/spanien/barcelona/forum/12165.aspx/spanien/barcelona/forum/12165.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2011-05-01 21:40
Och en till artikel.
Men nu ska jag umgås med min son istället.
Ha det bra.
Barcelona Barcadinho.
2011-05-01 21:38
excellence

Oh shit grabben. Jag trodde alltid att ni unga kunde googla bättre än vi äldre...P.
Ok, ta ett exempel.
Barcelona excellence
2011-05-01 21:33
Barcadinho. Finns det några källor till vad den där tränarna som du nämnde har sagt om Mourinho? Vore oerhört intressant och rolig läsning :D
Barcelona B-Guden
2011-05-01 21:32
Barca har vissa spelare som lätt ken ge nån en smäll men gör det inte, Tänker på Alves villa och Pinto som gjorde det.
Men har ni tänkt på en sak, Så fort nån Barca spelare bli arg då är vi en smutsklubb. Tycker folk bör tänka sig för
Barcelona Frodo
2011-05-01 21:31
Heywood Jablome - Xavi

Vissa tränare klagar systematiskt på domare för att få fördelar som exempelvis Mou, Ferguson och Wenger. Efter matchen mot Arsenal idag så klagade Ferguson på domaren. Det är samma visa med vissa tränare men Mou gör det mest frekvent.

Andra tränare som Pep och Ancelotti klagar inte lika mycket och kommer med svar som "det här är fotboll". Det beror nog på att de är före detta storspelare och vet att man får både fördelar och nackdelar i fotbollen. Även Kenny Dalglish skrev häromdan att man ibland tror att alla är emot en men så är inte fallet. Ännu en före detta storspelare som vet hur det går med beslut för och emot en. Kenny Dalglish backade upp Pep och kritiserade Mou där han nämnde hans vinster med Porto. Hur han fick beslut med sig i Uefacup-finalen mot Celtic och hur Scholes 2-0 mål dömdes bort mot Porto 2004 där Porto senare gick och vann.

Om man letar så ser man att Mourinho fått väldigt mycket med sig också. Chelsea hade några straffsituationer mot Inter förra året också men det var inget Ancelotti grinade över. Som sagt, Mou grinar bara för att det ska gynna honom. Han snackade om det klassiska 10 vs 11 redan i Porto och har gjort det även i Chelsea, Inter och Madrid.

Han är en klasslös skithög som måste bort från Spanien. Han har förstört magin med el clasico och har i princip bråkat med allt och alla. Tränare, spelare, journalister, sin egen sportchef med mera. Han bråkade även med alla i Italien. Han borde återvända till England där man ser hans beteende som "a breath of fresh air" istället för vad det verkligen är, dvs en totalt klasslös skithög som inte visar någon respekt.
Barcelona Barcadinho.
2011-05-01 21:28
Heywood Jablome - Xavi

Han skulle nog anklaga "Alitalia" för att ha kontakter med Barcelona och Uefa...
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-05-01 21:27
Han är en hycklare. Det finns ingen i världen som jag hatar lika mycket som Mou och då menar jag verkligen H A T A R. Han är världens sämsta förlorare och han är en mästare på att hitta ursäkter. Bägge gångerna som han har vunnit CL har varit på grund av domarskandaler och han kallar Guardiolas sätt för Skam. När han vann med Porto blev United blåsta på ett mål mot honom , Deportivo fick ett felaktigt röttkort mot honom och förra året ska vi inte ens snacka om. Men det är inte julafton varje dag, iår ska han få lida. Vi borde nog kyssa Cruyffs fötter för att han aldrig lät Laporta anställa svinet, hade vi haft honom så hade vi haft hela världen och varenda tränare emot oss.

När en domare ger honom fördelar så är han bäst och när en domare inte ger honom fördelar så är han sämst. Tex mot Milan så gjorde ju Inzaghi ett mål som var offside och Real fick endå kryss sen och efter matchen sa svinet att det är sånt som händer och domarna är mänskliga. Hade Real torskat den matchen så hade han snackat skit om domarna i flera dagar. Jag skulle vilja se någon gör det som Ramos gjorde mot Barca på en av hans spelare.
Barcelona Barcadinho.
2011-05-01 21:26
Varför bry sig om vad en liten nolla tycker på SF, även om han har fått möjligheten att skriva artiklar.
Mou har fått enormt mycket kritik sista veckan från olika håll.
Dalglish, Wenger, Hiddink, och tom från hemmaplan Calderon, Di Stefano.
Det finns nog flera som jag har missat.

Tydligen så har folk börjat tröttna på pajasen från Portugal. Det dröjde lite för länge, tycker jag.

Barca måste göra allt i sin förmåga att ge honom ett knockout på tisdag.

Förresten – Getafe riskerar att hamna under strecket. Kan bli gott om mini Reallaget hamnar i segundan, (även om jag gillar Boateng)
Lost Art Of Murder
2011-05-01 21:24
Sano97

Coentrao är vänsterback. Alves höger. Hur ska det lösas?
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2011-05-01 21:21
Man måste bara älska Busi alltså! hahaha
Barcelona Sano97
2011-05-01 21:20
Gunul skulle vara skön som reserv för alves men snubbe jag verkligen vill ha är fabio contreao, fan vilken lirare.
Barcelona Hetfield
2011-05-01 21:18
Mourinho är en feg oppourtunist, han anklagar bara folk som han känner sig överlägsen.

När han tränade Chelsea så vågade han inte säga jacks*it till Ferguson för att ska man gå efter titlar så ligger Ferguson före.
I Italien så vågade han aldrig klaga på Ancelotti då Ancelottis meritlista var bättre osv.

Mourinho är allmänt hatad bland de flesta tränarna, stora tränare som Wenger, Dalglish, Ranieri, Benitez osv. ogillar Mourinho.

När man kan få Wenger att hata en, det visar vilken skithög Mourinho verkligen är, och han skäms inte för det.
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-05-01 21:17
Frodo.

Tänk om det hade varit Mourinho och Inter som hade fått åka bussresa hela vägen till Barcelona? Vad tror du han hade sagt då?

Pep sade följande:

- Det finns lag i div 3 och 4 som åker buss varje vecka för att spela matcher. I bland flera mil. Varför ska vi klaga på det?
Barcelona Frodo
2011-05-01 21:15
Heywood Jablome - Xavi

Bara idioter som inte kan tänka logiskt eller analytiskt tror på allt Mourinho säger. Den som skriker högst får oftast mest uppmärksamhet. Skapa ihop en stor lögn, repetera den tillräckligt många gånger och vips så tror alla att det är en sanning.

Den där I.Kaljic med nicket Fernando Gago-King of Madrid är en sensationsskribent som ljuger och vinklar sanningen. Tråkigt att man håller på sådär. Han verkar vara en Mou-fanboy som precis som sin idol försöker uppvigla en hatstämning. Det finns tyvärr lite för många såna typer på svenskafans redaktioner nuförtiden.

De Bleeckere och Mourinhos före detta affärspartner Benqurenca gav Mourinho en fribiljett till finalen förra året. Inte hörde man Pep klaga på nånting förra året.

Faktum är att det är fanboys och haters här i Sverige som är på Mous sida och går på hans bullshit. Läser man i medier runt om i världen så kritiserar de flesta Mou precis som sig bör. Tränare runt om i världen kritiserar även Mou så det är mest marionettdockor som inte har förmågan att tänka själv som går på allt han säger.
2011-05-01 21:06
Förlorare skyller på domaren. Domarmisstag händer frekvent i fotbollsvärlden. Puta portugues talar väl fortfarande om "bollen som aldrig var inne" mot Liverpool.
Barcelona IlTriplete
2011-05-01 21:01
Heywood

Länktips: Olegario Benquerenca tycker om Mourinho nog.
Barcelona moedinho
2011-05-01 20:52
Thiago Alcantara^^, Gonzalez_Barca

Tack :D. Det var den
2011-05-01 20:50
Den där I.Kaljic som skriver för Madrids el Clasico måste ha en skruv lös. Vilken domare tycker Mourinho om om man får fråga?

Men Mourinho har ett järngrepp om deras analytiska förmåga. De borde i stället fråga sig varför Mourinho försvarade sig på hemmaplan. Varför han inte vågade anfalla på Bernabeu?

Patetiskt!
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-05-01 20:45
"Moedinho"
Andra gången gilt? Kolla länktips igen!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-01 20:44
moedinho

här
Barcelona moedinho
2011-05-01 20:43
Thiago Alcantara^^

Nej, den har inget med mourinho att göra, den visar 10 olika tillfällen där vi får domslut emot oss.
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-05-01 20:40
"moedinho"
Tror det är denna du menar, kolla länktips!
Barcelona moedinho
2011-05-01 20:32
Det är inte den, den finns en annan där de visar militos offside mål, sneijders fällning på alves, bojans onside mål, messi mot bilbao.
Ibi på hal is!
2011-05-01 20:32
moedinho
Barcelona moedinho
2011-05-01 20:28
kan någon skicka videon där barca får allab domslut mot sig?
ska visa det till ett chelseafan
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-05-01 20:15
Pep.G

Det var i CL-matchen mellan Stuttgart och Barcelona som Cacau kom emot La Pulga men blev bortknuffad av Ibrahimovic.
Barcelona Pep.G
2011-05-01 20:09
Hetfield

Varför all denna hat mot Pinto? Han har inte precis varit dålig? Fine han fick ett rött kort mot Real men jag älskade örfilen han gav Arbeloa. Det behövs lite sånna gubbar i ett lag också. Vilken match var det nu igen Zlatan sprang mot killen som skällde på Messi efter en tackling och knuffade iväg han hårt? Vi har inga sånna kvar förutom Pinto faktiskt. Kanske Abidal !
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-01 19:59
Ride_The_Big_One(6)

I större matcher kommer Abidal gå före alla dagar i veckan. I lite enklare ligamatcher tycker jag dock Adriano ska starta de flesta matcherna. Rotation hoppas jag det i alla fall blir, det sa ju du i och för sig så jag antar att vi är rätt enade ändå.
Futzzzbol!
2011-05-01 19:55
roligaste kommentatorn igår som sa
''It has been said that Alves got three lungs altough it has not yet been proved.''
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-05-01 19:54
L.A.M Nr 10

Det är så Pep jobbar, långsamt matar han in spelarna när han känner att de är redo för jobbet. Är båda krya kommer han dock Spela Abi före, inget snack om den saken. Men jag hoppas det roteras oftare, som sagt tror det berodde på att Adriano form var lite si så där i början.
Annons: