/spanien/barcelona/forum/12028.aspx/spanien/barcelona/forum/12028.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-06-02 01:13
"People of the entourage of Atletico Madrid attacker Sergio Aguero (23) have in the past days contacted Barcelona to offer the player. [md]"

Jaa!! Hoppas han kommer!
Barcelona Figeta
2011-06-02 00:47
Om det stämmer att Pep är ute efter en äldre anfallare som accepterar att sitta på bänken så är det som att gud har lyssnat på mina böner. Detta är precis vad jag önskade mig!

Helst Forlan som jag tror kan bli jävligt bra hos oss då han kommer bli mycket mer motiverad för att vinna de stora titlarna. Då kan man lägga ut pengar på Cesc som lär kosta 400 miljoner minst.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-06-02 00:45
Vem? Jag?

Och här kommer medgångssupporter snacket igen. Du är fan dig lik iallafall.

Förstår inte varför jag väljer att komma tillbaka till den här sidan. Den är fan helt förruttnad på intelligens.

Inte för att vara en killjoy, men de som bryr sig mest om andras påstådda supporterskap till klubben är ofta de som själva är nyblivna supportrar eller har ett behov av att visa sig extra lojala mot klubben. Varför i satans namn bryr du dig om när andra började hålla på klubben? Hur fan påverkar det dig.
Barcelona Messidinho_10
2011-06-02 00:43
Ärligt vad är det för nick du kör med? Medgångssupporter?
2011-06-02 00:40
Ett mer sanningsenligt nick.
Hombre - El Pipita El Salvador
2011-06-02 00:37
2011-06-02 00:31
Läser du tidningarna själv kan du få svar.

Förstår inte vad du vill vi ska säga, du vet nog svaret lika väl som oss.
Hombre - El Pipita El Salvador
2011-06-02 00:16
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-06-02 00:11
1.70-ligan
Jag märker det.:P

Fan, tänk om Guardiola hade tackat ja till Özil (!) Vi skulle få honom för kaffepengar och då skulle vi kunna stryka bort Fabregas för resten av livet. Det skulle vara konstigt om han nu vill ha Pastore och sen går klubben lägger X antal miljoner på honom.. Jag hoppas inte att han gör det för att då kunde han ha lika gärna ha tackat ja till Özil istället..

Sen hoppas att inte Barca blir lurade av de här ägarna som försöker spela FM , sånna som vill sälja Sanchez , Pastore och Rossi för 30 milj Euro tex. Det där är bara fail och det finns mycket bättre alternativ för oss som inte skulle kunna skada oss så mycket. Det är bara en spelare i nuläget som är värd att lägga 30 + Milj euro på och det är Fabregas och nu menar jag förstås när han växer upp och börjar bli en man.
,Sami
2011-06-02 00:11
Afellay_20
Gör mig en tjänst. Om du vill må bättre och om du inte vill tappa hår på huvudet läs inte Patrik Sjögrens blogg. Det är bara skit!
Barcelona Afellay_20
2011-06-02 00:06
Barcelona jagar anfallare på "ålderdomshemmet"
01 juni 2011, kl 19:34 Skrivet av Patrik Sjögren, reporter Anmäl !
Enligt spanska AS vill Pep Guardiola ha en ny meriterad anfallare som ändå accepterar att sitta på bänken. Lösningen är enligt tidningen att besöka fotbollens ålderdomshem.
Nu är Frederic Kanouté (33 år i Sevilla), Diego Forlán (31 år i Atlético Madrid) och Dani Guiza (30 år i Fenerbahce) aktuella för klubben.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 23:56
Diar Iniesta Shekha

Jag hade tyckt det varit OK att betala på sin höjd 35milj euro för Pastore eftersom det är en spelare som skulle erbjuda Barca mer än vad Sanchez skulle. Han kan spela på fler positioner, och är lång (till skillnad från de flesta andra i Barca) så han har alltså även lite att hämta i luftrummet.
Sanchez är en fantastisk spelare men jag tror Barca har mer nytta av en spelare som Pastore. Han känn som gjord för det här laget och det spel vi har.

Kanske är jag enögd, men det får du ha överseende med. Pastore är min favorit bland de som ryktas hit i sommar.
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 23:51
Skulle man lägga 35 miljoner euro + på Pastore hade jag hellre sätt att man pungat fram ett par miljoner till och slängt de på Cesc.
daacun
2011-06-01 23:51
Jag ska dra ha det bra mina Barca brödet
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-06-01 23:49
1.70-ligan
Hur kan du tycka att det är okej att betala 35 milj Euro för Pastore men inte för Sanchez? Jag tycker inte att någon av de är värd så mycket pengar. Jag hade max betalat 25 milj Euro för Sanchez och 18 för Pastore. Sanchez har gjort mer än vad Pastore har gjort iår och sen får vi inte glömma att han var en av de bästa spelarna i VM.
Barcelona Shanghai
2011-06-01 23:49
Seriöst Barca är inte i behov av Rossi som kostar 25-30 milj euro. Vi har Villa och Messi som kan agera som en "falsk 9a". Den som jag skulle vilja se i mitt FC Barcelona är Sergio "Kun" Agüero. Herregud vilken lirare han kan verkligen leka med vilken försvare som helst.

Vi har redan Pedrito och jag vet att ingen kan göra det bättre än de han gör idag, men skulle vara kul med att rotera säsongen är lång och skadar nån sig så är det verkligen illa för vi har en tunn trupp.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 23:48
Aleksandr Hleb (30), on loan at Birmingham, will have to recover from an injury for 3 months, which complicates a sale this summer. [sport]

Mööh
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 23:46
daacun

Kanske det, men han skulle väl hellre gå till Barca? Isåfall skulle väl klubben förhandla så man får han för det normala priset, en enkel affär liksom.
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 23:44
Nej, de har ju (sägs det) nobbat bud på 35milj euro alla redan, så han lär knappast gå hit för mindre om det stämmer..
daacun
2011-06-01 23:43
Barca4eva Ju det gör han just nu men kolla på de lagen som är ute efter honom Sanchez pris kommer o stiga upp lita på mig
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 23:38
1.70-ligan

Ligger inte Sanchez prislapp på runt 25-30 miljoner han med?
Barcelona 1.70-ligan
2011-06-01 23:37
Barca4eva

Nej, Rossi lär bli billigare. Ärligt talat, även om jag hellre ser Sanchez om prislappen hade varit densamma för de båda vill jag inte se att man hostar upp 35milj euro för chilenaren. Då tar jag hellre Rossi, som jag tror inte kommer kosta mer än max 25.

De enda spelare av de som ryktas till oss som möjligen skulle vara okej att betala 35milj euro för är enligt mig: Pastore, Aguero eller möjligt, meöjligen Cesc
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 23:35
daacun

Menade att Rossi förmodligen blir dyrare,eller kostar lika mycket, som Sanchez. Definitivt inte Aguero, han lär kosta minst 40miljoner euro.
Barcelona Barcelona10Messi
2011-06-01 23:35
Det hade inte förvånat mig faktiskt om Sanchez skriver på för oss. För det första han kommer till världens bästa klubb. För det andra han kommer utvecklas riktigt mycket och vem fan skulle inte vilja spela med Messi, Xavi, Iniesta, Busi, Pique för att nämna några. Btw, samtliga av dem nämnda kommer från egna akademin hehe..

Sen som andra har påpekat också att Rosell verkar jobba i det tysta och det blir inte så mycket media snack, undantag Rossi & Cesc. Kommer tillexemepel ihåg när Adriano blev klar. Det slog ju ner som en blixt från en klar himmel.

Btw, stort plus till alla nyförvärv som kom i somras. Adriano, Masken, Afellay..samtliga har gjort det bra minst sagt! :)
daacun
2011-06-01 23:34
Barca4eva Kolla vilka lag som är ute efter Aguero och Sanchez
daacun
2011-06-01 23:33
Barca4eva Kolla vilka lag som är ute efter Aguero och Sanchez
barca#1
2011-06-01 23:33
Läste också att Ruud van Nistelrooy var klar för Malaga. Hoppas inte att Malaga blir ett nytt city.
Barcelona Barca4eva
2011-06-01 23:26
daacun

Tvärtom, Rossi blir nog det dyrare alternativet.

Av han och Sanchez alltså.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2011-06-01 23:22
NIstelrooy klar för Malaga!
daacun
2011-06-01 23:21
Balugrana91 Jag har inte nått emot de andra två spelarna men jag tror att de kommer och kosta mer än Rossi
Annons: