/spanien/barcelona/forum/12022.aspx/spanien/barcelona/forum/12022.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2011-05-15 20:09
Haha, Hetfield sadface. :P
Atlético addeh
2011-05-15 20:08
Oj, spännande startelva. Lite överraskande att dos Santos finns med från start, kul för honom dock! Ska annars bli intressant att följa Thiago då han lär styra allt idag, även Bartra som högerback & Fontás i sina bästa position.
Barcelona Hetfield
2011-05-15 20:07
Keita och JDS i samma match? Nu får du ta och ge dig Pep....
Barcelona Abbe. - Anims Abidal!
2011-05-15 20:06
Valdes - Bartra Mascherano Fontas Abidal - Thiago Keita JonathanDosSantos - Jeffren Bojan Afellay

Vilket härligt mittfält. Hetfield, nu är du väl glad när Jonathan får chansen? ;-).

Kul med Bartra och Fontás från start i backlinjen.
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 20:06
Barcelona line-up (official): Valdes - Bartra Mascherano Fontas Abidal - Thiago Keita JonathanDosSantos - Jeffren Bojan Afellay
2011-05-15 20:03
Här kan ni se tröjan. Även fler bilder än den som länkades på "barcastuff". Bakpå tröjan står det Unicef, precis som väntat.

Känns givet att det är den som blir nästa års hemmatröja då Nike redan börjat sälja den.

Coach pep-
2011-05-15 20:02
Blaugrana són els colors!

Klockrena, bara hoppas på att vi får samma design. Vi brukar ha samma modell som Inter ibland.
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 20:00
Någon mer här som stör sig på att Hockey finalen spelas i princip samma tid som barcelona?
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-05-15 19:54
Förra året när man valde hemmatröjor, så visste man inte att vi skulle ha tröjorna vi har idag fram till dagen dom presenterades, så man vet aldrig det kanske inte är nån av tröjorna som har legat ute i nätet, hoppas jag på i alla fall. Sen måste jag klaga på Nike också, sover designer eller, jag har inte sett någon Nike matchställ som ser någorlunda bra ut, den enda modellen jag fastnade för som Nike har tillverkat är Inters hemma tröjor säsong 11/12. Kolla länktips
Coach pep-
2011-05-15 19:53
addeh

Inte en speciellt snygg tröja i länktips men bättre än årets enligt mig. Gillar tvärtemot dig att man tagit bort de gula ränderna, som jag tycker får årets tröja att se ut som rena rama pojk-pyjamasen. Tycker hemmastället ska vara så diskret som möjligt då blått och rött är färgglatt så det räcker. Hoppas också på att vi får tillbaka de blåa shortsen.

Smaken är som baken. :P
Barcelona Hetfield
2011-05-15 19:52
Jag tar hellre ett träd än världens största text med "Qatar Foundation". Träd är fina :P
Iniesta Lujan#8
2011-05-15 19:50
Hetfield

Inte fan kan du vilja ha ett jävla grönt träd på Barca tröjor?

Länk, vem fuck vill ha sån på Barca tröjor!? Det är fan hur fult som helst..
Barcelona Alvés
2011-05-15 19:48
shakiraärminintedinpique

Hahahahahahhhahahah fan va lik han var
2011-05-15 19:45
Ska bli spännande att se vilken startelva Pep väljer att forma. Eftersom laget kommer ha två dagar ledigt efter matchen så kan vi nog få se en och annan ordinarie spelare, annars så blir det nog relativt reservbetonat.

Det gäller att hålla de ordinarie spelarna i trim också, samtidigt som man ska undvika skador. En balansgång som är svår att ta kontroll över.
Atlético addeh
2011-05-15 19:44
Det enda "positiva" med att det står Qatar Foundation på tröjan är att det är gult vilket gör tröjan fräschare, fast jag hade så klart föredragit UNICEF där. Bör bli gult tryck i bak i alla fall.
Barcelona shakiraärminintedinpique
2011-05-15 19:44
Carles puyol, satsar på en solokarriär i musikbranschen. Det som chockerar är att han sjunger på bosniska. Lyssna på hans nya låt pola pola. lyssna & NJUT
Atlético addeh
2011-05-15 19:42
Hetfield

Seriously? Trädet hellre än texten? No way!
Barcelona Andreas - V.V [Barney S]
2011-05-15 19:42
Roja y Azul - FCB

Då ska jag hålla alla tummar för Sevilla då =)
Iniesta Lujan#8
2011-05-15 19:39
Den tröjan är ändå ganska snygg i jämförelse med den som hade ett jävla grönt träd. Man blir lite frustrerad när man ser att våran fina klubb ska ha smörjan "Quatar Fundation på tröjorna nästa säsong ( allt tack vare idioten Rosell)
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 19:39
Andreas - V.V [Barney S]

Vill bara påpeka att jag kommer även åka till Barca och se CL finalen där om sevilla vinner. Sista matchen på lången. vinst : knappt 6700 kr ;)
2011-05-15 19:35
2.5k lök för att åka till Barcelona 27 - 29 Maj ..

Fan, rätt saftigt..

Nu hoppas jag fan att klubben inte sviker mig :O

AndreD - Winning!

Är faktiskt ganska ärlig vilket jag försöker vara rätt ofta.
Jag tycker det är för mycket ränder för min smak, nej den ser bedrövlig ut och det är inte pga Qatar ....
AndreD - Winning!
2011-05-15 19:33
Andreas

Hehe du behöver inte överdriva. Jag tycker den är skitsnygg faktiskt, minus "Qatar Foundation". Man vänjer sig nog med tiden. Det var många som inte gillade denna säsongens tröjor heller.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-15 19:33
Hittar inte tröjan på Nikes offical store dock?
Barcelona Hetfield
2011-05-15 19:30
Jag stör mig lite på "Qatar Foundation", det hade varit trevligare med trädet och lilla texten under.

But heck, om Laporta inte hade spenderat så mycket pengar i onödan så hade vi inte behövt ha sponsor nu.
Barcelona Messidinho_10
2011-05-15 19:29
Vilken skit text man har lagt på tröjan herregud alltså..
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-15 19:28
Andreas - V.V [Barney S]

Ja, den är så galet snygg. Fan att det inte ser ut att bli den :(
Nåja.. om det nu blir denna tröjan istället så äre inte någon katastrof. Den ser i alla fall helt OK ut. Gillar hur tydligt klubbemblemet syns. Även ärmarna kan nog bli riktigt fräcka när man vant sig... som sagt, inte jättesnyggt men ingen katastrof. Hade hoppats på det andra, men med tanke på att vi kunde fått ett träd på tröjan får man vara nöjd :P
Atlético addeh
2011-05-15 19:23
Ja, det verkar sannerligen bli tröjan i länktips som blir nästa säsongs hemmaställ då den nu finns att köpa i Nikes onlinebutik.

Gillar inte att den övergår till så mycket blått nertill men den växer säkert med tiden. Det nuvarande hemmastället är ju oslagbart så jag hade redan ställt in mig på att bli lite besviken. Lite mer gult ute på ärmarna eller uppe i kragen hade inte skadat.
1.70-ligan - Anims Abidal!

Ja, den!

Fruktansvärt snygg, som natt och dag jämfört med den andra enligt mig grymt fula multirandiga tröjan.
AndreD - Winning!
Andreas

Jag hade lätt dragit ner till Barcelona, utan tvekan.

Cule - Messi

Bortastället är inte officiellt än men jag tror det kommer bli det svarta (länktips).

1.70-ligan

Det står att de har släppts i nikeshopen...
Roja y Azul - FCB
2011-05-15 19:21
1.70-ligan - Anims Abidal!

Fyfan vad legendarisk den tröjan ser ut. Helst den tröjan om man fick välja till nästa år.
Annons: