/spanien/barcelona/forum/12040.aspx/spanien/barcelona/forum/12040.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-05-14 18:10
Yaya is a boss, hoppas han fortsätter ha det bra i Shitty.

Förövrigt vet jag inte varför jag kallar de så.

Barcelona Barca4eva
2011-05-14 18:10
Dubbel.

Barcelona Kamiiz
2011-05-14 18:08
Yayaaaa toure överskattad? Tillåt mig och garva !
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-05-14 17:57
Lost Art Of Murder

Överskattat spelare? Han har mer eller mindre bärt City på sina axlar under denna säsong. Lite hjälp har han fått från D.Silva men annars har han gjort jobbet som fick fram City hela vägen till guldet.

Han har tekniska fötter som kan skada vilket försvar som helst. Titta bara på vad han gjorde mot A.Bilbao i CDR-finalen m.m.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-14 17:52
Shhiiit det lär bli fest i Manchester ikväll, med båd City fans och United fans ute på gatorna!!
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-14 17:43
Hetfield

Allt det du säger stämmer ju. Varken han eller Malaga har presterat under en längre period. Och han lär inte gå att köpa för kaffepengar eftersom Malaga har pengar. Trots det är jag sugen på honom :P Jag bara känner på mig att han skulle bli en ny Etóo...

Men det bästa och mest troliga är väl att han stannar i Malaga ytterligare ett år. Har han presterat lika bra hela nästa säsong kanske han kan bli ett namn för Barca. Och han lär fortfarande inte vara överdrivet dyr.
Barcelona El Messias
2011-05-14 17:42
Jag tycker han är underbar spelare,synd att han fick lämna barcelona
Lost Art Of Murder
Någonstans där emellan.
PedroRodriguez
Oj oj oj. Yaya skeppar ut Man U från semifinalen och håller nu på att skjuta hem FA Cupen till City.
Barcelona Hetfield
2011-05-14 17:41
LAOF

Du gillar inte spelare som inte ler, och du gillar inte spelare som ler för mycket (Ronaldinho), hur ska du ha det :P?
Lost Art Of Murder
2011-05-14 17:35
Aldrig gillat Toure. Verkar ha en trist attityd. Dessutom en jobbig agent och tydligen ett jävla pengabegär. Så nej, ingen favorit hos mig. Dessutom en fruktansvärt överskattad spelare.
Barcelona Hetfield
2011-05-14 17:34
1.70-ligan

Svarade inte på din fråga, så gör det nu. Rondon är en bra spelare och han är endast 21 år, men samtidigt så vill jag vänta innan man spenderar stora summor på en sådan spelare.

Malaga har varit rätt så usla hela året, det är de senaste matcherna som de har slagit igenom ordentligt, för mig måste Rondon prestera betydligt mer. Lägg till att Malaga ägs av araber som knappast är i behov av pengar, så man kommer göra allt för att behålla honom, de har inte större brådska med att bli av med honom för en stor summa.
Barcelona El Messias
Men man kan väll inte hata toure,Underbar spelare
Han har blivit en viktig kugge hos City
Barcelona El Messias
Men man kan väll inte hata toure,Underbar spelare
Han har blivit en viktig kugge hos City
Lost Art Of Murder
2011-05-14 17:32
Helvete. Hatar City och Toure. Nåväl ett faktum nu. City är med på allvar i världsfotbollen. Tragiskt.

Piss
Barcelona Messidinho_10
2011-05-14 17:31
YAYA TOOOOOOOOUUUUUUUUURE
2011-05-14 17:31
J.Janerique

Om vi är intresserade av Coentrao? Jajamen! Har precis pratat med Rosell & Zubizareta och kan bekräfta intresset
J.Janerique
2011-05-14 17:12
Ni har ju redan Afellay som troligen får sin genombrottsäsong nästa säsong, vill säga. Bojan vet man inte var man har, naturligtvis eftersom han nästan aldrig spelar som ordinarie. Ska man köpa in Guiseppe Rossi, ha Afellay, Pedro, Messí, Villa, så kan man bara konstatera att anfallsuppsättningen ser minst sagt, bra ut...

Förresten, är ni intresserade av Coentrao, vilket har nämnts i diverse medier?
Barcelona Hetfield
2011-05-14 17:09
Pff...30 miljoner? Han är värd två nötter och ett par strumpor.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-14 17:06
"Pastorello (agent Rossi): "For a player like Rossi you can't expect to pay less than 30M. Barcelona? That would obviously be the best" [sky]
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
2011-05-14 16:54
Ni kan tro mig, matchen imorgon kommer sluta 3-2. Varför? Jag tippade rätt slutresultat senast vi mötte Depor.
Barcelona Cataloniaboy- Anims Abidal!
2011-05-14 16:51
Bra krönika om Bojan, addeh!
Barcelona Messidinho_10
2011-05-14 16:47
En dröm hade varit om både Bojan&Messi spelade som centrar i framtiden!!

Jag hoppas fan inte vi köper Rossi, inte för han är dålig men jag vill inte se Bojan lämna klubben än..
Atlético addeh
2011-05-14 16:35
LAM

Ja, du har rätt, i visas matcher användes Messi som "falsk nia" även under trippel-säsongen, men det är först i slutet av förra och den här säsongen Pep använt La Pulga permanent i den positionen. Är vi överens där?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-14 16:31
Barcelonito

Jag tycker det är alldeles för mycket pengar för båda spelarna. Anfallaren som kommer i sommar ska inte vara tänkt att ta en direkt startaplats, så han ska absolut inte kosta mer än 30 miljoner.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-14 16:28
addeh

2-0, Iniesta och Pedro:)

Angående din artikel så tror jag att det var mer i slutet av säsongen 08-09 som Pep började spela Messi som striker/släpande anfallare. I både 2-6-matchen och CL-finalen så spelade argentinaren i mitten medan Eto'o huserade ute till höger och Henry till vänster. Säsongen 09-10 spelade vi många gånger med Zlatan som striker, Messi som släpande och Pedro till höger. Vänsterkanten anföll vi inte så mycket på men där fanns oftast Abidal och även Iniesta som drog sig utåt lite ibland.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-14 16:27
Frågan är om Rossi för 35 mille är bättre än Tevez för 40. Tevez har verkligen något att bevisa, han behöver vara i en klubb som är större än honom själv och tillsammans med Messi och Mascherano borde han trivas och sköta sig rejält i Barcelona.

Viktigast av allt är att han är bättre än Rossi och mer att bevisa för världsfotbollen.
Atlético addeh
2011-05-14 16:18
LAM

Skulle inte förvåna mig alls om Pedro avgör finalen. Han är, precis som många andra i vårat underbara lag som gjord för stora matcher.

Vinner vi med 1-0 är det dock som skrivet i sten att Iniesta gör målet. :P

1.70

Hade jag fått välja hade jag också valt det matchstället du länkade, utan tvekan.
2011-05-14 16:16
LAM

Känslan är att Villa avgör.. :)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-14 16:12
Tycker ändå Pedro har varit bra under våren också. Innan skadan i mars var han lika bra som vanligt. Sedan har det varit lite blandat med plattmatcher och grymma insatser, som addeh säger så var han fantastisk mot Real Madrid och jag tyckte även han var bra mot Espanyol.

Är det bara jag som har en känsla att Pedro avgör finalen mot Man U? Han har en förmåga att alltid göra mål när det gäller som mest vilket vi har sett med tre El Clasico-mål på bara 5-6 matcher. Tror United kommer försöka ha koll på Messi, Xavi och Iniesta och då kan Pedro vara lite friare. Hans presspel kommer troligen vara på topp också.
Annons: