/spanien/barcelona/forum/12069.aspx/spanien/barcelona/forum/12069.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan
8/7/2011 21:32
ganska vettig artikel från Goal.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
8/7/2011 21:26
Barcelona are preparing a new bid for Arsenal midfielder Cesc Fabregas in which the conditions of the variables will be softened. [sport]

As an example, instead of part of the transfer fee depending on Barcelona qualifying for CL 1/4 finals, that would become 1/8 finals [sport]

Ser ut som att man inte höjer på budet, utan att man sänker kraven på klausulerna.
Barcelona Barclasico
8/7/2011 21:25
såå jävla sant !
Barcelona Vamos Blaugrana
8/7/2011 21:18
Shanghai - Sagrada Família
//
fyfan vilka rysningar !
Minns den utvisningen som igår jag tror inte jag har sett någon få sån ångest eller bli så arg som honom när han fick de röda kortet vilket hjärta
Barcelona B-Guden
8/7/2011 21:17
vart kan man ladda ner hela matchen mot united ?
Barcelona Més que un Esport
8/7/2011 21:14
Shanghai

Fan, ibland känns det så avlägset. Vilken lirare.
Barcelona Shanghai - Sagrada Família
8/7/2011 20:56
Åhh, vad jag saknar dig så mycket min älskling. Blir tårögd. Min idol, inspirationskälla, favoritspelare, bästa dribbel kungen någonsin jag har åskådat.

Han är orsaken till att jag älskar klubben FC Barcelona idag.

Länktips (njut mina damer och herrar)
8/7/2011 20:50
Culé - Messi

Tror inte att han skulle fejka med denna skadan, han har ju trots allt över 80 landskamper och är nära på komma upp till 100, ärligt talat så tror jag inte att han fejkar den skadan, eller vem vet Mou och Real använder alltid fula knep för att vinna.
8/7/2011 20:47
MC21

Samma här, tycker Kun är givetvis den bäste spelare av dom som är med. Han är ju en klass för sig som Messi, Ronaldo och sen Kun om jag skulle inte ta nån av Xaviesta givetvis.

Seriöst kan dom inte lägga ner med alla dessa landskamper alltid innan säsongen ska sparka igång så spelas det en landskamp, totalt meningslöst enligt mig. Är det inte bättre om VDB skulle ta med några spelare från U-21 och några rutinerade från mitten lagen så dom får prova på att spela i landslaget.

Culé - Messi
8/7/2011 20:27
Frodo

Skitsnack att han(Ramos) är skadad, bara för att slippa vänskapsmatchen mot Italien.
Mou-taktik...

Sorry OT
Atlético addeh
8/7/2011 20:13
Andreas

Helt underbart ju. Både Bayern München och Leverkusen åker på torsk medan Dortmund spelmässigt kör över Hamburg fullständigt och vinner med 3-1.
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
8/7/2011 19:54
Bayern Munchen - Mönchengladbach 0-1 FT

Ha ha ha..
Barcelona MC21
8/7/2011 19:51
B-Guden

Det stämmer men jag snackar om något helt annat. Kvalitémässigt så är Aguero den bästa av dem tre, och även den har bevisat mest. Sanchez och Pastore, hur bra och talangfulla de är, har bara en bra bakom sig. Aguero har varit bra nu under 5 säsonger.
Barcelona barca111
8/7/2011 19:42
fortsätter förhandlingarna mellan Barca och Arsenal imorgon?
Barcelona B-Guden
8/7/2011 19:40
MC21

Svårt att säga vem som var bästa värvningen när ingen av dom har spelat nåt ännu
Barcelona MC21
8/7/2011 19:24
Såg förresten nu på SVT att Pastore är den dyraste värvningen i år.

1. Pastore (400 miljoner kr)
2. Kun (370)
3. Sanchez (360)

Bästa köpet för pengarna var Aguero, tror väl ingen kan förneka det. Sanchez var något dyr men kommer säkert betala tillbaka.

Trodde aldrig att Zamparini skulle lyckas med att sälja Pastore för så mycket, men det hjälpte att hypa honom var och varannan vecka.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
8/7/2011 19:23
Ronaldinho10yElfenomeno9

Den funkar alltid. Eller så kan du använda rojadirecta.es och gå in i highlights. Enkla saker, inte astrofysik.
Länktips: www.google.se
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
8/7/2011 19:22
Varför tog ni bort bort min komentar? Frågade bara ifall någon kunde skicka en länk, man utd - man city highlights.
Barcelona MC21
8/7/2011 19:00
Chelsea har någonting intressant på gång. Romeu, Lukaku, McEachran, Bertrand och Sturridge är fantastiska talanger. Om de köper en ung mittfältare likt Modric (nåja, inte särskilt ung) och långsamt börjar skeppa iväg några äldre spelare varje säsong så ser det ljust ut. De har de ekonomiska musklerna så de kan ersätta de äldre spelarna med talangfulla, yngre spelare.
Atlético addeh
8/7/2011 18:59
Frodo

Så är det alltid. Spelare är alltid skadade före stormatcher sen återfinns de helt mirakulöst på planen när väl matchen ska spelas.
Barcelona Winning breeds hatred--Hatred makes you stronger
8/7/2011 18:35
Andreas V.V Jag tror saker kan ändras... Chelsea behöver en nyrenovering, Inter är sämre än Milan, Mufc kommer inte vara lika bra, Arsenal med eller utan Fabregas är ett skämt. Jag sa aldrig att real eller Barca osv ej kan komma till final men med Milan på andra sidan kan överraskningar inträffa. När man oddsar tar man inte alltid det mest realistiska alternativet.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Siempre Barça
8/7/2011 18:28
vilka lag tror ni vinner: PL, Bundisliga, seriea A, ligan, och CL
jag tror det kommer bli
MAN city
Bayern
Napoli om de behåller de tre anfallare
Barca <3
och CL finalen mellan Man u VS barcelona är vinnaren är FC BARCELONA före tredje gången vinner vi alex F
Barcelona Mujje
8/7/2011 18:28
Frodo Det vore inte första gången...
Barcelona Mujje
8/7/2011 18:27
Jag fattar verkligen inte grejen med "FC Mordor". "Uefalåna" osv förstår då man tex syftar på att vi skulle UEFA med oss. Men vad vill FC Mordor säga? Eller överanalyserar jag kanske...
Barcelona Frodo
8/7/2011 18:26
addeh

Madrid verkar dra en fuling med Ramos. Han sägs vara skadad men det skulle inte förvåna mig om han "mirakulöst" återhämtar sig inför första matchen.
Atlético addeh
8/7/2011 18:21
Dessa träningslandskamper irriterar mig någon fruktansvärt. Att elva spelare ska iväg och spela en helt betydelselös landskamp bara dagar innan supercupen mot Madrid är förjävligt. Usch.
elbraco - Bojan y Thiago
8/7/2011 18:14
Varför kommer det alltid randoms och frågar om det när något nytt med Cesc.
Läs en aftonbladet eller något..?
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
8/7/2011 18:13
Winning breeds hatred--Hatred makes you stronger

Visst, alla får ha sina åsikter men när du säger att Milan kommer vinna CL får mig bara att tro att du är hög på nåt..

Snälla, det finns lag som Chelsea, Manchester United, Barcelona, Real Madrid och du tror att Milan ska ha någon chans?

Ha ha ...
Barcelona Gonzalez_Barca
8/7/2011 18:10
Barca löver

"Wenger (coach Arsenal): "The situation is not sorted out with Cesc but, as I said on Friday, there is nothing to add." [via arsenal.com]"
Barcelona Frodo
8/7/2011 18:03
Rambla~

City brukar i och för sig ha mer possession mot övriga lag i ligan och då dominerar Silva trots sina idioter till lagkamrater. Det är mot bättre lag som sätter aggressiv press som han inte får bollen ofta pga sina lagkamrater. Kun har en bra fotbollshjärna så de kommer att passa bra ihop.

När man ser honom i landslaget med Iniesta, Xavi med flera så märker man att han är på samma nivå tankemässigt som de.
Annons: