/spanien/barcelona/forum/1213.aspx/spanien/barcelona/forum/1213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2016-03-14 10:28
Det är väl bättre för Madrid ifall inte ramos spelar? Han är en säkerhetsrisk och livrädd för Messi, inte konstigt att han "vill" missa el classico. Jisses vad skyddad zidane är, benitez gjorde det betydligt bättre med halva truppen emot sig. Han har tillräckligt med bra spelare för att vända den negativa trenden. Han kommer inte bli långvarig....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Erik Satie
2016-03-14 10:21
Ronaldo förtjänar inga hyllningar så som han beter sig.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2016-03-14 09:29
enko: Jag har inte ifrågasatt din statistik utan den stämmer väldigt bra och tycker även om att du skriver ner resultat i matcherna som berör Barca. Förenklat mitt liv, slipper gå in på flera appar utan får det här. Tackar för det! Men har otroligt svårt för det här med att ta upp Ronaldo efter varje match, det är uttjatat.
Barcelona LeoMessi
2016-03-14 09:05
DM1982 Det är väldigt konstigt att domarna jämt och ständigt glömmer att skriva ner viktiga detaljer i sina rapporter. Dom glömmer ju liksom inte skriva ner händelser i rapporten efter matchen är slut när Barcelona spelar. Nej, ramos kommer inte missa el clasico! Dom kommer se till så han är tillgänglig.
Barcelona enkos
2016-03-14 09:00
Atletico har gjort 45 mål men ligger fyra poäng förre Real som gjort 83 mål. Fattar Viggo saken ??!!
Barcelona enkos
2016-03-14 08:57
Viggo Gå genom alla de 29 omgångar och noga kolla hur mycket har han varit nyttig för Real . Hur många matcher han avgjort eller räddat poäng åt Real. Gör 5 och 4 i en match men osynlig när Real behövde poäng. Därför ligger Real där de ligger. Ex Messi har gjort mål eller assisterat i 17 av senaste 18 matcher !!! Hellre 1 mål där laget vinner 3 poäng än 5 där man vinner lika många poäng men sedan 0 när laget tappar. Fortsätt vara bitter !
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2016-03-14 08:42
Oerhört onödig diskussion. Återigen ska vi prata om Ronaldo. Så fort han inte gör mål så ska det kommenteras. Tyck vad ni vill, men har man sett Ronaldo på senaste tiden har man sett ett lyft. Han har börjat göra sin gubbe igen, något vi inte såg på 2-3 säsonger. Jag har argumenterat emot Ronaldo många gånger och sagt att han är sämre än många påstår. Men härinne spenderar jag mer tid på att skydda honom pga (ursäkta mod för språket) idiotiska inlägg och kommentarer.

Tröttsamt att läsa om Ronaldo hela tiden, speciellt när det är enögda kommentarer som bara är där för att sprida ilska och ingen kunskap.
Barcelona enkos
2016-03-14 08:02
papillon

I ligan har jag frågat? !
Skriver du på SF innan du tvättat ansiktet?
Barcelona papillon
2016-03-14 07:56
enkos

Mot Roma i CL?

Är detta det första du tänker på när du går upp på morgonen?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona enkos
2016-03-14 07:49
Har Ronaldo gjort ett mål i år där Real vann eller räddade oavgjort? Det är bara inte klokt att han är totalt osynlig när Real förlorar, spelar oavgjort eller vinner knappt som igår. Förra gången räddades Real av Modric och igår av en Casemiro. Ronaldo gör bara mål när Real vinner med 7-1, 6-0 m m. Alltså överdkottsmål när hans mål är helt betydelselösa. . Att hans fans inte fattar.
Barcelona DM1982
2016-03-14 07:22
[QUOTE=Vlom]COPE: Ramos could have another match added to suspension (would mean missing El Clasico) for not going to the dressing room when sent off. [/QUOTE] Domaren har tydligen inte skrivit upp det i sin rapport så han kan inte bestraffas för det.
Barcelona Liunil Masse
2016-03-14 00:26
BREAKING: David Alaba will extend his contract at Bayern until 2021 [Bild] Tråkigt...
Barcelona enkos
2016-03-14 00:14
@Vlom:

Låt honom spela. Finns inget bättre än köra över Real med sitt bästa lag så de inte snackar bort sig sen och hittar på ursäkter. . Kanske Ramos själv är rädd att spela El clasico därför gjorde som han gjorde.
Barcelona enkos
2016-03-14 00:04
@Vlom:
Denna omgång har siffran varit ca : Malaga 20 000 Rayo 11 000 Celta 18 000 Levante 20 000 Las Palmas 26 000 Bilbao hittar inte uppskattar 40 000 Sevilla 35 000 Atletico 45 000 Barcelona 87 500 men anglofiler väntar på att visa när Eibar och Getafe alltså spelar hemma. .
Vlom
2016-03-14 00:00
enkos

Haha, kollade igenom de gamla artiklarna hos AB och du har fan rätt. Det skulle inte se särskilt bra ut för deras hatkampanj mot La Liga ifall om positiva publiksiffrorna syntes...
Vlom
2016-03-13 23:58
COPE: Ramos could have another match added to suspension (would mean missing El Clasico) for not going to the dressing room when sent off.
Barcelona enkos
2016-03-13 23:23
Vlom AB brukar under sina artiklar lägga fakta med målskyttar och publiksiffran dock inte alltid, som igår och idag. tex i denna artikel finns fakta.
Vlom
2016-03-13 23:19
@enkos:

Jaså, vart har du läst de senaste publiksiffrorna?

Säger förstås inte att du har fel, men vore bra med en källa som jag kan använda för referens varje gång någon ska anmärka La Ligas låga publiksiffror.
Barcelona Reymar
2016-03-13 23:14
Yes! Barca mot Arsenal visas på TV3!!
Barcelona enkos
2016-03-13 23:08
Har ni märkt hur anglofiler från AB avsiktligt gömmer undan fakta om publiksiffror i La ligan när det är bra siffror överallt, bla Atletico igår och 87 533 I Barcelona . .idag i Bilbao , Sevilla m m.. Men anglofiler "stolt" visar när det är hemmamatcher för Getafe och Eibar med låga publiksiffror. .
Barcelona Kröjff
2016-03-13 23:07
@Santiago Cazorla:
Respekterar jag givetvis. Men den som förväntar sig att kommentarerna i TV ska överensstämma med dom som kommer till uttryck på forum för fans, bör nog tänka om. Skulle mycket väl kunna tänka mig att våra ciceroner i etern som även jag kan reta upp mig rejält på, ibland blir censurerade via öronsnäckor. Så att exempelvis inte betalande madridsupportar funderar på att säga upp abonnemanget när de tittar på matcher med Barcelona, i förhoppning om att dom ska förlora någon gång; och vice versa. Det hela är en balansgång på slak lina inför en ofta väl enögd publik. Och våra kommentatorer som givetvis varierar i kvalitet precis som spelare och diverse domare, riskerar få klä skott för ursinnig frustration. Ungefär på samma sätt som svenska folket ibland ger meteorologer skulden för ännu en utebliven sommar.
Barcelona Davids3
2016-03-13 22:45
Mäktiga scener från Dortmunds fans där de sjunger 'You'll Never Walk Alone' då två omkom under matchens gång.
Barcelona Reymar
2016-03-13 22:43
När man inte trodde att de skulle kunna bli sämre än Benitez Real så överträffar de mig. Zidane har inte förbättrat laget på något sätt och idag hade de tur, Navas gjorde ett par vassa räddningar och Real gör båda målen från hörnor.
Spelar de så här så kommer de tappa poäng mot Sevilla och bli förnedrade igen i Camp Nou.
Barcelona Liunil Masse
2016-03-13 22:41
And RM away with Zidane: 1-1 Betis 1-2 Granda (85' winner) 1-1 Málaga 3-1 Levante 2-1 Las Palmas (90' winner) Camp Nou väntar de.
Barcelona Davids3
2016-03-13 22:39
Munir, med hans 8 mål denna säsong, ligger fyra i Barcas egna skyttelista. Say whaaat :) Vem behöver Nolito ?
Barcelona Davids3
2016-03-13 22:37
PSG vann alltså ligan med 8 omgångar kvar. Ska man skratta eller gråta :/ För att fotboll ska bli roligt så hade man ju velat se åtminstone 3 riktigt starka lag från de 5 största ligorna som kan konkurrera ute i Europa, men det kanske är för mycket begärt, för just nu så är det i princip endast la liga som uppfyller detta.
Barcelona enkos
2016-03-13 22:36
Sevilla spelar alltid otroligt naivt mot Real speciellt borta. De kommer bli sönder kontrade och kommer åka på målchansutvisning. . Fast det hade varit extra skönt om Sevillas allra första bortaseger kom på Bernabeu. .
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-03-13 22:35
Någon här inne som har koll på vilka spelare av Villareal som missar mot oss? Tacksam för svar..
Barcelona Santiago Cazorla
2016-03-13 22:33
Kröjff

Angående Perlskog tycker jag bara han är kass på att kommentera, det har ingenting med om att göra med vad han tycker om Barcelona. Han låter så jäkla arrogant och dryg och hänger upp sig på småsaker. Jag tyckte exakt samma sak i denna matchen. På Reals forum klagade de också på honom och på Twitter är det också gnäll. Jag hoppas jag slipper höra honom framöver - oavsett om det är Real, Atlético eller Barcelona som spelar.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-03-13 22:30
Ge mig Real i Kvarten i CL vi kommer förnedra dom grovt så som dom spelar.
Annons: