/spanien/barcelona/forum/12214.aspx/spanien/barcelona/forum/12214.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 18:17
Alves Haha ja. Har inte sett något speciellt med carrol för den stora summan. Hans bästa egenskap är huvudspelet, men har knappt sett hans huvudspel i liverpool. Men värvningen utav suarez kan ingen klaga på.
Postat via SvenskaFans-appen
Sevilla Biri Biri
2011-05-15 18:14
Någon som har läst denna artikeln? Rätt så intressant.
Barcelona Alvés
2011-05-15 18:14
Att dom betalade den där summan för Carrol är obegripligt.. Suarez fick dom billigt och han har spelat riktigt bra för att de är hans första månader i klubben.. Med dom pengarna kunde de ha köpt en ny ytter som dom är i behov utav
Barcelona el Flaco - "Luca Brasi sleeps with the fishes"
2011-05-15 18:12
Pep och Miguel Angel Lotina, Depros tränare, ska tydligen vara goda vänner då katalanen bjöd in Lotina till sitt kontor efter förra säsongens möte på Camp Nou. Enligt Lotina öppnade Guardiola en flaska vin och de bägge tränarna satte sig ner för att diskutera fotboll. Lotina förväntade sig att han skulle få lära sig något från den som hade vunnit en historiskt trippel säsongen innan, men istället var det Pep som ställde frågorna och var ivrig att ta del av Lotinas kunskaper.

"Vi pratade om matchen, om ligan, om hur man förberedder inför en match, om hans lag, om honom, om Madrid, om mitt lag, om allt möjligt, men alltid om fotboll. Han tycker om att prata om fotboll. Jag kände honom sedan tidigare och visste att han är passionerad när det gäller det", berättade Lotina.
Roja y Azul - FCB
Fyfan vad överskattad Carrol är.
Atlético addeh
Vad är det som händer med Barça B? Jag stänger av streamen sista fem av första halvlek och från 3-2 står det nu 3-5...

Nåja, den matchen har väl mindre betydelse.
Barcelona Magicman
Zeptan.

finns ingen :/
Barcelona Zeptan.
2011-05-15 18:11
stream någon??
Barcelona Magicman
2011-05-15 18:10
Barcelona B 3 - 5 Las Palmas nu.
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 18:10
2-0 tottenham - Modric på straff
Barcelona Magicman
2011-05-15 18:06
Barca B ligger under med 4-3.
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 18:05
Iniesta lujan Tänkte mig Mer betydelselös pga att ligan är avgjord. Om det fattas någon som förhoppningsvis höjer sig innan finalen är det pedro. Tror inte att pep kommer spela med mer än 4 startspelare i A-laget. Skulle kunna tänka mig valdes,alves,messi y pedro
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 18:05
Iniesta lujan Tänkte mig Mer betydelselös pga att ligan är avgjord. Om det fattas någon som förhoppningsvis höjer sig innan finalen är det pedro. Tror inte att pep kommer spela med mer än 4 startspelare i A-laget. Skulle kunna tänka mig valdes,alves,messi y pedro
Iniesta Lujan#8
2011-05-15 18:00
Roja

Betydelse lös? Jag ser dagens match som ganska viktigt då vi måste få igång några spelare inför cl finalen.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-15 17:59
Roja y Azul - FCB

Hoppas på denna, förutsatt att Bojan, Maxwell och Adriano är friska.
- (4-2-3-1) -
Adriano--Puyol--Fontas--Maxwell
----Mascherano--Thiago/Keita
Pedro--------Messi------Afellay
-------------Bojan-----------

Hade varit kul med lite variation i uppställningen, dessutom tycker jag Barca bör ha en "B-uppställning" (andra positioner då, inte bara andra spelare). Dessutom kommer Bojan till sin rätta. Pedro kan få lira lite mer och Messi ska få chansen att slå 55måls-rekordet.
Barcelona Hetfield
2011-05-15 17:53
El Kaiser

Vi hade flörtat med Alves redan året innan, så att Pep ska ha pekat ut honom låter lite konstigt.

Vi kan väl konstatera att Pep ska låt Zubi få ta hand om köpen :P

En sak som jag inte gillar med Pep är att han ger upp otroligt lätt när det gäller spelare. Om en spelare inte spelar bra så är det bänken som gäller och sedan är det att hitta dörren. Chyg, Caceres, Henrique, Eto'o osv. är sådana spelare som förtjänar/förtjänade en andra chans.
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 17:53
Vilken startelva hoppas ni inför dagens match som är i stort sett betydelselös?
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 17:49
Messidinho_10

Finalen spelas 28 maj.
Barcelona tarrak
2011-05-15 17:49
Att reda ut vem som värvat vem är inte helt enkelt när det kommer till Barcelona. Vill bara inflika att Pep presenterades i början av maj och Alves blev klar över en månad senare så Guardiola kan mycket väl ha ett finger med i den värvningen.
Barcelona Nou camp #
2011-05-15 17:45
Live Stream Till Arsenal - Aston villa matchen
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-05-15 17:44
Hetfield//

Sant, fast Pep var nog klar långt tidigare än när han presenterade officiellt eftersom det var mer eller mindre klart att Rijkaard skulle få lämna så jag antar att han ett finger med i spelet på dessa värvningar.

Hur som helst valde jag att hårddra det hela eftersom det är omöjligt för oss att veta exakt hur mycket en värvningen som var Laportas, Txikis, Peps eller Raul Sanllehis förtjänst så jag valde att räkna alla transferfönster som Pep har varit aktiv i.
Barcelona Zeptan.
2011-05-15 17:43
Nån som har stream till Barca B ?
Barcelona Messidinho_10
2011-05-15 17:43
Final??
Barcelona B-Guden
2011-05-15 17:42
Stean till barca b nån ?
Barcelona ElTriplete
2011-05-15 17:40
Arsenal har verkligen sumpat för sig själva. Det var under februari och mars de förlorade i alla fyra turneringarna.

Champions League: 1-3 mot Barcelona
Premier League: 0-0 mot Sunderland när de kunde ha vunnit och lett ligan
FA Cup: 0-2 mot United
Ligacupen: 1-2 mot Birmingham

Barcelona ElTriplete
2011-05-15 17:39
Blaugrana 91

Haha, herregud..
Atlético addeh
2011-05-15 17:35
3-1 till Barça B, Tello målskytt. Vore bra om Tello kom igång med målskyttet nu mot slutet då han förmodligen lär få en hel del speltid nästa säsong då Soriano & Nolito huserar någon annanstans.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-15 17:34
Om Arsenal förlorar idag och Man City vinner sin nästa match tar dem över 3e platsen. Haha
Barcelona Messidinho_10
2011-05-15 17:33
När är CL-Finalen??
Atlético addeh
2011-05-15 17:31
Hetfield

Nu har jag det! Pep kanske envisas med att ge Keita speltid bara för att det är en av få värvningar han fått igenom som inte varit katastrof? Nu vet jag visserligen inte om maliern värvades på Guardiolas kommando, men so what.

El Kaiser

Ja, det vore trevligt. Både Mascherano och Busquets har blivit matchade hårt på sistone så förhoppningsvis får båda vila ikväll.

Hoppas framför allt att Thiago får starta, allt annat och jag är missnöjd. Fontás borde också få spela från start, förhoppningsvis som mittback den här gången.
Annons: