/spanien/barcelona/forum/12162.aspx/spanien/barcelona/forum/12162.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:45
Barca4eva

ja det tycker jag !! ber om utsäkt för att inte varit mer dydlig när jag läser.

Men aa håller med dig till 100% Mourinho har skämmt ut Real Madrid som den störta klubben i historien!! Så pinsamt att behöva spela den fotbollen och visa den attetyden innan match då han inte änns vill prata med journalister, sedan efter matcher börja smutskasta andra lag för att dom spelar dålig mot vissa motstånd och att man får en dålig schema och massa massa saker..!!!

Tror Real Madrid är väldigt trötta på den snubben kan lova att han sticker efter sommaren..!!
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:45
Heywood Jablome - Xavi

Nu när vi brukar satsa på alla möjliga titlar skulle en bredare trupp båda väldigt gott. Tidigare hade vi även tur med skador, nu visar det sig hur viktigt det är med bra ersättare. Ynglingarna i all ära, men vi behöver även bra och rutinerade bänkspelare.
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-04-29 00:43
Intressant statistik från skysports.

På de senaste 10 matcherna (alla turneringar) har:

Messi spelat 817 minuter.
Villa spelat 796 minuter
Iniesta spelat 785
Xavi spelat 751

Ronaldo spelat 563
Di Maria spelat 556
Özil spelat 637
Xabi Alonso spelat 606

Det är enorma skillnader. Madrid hade tjänat på en svängig match i går. Jag tror inte vi hade haft orken. De spelade oss i rätt i fällan.

Guardiola får till nästa gång fanimej ha en större trupp. Vi klarar inte av det här en fjärde gång.
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:41
Oha789

Ibland bör man vara lite objektiv, därför kan det hända att man "försvarar" motståndare.

Men okej, bra att vi lägger det bakom oss.

Håller även med om det du skrev om Mourinho.
Sedan håller han bara på och snackar i onödan, varför så många utspel? Han tjänar inget på det...om inte syftet är att hjärntvätta fans så att de blir lika dumma och att bli sparkad.
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:38
Barca4eva

nej på sättet du skrev!! tänkte du var som den där (asfaf)

Men om du håller med om att pepes är rött kort så är det inget att snacka om mellan oss, så kan jag kortfattat säga att vi missförstod varandra kanske jag lite mer..

Men däremot så tycker jag att Mourinho inte ska ut och kritisera Barcelona när han förlorar på detta sätt.. specielt inte när han fått Kvartfinalen gratis om han nu kallar våran match billig..!!
asfaf
2011-04-29 00:37
@Rambla~

Pepe skulle också haft gult kort som Crouch annars är skilladen inte så stor bara att Crouch träffar benet de gör inte Pepe, sett från alla vinklar som går och tycker att de ska bli avstängning på Dani Alves lär ju dock aldrig hända så uefa ska granska matchen den 6 maj då skulle de innebära att han missa finalen, hade vart bättre om dom gjorde de i helgen så han i så fall hade missat andra matchen mot Real
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:33
Oha789

Va? När skrev jag att han inte gjorde det?

Visa mig gärna om jag har uttalat mig så som du skriver, kommer inte ihåg något sådant. När jag väl har sett det kan du få en ursäkt eller motsatsen.
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:32
Barca4eva

Nu säger du att PEPE förtjänar det han fick.. men innan verkade det inte så när du skrev? Varför ändrar du dig?
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:29
Oha789

På vilket sätt har jag visat mig vara enögd? Va? Svara på den frågan så tar jag dig på allvar.

Du är banne mig enögd om du påstår att Crouch inte ska ha ett kort där. Det är som att påstå att Pepe inte skulle ha fått sitt igår.

Jag gillar inte Real och absolut inte Mourinho. Men om du kallar mig enögd och anser att jag försvarar Real för att jag råkar berätta sanningen är ju absurt.
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:27
Barca4eva

Vadå enögd???

Finns det nån mer änn Mourinho som är enögd.. så är det du!!!
Barcelona Rambla~
2011-04-29 00:26
Nu har jag laddat ner matchen och tittat igen på utvisningen. Visst, den kanske är hård men det går inte att bestämt hävda att den är felaktig. Vissa domare tar fram kortet, andra gör det inte. Nu var det visst assisterande på kanten som uppmärksammade Stark på Pepes satsning.

Sen att Masacheranos satsning skulle vara i närheten är ju bara skrattretande. Pepe kastar sig över Mascherano som inte ens satsar med sin fot utan dra in den i sista stund.

Det som dock gör mig ledsen och förbannad är att se hur Valdes springer ut från sitt mål och börjar gapa och vifta som en retard. Jävla fjant, håll dig kvar i målet i fortsättningen. Jag har lust att örfila upp honom för det. Han förtjänar en varning om inte annat. Det får fan bli ett slut på sådant från Valdes. Jag skäms.
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:23
true_barca_fan

Han spelar förmodligen inte mot Sociedad i helgen men att han även missar CL-mötet tror jag inte.

Oha789

Försvarar Real? Det är skillnad mellan att försvara och att vara så jävla enögda som vissa av er är.
Barcelona Rambla~
2011-04-29 00:22
asfaf

Två jättesatsningar? Jaha, och vad är det för skillnad på Pepes satsning då?
Barcelona true_barca_fan
2011-04-29 00:21
Är det sant?
Iniesta Lujan#8
2011-04-29 00:20
Mourinho föra säsongen när han vann cl, över 2 möten borde chelsea haft 3 straffar mot inter. Och mot oss vet ni redan vad som hände Beno och Bleki..
Barcelona Blaugrana91
2011-04-29 00:20
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Starkt av AS att gå emot, jag menar alla ser att Mourinho dels håller på att förstöra för sig själv men han håller även på att förstöra Real Madrids rykte och det ganska ordentligt, jag menar vad sysslar dem med just nu? Går ut på sin hemsida med massa ihopfixade videor och bilder, intervjuer med massa enögda människor och detta ska då visa att Barca är osportsliga, att dem dessutom överväger att anmäla Barca för filmingar osv är patetiskt, som sagt Real bör granska sitt egna lag innan dem går på och anklagar andra.

Vågar man tro att Marca agerar på samma sätt som AS? Om båda tidningarna går emot Mou, så kommer fansen (dem spanska allafall) tillslut också gå emot honom, hur hanterar Real det isåfall?
Barcelona Oha789
2011-04-29 00:18
Barca4eva

asfaf

Vem är ni som försvarar Real Madrid snälla gå ut!!!

För det andra så kunde det gått väldigt illa för Dani alves om han inte tog bort benet..
Om ni säger att dommaren ska ha en fingertopp känsla för att inte döda en match så ni tänka på att ni fick matchen gratis direkt i kvartfinalen!!!

Den dommaren dödade Kvartfinalen!!!
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:11
H.Alavi - Magico!

Haha, mäktigt.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-04-29 00:09
Tidningen AS har mer eller mindre bestämt sig för att köra ut Mourinho ur klubben. Idag har AS intervjuat flera hög uppsatta människor i spansk fotboll och alla är överens om att Mou håller på förstöra Madrid och skadar klubbens rykte. Alla är trötta på hans ursäkter och vill ha bort honom.

Tidningen AS, av alla tidningar, länkar även till en video som visar hur Mourinho hade turen med sig i förra årets CL-slutspel mot Chelsea. Men ingenting nämndes då bara för att alla inte gråter lika mycket som han i media. Sedan har vi ju hans kompis från Portugal som dömde Barcamatchen....
Iniesta Lujan#8
2011-04-29 00:08
Mourinho är ju fan helt borta då han verkar ha glömt bort vilka fördelar han fått dom senaste åren. Cdr semifinal mot sevilla i båda mötena där Madrid har otroligt mycket flyt med domslut. Sen har vi cl semin föra säsongen där mou med sitt inter i åttondelen har flyt med domslut mot Chelsea, och i semifinalen mot oss behöver jag inte ens gå in på då huvudpersonen var en portugis och en bleekere. Även hans cl vinst med porto har han flyt mot deportivo...

Nej mou verkar fan lida av minesförlust..
Barcelona Barca4eva
2011-04-29 00:06
Trippeln

Crouch var värd det röda kortet...han står fan och tacklar ihjäl folk i offensivt fu**ing straffområde. Klart som fan att snubben ska få rött.

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-04-29 00:00
asfaf

Du borde anmäla din SV lärare som givit dig godkänd.
Fick du möjligtvis ditt betyg ur en kellogs förpackning?

Är du 10 år har jag förståelse
Barcelona Trippeln
2011-04-28 23:55
Barca4eva

Vad fattade du inte med hans inlägg där han syftade på det röda korten Crouch fick?
Barcelona Guardiola
Inför gårdagens match var jag nervös för jag tyckte att Barcelona sett lite slitna ut på slutat och att Real skulle trampa gasen i botten. Ronaldo skulle utmana Puyol på kanten gång på gång och Puyol vägra släppa förbi honom men gå sönder och skulle vi vara tvugna att byta in Milito..

Sen i andra skulle de byta in pigga spelare som Benzema och Kaka medan våra bänkspelare med våra skador inte håller samma kvalite. Med det är bara att tacka Mourinho att han valde att fega.

Mourinho är en av världens bästa tränare att skapa spelsystem UTAN boll men när det kommer till spelsystem med boll så är han långt ifrån de bästa med sitt Drillo inspirerande synsätt
asfaf
@Oha789

hahah att du ens nämner Crouch utvisning visar bara hru färgblind du är, de va två jätte satsningar, solklara gula kort båda två,lika solklart som att Pepe skulle haft gult och inte rött
Barcelona H.Alavi - Magico!
"Jag sade åt Leo att de skulle vinna med 2-0 och att han skulle göra båda målen. Bläckfisken Paul är värdelös, ni måste lyssna på mig."

Jorge Messi, pappa till utomjordingen.
Barcelona Trippeln
2011-04-28 23:54
asfaf

Vi vet att du inte är ett Barca fan så lägg ner skitsnacket, tack!
asfaf
2011-04-28 23:53
@Hetfield

Varför skulle Mournhi ha mindervärdeskomplex mot Barca, han vann förra året, igår var Barca de bättre laget men domarn sabbar matchen, hoppas Uefa tar tag i alla filmningar tills nästa säsong, domarna måste börja varna, tål inte å se de mer, gäller alla lag, får de inte ett slut kommer fotbollen bara blir hånad och utskrattad
Barcelona Barca4eva
2011-04-28 23:50
Oha789

Segern mot Tottenham?
Barcelona Hetfield
2011-04-28 23:47
Usch, kan ni tänka er Mourinho som tränare? Han hade antagligen använt Messi som en högermittfältare där han skulle hjälpa hemåt. Xavi skulle användas som defensiv mittfältare bredvid en destruktiv defensiv försvarare.
Usch....jag tror att jag spydde upp lite.
Annons: