/spanien/barcelona/forum/12182.aspx/spanien/barcelona/forum/12182.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-04-29 18:25
Rambla

Det bästa är att sluta läsa vad de skriver, tro mig, du slipper skada hälsan så.
Om han är så kär i Mourinho så kan de hyra ett rum och hångla.

Dessutom, hur kan man ta en person på allvar som heter Fernando Gago-The king of Madrid?
Gago torkar C.Ronaldos röv varje gång han bajsar, det är hans största bedrift i Real Madrid tröjan :P

Barcelona Rambla~
2011-04-29 18:24
Gaaaah, tror ni inte fanskapet skickade ett PM till mig? Vad fan, sitter han och vaktar som någon slags hök eller?

Mitt svar: Skicka inga personliga PM till mig för då stämmer jag skiten ur dig. Fattar du?
Barcelona Barcelona10Messi
2011-04-29 18:21
Även om jag personligen kastar bort och ignorerar alla jävla arroganta inlägg av Madrid-fansen men också andra supportrar från Europa så känns det jävligt segt att veta att man inte kan gå in på nån fotbollssida utan att läsa hur Barca "fuskar" sig och är UEFA-s kelgris. Jobbigt minst sagt men så är det väl antar jag när man står högst upp på pallen?

Dock jävligt segt som sagt.. :/
Barcelona Rambla~
2011-04-29 18:20
addeh

Jag skiter i hans nick. Grabben har inte ens förmåga att tänka själv verkar det som. Gör bort sig precis hela tiden.

Sitter och är stolt över att hans klubb har anmält Barcelona för osportsligt uppträdande. Seriöst? Jag hade fan skämts ögonen ur mig. Under de här 3 mötena lagen emellan har det varit så mycket tricks, fuskande, fult spel och gud vet allt från båda lagen. Det krävs ingen Einstein för att se vem det är som har satt ribban för de bägge lagens beteende med sina jävla korkade och smutstiga uttalanden inför varje match. Det är fegt, ljöligt och direkt töntigt att ligga upp bilder på en officiell hemsida för att smutskasta den andra klubben. Man förlorar matchen och det kan man inte ta, och efter det går man ut som någon slags gråtande bebis och gnäller om orättvisa. Hur fan är man funtad när man beter sig så. Som jag sagt hela tiden, bägge lagen är lika goda kålsupare och har de gett sig in i leken går det fan inte att komma och grina efter en förlust.

Pinsamt!
Barcelona Figeta - Anims Abidal
2011-04-29 18:16
Vem föredrar ni helst som ersättare till Milito som förmodligen lämnar i sommar, Fontas eller Botia?

Det kan ju även bli båda som får ta en plats i A-truppen nästa säsong men isåfall får Maxwell också lämna och Fontas får spela mer som vänsterback första säsongen. Imorgon hoppas jag vi får se honom spela 90 min och det kommer nog bli som vänsterback då vi inte har någon annan som kan spela där tillgänglig.
Barcelona hanno
2011-04-29 18:15
åh den var redan länkad. sorry för ekot
Barcelona hanno
2011-04-29 18:14
http://www.youtube.com/watch?v=E_m1ZYUFBfA
Atlético addeh
2011-04-29 18:12
Rambla

Det mesta ironiska är väl ändå att hans forumnick är Fernando Gago-King of Madrid. :P
Barcelona Afellay_20
2011-04-29 18:11
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/elclasico/article12953157.ab
Barcelona Afellay_20
2011-04-29 18:08
han villar tror jag
för säkerhet
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
2011-04-29 18:06
Vafan, är Puyol på skadelistan igen?
Barcelona Rambla~
2011-04-29 18:04
Den där Kaljic eller vad fan han heter måste vara den mest IQ-befriade personen på hela SF. Snacka om att vara totalt hjärntvättad av Mourinho och svälja allt med hull och hår.

"Det var allt för idag. Även om jag vet att vissa vill ta upp en ytterliggare sak gällande Marcelo men då det inte finns tillräckligt med bevis än så väljer jag att åsidosätta den händelsen för tillfället."

Vilka bevis? Alla de manipulerade foton och rörliga bilder? Det finns bevis när Marcelo medvetet trampar på Pedro och skadar honom. Vill du ta upp detta också?

Fy fan vad sånt där gör mig upprörd.
Barcelona B-Guden
2011-04-29 18:03
Figeta - Anims Abidal

Alla spelare får en chans att komma tillbaks efter skador eller formsvackor men gör ersättaren det riktigt bra varför peta denna person då ?

tänker bland annat på bojanm han gjorde mål i varje match ingne ide att peta honom för zlatan då.
Samtidigt gjorde busquet ett bättre lag jobb en yaya, yaya ville va spel fördelare ha boll mer än han skulle ha.
barcarobin
2011-04-29 17:57
Figeta - Anims Abidal
Håller med dig helt och hållet om ditt senaste inlägg.
2011-04-29 17:56
L.A.M Nr 10

Yaya var i dålig form i början och då beslöt sig Pep för att satsa på Sergio. Jag säger inte att det var ett dåligt val av Pep då vi både gick plus ekonomiskt och att man hittade en spelare som passade bättre in i startelvan. Men det jag stör mig på hos Pep är att han bara från ingenstans kan bestäma sig för att börja peta en spelare istället för kämpa att få honom tillbaks i form. Men om en spelare inte accepterar att sitta på bänken förtjänar den inte heller att ta tillbaks sin plats i elvan och det var det hände Ibra och Yaya.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-29 17:49
Figeta

Under förra säsongen var Busquets överläsen Yaya och jag fattar inte hur du kan kalla det att Pep petade honom bara för att hans konkurrent var från akademin. Vet inte om du menar det, men Mascherano har aldrig under denna säsong varit bättre än Busquets flera matcher i sträck, därför kan man knappast säga att han ska starta istället för spanjoren.
Barcelona samot
2011-04-29 17:48
Sano97 , samma här och har alltid tänkt att den enda som kan ta hans plats är villa och så blev det också.
Barcelona Alvés
2011-04-29 17:47
Meodinho

i länktips så har du länken där Mourinho säger "Today, tomorrow and always—I will have Barcelona in my heart."
Barcelona Sano97
2011-04-29 17:44
: Pep.G fan skön etto är,saknar honom mycket men villa är skitbra han ochså.
2011-04-29 17:43
barcarobin

Tycker jag med. Maxwell klagar aldrig att få sitta på bänken och så länge vi har två vänsterbackar som presterar så känns det bara dumt och värva Coentrao som dessutom kräver en startplats. Vi har börjat få en hel del unga intressanta namn under A-laget. Det ska bli intessant och följa deras utveckling och jag tror till 100% att vi kan få se 2 st minst ta en plats i A-truppen för att sedan i framtiden starta.

Så mitt svar är nej tack till Coentrao!

L.A.M Nr 10

Kan hålla med dig om att Sergio passar in bättre i startelvan då han är från ungdomsakademin men tycker verkligen inte om Pep när han petar någon som egentligen borde få starta och som visat gång på gång att han förtjänar det. Nu har inte detta hänt Masken än då han inte presterade lika bra i början men har en känsla att detta även kommer hända honom likt Yaya och vi ska vara glada över att han inte är den typen som klagar när han får sitta på bänken.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-29 17:40
Blaugrana91

Man kan ju undra hur Realfansen ens vill ha kvar Mourinho. Han gör ju bara hela deras klubb sämre. Förra året med Pellegrini spelade de i alla fall rolig fotboll samtidigt som de satte poängrekord Mourinho har spelat en mycket tråkigare och fulare fotboll, han har skämt ut Real Madrid som klubb men det roligaste av allt är ju att han inte ens fått bättre resultat. De vann Copa Del Rey, men förra året kom de tre poäng bakom oss och ligan avgjordes i sista omgången. I år är det fem matcher kvar och ligan är i praktiken redan avgjord. Hade jag varit Realfans hade jag skämt för att min klubb har ett äckel som tränare, skulle vilja ha bort honom på en gång!
Iniesta Lujan#8
2011-04-29 17:34
Intressant länk, om det stämmer så var det ett solklart rött kort, inget snack om saken.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-29 17:31
Manita-Barcelona > Real Madrid

Jag visst in te det men det förvånar mig knappsta om man säger så. Maken till sämre förlorare finns inte i denna fotbollsvärld.
Barcelona Blaugrana91
2011-04-29 17:30
Haha har ni läst Real redaktionens senaste i EL Clasico-Magasinet...

"Mourinho gjorde ett otroligt skönt uttalande under dagens presskonferens när han försäkrade oss madridistas om att hans framtid i Los Blancos är säkrad och att han nu mer än någonsin tidigare känner att han vill fortsätta träna Real Madrid."

Är det något ni Realfans borde vara glada över isåfall? Mourinho håller på att skämma ut Real inför hela världen, eller han har redan gjort det iof. Om han är kvar kommer det bli ännu värre för er del...
Båda dem Madridbaserade tidningarna AS och Marca vill ha bort honom!

"Real Madrid släppte igår ett officiellt meddelande på sin hemsida där de säger att klubben visar sitt fulla stöd för Jose Mourinho och där Real Madrid proklamerar att dom väljer att lämna in en anmälan mot klubben FC Barcelona."

"Otroligt skönt att klubben ställer sig bakom Jose Mourinho till 100%. Det är något som är ett måste. Dessutom är det mycket betryggande att höra Mourinho själv säga att han nu mer än någonsin tidgare vill fortsätta träna Real Madrid. Därmed ser framtiden väldigt ljus ut för Madrid då vi alla vet vad Jose Mourinho kan göra med lite tid och tålamod."

Haha herregud säger jag bara, ni tycker det är bra att Real som klubb sjunker till samma låga nivå som Mourinho?! Det är massa Reallegendarer som bokstavligt talat skäms för reals uppförande, både efter matchen och er taktik på hemmaplan.

Ser framtiden ljus ut för er med ett psykfall som tränare som på egen hand håller på att dra ner hela Reals identitet i skiten? Sorry men er framtid kunde inte se värre ut...

Att Real dessutom anmäler Barca för dåligt uppförandet är pinsamt då ert lag uppförde sig minst lika illa med filmingar, ondöiga tacklingar, stämplingar, gnäll på domaren och galna tacklingar, men framförallt att Mourinho på PK sitter och o snackar rent skitsnack där han både kritiserar Barca som klubb men även drar in en oskyldig hjälporganisation som Unicef, vad har dem med det här att göra?

Jag är förvånad över att många Realfans tar Mourinhos parti, ser ni inte vad han gör med er klubb?

I Spanien verkar många Realfans vara otroligt trötta på Mourinho, bara ta AS som skriver att han skämmer ut hela klubben och förstör allt som Real står för.

Och Marca som hade en omrötsning där över 70% tyckte det var BRA att Barca anmälde Mourinho, samtidigt som över 70% tyckte det var dåligt av Real att anmäla Barca för osportsligt uppförande.

Tänk på det Realfans...
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-29 17:30
Figeta

Jag är mycket väl medveten om att Mascherano gjort en strålande säsong, dock ser jag fortfarande Busquets som snäppet bättre, åtminstonde sett till hur vårt spel ser ut. Om alla är friska och vi inte har någon spelare avstängd i en viktig match så är jag helt säker på att Busquets spelar, denna säsong har Pep i alla fall valt honom. Jag tycker man kan kalla Masken för reserv till Busquets, en resrev behöver inte vara en spelare som bara värmer bänken åt sin konkurrent, han kan också spela en he del också.
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2011-04-29 17:28
Visste ni att Mourinho har blivit avstängd hela 25 gånger i sin tränarkarriär?
barcarobin
2011-04-29 17:26
Coentrao är dumt o värva! visst är han otroligt skickilig och duktig, och en bra talang men nej han hamnar bara på bänken vi har det bra som vi har nu, maxwell duger som 3e alternativ!
2011-04-29 17:20
L.A.M. Nr 10

Jag skulle nog inte kalla Mascherano som en reserv till Busquets längre efter allt han visat. Han kan spela snabbt spel, sjukt bra krossbolla, bland dem bästa i världen på tacklingar, läser spelet bra, mycket fin bollbehandling. Det kommer bli tuff konkurrens om Pivote platsen och det viktigaste av allt, han klagar inte när han sitter på bänken och sprider inte negativ känsla till de andra i laget och direkt när han går in så spelar han med en enormt grym inställning.

Det som är bra med dessa spelare är att dem inte är så lika i deras spelstil och man kan därför anpassa sig efter motståndet. Det kommer bli tufft för Pep att välja men oftast finns det spelare skadade/avstängda. Kolla bara hur mycket speltid dem båda fått denna säsongen.

Förresten, är det någon som fortfarande vill värva Coentrao efter Adrianos fantastiska spel och Abidal som gjort det hur bra som helst så att man nästan vågar kalla honom för världens bästa vänsterback?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-04-29 17:12
Figeta

Alla Rosells värvningar har varit extremt lyckade. Adriano var billig men och började lite knackigt på hösten. I v¨r har han dock varit strålande som vänsterback, grymt bra att han även kan vikariera som högerback och mittfältare. Afellay har ju inte riktigt fått så mycket speltid, dock verkar han riktigt snabb och bra på att komma förbi motståndarenvilket vi såg när han grundlurade Marcelo. Angående Mascherano behövs inga kommentarer, killen har gjort en fantastisk säsong som mittfältare och mittback. Hel otroligt bra att ha han som reserv på alla backpositioner samt till Busi, hoppas de vtå roterar mycket nästa säsong.
Barcelona moedinho
2011-04-29 17:08
Har nån videon där mourinho säger att han älskar Barca? Vill visa det till min kompis som är realfan
Annons: