/spanien/barcelona/forum/12198.aspx/spanien/barcelona/forum/12198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-04-28 21:53
kolla in videon o stoppa den vid 0.22
Barcelona Alvés
2011-04-28 21:52
Cazorlas passningar är så läckra, fantastiska genomskärare.
Atlético addeh
2011-04-28 21:51
Välförtjänt och oerhört viktigt mål för Villarreal precis före paus. Det har sett bra ut, så länge lirare som Guarín måste ta skott från 30 meter kommer det inte rassla bakom Diego López.
Barcelona 100% AntiMadridista
2011-04-28 21:49
Jag tror att jag har ett svar till Alves Pepe situationen...

Jag kollade på matchen igen för nån timme sedan och kollade lite extra just den situationen.. jag tror att Pepe och Alves sparkar samtidgt o då har de bollen mellan varandra.. Ni som har spelat fotboll vet va jag menar.. Det kommer ett sånt ljud när båda sparkar och när Alves ligger ner på marken så håller han ganska långt nere vid foten.

Jag kanske är ute o cyklar men om d är nån sm har spelat in matchen så kan ni se situationen o lyssna noga. För det smäller till precis när de sparkar...

nu kommer säkert många att skratta åt min teori :) Men ni som har spelat in matchen kan ni kolla en extra gång?
Barcelona Rambla~
2011-04-28 21:49
Haha, grymt mål av Cani och så välförtjänt. Porto har haft några ströchanser. Villarreal har bra kontroll på detta. Porto bjuder på sådana ytor att det är rena rama himmelriket för speare som Cazorla och Borja Valero med sitt fina passningspel. Porto, så upphaussade i förväg av Tv4 Sport-studion.
PedroRodriguez
2011-04-28 21:47
Cani nätar för Villarreal. 0 - 1 precis innan paus.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-04-28 21:41
Messidinho_10

1. Första frågan? Vem är ens inne på Real Madrids hemsida?
2. Vem bryr sig? Det är dom som skämmer ut sig.

2-0, 0-2 eller 0-0 .. det spelar ingen roll, blir ändå 5-0 på Camp Nou sen.
Barcelona Messidinho_10
2011-04-28 21:37
Hahaha reals hemsida har lagt upp bilder på Alves när han "filmade"

PATETISKA REAL!!
Barcelona Hedmann
2011-04-28 21:27
Jättebra skrivet av Mohamed Ahmed om Barcelonas dilemma. Du satte ord på mina tankar. Suveränt.
2011-04-28 21:18
Andreas-

Priserna varierar stort, räkna dock med MINST 10k för sämsta möjliga platser.
25k cirka för de bästa.

Via Barcelonas hemsida kommer de kosta runt 50-80 Euro vilket det gjorde i Rom senast.
Kommer ansöka där, blir mitt sista försök, annars får det kvitta.
Barcelona Sentuary
2011-04-28 21:16
Ska man vara ärlig och enligt min åsikt så är det någon Madrid ska skylla på är det deras egen tränare, Jose 'The special one'' Mourinho. Att matchen blev så som det blev är totalt hans fel, att ställa upp med en köttmur gjorde så att vi gav upp vår anfalls ide och börja rulla bakåt. Spelare börde ta till olika fula medel för att göra allt för att vinna. Sammanfattar man det hela så har Mourinho misslyckats totalt, han lyckades med det i England och i Italien och trodde att han skulle göra det i Spanien, men han failade totalt. Varför? För att världens bästa lag stod i vägen och det fick hela världen bevittna igår.
Barcelona comprende
2011-04-28 21:14
Vet inte om det har länkats innan men fyfan vad rätt han har.

Uppskattar artikeln som Deportivo har lagt upp med !

Så jävla skönt att halva världen hatar bara just den mannen
2011-04-28 21:12
Messidinho_10

Det är verkligen skitsvårt att få via Barcelona, önskar dig lycka till dig och till mig själv. På svarta börsen tänker jag då inte köpa =)
Andreas-
2011-04-28 21:12
Det känns inte som att chansen till att få tag i biljett till matchen på Wembley är speciellt stor, men helt klart värt ett försök.

Någon som har koll på priserna för en biljett? (Alltså inte priserna via Barcelonas biljetter).
Barcelona Afellay_20
2011-04-28 21:11
kan nån säga hur alvarligt skadat messi är
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-28 21:10
Intressant skrivet av Daniel Jakobsson.

Undra om Mourinho skäms :P
Barcelona Messidinho_10
2011-04-28 21:08
Andreas

Jaha ok vad synd. Du får försöka på Barcas hemsida och kolla om du får tag på nåt där, så tänkte jag iafall göra. Har redan bokat flyg o sånt till London för 2månader sen, nu är det bara final biljetter som saknas.
Barcelona Decinho
2011-04-28 21:06
Måste bara hylla Joakim Broberg i Real Madrid-red för den senaste artikeln, "Tankar efter el Clasico # 3". Mycket moget och klokt skrivet! Jag hoppas många tar sig tid att läsa den då den innehåller många tankvärda åsikter. Även vår senaste artikel är bra för alla utomstående att läsa, så de förstår hur vi känner oss. :)
Barcelona Sentuary
2011-04-28 21:02
Och den artikeln United redaktionen har publicerat, vad är det för människor egentligen? Fotfarande sura efter att fått springa efter bollen i 90 minuter sist laget spelade final? Visar bara hur rädda de är
2011-04-28 20:57
Messidinho_10

Nej, jag fick ju inga via UEFA.
Sökte men hade ingen tur detta år heller, har sökt 3 år i rad men aldrig haft tur.
Man kan söka på Barcelonas hemsida sen (om vi nu går till final) .. men där är det ännu svårare då det är så många som söker..

Får jag inga biljetter kan man ju alltid dra en snabbis till Barcelona, härligare och se matcher på sportbarer där och skulle man vinna en CL final vill då inte jag missa firandet på Les Rambles =)
Atlético addeh
2011-04-28 20:52
Mycket intressant match mellan Porto - Villarreal i Europa League-semifinal nu. Hoppas innerligt att de gula ubåtarna fixar ett bra resultat i portugal och tar sig till final. Man har bättre spelare på de flesta positioner och levererar bara firma Rossi-Nilmar som man gjort under hela säsongen bör man fixa ett bra resultat.

Kom igen nu Villarreal!
Barcelona Blaugrana91
2011-04-28 20:51
Mycket bra artikel av Mohamed Ahmed, hoppas alla Barcahaters läser den.

Nu ska jag precis som Rambla och Anderas hålla tummarna för Villarreal. Hade nästan glömt bort den matchen med tanke på allt tjafs som varit idag...
Barcelona Messidinho_10
2011-04-28 20:51
Andreas

Har du fått tag på biljetter till Finalen??
2011-04-28 20:48
.
2011-04-28 20:44
Rambla~ /

Det är du inte ensam om!

Mohamed Ahmed /

Mycket fint skrivet, kudos.
Barcelona C.Andrés
2011-04-28 20:42
Man kan inte undgå ifrån att undra hur lite manipulerade dessa videos som Madrid tar upp där Pepe aldrig nuddar Alves är...
Barcelona Rambla~
2011-04-28 20:41
Nu ska jag hålla alla tummar för Villarreal.
Lost Art Of Murder
2011-04-28 20:38
Heywood Jablome - Xavi

Mourinho har fått rätt rejält med kritik i dagens media både i engelsk och spansk press. Bara svensk media som fokuserar på utvisningen. 79% av marcas läsare tyckte kortet var rätt bedömt. De flesta som kan fotboll lär tycka det. Men dom som inte kan så mycket och är en aning ignoranta brukar höras mest. Dom väsnas mer.
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-28 20:36
Fast Mourinho är smart. Efter hans utspel så är det ingen som ifrågasätter hans taktik i matchen. 29 % i bollinnehav och helt ineffektiva kontringar. Well done, José.
2011-04-28 20:36
Figeta - Anims Abidal

Jag kan inte ens beskriva känslan av att gå på en sån match alltså, mycket handlar också om vart du hamnar och vilka som sitter bredvid dig.
Jag hade fransmän bredvid mig, en tjej och en kille sist mot Arsenal och fan, vi kramades vid varje jävla mål, det var helt otroligt. Alla kramade alla och jag höll fan på att flyga ner några stolar, det var helt jävla fucking crazy.

Jag kommer ALDRIG sitta någonstans än bakom Almogavers när jag besöker Camp Nou från och med nu.

Jag känner mig otroligt lyckligt lottad som haft sådan tur med matcher jag valt.

Edit: Var ju på FCB - Sociedad efter El Clasico, den matchen slutade även den 5-0 om jag minns rätt (ibland har jag guldfisk minne) .. Tror du den matchen kändes som en träningsmatch i jämförelse eller? Det enda som var mäktigt den matchen var visselorkanen mot Tamudo, den var inte nådig :D
Annons: