/spanien/barcelona/forum/12215.aspx/spanien/barcelona/forum/12215.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Lost Art Of Murder
2011-04-27 23:05
Namn: bblom

Spelar det någon roll vad vi tycker? Beslutet är taget och Pepe fick rött kort. Eat it up. Det tjänat inget till att sitta och sura och gnälla och hitta på ursäkter.
Barcelona Alvés
BOTI BOTI BOTI MADRIDISTA QUI NO BOTI
Barcelona Alvés
BOTI BOTI BOTI MADRIDISTA QUI NO BOTI
Barcelona Hetfield
2011-04-27 23:04
Ärligt talat, subjektiva och objektiva fans, vare sig röda kortet var rätt eller fel, förtjänar Real Madrid att gå vidare med den typen av fotboll?

Nej, jag säger inte att Real Madrid ska spela samba fotboll mot oss, det är dumt. Men visst kan man förvänta sig att man ska spela lite mer fint på hemmaplan? På bortaplan får han grisa, men framför fansen..kom igen.
Nej, rött kort eller inte men vi förtjänar att gå vidare.

Tro mig maränger, vi gör er en tjänst genom att få bort Mourinho. Ni är bättre än så.
Barcelona Blaugrana91
Föreslår alla att kolla denna video...Skruva upp volymen och NJUT!! :)
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
Jag säger bara..

Real Madrid BÄNKAR!!! Kaka och Benzema i en match som denna..

Nuff said...
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
"Radioreportern frågar CR7 om vad han tyckte om Messis mål: ”Mot tio man är det mycket enklare.”"

Johanna Garå's twitter.
,Sami
Vilka är Admin här?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Los mejores

Iväg med dig med dina falska gratulationer.
Rättvisa sker när era bryska spelare lär sig spela fotboll.
Svara på frågan istället, vad var Pepes syfte när han rulla 10 gånger efter en lätt spark?

elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
Los mejores

wow, tar du droger? Vill du bli min bästa vän?

"Drar in jag bli spärrad."

ja tack.

lycka till i andra mötet förresten. Pep gav ju Stark lite cash så nu är Ramos och Pepe borta. Fan va gött.
Canaletes
Mourinho... IN YO FACE Hahahaha
Barcelona Barcamannen
Några jag hittade på twitter

Wilshere
My prediction was wrong then...Messi was the difference....

Take a bow Mr Messi......

Wojciech Szczesny
The best player EVER!!!

Carlton Cole
I'm better than Messi! Hahahahahaha

Michael Owen
Great run and finish by Messi. Could be a long last 10 minutes for Madrid.
Real Madrid bblom
2011-04-27 23:03
Ni tycker med handen på hjärtat, att det var utvisning på Pepe i den situationen?
Lost Art Of Murder
2011-04-27 23:03
Los mejores

Försöker du framstå som hård och rebellisk genom att framställa dig som att du skiter i allt och ska ta en lina på fredag eller vad är syftet?
Real Madrid youngbuck
2011-04-27 23:02
Manita-Barcelona > Real Madrid

jaja var inte så himla arg bara för att jag har rätt. du kan ju skämas när du berättar för dina barnbarn att du höll på ett lag som barcelona som allid har allt på sin sida. Aldrig lätt att vinna mot ett sådant lag
Barcelona SaM__-
Är väl inte läge att skriva detta inlägg nu när känslorna är som starkast men gör det ändå. Tycker alla marränger och de som tycker att barca alltid får spela med en man mindre ska börja reflektera kring vad det beror på. Är det verkligen så att alla domare, dvs 5 domare.. nu pratar vi inte en enstaka eller 2, utan HELA FEM domare skulle hålla på Barca? Det är ju helt absurt!

Tycker folk bara ska ställa sig frågan, inte tycka så, utan bara ställa sig frågan om det finns en möjlighetatt det faktiskt är så att lagen tar till med för fula knep och spelar för fult och ska straffas enligt regelboken? Jag är nog ganska övertygad om att fem välutbildade domare som har visat ut real spelarna har gjort det för att de har stöd för det i regelboken och inte för att de skulle hålla på det ena lagen-

För övrigt: Messi, vilken lirare! och Keita: Så sjukt nyttig spelare!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
youngbuck

Den dagen ni slutar spela kontrings fotboll kan du prata snorvalp. Ta en god titt på Madrid, kan de inte kontra ser de mediokra ut. Ni är så pinsamma, storklubb som spelar som ett bottenlag. Ingen spelide bara tjonga och kötta och hoppas att motståndarna gör misstag, skapar noll på egen hand utan måste förlita sig på boll tapp.

Mediokert lag och mediokra fans!
Valencia Bat
0-0 mot Barcelona är ett bra resultat oavsett vilken arena man spelar på och vem som har fansen i ryggen. Att säga att det är fegt att försvara sig mot Barcelona är som att säga att det är fegt att anfalla mot Real Madrid. Taktikerna är motsatser till varandra. Det ända sättet att vinna mot Barcelona är att använda en antibarcelona-taktik. Fattar ni inte det?
Real Madrid Los mejores
2011-04-27 23:01
Nej, tar inga droger. Inte just nu iaf, kommer inte kunna vara tillräckligt koncentrerad i skolan imorgon isf. På fredag lär jag dock dra en lina. Era tankar om mig är iaf gulliga, men det är inte riktigt min grej bara så ni vet.

Suck..

Dags att röra på sig, en dag lär iaf rättvisan slå igenom. Då får vi se hur era mungipor är vinklade då, eller kanske tillochmed så att hyckleriet stoppas. Eller det kanske var lite väl långsökt..

Drar in jag bli spärrad.

Återigen, gratulerar.
,Sami
Varför inte stänga forumet?
Barcelona Alvés
MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON
Barcelona Alvés
Barcelona Barcelona10Messi
Kalla in Kviborg till Euro Talk Weekend elr fan den hette AHAHHAHAHAHA!!! :D
Barcelona Alvés
Barcelona Alvés
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Mourinho har ett par av världens bästa avslutare och kreatörer att tillgå, men väljer att göra en innerback till nyckelspelare.

När han blir utvisad blåser sandslottet bort och resten av spåren sopar en tsunami vid namn Messi bort.

There´s a thin line between a genius and a loser...
Barcelona Gonzalez_Barca
youngbuck

Haahahahha Aftonbladet? Den enda i Barcelonas historia som hört talats om Aftonbladet är Henke Larsson och Ibra. Vafan har dom med oss att göra?
Barcelona kev
Första gången man ler på en hel vecka. Om real fans visste hur det sved när de lyfte Copa bucklan. Fy fasen. Under hela veckan har jag hållit mig borta från sf, sport, goal, marca...yess alla sport sajter man kan tänka sig. Jag ville inte bli påminn om smärtan. Idag vågade jag knappast titta på matchen men fan att jag missar CL. OOOOh, även om Barca fans är hatade. Who cares? Haters will always hate.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2011-04-27 23:00
youngbuck

Lär dig stava innan du kommer hit och försöker leka rolig.

Ska inte ni stänga ner forumet för utomstående?
Barcelona Hetfield
2011-04-27 23:00
Sir Zizi

Det är tack vare människor som dig som det är omöjligt att ha en sansad diskussion. Om utomstående vill gå igenom matchen och diskutera så fine, men när allt innehåller felstavade nonsens så skit samma.
Annons: