/spanien/barcelona/forum/12213.aspx/spanien/barcelona/forum/12213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona10Messi
2011-04-27 23:36
Anims?

Hahahhahah vadå bråk?! Vet att Sladjan inte gillar Barca hah, ska bli intressant att se reprisen imorgon.
Barcelona Rooonney___
2011-04-27 23:35
B-Guden

Glömde helt och hållet bort Di maria. Jag har inte koll på ALLA spelare i europa men jag skulle våga påstå att Busquets och DI maria ligger i topp (av de stora spelarna) när det gäller att filma och överdriva. Håller du med då ?

Hetfield

Någon specifik del du kände att jag va helt ute och cyklade på ?
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
Kan någon länka till Bosses och Sladjans bråk i Viasat-studion?
Barcelona Rambla~
Var det någon som skrev med tårna? Ta en titt på bilden i länktips och ställ dig sen i ett hörn med dumstruten på och skäms. :)

Domarhjälp? Jo men visst, varför inte tillåta våld när vi ändå är igån. Eller att som Marcelo medvetet stampa på Pedros vad när han ligger ner. Där skulle det också ha varit ett rött kort.
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-04-27 23:34
Haha, AS är helt otroliga.
Real Madrid RealMadridEver
samma sak med alves flera gånger mot pepe och keita mot lass. kom da
Roja y Azul - FCB
Mourinho skickade även iväg en passning till Guardiola.
- Guardiola vann Champions första gången efter skandalen på Stamford Bridge. Om han vinner i år så är det efter skandalen på Bernabéu.

FYFAN vad pinsam han är . no words.
Barcelona Valdés
Vilket mål Messi gör igen, han är helt sanslöst bra. Tråkig fotbollsmatch med ett roligt resultat. Att välja och spela med 10 spelare på egen planhalva utan att sätta press på bollhållaren på hemmaplan säger allt - vilken SKRÄCK Mourinho har för Barcelona.

Kul att Pepe hånade Messi för bristande intelligens.... alla vet eller borde veta att sulan/dobbarna upp på det viset är rött kort. Tråkigt att han väljer och göra så.

Det är inte bara Mourinho som är jätterädd för Barcelona utan även mängder av fotbollsfans som nu vädrar sitt missnöje efter detta resultat som bara Madrid och Pepe har sig själva att skylla.

Messi är 23 år, och jag är så otroligt glad för att han spelar i Barcelona.
Barcelona true_barca_fan
Valdes var riktig grym ikväll. tack vare honom vi höll nollan

Barcelona samot
2011-04-27 23:33
Rooonney___ Håller med dig till 100%
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Gå in på redaktionen och maila forum ansvariga om att stänga ner forumet för utomstående.

Godnatt på er
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
RealMadridEver

Samma sak med di Maria, fast tvärtom, han rördes inte - men föll ändå...och fick frispark. Det om något min vän, är fusk.
Barcelona el Maestro!
Rooonney___
Vi kanskle ses i finalen? Två av världens bästa lag.
Jag vet även att många hatar Man United men jag tar det som att de är avundsjuka. Likaså är med Barca. Inte mycket man kan göra åt det.
Lost Art Of Murder
2011-04-27 23:32
fel
Barcelona Salcini
Rooonney___

Jag förstår dig och alla andra att man utvecklar ett slags hat mot det. Jag själv tycker heller inte om det. Dock så tror jag att det är ren taktik. Man vet redan från första minut att det kommer att spelas fult den här matchen, det känns som att Mourinho har en vana att egga på sina spelare att verkligen göra det. Man vet som sagt om det och hittar på ett sätt att dra nytta av det, i detta fallet att försöka "påverka" domaren, även i vissa fall filmningar. Det är inte jätte snyggt, det håller jag med om, men det är två fula taktiker som spelas mot varandra, tyvärr.
Barcelona Danne - Culé - 26
Stängt forum..

Vill även veta vad som hände i studion?? hittar inte de på någon av sidorna här.
Barcelona B-Guden
Rooonney___

Vi barca fans har också kritiserat busquet och Alves för sin filmningar.
Men att säga att busquet är europas värsta filmare då är det för mycket di maria och Ronaldo har det och kommer ha det för alltid, Även Marcelo är i Busquet klass
Barcelona Alvés
2011-04-27 23:31
quantore

Håller med, Ronaldo var faktiskt den enda spelaren i Real som försökte och han var närmast, nästan så man tyckte synd om honom när han viftade med armarna att dom skulle spela offensivt.. Synd bara att han har Mou som coach, inte rätt man för Real då dom förtjänar att ha en bra tränare som vill spela framåt. När dom vann mot oss 01/02 så spelade dom fint och förtjänade att gå vidare.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
Nu får alla ta och skriva att vi vill ha ett stängt forum. Är säker på att 9/10 här vill det men de väljre att inte lyssna på oss. Kolla alla andra forum. De är stängda. Liverpool, Arsenal, United, Chelsea, Inter, Juve, Milan, Valencia, Real Madrid. Jo alla förutom Barcas..

Nej nu drar jag och kommer tillbaka när det är stängt så man kan se lite normala diskussioner utan något tjafs.
Lost Art Of Murder
Hade Pepe träffat likt Roy Keane träffade Haaland hade alla sagt att det var en av de värsta tacklingarna ever. Det är inte skadan som är det som ska straffas, det är satsningen i sig. Och satsningen är sinnesjuk och totalt idiotisk.

Barcelona Cúles
Bojkottar också, bort med alla idioter!
Barcelona quantore
2011-04-27 23:30
Ikväll ska faktiskt C.Ronaldo ha lite cred, han som annars bara spelar för sig själv och för sin egen vinning ville lite och sprang en hel del.

Pepe har sig själv att skylla, han är en defensiv spelare som är på offensiv planhalva, det är en hetsig match, och han går in med dobbarna före precis under knät.
VanillaSky
Grattis Barcelona! Ni förtjänar verkligen detta. Ignorera Real´s trista hatsnack.
De är lacka för att Mourinho´s jäkla plan inte fungerar och att de spelar som skit.

Solklart kort på Pepe....

/VanillaSky
(Ett Juvefan)
Barcelona Cúles
Blir så jävla less på allt snack om att alla gynnar Barcelona, dittan och dattan. Blir så förbannat trött, inse att vi helt enkelt är det överlägset bästa laget i världen just nu, att vi TOTALT spelar ut vår störta rival på DERAS hemmaplan. Avundsjuka, kan garantera att detta "problem" stavas avundsjuka. Vad hade Real att sätta till under matchen? Hade dem haft någon chans om det inte blivit utvisning, som för övrigt var solklar? Absolut inte.
Real Madrid RealMadridEver
Ride_The_Big_One(6) Och messi eftersläng efter filmingen på Ramos lol
Roja y Azul - FCB
alla underbara cules , har det kommit ut några intervjuer efter dagens match, skulle uppskattar rejält efter en sådan match!

Visca barca!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-04-27 23:29
Highlights i länktips, njut mina damer (?) och herrar :)
Barcelona Blaugrana91
1. Real Madrid är ett skämt, spelar som ett bottenlag på hemmaplan
2. Barcelona krossar Real och det med eller utan 11 man och ni Realfans gnäller på utvisningar...
3. Mourinho är ett as och förtjänade gott att sitta på läktaren...
4. Barcelonas fans hördes mest på SB, underbart!
5. Ni haters är idioter, acceptera Barcas dominans eller uppsök mentalsjukhus.
Barcelona Koeman_4
Suck, orka med att läsa här.
Stäng forumet vissa dagar.
jaja, återkommer i morgon när dom värsta trollen är borta.
Nu ska jag bara fortsätta njuta av segern!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-27 23:28
Déu és Culé

Marcelos stamp dans på Pedros lår, missa du även den för det finns bevis. Bara att vänta tills bilden dyker upp. Klipp kommer nog också upp, man ser hur medvetet han är ute efter skada. Lärt sig lite knep ifrån Arbeloa.

Masken försöker rensa och Pepe hinner före till bollen, inte fan ska man ha ett rött för det?

Pepe går in sula först för att vinna bollen?
Han går in för att skada, ingen chans till bollen intentionen är att skada. Som alltid spelar de på gränsen.
Annons: