/spanien/barcelona/forum/12087.aspx/spanien/barcelona/forum/12087.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Afellay_20
2011-05-05 20:13
hahhahha tummen up karim banzema
barca löver
2011-05-05 20:00
Är detta sant ?
DivineNerd
2011-05-05 19:56
Well, det barcelona behöver göra för att vinna är att inte ge bort bollar till scholes. Vilket man totalt misslyckades med semifinalen 2008.
PedroRodriguez
2011-05-05 19:53
DivineNerd

Det är United som måste se upp för Barcelona. Pep ändrar aldrig på spelfilosofin och Vidic och Co kommer få en extremt svettig kväll. Det United får tänka på är att givetvis sätta hög press på Xavi och Iniesta, vilket de totalt misslyckades med för två år sedan.
DivineNerd
2011-05-05 19:48
Hetfield

Kom hem från skolan, fanns inte så mycket att göra så varför inte?

Det var faktiskt synnerligen intressant, kanske kommer in någon mer dag.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-05 19:47
Haha, Real Madrid har verkligen tappat det nu. Kan bara hoppas att de kritiseras av omvärlden nu framöver för deras fjanterier. Både deras tränare och ledningen. Har aldrig varit med om något löjligare och ändå är det vi som fått mest skit av omvärlden, bara för att vi är så jäkla bra.
Barcelona Hetfield
2011-05-05 19:41
Seriöst, hur jävla ensam och uttråkad måste man vara för att gå in i ett Barcelona forum, byta nick, låtsas vara olika person och trolla ett helt forum.
DivineNerd
2011-05-05 19:39
Håller med er om att barcelona är ett bra lag, har dock svårt att se att dom skulle gå och VINNA mot united. United är mycket svåra att spela emot, ska bli intressant att se om Messi & co kan motbevisa mig.
AndreD - Abidal > Chuck Norris
2011-05-05 19:36
Lost art of murder

Patrik Sjögren är nog den sämsta "journalisten" på denna planeten. Sämsta rubriken jag någonsin läst dessutom.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-05 19:36
Stolt över min kompis. Hahahahahahahahhaha Hur underbar får man va?
PedroRodriguez
2011-05-05 19:35
GoblinbarCa

Du är mer än välkommen att diskutera men what's up med dessa nickbytena? Alla tycker inte att Carrick är bättre än Busquets. Du behöver inte predika för Carrick. United är ett fruktansvärt bra lag men jag anser att deras trupp inte håller lika hög klass som Barcelonas.
GoblinbarCa
2011-05-05 19:34
Haha japp, jag provocerade endast. Hmm ni listade ut det efter ett tag.

Givetvis är Valdes bättre än VDS, Pedro är bättre än Rooney och Puyol bättre än Ferdinand. Blir förvånad om inte barca vinner med minst 3 mål IAF :P:P:P X*D
Barcelona Blaugrana91
2011-05-05 19:28
GoblinbarCa

Ge dig...United är ett bra lag men Barca är bättre det fattar vem som helst.
Anledningen till att vi beskyller dig att vara ett troll är för att du utger dig från att vara ett Barcafan när du egentligen är ett Unitedfan som ständigt byter nick och utger dig för att vara massa olika personer...

Är nog du som är 14 år....Eller yngre?
PedroRodriguez
2011-05-05 19:26
Jag snappade direkt upp att han hela tiden byter nick. Du lurar ingen Goblin..eller..GameBarcelona...eller jag menar Xavi teh Genius.
Lost Art Of Murder
2011-05-05 19:25
Haha

Barcelona Hetfield
Jag misstänker att det är en idiot som ständigt byter nick och trollar här inne.
GoblinbarCa
När jag anser att United är lika bra som vi blir jag beskylld för att vara ett troll. Wow, ni har bara bevisat att ni är ett gäng fåntrattar. Skiter i om jag blir avstängd. Detta forum består fan av blinda 14 åriga pojkar som inte följt barca innan ronaldinho satte dom i trans.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-05 19:24
Haha detta är patetiskt, bara så att alla vet, "GoblinbarCa" och "GameBarcelona" är samma person. Och kollar man dennes profil ser man en Unitedtröja, så uppenbart att det är ett Unitedfans som låtsas vara ett Barcafan...

AndreD - Abidal > Chuck Norris
2011-05-05 19:23
Haha lite OT men kolla Mascherano. Vilken kung :D
GameBarcelona
2011-05-05 19:21
Blir nästan lite ledsen när man läser här på forumet. Har följt forumet ett tag och tycker det håller en hög nivå. Nu när det kommer upp till diskussion verkar det dock som att detta forum är väldigt arrogant(vissa undantag) Det är inte konstigt att Barcelona har det ryktet vi har när fans som många av er som skriver här fullständigt saknar respekt för våra motståndare. Såg att många jämförelser mellan spelare vs spelare slutade i att united inte var bättre på någon position? Vilket i mina ögon är ett stort skämt, tror knappast att många united fans skulle komma med den slutsatsen. Ha en liten mer öppen syn på fotbollen. Vi är ett lag som alla andra. Uniteds spelare kan solklart bjuda våra spelare på en fight som heter duga. Ni som tror något måste ha blundat när scholes smällde upp skottet i kryllan och vi var ute från champions league.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-05 19:18
GoblinbarCa

Sluta låtsas vara ett Barcafan...
PedroRodriguez
2011-05-05 19:14
GoblinbarCa

Du är möjligtvis inte Xavi teh Genius?
Barcelona Hetfield
2011-05-05 19:12
Här är the real deal, det finns ett par positioner där Man U är bättre: Vidic är bättre än Pique, Evra är bättre än Abidal (inte egentligen, men sett till dagsformen), Hernandez är bättre än Villa (formen). That's it.

Hur kan man säga att Carrick är bättre än Busquets? Seriöst....
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
Tycker inte man kan jämföra spelare rakt av...tror ändå Barca kommer vinna.

Xavi teh Genius
Du verkar inte vara mycket bättre än en enögd p12:a själv.
GoblinbarCa
PedroRodriquez

Jag ser verkligen hans storhet. Han är störtskön.

Xavi teh Genius Xaviesta

Ett uppriktigt tack!
Xavi teh Genius
2011-05-05 19:10
Märks att för det mesta är p12:or som hänger på detta forum. GoblinbarCa säger att United är bättre på några positioner och alla går wild and crazy. Blir så trött på dessa enögda fans, som detta forum är fyllt utav. Busi och Carrick har exakt samma spelstil och carrick gör det bättre. Är övertygad om att han skulle göra det bättre än Busi gör.
PedroRodriguez
2011-05-05 19:06
GoblinbarCa

Du är inte ett Barcafan och har definitivt inte följt laget för då skulle du inse Busquets storhet. Carrick har jag sett en del och han höjer inga ögonbryn. För oss är det självklart att Puyol är bättre än Ferdinand och att Busquets är bättre än Carrick. Busquets har dessutom en meritlista som heter duga.

Van der Sar
Xaviessi
2011-05-05 19:05
Håller med GoblinbarCa Busi är en duktig fotbolsspelare men han är tränad för att spela i barca och gör det bättre i barca än carrick skulle gjort. Skulle man dock låta dom spela i vilket ANNAT lag som HELST på jorden så skulle Carrick göra det bättre, just tack vare hans magiska passningsspel och positionsspel. Jag håller även med om att denna övverskattning av vårat eget lag har gått på tok översstyr, eller så är det underskattning av united. Men bara titta på dessa jämförelser spelare vs spelare. Det märks att många inte sett United spela, Jag har enorm respekt för United, det är det absolut svåraste laget (efter oss) att möta.
Barcelona Sentuary
2011-05-05 19:01
Glömde länken förstås
Barcelona Sentuary
2011-05-05 19:00
Maaaan UNITED

''Carrick är mycket bättre framförallt i passningsspelet'', ja, länktipset säger allt bara spola fram tilll 3:24
Annons: