/spanien/barcelona/forum/12054.aspx/spanien/barcelona/forum/12054.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fc Barcelona en mi corazón!
2011-06-19 01:04
Känns lite onödigt att betala 39 miljoner för Sanchez , bättre att köpa Rossi då..
Barcelona Barca4eva
2011-06-19 01:03
Hetfield

Hahahaha fy fan!

Co-signar din startelva 10x! Fick mig ett gott skratt där!
Barcelona Hetfield
2011-06-19 01:02
Vi kan fortfarande ha råd med Cesc om Sanchez pris (då räknar jag inte med bonusklausuler) hamnar runt 25-28 miljoner.

Allt beror på hur det blir med Cesc. Seriöst, om Cesc ska återigen maska den här säsongen så f*ck him.
Culé - Messi
2011-06-19 01:01
Jag tror faktiskt att det står mellan oss och United.
Barcelona Hetfield
2011-06-19 01:00
Jag tycker att vi ska klona Keita så att nästa års startelva blir detta:

--------------Keita------
Keita--Keita--Keita--Keita-----
-------------Keita-----
------Keita---------Keita-
---Keita-----Keita-----Keita
,Sami
2011-06-19 01:00
Verkar som de har ändrat sig.

Barcelona made a bid of "28M+11M variables" for Udinese attacker Alexis Sanchez (22). The player could be in Barcelona on Wednesday. [sky]
Barcelona Figeta
2011-06-19 00:59
Barca4eva

Pastore känns så jääävla överskattad!!! Keita före honom för fan, eller hur Hetfield? :)
Barcelona Barca4eva
2011-06-19 00:57
F*ck Pastore. Hellre Cesc än han fan.
DavMessi
2011-06-19 00:55
Jag har sett på engelska forum att canal 13 "bekräftade" att Pastore skrivit på för United för några månader sedan, så man ska ta det där med en nypa sa. Vi var ju säkra på att vi skulle signa honom förra veckan när Udineses vicepresident eller vem det var sa att vi hade signat honom och att allt var klart, vilket visade sig falskt, vi hade inte ens påbörjat förhandlingar enligt Pozzo. Det finns en stor chans att Barca får honom men innan dess så tror jag fortfarande att det är en jämn kamp mellan FCB, MCFC och MUFC.
Spanien Dragon Blood
2011-06-19 00:48
Barca4eva

Ja, priset är såklart en annan del som pekar emot en värvning av Cesc. Arsenal vill säkerligen ha £50M medans Barca bara verkar vilja lägga £35M. (Ungefär förstås...)
Barcelona Figeta
2011-06-19 00:47
Det sista vi behöver är Cesc när vi värvat Sanchez och det måste väll de flesta här hålla med mig om.

Cesc betyder alltså "hej då vi satsar inte på dig Thiago" och det gillar jag inte! Jag skulle endast kunna tänka mig att Cesc värvas om varken Sanchez eller Rossi värvades men i detta fall så verkar det inte hända.

Jag tror absolut att vi skulle kunna klara oss med Mascherano,Thiago,Keita,Afellay,Jeffren,(Sanchez/Pedro/Villa) som reserver.
Barcelona Éluc
2011-06-19 00:42
Hoppas det blir officiellt imorgon så att man slipper oroa sig för att Rossi/Cesc kommer. Köper man Sánchez för dem pengarna har jag väldigt svårt att se att man även köper en till crack. Skulle sitta fint att även värva Sakho för ett förmånligt pris, om det nu går.
Kaljic 40 year old virgin
2011-06-19 00:42
Sanchez för 39 miljoner??? Om det nu stämmer så är det rent ut sagt idiotiskt att inte köpa Aguero istället

Sanchez är en väldigt bra spelare som haft en fantastisk säsong i en extremt medioker liga. Men han är inte tillräckligt bra för Barca och kommer nog aldrig bli(hoppas verkligen han bevisar mig fel).Tror att Delufeu kommer vara mycket bättre än honom om 2-3 år
Barcelona true_barca_fan
2011-06-19 00:39
Udinese attacker Alexis Sanchez (22) will on Monday travel to Barcelona to sign his contract as new Barcelona player. [canal 13]

Vi får se.
Barcelona Barca4eva
2011-06-19 00:37
Dragon Blood

Så länge Arsenal kräver så mycket som de gör lär han inte komma även om han vill eller inte. Så ja, det ser inte "ljust" ut.
Spanien Dragon Blood
2011-06-19 00:35
Tweetat av "GoonerTalk"

Arsenal chairman Peter Hill-Wood: “Barca have spoken to us about Cesc. But so far they have not made a bid and we don't want to let him go."

Lägger man då till en eventuell värvning av Sanchez och alla de senaste uttalanden så känns det ganska givet att Cesc stannar i Arsenal denna säsong.
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-06-18 23:49
I brist på annat..

Har ni sett någon häftig vändning?
Man minns ju en hel del, denna i länktips är rätt grym.
Tottenham leder över Man City med 3-0 i halvtid och i 45 minuten får Man City en utvisade också, trots detta vänder dom i andra och vinner med 3-4.. lol

Edti: Glömde länken,
http://www.youtube.com/watch?v=e58rdYk1rPE
2011-06-18 23:35
Cataloniaboy

Min Spanska är totalt kass också men genom att lägga till 1+1 och tänka lite så antar jag att det var så scenariot utspelade sig på ett ungefär ; )

Barcelona Cataloniaboy
2011-06-18 23:25
Andreas
Jag hängde inte med riktigt efter matchen då min spanska inte är särskilt bra. Det såg ut som Elche-fansen stormade Granadas spelare och då ingrepp polisen. Sen var det massor av journalister som försökte tränga sig in i spelartunneln.
Hur som helst, ett stort grattis till Andalusien och Granada! Det lär behövas. :P
2011-06-18 23:17
Hetfield

I princip ja, magi!
Barcelona Hetfield
2011-06-18 23:16
Freddie Mercury kunde fjärta och det skulle låta som ljuvlig musik.
Spanien Paella con las gambas
2011-06-18 23:14
Thiago Alcantara^^ ,

Hehe,jo, älskar bara rytmen och instrumenten i Chaos låt. Freddie Mercury är en gudabenådad artist utan dess like.Vilken röst mannen hade.
2011-06-18 23:13
Sitter och är lite nostalgisk,
Hela j*vla otroligt att jag endast var nere i Barcelona 3 gånger denna säsong och ändå lyckades träffa de 2 mest sinnessjuka matcherna jag någonsin skådat.

5-0 mot Real Madrid, 3-1 mot Arsenal och sen då slumpmatchen 5-0 mot Sociedad.

5-0 matchen mot Madrid och stämningen som var där är något som sitter kvar i ryggraden bra många år framöver. Makalöst.

Synd att Busquets gjorde självmål annars hade jag haft 13-0 på mina 3 besök i målskillnad, haha

elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-06-18 23:12
har skrivit det innan men Granada är en samarbetsklubb med Udinese. Om dom nu har några unga talanger lär dom bli av med dom illa kvickt ändå :P tror knappast Granada lyckas hålla sig kvar i primeran nästa säsong men lycka till ändå!
Barcelona Thiago Alcantara^^
2011-06-18 23:09
Paella con las gambas

Låten ska ju ha med fotbollsklubben att göra, om man skulle ta en som nämnde staden ska man hellre ta den jag länkat i länktips.
Spanien Paella con las gambas
2011-06-18 23:03
Kan ni inte spela den här inför varje match istället för klubbhymnen? Vet inte vad han sjunger om men han nämner ju Barcelona(staden)!
Klassisk Chao-låt hur som helst,grymt.

2011-06-18 23:02
Barcadinho.

Haha, jag tänkte precis på Eto´o när han drog upp handen mot örat och sprang där efter målet :P

Härligt Granada!
Barcelona Barcadinho.
2011-06-18 23:00
Granada tog den sista biljetten till La Primera div efter ett 1-1 resultat (borta målet räckte till). Målet för Granada var ett jäkla kyligt avslut av Ighalo efter en smör assist av Benitez.
Ighalo dribblade först målvakten, sen en back, för att placera sen bollen vid borta stolpen. Den spanska kommentatorn kallade honom för Eto’o. Inte bara för målet, utan också för utseendet. Han är väldigt lik lejonet.
Men jag tror inte att de klarar sig i högsta div. Utan pengar och rätt ineffektiva spelare. Det kommer förmodligen inte räcka. Men fansen i Granada kan vara en extra spelare.
Det var en kul match.
2011-06-18 22:55
Elches fan skämmer ut sig totalt, polisen kommer med viftande batonger och dom flyr som små barn, oj det var visst barn..
Barcelona Afellay_20
2011-06-18 22:55
tror att andra lag skulle använda bussi som inne mittfiltare och inte DM på grund av hans fina passning spel... jag vet inte
Annons: