/spanien/barcelona/forum/12189.aspx/spanien/barcelona/forum/12189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC BARCELONA <3
2011-04-29 09:23
Någon som vet vart man kan ladda ner matchen?
VISCA BARCA!!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-04-29 09:01
Fyfan va äckligt folk det finns i real forumet.. Kolla vad en idiot har skrivit om Abidal och hans tumör.. Kan inte tro att det verkligen finns såna idioter. Äcklas
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 08:03
L.A.M Nr 10

Det kallas helt enkelt: Dåliga förlorare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-29 07:43
Mourinho och Real har denna gången skämt ut sig rejält. De handlar inte längre om att man klagar lite på domaren, för det gör alla. Men om man nu ska anmäla Barcelona för... vad? Dani Alves "filmning"? Real Madrid måste helt seriöst vara det mest patetiska laget i världen, och det säger jag inte bara för att jag är culé. Själv spelar man skitråkig fotboll och bara väntar på att Barca ska göra misstag, själv har man troligen de två största filmarna i världen. Ska man anmäla Barcelona? Hahaha, den klubben bara sjunker och sjunker i mina ögon, skönt att det är väldigt många denn gång som står emot Mourinho i alla fall.
Barcelona Criff
2011-04-29 02:09
Härligt att se att fler tränare ställer sig bakom vår Pep, och snackar ner på Mourinho.
Wenger, Ancelotti & nu Elche tränaren.
Di Stefano, Guti.
C.Ronaldo säger emot den defensiva taktiken.

Känns som Mourinho smutsat ner sig rejält denna gången.
Barcelona Froyd
2011-04-29 01:42
allasFCB är kungar!

Älskar deras videoklipp. Den senaste om Mourinho fick mig verkligen att känna mig bättre. Mourinho ska inte säga något! Så bedrövligt arrogant människa..
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-29 01:19
Barca4eva.

Ja, precis. Och Uniteds bortdömda offisdemål när Scholes mycket tydligt står onside. Då hade det stått 2-0 till United på Old Trafford mot Porto. Hur många tror att de hade lyckats att vända på det?
Lohtti*Roma
2011-04-29 01:16
Lyssna inte på allt skit som folk säger. Barca spelar inte tråkigt? Dem spelare fotboll! Alla som inte hejar på barca tycker det är tråkigt. Men det är väl klart när deras lag knappt håller i bollen? Barca tillsammans med Spaniens landslag har skapat den nya generationen av fotboll. Xavi och Iniesta är kungar. Men Messi Messi Messi hmm jo han är nog fan inte från denna planet. Ville bara peppa er supportar för erat lags fina spel och bra fotbollsförening. Hoppas ni möter Roma nästa år om Roma tar sig till CL ;) FORZA ROMA !! Ha de bra :)
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 01:14
Heywood Jablome - Xavi

Riktigt underhållande. Speciellt när han sade "Por que, por que" och sedan fick svar på det :p
Barcelona A.Gaudi
2011-04-29 01:07
intressant att se hur mourinho ensam har startat den här hatspiralen. Våra fans har alltid hatat varandra, jag hatade real även för år sedan, men sedan mourinho kommit till real har det bara blivit värre och värre.

En man som polariserar lägren och får alla att visa sina fulaste sidor.
2011-04-29 01:06
allasFCB har nyligen gjort en riktigt bra video. Mourinho - the biggest hypocrite.

Haha.

Mourinho: "We will will have to train to play with ten men against Barcelona"
Sid Lowe: "Why not practice not going down with ten men in the first place?"
Barcelona Frodo
2011-04-29 01:05
Real Madrid har anmält Barcelona för osportsligt beteende.

Madrid added: "It is surprising that this chain of anti-sporting behaviour and unfortunate decisions should give way to a disciplinary case being opened against our coach José Mourinho who, beyond the exercising of opinions that he made as part of his right to free speech, showed his rejection of sporting victory at any price and the undermining of principles of loyalty, integrity, and sporting spirit."

Hhahaha! De säger att Mourinho aldrig skulle underminera sportens integritet! Lol. Real har nu visat vilken patetisk klubb de är. AS är ute efter blod och frågan är om Marca hakar på. Troligtvis väntar de på grönt ljus från svinet och chefsdirektören Inda som är Perez högra hand i media.
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 01:02
Der Afro

Ingen har nog glömt det där =p

Det sitter riktigt hårt i huvudet, speciellt med tanke på att den lille Bojan hade varit hjälten.
Barcelona Der Afro
2011-04-29 00:57
Tilll de som glömt det: Vi förlorade mot Inter pga ett offsidemål dom fick, ett riktigt mål vi hade som blev bortdömt samt inte minst: VULKANEN.

Underbar seger i går! Madrid är vidriga!
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:52
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.

Vad jag vet är att Pinto fick sitt straff, i form av ett rött kort. Att det blir ytterligare ett straff, förutom böter, är inte så troligt i mina ögon.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-04-29 00:49
Enligt barcastuff så har Real anmält Barcelonas spelare för osportsligt uppträdande på något sätt.

Official: Madrid files a complaint with UEFA against unsporting behaviour of the Barcelona players yesterday. Så ser det ut.

Är vråltrött så jag orkar inte leta reda på något mer om det just nu men är någon sugen på lite research har ni ett bra ämne där. Tror knappast det kommer tas speciellt seriöst av Uefa. Godnatt!
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:48
Aluni_AFF

+1
Fick mig ett gott skratt där.

Oha789

De lugnt :p
Aluni_AFF
2011-04-29 00:46
RIP R.M!
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:45
Barca4eva

ja det tycker jag !! ber om utsäkt för att inte varit mer dydlig när jag läser.

Men aa håller med dig till 100% Mourinho har skämmt ut Real Madrid som den störta klubben i historien!! Så pinsamt att behöva spela den fotbollen och visa den attetyden innan match då han inte änns vill prata med journalister, sedan efter matcher börja smutskasta andra lag för att dom spelar dålig mot vissa motstånd och att man får en dålig schema och massa massa saker..!!!

Tror Real Madrid är väldigt trötta på den snubben kan lova att han sticker efter sommaren..!!
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:45
Heywood Jablome - Xavi

Nu när vi brukar satsa på alla möjliga titlar skulle en bredare trupp båda väldigt gott. Tidigare hade vi även tur med skador, nu visar det sig hur viktigt det är med bra ersättare. Ynglingarna i all ära, men vi behöver även bra och rutinerade bänkspelare.
2011-04-29 00:43
Intressant statistik från skysports.

På de senaste 10 matcherna (alla turneringar) har:

Messi spelat 817 minuter.
Villa spelat 796 minuter
Iniesta spelat 785
Xavi spelat 751

Ronaldo spelat 563
Di Maria spelat 556
Özil spelat 637
Xabi Alonso spelat 606

Det är enorma skillnader. Madrid hade tjänat på en svängig match i går. Jag tror inte vi hade haft orken. De spelade oss i rätt i fällan.

Guardiola får till nästa gång fanimej ha en större trupp. Vi klarar inte av det här en fjärde gång.
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:41
Oha789

Ibland bör man vara lite objektiv, därför kan det hända att man "försvarar" motståndare.

Men okej, bra att vi lägger det bakom oss.

Håller även med om det du skrev om Mourinho.
Sedan håller han bara på och snackar i onödan, varför så många utspel? Han tjänar inget på det...om inte syftet är att hjärntvätta fans så att de blir lika dumma och att bli sparkad.
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:38
Barca4eva

nej på sättet du skrev!! tänkte du var som den där (asfaf)

Men om du håller med om att pepes är rött kort så är det inget att snacka om mellan oss, så kan jag kortfattat säga att vi missförstod varandra kanske jag lite mer..

Men däremot så tycker jag att Mourinho inte ska ut och kritisera Barcelona när han förlorar på detta sätt.. specielt inte när han fått Kvartfinalen gratis om han nu kallar våran match billig..!!
asfaf
2011-04-29 00:37
@Rambla~

Pepe skulle också haft gult kort som Crouch annars är skilladen inte så stor bara att Crouch träffar benet de gör inte Pepe, sett från alla vinklar som går och tycker att de ska bli avstängning på Dani Alves lär ju dock aldrig hända så uefa ska granska matchen den 6 maj då skulle de innebära att han missa finalen, hade vart bättre om dom gjorde de i helgen så han i så fall hade missat andra matchen mot Real
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:33
Oha789

Va? När skrev jag att han inte gjorde det?

Visa mig gärna om jag har uttalat mig så som du skriver, kommer inte ihåg något sådant. När jag väl har sett det kan du få en ursäkt eller motsatsen.
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:32
Barca4eva

Nu säger du att PEPE förtjänar det han fick.. men innan verkade det inte så när du skrev? Varför ändrar du dig?
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:29
Oha789

På vilket sätt har jag visat mig vara enögd? Va? Svara på den frågan så tar jag dig på allvar.

Du är banne mig enögd om du påstår att Crouch inte ska ha ett kort där. Det är som att påstå att Pepe inte skulle ha fått sitt igår.

Jag gillar inte Real och absolut inte Mourinho. Men om du kallar mig enögd och anser att jag försvarar Real för att jag råkar berätta sanningen är ju absurt.
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:27
Barca4eva

Vadå enögd???

Finns det nån mer änn Mourinho som är enögd.. så är det du!!!
Barcelona Rambla~
2011-04-29 00:26
Nu har jag laddat ner matchen och tittat igen på utvisningen. Visst, den kanske är hård men det går inte att bestämt hävda att den är felaktig. Vissa domare tar fram kortet, andra gör det inte. Nu var det visst assisterande på kanten som uppmärksammade Stark på Pepes satsning.

Sen att Masacheranos satsning skulle vara i närheten är ju bara skrattretande. Pepe kastar sig över Mascherano som inte ens satsar med sin fot utan dra in den i sista stund.

Det som dock gör mig ledsen och förbannad är att se hur Valdes springer ut från sitt mål och börjar gapa och vifta som en retard. Jävla fjant, håll dig kvar i målet i fortsättningen. Jag har lust att örfila upp honom för det. Han förtjänar en varning om inte annat. Det får fan bli ett slut på sådant från Valdes. Jag skäms.
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:23
true_barca_fan

Han spelar förmodligen inte mot Sociedad i helgen men att han även missar CL-mötet tror jag inte.

Oha789

Försvarar Real? Det är skillnad mellan att försvara och att vara så jävla enögda som vissa av er är.
Annons: