänar verkligen detta. Ignorera Real´s trista hatsnack.
De är lacka för att Mourinho´s jäkla plan inte fungerar och att de spelar som skit.

Solklart kort på Pepe....

/VanillaSky
(Ett Juvefan)
Barcelona Cúles
Blir så jävla less på allt snack om att alla gynnar Barcelona, dittan och dattan. Blir så förbannat trött, inse att vi helt enkelt är det överlägset bästa laget i världen just nu, att vi TOTALT spelar ut vår störta rival på DERAS hemmaplan. Avundsjuka, kan garantera att detta "problem" stavas avundsjuka. Vad hade Real att sätta till under matchen? Hade dem haft någon chans om det inte blivit utvisning, som för övrigt var solklar? Absolut inte.
Real Madrid RealMadridEver
Ride_The_Big_One(6) Och messi eftersläng efter filmingen på Ramos lol
Roja y Azul - FCB
alla underbara cules , har det kommit ut några intervjuer efter dagens match, skulle uppskattar rejält efter en sådan match!

Visca barca!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-04-27 23:29
Highlights i länktips, njut mina damer (?) och herrar :)
Barcelona Blaugrana91
1. Real Madrid är ett skämt, spelar som ett bottenlag på hemmaplan
2. Barcelona krossar Real och det med eller utan 11 man och ni Realfans gnäller på utvisningar...
3. Mourinho är ett as och förtjänade gott att sitta på läktaren...
4. Barcelonas fans hördes mest på SB, underbart!
5. Ni haters är idioter, acceptera Barcas dominans eller uppsök mentalsjukhus.
Barcelona Koeman_4
Suck, orka med att läsa här.
Stäng forumet vissa dagar.
jaja, återkommer i morgon när dom värsta trollen är borta.
Nu ska jag bara fortsätta njuta av segern!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-27 23:28
Déu és Culé

Marcelos stamp dans på Pedros lår, missa du även den för det finns bevis. Bara att vänta tills bilden dyker upp. Klipp kommer nog också upp, man ser hur medvetet han är ute efter skada. Lärt sig lite knep ifrån Arbeloa.

Masken försöker rensa och Pepe hinner före till bollen, inte fan ska man ha ett rött för det?

Pepe går in sula först för att vinna bollen?
Han går in för att skada, ingen chans till bollen intentionen är att skada. Som alltid spelar de på gränsen.
Lost Art Of Murder
Tycker dock det är bättre att folk kan ge konstruktiva svar då man märker rätt tydligt att alla dravelinlägg försvinner direkt när trollen får konstruktiva svar. Stänger vi forumet kommer dom tro att vi är rädda för att höra "sanningen" som dom tror att dom sitter inne på.

Besvarar man istället trollen ger dom sig för dom har uppenbarligen inga riktiga argument men vet att Barcelona inte är populära på skolan dom går i eller dylikt.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Randig/RM

Pepe brydde sig inte om hur han gick in i situatiuonen, hans enda mål var att fullfölja tacklingen trots att han inte hade en chans på bollen - som så många gånger tidigare. Domaren ansåg att det var värt ett rött kort.

Felet sitter inte i skorna eller tårna utan i avsaknaden av hjärna och en båghalsig taktik som till slut genomskådades och fick en rannsakan.

Dagens motfråga;
Vad är bittert och hycklande? Ledtråd, den är vit, spröd och lättkrossad.
Barcelona Barcelona10Messi
2011-04-27 23:27
En förslag till bloggens nästa inlägg, rubriken:

Messi - How many can do it like me? Zero!

Hahaha :D Än en gång njut alla Barca-fans!
Barcelona Hetfield
Jag tar nog också en paus, hur svårt ska det vara att stänga forumet när majoriteten vill det.

Rooonney

Tack för ett vettigt inlägg. Jag håller inte med om det mesta, men det var intressant att läsa.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Sjuk - Check
Hemma från jobbet imorgon - Check
Matchen i repris nu - Check

:D
Real Madrid RealMadridEver
varje gång någon real spelare rörde en barca spelare blev det frispark. fuskare
Barcelona Rooonney___
Som ni kan se på mitt namn så är barcelona inte mitt lag. Men jag kan trots allt uppskata fotbollen dom spelar. Ser att många här inne är helt oförstående varför andra supportrar "hatar" Er.

Tänkte försöka ge er en förklaring från min sida från ett annat lag. Att uefa riggar lottningar och skit är ren konspiration som jag själv inte tror på. Barcelona har ju trots allt spöat de flesta lagen som dom har mött så det spelar ju ingen roll i vilken ordning dom kommer. Fotbollen de spelar är oftast fantastisk och snudd på ostoppbar och det är här de så kallade "hatet" börjar byggas upp.
Jag har själv lagt märket till hur ibland vissa artiklar är vinklade mot vissa lag på ett mer positivt sätt medan andra oftast får mer negativa rubriker. De tillsammans med antalet medgångsfans som man automatiskt får gör att andra lag blir fientliga mot Er.
Sista och kanske största anledningen till det så kallade "hatet" tycker jag ligger i barcelonas beteende. Den här ödmjuka bilden av att man är mer än en klubb speglas verkligen inte på planen. Filosofin är fantastisk att ta upp egna talanger och ha ett eget system. Med beteendet på vissa spelare är helt jävla ruttet. Jag försvarade aldrig ronaldo och skyddar inte heller nani eller rooney när dom får för sig att filma.
Men tar man en titt på reaktionen på barcelona spelarna när någon sparkas ner så får man en klar bild av varför många fans inte gillar barcelona. Domaren bokstavligt talat OMRINGAS av alla 10 spelare (1 ligger redan ner) som viftar med händerna och vill ha kort. Det är sällan jag ser en målvakt i andra lag rusa ur men för valdes verkar det vara naturligt. När man ser sådant beteende och sedan tittar på spelare som Alves som jag anser kan lägga sig väldigt lätt samtidigt som han alltid klagar på domslut emot sig ja då blir man lite fundersam. Busqets(stavning) är för mig europas största filmare och ligger ner för i princip ALLT men han är alltid snabb på att peka på andra spelare och sätta press på domaren.
När man ser detta klagande av spelare som själva är snabba på att filma ja då kan man inte bli annat än sur.

Hoppas ni inte intar en fientlig inställning direkt utan verkligen försöker förstå vad det är jag försöker få fram så får ni nog en bild av varför ni är "hatade"
,Sami
2011-04-27 23:26
Vilken jävla speed Afellay har.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
Rambla

Haha, klockren rubrik!

Undrar återigen om någon sitter på någon eftersnack-stream?

Tack på förhand.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Finns det överhuvudtaget några moderatorer här inne på detta forumet? Kan ni inet stånga forumet för utomstående? Hur svårt ska det vara? 9/10 här på forumet vill att ni stänger ner det. Ingen orkar med tjafset från råttorna.

Tar och bojkottar forumet tills det blir stängt som precis alla andra forum här på Svenskafans. Orkar inte komma in här och läsa allt tjafs från idioter.
Barcelona Barcelona10Messi
Varför kan ni Barca-fans inte njuta av segern istället för att slösa tid på dem idioterna? Haha
Barcelona Pep.G
Var kan man se higlightsen då ?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-27 23:25
samot

Låt de ta ut sin frustration, de försöker vara klyftiga och ta upp saker som deras spelare själva gjort sig skyldiga till.
Barcelona B-Guden
Nu får fan ni ta och ge er Keita var riktigt bra idag uan honom tror jag Real hade lyckats gjort 1-2 mål.
Han tryckte ner pepe Lass mf av dom stora det var inte lika lätta att tabort keita med en tryckning som med Iniesta.
Hans och Puyol huvudspel var nog rätt avgörande deffensivt idag tycker jag, Keita var dålig första 15 då han försökte göra som iniesta men sen uttnytja han sin starka sida fysiken och då spela han bra.
Barcelona Rambla~
Messi es el "puto amo"
Andreas-
SÅ JÄVLA UNDERBART, HOPPAS NI SOVER GOTT ERA ÄCKLIGA JÄVLA VEDERVÄRDIGA MÄNNISKOR TILL MADRIDISTAS.
Annons: