/spanien/barcelona/forum/12052.aspx/spanien/barcelona/forum/12052.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD - Winning!
2011-05-30 23:30
1.70-ligan

Hade också nästan exakt likadant när man skulle tippa första El Clasicot på Bernabeu på Match i Facebook. Tippade rätt resultat (1-1), rätt målskytt (Messi) men missade tiden på målet med 2 minuter. Surt :/
En matchtröja låg i potten.
Barcelona Capitan Puyi
2011-05-30 23:22
Hetfield

Messi har i sin unga ålder vunnit mer än Ronaldo i klubblags sammanhang. VM är däremot en annan fråga. Messi har all tid i världen så att vinna det mästerskapet som Fenomenet alltid presterade i.

Messi är en bättre spelare och har enormt mycket större potential men Ronaldos bedrifter och hans ryktbarhet är än så länge för stort för Messi. Men tids nog så kommer han överglänsa honom det är jag övertygad om. Messis namn kommer bli odödligt.
Barcelona Meessii10
2011-05-30 23:18
Hej!
Har en fråga bara. Kommer ni ihåg master_prime? Han som gjorde videon om barca när de vann trippeln 2009. Har inte han kommit ut med en ny video?
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 23:14
Finalen 2009 och lördagens final, samt 2-6 El Clasico:t är nu hämtade. Mitt försök att samla alla sköna/viktiga mötena fortsätter!
Barcelona 1.70-ligan
2011-05-30 23:12
AndreD

Jaha okej. Grattis!

Nästa år kanske jag med borde tippa. Prickade trots allt in rätt resultat på CL finalen och vem som gjorde första målet. Sen var jag 3 ynka minuter ifrån att få rätt på skiljefrågan "när första målet görs"... tänkte att jag la ribban där för nästa säsong :)
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 23:12
Cocco

Laddade ner den nyligen, har den i både HD och vanlig, okej kvalitet.

I länktips kan du hitta den.
Barcelona Cocco
2011-05-30 23:09
Hej allt nån som vet vart man kan ladda hem ch.l matchen från lördags?
tacksam för snabbt svar.
Barcelona Canaletes
2011-05-30 23:08
Tänkte just på en sak.

Nu kan inte madridstas säga att Guti, Raúl med mera har mer CL än Barcelona. Skönt att det är över nu haha
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 23:06
Haha, nästa säsong blir det ett hett race mellan de två ;P
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-30 23:02
AndreD

Du vet väl att jag lever på sportsbetting ;) ?
Du får ha stjärnan i ett år till :D

Nej, nu ska jag sova eller ptja, försöka i alla fall.

Bona nit!
AndreD - Winning!
2011-05-30 22:59
1.70-ligan

Bästa tippare :P
Tryck på någons profil sen tippligan.

Andreas

Bring it on ;)
2011-05-30 22:59
AndreD

Nästa år, då ska jag utmana om titeln som bäste tippare =)
Har bara tippat 11st matcher, då är det svårt och vinna =)

1.70-ligan

Hann vann tippningen här på sidan.
Barcelona Hetfield
2011-05-30 22:58
Dagens fråga (för er som har varit med om Ronaldo eran) : Vem är bäst mellan Messi och Ronaldo (riktiga)?

Ronaldo: 343 matcher 247 mål
Snitt: 0,72 mål per match

Messi: 177 matcher 119 mål
Snitt: 0.67 mål per match

Lägg till att Messi är endast 23 år och att Ronaldo har avslutat karriären. Lägg även till att Ronaldo spelade som striker och att Messi har spelat/spelar som ytter och media punta.
Barcelona 1.70-ligan
2011-05-30 22:58
AndreD

Hur fick du den där?
AndreD - Winning!
2011-05-30 22:54
Jäklar vilken blaffig guldstjärna jag fått bredvid mitt namn. That's what i call Winning.
2011-05-30 22:52
Barca4eva

Hoppas så, vill se Pep i alla fall 1(!) år till, helst flera.

AndreD

Haha, lika bra och chansa, kanske faller juryn i smaken, inte så troligt dock då det finns sjukt duktiga människor och sådana som anlitar "mormor" hehe
Kostade ju ingenting så.

daacun

Bli en av oss? Va?
daacun
2011-05-30 22:48
Hej alla mina Barca bröder. Det är första gånger jag skriver här inne så hjälp mig och bli en av er
Postat via SvenskaFans-appen
AndreD - Winning!
2011-05-30 22:43
Andreas

Skickade in ett bidrag nu, "Matchställ och skorna på - Kom igen nu Gul & Blå!!"

Haha ett fint IRL-garv på den :P
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 22:42
Andreas - V.V [Barney S]

Nej då, det ligger ingen sanning alls i det där.

Läs bara "Alvés" kommentar.
Barcelona Frodo
2011-05-30 22:37
Andreas - V.V [Barney S]

Det är bara skitsnack. Pep har ett år kvar och han har sagt att han ska stanna.
Barcelona Alvés
2011-05-30 22:37
Josep Guardiola also made it clear that he he still has a year left on his contract and his intention is to complete it: “I’m happy here as coach with these players. Right now my intention is to continue for another year. I have a year left on my contract and my aim is to work that out. There’s nothing else to say. When you win things, everyone wants you – but that can change very quickly”.
2011-05-30 22:35
"Guardiola tror jag kommer skriva på för Chelsea nu, har fått lite nyttig inside om att han skrivit in sina barn i en skola i London och då borde det rimligen vara Chelsea som är nästa lag för honom.
Det är säkert inte klart än men jag tror att de förhandlar, undrar vem som tar över Barcelona....???? Kan det bli Portos tränare...??? "

Va? Läste detta på Svenskaspel bloggen, Matte Forslund..
Är det sant att han skrivit in barnen i London?

Fan, stanna PEP!
2011-05-30 22:32
Barca4eva

Skickade in ett bidrag nu, "Matchställ och skorna på - Kom igen nu Gul & Blå!!"

Lame, aja.. Sverige är inget man inte kan leva utan, hehe
Barcelona agggggge
2011-05-30 22:18
Vad tycker ni om detta?
Gloryhunter Piqué...
Barcelona Barcadinho.
2011-05-30 22:16
Och deras värvningsstrategi är väldigt enkelt.
Allt som syns bra på tv är av intresse.
Vem behöver scouters när det finns många tv kanaler.

Ursäkta om en del tycker att jag vill driva med det vita klubben.
Det är faktiskt sant, om ni tittar på värvningarna de senaste två säsongerna.
Det är tom så att allt som syns bra på tv från spansk håll är lika intressant.
Hur kan man annars förklara då Canales och Pedro Leon.
De gjorde snygga saker för oss tittarna och det räckte. Inga stora planer och bättre analys. Bra på tv bra för oss.
Jag undrar hur det skulle se ut, om man inte hade en begränsning med 25 spelare.
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 22:14
Gonzalez_Barca

Detsamma, ja det kanske man gör! :p
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-30 22:12
Barca4eva

Hehe grattis, då kanske vi ses inne på Råsunda om de skickar oss till samma sektor ;D
Barcelona Barca4eva
2011-05-30 22:07
Vann precis två EM-kvalbiljetter till Sverige - Finland, från Svenskaspels bloggtävling.

Kommer ihåg att en viss Gonzalez, härinne, också gjorde det. :P
Barcelona Hetfield
2011-05-30 22:03
1.70-ligan

Perez gjorde samma skit med Villa och gör det med Cesc, de vill bara trissa upp priset så att det blir svårare för oss att köpa.
Barcelona 1.70-ligan
2011-05-30 22:03
Frodo

Sant! Säsongen då faktiskt brukar slå oss...

Hetfield

Förmodligen. Jag hoppas innerligt att så är fallet. Eller egentligen hoppas jag såklart att de överhuvudtaget inte vill är intresserade av honom. Men de ska de tydligen vara.. trots att de redan har massa intressanta mittfältare, plus Sahin och Callejon som köptes in. Den sistnämde tror jag dock skeppas iväg innan han ens har satt sin fot på Bernabeu.

Vill så gärna se Pastore i Barca. Tydligen ska ju klubben vilja bredda truppen tills nästa år. Det har man sagt. Men borde det inte dyka upp något nyförvärv snart tro? Trodde det skulle göra det efter finalen.
Annons: