/spanien/barcelona/forum/12128.aspx/spanien/barcelona/forum/12128.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gotha
2011-08-20 11:35
Abidal Norris

I min mening, så är man inte madridista om man bitchar om det. Tyvärr, är det alldeles för lite madridismo i världen just nu.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-20 11:33
Är du säker på att det är hans officiella?

Jag tror från första början inte på något i den här soppan förrän jag får riktig information från de inblandande och inte information från någon snubbes kompis farsas turkiska kompis som påstår att han är förstahandskälla.
Abidal Norris
2011-08-20 11:28
Khedira har ju skrivit på sin officiella twitter att David Villa INTE förolämpade Özils religion, men var så säkra att de kommer ignoreras av Madridistas och de kommer dra upp detta med Villa en lååång tid framöver bara för att ha något att bitcha om. Patetiskt
Atlético addeh
2011-08-20 11:10
Fruktansvärt tråkigt att fokus efter de så underhållande Supercup-matcherna inte varit själva spelet, utan bråket som höll på i några minuter på Camp Nou.

Nu när Madrid faktiskt gjorde två riktigt bra matcher kan väl supportrarna fokusera på det och se framåt istället för vad som sagts mellan två spelare mitt i hetluften.
Hutch
2011-08-20 11:08
Ältas det fortfarande om huruvida Villa förolämpat Özils religion? Att man fortfarande inte fattat att det är ett löst rykte och att Özil själv inte gått ut och bekräftat detta. Sedan när man presenterar turkiska tidningar som källor och antyder att dessa är 'säkra' är ännu mer patetiskt.
Barcelona Rambla~
2011-08-20 10:24
Det roliga är ju att Pepe var den som filmade mest av alla i matchen på Camp Nou. I varje närkamp på egen planhalva där han ska markera en spelare, försöka bryta anfallet, så ser han till att slänga sig in framför barcaspelaren och kasta sig till marken bara för att få frispark. Speciellt mot David Villa som inte ens rörde Pepe och blev irriterad som fan varje gång.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-20 10:18
Turkiska tidningar = Samma trovärdighet som Aftonbladet = 0%
Barcelona Hyder
2011-08-20 10:15
Johe

Om du tror att Marcelos tackling hade gett ett gult kort i England måste du nog tänka om. Han är inte i närheten av att försöka ta till sig bollen och slänger sitt andra ben för att sparka Cesc och det blir en hård bensax. Vem har sagt att Mou var den som instruerade Marcelo att göra det? Det var säkerligen brassens egna påhitt och det var idiotiskt. Om en spelare går in för att skada en motståndare så är det mer konstigt om en avbytarbänk inte skulle reagera än att göra som våra spelare gjorde senast. Det är logik. Om någon attackerar din kompis blir du arg och reagerar starkt. Jag vet inte hur ni känner för varandra i Madrid men så funkar det i resten av alla lag.

Om du tycker att Iniesta filmade gjorde Pepe och Di Maria detsamma på Camp Nou. Som sagt, ni får sluta leta efter ursäkter när det inte finns några samtidigt som vi spelade en ren fotboll och vann för att vi var bättre, inte med hjälp av domaren.
Barcelona Rambla~
2011-08-20 10:14
Lögner lögner lögner som hela tiden sprids för att fokus ska ligga på något annat istället för var det borde ligga på. Varför gör Marcelo en sådan vansinnestackling? Varför instruerar Mourinho sina spelare att göra sådana tacklingar? Varför försöker tolken peta ut ögat på Tito? Ni märker väl vad som har skett? Fokus har flyttats på andra saker, som tex Villa vs Özil, fast det borde ligga någon annanstans.

Äsch, vilken jälva soppa.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-08-20 10:12
Arda Turan

"nog ganska tillförlitliga" ja du, det var ju kanske eventuellt helt säkert då alltså.

"tidningar som miljoner människor läser" jaha, litar du på Sport och the Sun också?

När man tar till sådana anklagelser är det, i min värld, ofta ett tecken på att man själv är rasist. Som man känner sig själv känner man andra.
Barcelona tarrak
2011-08-20 10:09

Återigen, "citatet" är påhittat trams från ett Madrid-forum på internet. Att det nu börjar återges i allehanda slaskmedia gör det inte mer sant, utan ger bara en bild av hur ruttet dagens medialandskap är. Plantera en liten lögn ik ett forum och det får spridning bland idioter världen över.

Barcelona Mansour
2011-08-20 10:08
Sami Khedira gick ju ut och sa att detta var skitsnack på sin twitter.
Han har kommenterat detta två gånger nu

"Mesut Ozil doesnt have official Twitter and any declarations attributed to him and claims to be Mesut Ozil are all fake.Please RT,Your Sami"
19 Aug

och

"Mesut Ozil's religion was not insulted by David Villa. http://t.co/gsmdnC0 #REALMADRID #SAMIKHEDIRA"
2 hours ago

Sen går det kanske o diskutera om detta är hans riktiga twitter.
Barcelona DM1982
2011-08-20 09:58
Arda Turan

Varför Özil blev förbannad? Ja, inte fan vet jag. Han kanske hade en dålig dag eller så fick han en smäll.

Men att Villa skulle ha kränkt islam är taget ur luften. Turkiska sporttidningar trovärdighet i den här frågan är lika stor som Aftonbladets = noll.

Snälla, lär dig lite källkritik. Det kan vara bra för dig när du växer upp.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-08-20 09:41
Arda Turan

Turkiska tidningar? Bland det roligaste jag läst på länge, du syftar väl på samma tidningar som för ett x-antal år sedan påstod att Ronaldinho var klar för Besiktas? Att Cristiano Ronaldo var på väg till Turkiet?

"Allt enligt Özil själv."

Länka gärna.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-08-20 09:22
Vad Villa har sagt vet bara han och Özil. Özil har inte uttalat sig i frågan och detta är bara rykten. Kan Villa ha sagt något om Özils religion? Ja, det kan han ha gjort. Men ingen vet, så varför ens peka finger...
Atlético Arda Turan
2011-08-20 09:21
DM1982

Härligt att du besvarar en fråga med en annan fråga.

Det är källor nog för mig när tidningarna citerar honom. Tidningar som läses av miljoner människor.

Men det kommer nog att klarna upp även för dig inom en kort framtid ska du se.
Atlético Arda Turan
2011-08-20 09:21
DM1982

Härligt att du besvarar en fråga med en annan fråga.

Det är källor nog för mig när tidningarna citerar honom. Tidningar som läses av miljoner människor.

Men det kommer nog att klarna upp även för dig inom en kort framtid ska du se.
Barcelona DM1982
2011-08-20 09:12
Arda Turan

Presentera källorna är du snäll. Så länge du inte kan göra det så är du en lögnare, vill du vara det?

Så ge mig tillförlitliga källor om att Villa ska ha sagt något till Özil. Inte några turkiska tidningar, det räknas inte. Seså, fram med källor nu.
Atlético Arda Turan
2011-08-20 09:08
DM1982

Källorna är nog ganska tillförlitliga ska du se...

Varför annars tror du han flippas som han gör, han brukar ju normalt vara ganska lugn??
Barcelona DM1982
2011-08-20 09:05
Arda Turan

Men snälla, för i helvete. Han har inte gjort det, hur kan det vara så svårt att fatta? Det var skitsnack från ett Real-fan som la upp något på sin hemsida. Det verkar som om turkiska tidningar borde lägga ner lite tid på att kolla källor, de tar ju in vad som helst.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-08-20 08:58
vigge ronaldo

På vad?
Atlético Arda Turan
2011-08-20 08:58
Läste i turkiska sportidningar att Villa förolämpat Özils religion. Allt enligt Özil själv. Därför flippar han något otroligt, han brukar annars vara väldigt lugn och sansad som person.
vigge ronaldo
2011-08-20 08:09
hahaha ni suger
Sevilla Sevilla #5
2011-08-20 05:43
Vet inte om ni har sätt detta klipp innan

Pepe slår Pique
reyrey
2011-08-20 05:37
Angående filmningar :D
Barcelona Éluc
2011-08-20 04:51
Du är helt ute och cyklar.
Barcelona Siempre Barça
2011-08-20 04:42
om vi vinner VM för klubb lag, och om vi möter nån i ligan efter vm för klubb lag och vinner då tror jag att vi kommer få el Pasillo från andra lag, eller är jag hel ute och cyklar ?
Barcelona Blaugrana91
2011-08-20 04:29
Johe

"består till stor del av påhopp"

Jaså för att?
För att jag kritiserar Reals sviniga spel? För att jag tar upp att även Real filmar? För att jag poängterar att ni ska sluta älta och hitta på falska anklagelser om att Barcas spelare skulle säga rasistiska saker till era spelare?
För att jag tar upp att Real är en fascist klubb?

Jaså så du tänker inte skriva mer härinne nu, det var ju synd...
Barcelona michael10
2011-08-20 04:28
säger bara en sak VISCA EL BARCA!
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-08-20 04:27
Johe

Det behöver inte vara din sista kommentar, du är välkommen. Du har vett i skallen och det uppskattas här. Det är bara att skita i inlägg som du tycker är barnsliga, för tro mig det finns en hel del såna inlägg här också.

Trippeln

Ja, exakt.
Annons: