/spanien/barcelona/forum/12124.aspx/spanien/barcelona/forum/12124.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-05-04 01:10
Lost Art Of Murder

Ja självklart , dem pengarna ska gå till UEFA, vi måste ju betala igen för deras fina insats, inte kan Barcelona vinna utan hjälp från både domare, UEFA, FIFA och Unicef som nu inte längre bara hjälper barn utan dem hjälper även Barcelona att vinna fotbollsmatcher numera....Haha ;)

Ride_The_Big_One(6)

Håller med inga mer dumstirdiga köp, dock tycker jag samtliga värvningar som gjordes förra sommaren samt nu i vintras har varit mycket lyckade!

Gällnade dem utlånade spelarna så hoppas jag man säljer samtliga, ingen av dem kommer han någon chans att ta plats i detta Barca ändå.

Barcelona Capitán - El tiburón
2011-05-04 01:09
Tittar man på bilderna ser man att Ronaldo väldigt alldeles för lätt, Pique drar in fötterna för att hindra brytning.
Med det sagt tycker jag dock att även Mascherano ramlar ihop som en säck potatis utan någon större beröring. Det syns ju ganska tydligt där också att han själv väljer att låta högerbenet hänga i luften istället för att fortsätta.

Men men, säg att vi ger Higuains mål till Real, så är det inget som övertygar om att de vänt matchen fullständigt med ytterligare mål..
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-04 01:06
..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2011-05-04 01:05
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Klockren snubbe!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-04 01:03
Lägg märke till att Ronaldo faktiskt erkänner att han ramlade på Mascherano samtidigt som han anklagar honom för filmning. Logiskt och intelligent.
2011-05-04 01:02
Lost Art Of Murder

Shhh avslöja oss inte :(

Barcelonito

Pique touched me?
Hahahah, han är fan rolig denne Ronaldo, killen filmar ju för att få en frispark. Han har mage att snacka om andra när han skrev boken om filmande. Visst har vi våra filmare, men vem är han som ska yttra sig?
Barcelona Barca4eva
2011-05-04 01:00
Kan säga att varenda jävel som har besökt Puertan kan ta och lämna SF helt och hållet...ni är ju värre än de när ni håller på så. Och så klagar ni över vad ni får läsa.

Visca Barca! Wembley nu!
Coach pep-
2011-05-04 01:00
Även om Madrid hade ett berg att bestiga så var det rätt så episkt att det blev Iniesta som slog den assisterande genomskärande smörpassningen till Pedros mål.Symboliserar på något sätt hur saknad han var mot Inter. Not this time, Mourinho!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-04 00:59
"[Gerard] Pique touched me and I fell on to [Javier] Mascherano. He wasn't like this at Liverpool: he learned the cheats of Barcelona." - Cristiano Ronaldo

Hahahaha, Ronaldos expertkommentarer om ämnet FILMNING.
Blaugrana91

Man får väl hoppas att klubben spenderar pengarna väl, inga mer dumdristiga köp hädan efter. Fynda fynda och återigen fynda, hoppas ledningen resonerar på det sättet. Vad ska klubben göra med de som är utlånade?

Ska man ge Caceres,Henrique,Keirrson en chans?
Någon som har koll på samtliga får gärna ge sin input, caceres har man väl följt några matcher endast.
Lost Art Of Murder
Blaugrana91

Bara att skicka dom pengarna till UEFA och hoppas vi får en fin final :) Skönt att vi mutat alla i UEFA. Synd att folk har märkt det nu =(
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-04 00:57
Får inte jag biljetter till finalen avgår jag som Barca supporter och blir en Pericó istället =)
Barcelona teddycule
2011-05-04 00:56
Haha nu börjar dom snacka om att skjuta Xavi inne på puertan. Fast i och försej om dom hade haft en mittfältare i sitt lag som kunde leka fotboll som Xavi så kanske man hade sagt samma sak!
Barcelona GerardPique3
2011-05-04 00:54
GerardPiqué3

Hörru kanske ska byta nickname? kan väll inte ha samma nickname som mig kompis
Barcelona Blaugrana91
2011-05-04 00:52
Haha har inget att göra nu så räkande ihop hur mycket vi fått in på CL-äventyret hittils:

Sammanlagt har vi fått in 250 miljoner kr hittils, vinner vi dessutom finalen så får vi ytterligare 84,6 miljoner kr.
Notera även att pengar från tv-intäkter samt publikintäkter inte är inräknade, så vi kommer få ännu mer.
Barcelona Giggity
2011-05-04 00:46
Helt sjukt vad hela Real Madrid föreningen har blivit en kopia av SF Real-forum. Slemmigt men mättande.
Iniesta Lujan#8
2011-05-04 00:41
Råttorna i la puta har ingen vidare koll på reglerna ser jag. Det röda kortet som hijo de puta drar på sig är helt solklart ( råttorna kan läsa regel boken) En domare ska la gå efter reglerna elr? Om ni ska gnälla över något får ni ta och gnälla över att reglerna är usla, era hijo de puta.

Snälla vad några råttor och bogar i la puta och andra forum säger ska ni bara ta och ignorera. Dom är avundsjuka hela högen och okunniga idioter. Hade dom haft någon kunskap om fotboll hade dom vetat om att det röda kortet som puta drar på sig är kristalklart. Då reglerna är tydliga, elr dom kanske inte kan läsa vad vet jag..
Barcelona Essienesque
2011-05-04 00:38
Tröttsamt att varje seger ska komma med ett jävla tjat om domare... Ligaledarna från spanska respektive engelska ligan är i en CL final (räknar Manchester som vidare).. min fråga, är det så jävla ologiskt att de två möts i en CL final?

Barca har visat sig klasser bättre än Real under dessa möten, även om Real i två av mötena har bjudit upp till mer kamp än jag trott. Men som helhet, har Barcelona visat sig bäst. Det tror jag de allra flesta skulle hålla med om.

Sedan är detta tjat om Barcas fler frisparkar bara märkligt, jaha, det laget som anfaller mer / har mer boll brukar oftast få fler frisparkar med sig. Det är logik, inget annat.

Jaja, CL final!
Barcelona Rambla~
2011-05-04 00:36
.Sami

Jag får göra det. Fast det är lite surt att de aldrig kan erkänna att när de förlorar, gör de det mot ett bättre lag. De skapar absolut ingenting under hela matchen förutom målet som de bjuds på av Pedros slarviga passning. De klarar inte av att sätta press, hålla bollen inom laget på offensiv planhalva och prestera några passningar inom laget. De ska vara glada att de inte får minst ett rött kort. Ändå är det de som borde gå vidare anser de själva. Vad är det för verklighetsuppfattning kan man undra. Nåja, jag släpper det nu.

¡¡Sí, sí, sí nos vamos a Londres!!
Barcelona emilio___
2011-05-04 00:35
bästa segern NÅGONSIN :D barca<3

om madrid slutar gnälla och börjar förbättra sin fotboll istället. Kan de ta och börja vinna matcher utan att klaga på domar beslut. om du vinner en match med 4 0 vem bryr sig då om vad domaren gjort för fel mot dig.

ÄLSKA BARCA, ÄLSKA ABI <3 god natt
Barcelona Hetfield
2011-05-04 00:33
Är det bara jag som kände att matchen var rätt så avslaget? Det är ungefär när två lag möts som är klara för slutspel i CL. Real Madrid var nog i förhand rätt så uppgivna, de satt i en svår sits. Attackerar de så riskerar de att åka på storstryk och backar de hem så går de knappast vidare, så de gav bara upp. Mourinho tog the easy way out, han visste att laget skulle åka ut så han ville inte vara där, jag tycker att han skulle ha suttit bland läktarna och försökt ge de lite moralboost.

Hur spelare som Kaka får vara typ ambassadör för Fifa 11 och nomineras till världens bästa spelare år efter år är en gåta, den killen är rätt så avdankad. När han var som bäst så levde han på det enorma klippet, men han saknar all form av spelintelligens och det finns inget som gör honom unikt.

Varken Pedro eller Villa gjorde en supermatch, men båda sprang och hjälpte laget, och Villa var faktiskt den som försökte utmana och gå mot målet istället för att passa sidlespassningar. Matchens giganter var nog Puyol och Pique som visar den katalanska andan i laget, men i övrigt så gjorde alla en bra match. Idag finns det ingen som gjorde en dålig match helt enkelt. En bra match av alla, inklusive Peps geniala taktiska förmåga.

Nu tänker jag inte snacka skit om Real Madrid, men de var rätt så tama idag. Jag förstår inte hur man kan spela så uppgivet och passivt idag när det trots allt är så lite som skiljer sig. Perez har återigen kört ner klubben i hålet genom att anställa en tränare och ge honom för mycket makt. Jag hoppas att Mourinho försvinner, men man vet aldrig då Perez verkligen vill vinna. Men nåja, nog om det. Tack för EN bra match.
,Sami
2011-05-04 00:32
Rambla~
Skit i Marängerna. Njut av segern! Det bästa laget vann så enkelt är det.
Barcelona Rambla~
2011-05-04 00:28
Skönt att läsa i bla brittisk press och lite varstans. Det är ingen som förstår hur spelare som Xabi Alonso, Carlvaho och Diarra fick slutföra matchen. Bara Xabi Alsonso drog väl på sig ca 10 tacklingar själv som ger gult kort. Han fick endast ett. Carlvaho är de flesta rörande överens om att han inte borde varit kvar i matchen efter första halvlek. Kom sent in i flera tacklingar som inte var på boll.

Så låt svenska maränger på SF grina bäst de vill.
Barcelona Riiio!!
2011-05-04 00:27
Blaugrana91

Ungefär en Maxwell då =)
,Sami
2011-05-04 00:22
Vi är i FINAL njut njut grabbar!!
Barcelona Blaugrana91
2011-05-04 00:20
Detta avancemang ger klubben 48,8 miljoner för den som är intresserad. ;)
Barcelona NoGo™
2011-05-04 00:19
Vi återvänder!
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-04 00:17
Snacka om att man sover gott inatt. Sov gott cules! Vi är dom som står upp efter el Clasio-orgien. Vi är i FINAL!!
Barcelona Heywood Jablome - Xavi
2011-05-04 00:13
Äsch, låt inte Madridsupportrar komma och dra ner vår lycka. I kväll ska vi inte behöva försvara oss. Och om ni ändå vill försvara er så förstår inte hur ni kan höra vad de säger? Det är väl en jävla lång bit från Wembley till Bernabeu? :-)

Kvällens höjdpunkt: Abidal.

Han är tillbaka nu!
,Sami
2011-05-04 00:09
Någon här inne som har intervjun när dom pratade med David villa?
Annons: