/spanien/barcelona/forum/12154.aspx/spanien/barcelona/forum/12154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2011-05-02 09:39
Den senaste artikeln, skriven av Gabriel, var mycket bra. Informativ och saklig som satte fingret på en intressant effekt av Mourinhos cynism. Det spanska landslaget kommer nog drabbas hårt av det han håller på med, den fantastiska eran är nog slut. Han har inte bara lyckats sänka Reals anseende utan han är även lyckats sänka det spanska landslaget. Måste nästan gratulera honom till den bedriften, det är nog inte många som hade kunnat fixa det.

Jag ser helst att Mourinho blir kvar som tränare för Real, inte ens deras värsta fiende hade kunnat sänka deras anseende på det sätt som Mourinho gör. Han tar hela deras historia och spolar ner det i toaletten, helt otroligt. Visst var jag lite orolig när han blev tränare för Real men det var ju tydligen helt obefogat. Fortsätt i samma stil Mourinho med att sänka Real, varje dag är en njutning.

Eftersom jag inte hejar på Spanien när det gäller landslag, det är Argentina som gäller, så berörs jag inte av att det spanska landslagets era troligtvis är slut.
Barcelona Myrran
2011-05-02 09:31
GABRIEL DE ARA TORRES

Bra skrivet. Intressant att läsa, gillar hur du ger en snabb historisk överblick av det hela men även får in djupet i artikeln. Bra gjort :)
Barcelona Khazal
2011-05-02 05:21
Andreas - V.V [Barney S]

Sent you? I don't remember Messi sending anybo.... Äsch, den börjar bli gammal nu!

Nej, men om man ska vara allvarlig en kort stund, även om detta är väldigt OT så kan det ligga i ert intresse att Bin Laden rapporteras vara död (woho!).
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-02 02:02
Barca4eva

Haha, jag menar ju det!
Blir bara mer och mer förvånad, maybe God has sent me xD
Arsenal hade ju inte vunnit över United sen 2008..
Barcelona Barca4eva
2011-05-02 01:17
Andreas - V.V [Barney S]

När du är på plats händer ju allt möjligt. Synd att du inte ska på CL-matcherna, då hade vi vunnit titeln automatiskt ;P
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-02 01:08
VizzlA

Hehe ja jag var rejält ironisk där ;)

Blaugrana91

Att Mourinho är fotbollens största svin är ingen direkt nyhet. Jag trodde inte jag kunde hata en person jag inte känner personligen men tydligen går det.

Hans uttalanden påverkar ju inte bara klubben utan det sabbar även oss supportrar då de kallar oss för smuts etc efter att de blivit hjärntvättade av Mous äckliga uttalanden vilket sätter oss i en debattposition som de känner sig överlägna på bara för att "The special fiv.. ones" ord som stöd, han vann ju trots allt CL med Porto och inter genom fusk med det tänker dom inte på. Han kunde ju fan inte ens klara av att vinna CL med Chelsea trots att han hade halva Rysslands oljepengar till sitt förfoganden. Avram Grant lyckades bättre där i Cl på en halvsäsong än vad Mou lyckades med på 5 säsonger..
Barcelona Blaugrana91
2011-05-02 00:37
Asså va fan håller Aftonbladet på med?!

Lyssna på den här rubriken...

”Katalan-domare
dömer Clásico-retur"

Vidare skriver man:

"Belgiske domaren Frank de Bleeckere är inte Reals och Mourinhos favorit.

Belgaren dömde förra året när Mourinho slog ut Barcelona med Inter med tio man.

Mourinho menar att Bleeckere är en av fyra domare som systematiskt har favoristerat katalanerna."

Så jaså denne domare har alltså gynnat oss? Var det därför han helt felaktigt dömde bort Bojans mål förra säsongen som skulle tagit oss vidare till final...

Mourinho är ett jälva SVIN, fyfan vad jag hatar honom, dränk honom eller vad som helst!
Barcelona VizzlA^^ "Gracies Equip"
2011-05-02 00:37
Gonzalez_Barca

Var du ironisk?:P..Barcelona-Real Madrid spelar ju på tisdag.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-02 00:19
ihefsu

Gimnastic har match på tisdag kl 21:00 så dra dit och se på den matchen, ligger strax utanför Barcelona staden så det lär inte bli några problem att hitta dit, alltid en grym stämning på deras matcher. Var där förra onsdagen då jag inte hade något bättre för mig, gör desamma du då det inte sker något annat viktigt på tisdag. ;)

Edit: Meeh vf edita du bort din fråga för ;D
2011-05-02 00:19
ihefsu

Är det fint väder så finns det inget som slår att sätta sig ned vid Maremagnum i hamnområdet med en iskall öl och lapa lite sol.

= )
Barcelona ihefsu
2011-05-02 00:14
Äh. Hade varit gött att vara på plats på tisdag. Oh, well.
2011-05-01 23:58
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.

BBC1 går det på ;)
Går igenom varje situation sjukt noga =P

Liverpool världens bästa fans?
Kiss my ..

Dortmund har fan dom bästa, på riktigt!
Sen kommer Barcelona (när jag är där) hehehe
Lost Art Of Murder
2011-05-01 23:54
Dortmund har världens bästa fans. Det är fan sanningen.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-01 23:50
Andreas

Vad heter programmet?

Hetfield

Kan själv irritera mig på Liverpoolfansens "vi har världens bästa publik. Om vi åker ner en division - we dont give a shit. För vi har världens bästa publik".
Lite som Arsenalfansen och deras fina ekonomi. Vem fan bryr sig liksom.
Sorry för grinigheten är lite trött ;)
Atlético addeh
2011-05-01 23:48
Lost Art Of Murder

Det stämmer, och att man utan Kagawa fortsatte ösa på tyder på en oerhört stark trupp. Lewandowski, Grosskreutz & Götze som spelat på de offensiva mittfältspositionerna efter att Kagawa skadat sig har gjort det med den äran.
2011-05-01 23:40
Själv kollar jag på en Engelsk version av "fotbollskanalen"

Håller BRA mycket högre klass =)
Barcelona Vampíro - Ánims Éric Abidal
2011-05-01 23:25
Ser FK Europa och Fergie slaktade domarna efter matchen, han sätter definitivt press inför nästa veckas möte med Chelsea. Undra vad United-red säger om det, krönika tack!
Barcelona Blaugrana91
2011-05-01 23:18
Messi? Varför ska dem anmäla honom, vad gjorde han? Haha fyfan vilken äcklig klubb Real är, haha det är så uppenbart att dem inte vill att dessa ska spela för att det då minskar våra chanser i en ev. final...
Lost Art Of Murder
2011-05-01 23:17
addeh

Värt att notera att Bundesligas bästa spelare under hösten Kagawa har varit skadad halva säsongen. han gjorde väl typ 8 mål och 8 assist på de inledande 20 matcherna för Dortmund som släpande anfallare.
Atlético addeh
2011-05-01 23:16
Fantastiska bilder från Dortmund. Otroligt kul att BVB blev tyska ligamästare med det unga laget. Hoppas man nu kan behålla sina nyckelspelare i form av Sahin, Götze, Hummels, Subotic, Grosskreutz & Lewandowski bland annat.

Blir ett intressant lag att följa i CL nästa säsong.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-01 23:14
Milan borde ju isf anmäla Crstiano för hans akademipris i höstas..

Tycker synd om Real Madrid, seriöst.. att de har sjunkit till denna nivå är otroligt pinsamt.
Lost Art Of Murder
2011-05-01 23:04
Hahahahahahahaa Hussfelt

"Det är Dortmund och United som har mest publik i Europa."

Nej det är Barcelona och Dortmund. Din jävla stövel.
Barcelona Hetfield
2011-05-01 23:03
Varför inte bara anmäla hela laget? Vaktmästaren? Städaren?

Om det stämmer så har Real Madrid övergett allt de står för på 1 år.

Grattis till Dortmund! Fantastisk publik, Europas bästa publik och arena tillsammans med Liverpool.
Lost Art Of Murder
2011-05-01 23:02
Dortmund :) Så jävla fina bilder att se på Dortmunds underbara unga lag.
Barcelona Myrran
2011-05-01 23:01
Ganska fascinerande att följa twitter just nu. Kommer upp ständigt nya rykten om anmälningen.

Enligt RAC1 är det: Pinto Alves Pique Mascherano Busquets Pedro Messi. And possibly Keita

Cat Radio: Madrid asks 2 games of suspension for Alves, Busquets and Pedro, and 1 for Valdes, Mascherano and Keita
Barcelona Éluc - Anims Abidal!
2011-05-01 22:59
Tas besluten kring anmälningarna imorgon?
Barcelona Alvés
2011-05-01 22:58
Enda spelaren som kan bli straffad är Pinto för smällen och det klarar vi oss med
Ibi på hal is!
2011-05-01 22:58
88 + 12 = 100
Vi kan slå rekord igen i flest antagna poäng!
2011-05-01 22:57
Hallå boys!

Myrran

Hahaha, vad fan tror dom... lol
Barcelona Myrran
2011-05-01 22:54
Mer rykten om Reals anmälan:

The 6 players named by Madrid (check here http://bit.ly/kqy4PB) would be Valdes, Pinto, Alves, Busquets, Keita and Pedro. [via @edupolo]

note: another source refers to mascherano as one of the six

note: decision in all cases - uefa vs madrid, uefa vs barcelona, barcelona vs madrid, madrid vs barcelona - tomorrow #fcblive
Annons: